maxblink Zgłoś #1401 Napisano 23 Października 2014 Koledzy, orientuje sie ktos gdzie w Olsztynie czyszcza (wersja optymistyczna) turbiny ew. regeneruja poza MaxTurbo na kolobrzeskiej. Dzis mi wywalilo blad 000564 i jak sie powtorzy bede musial to ogarnac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1402 Napisano 23 Października 2014 hehe samemu najlepiej jak tylko zapieczona geometria to samemu robić. Jak luzy na wirniku to lepiej kupić używkę niż się bawić w regenerację (takie moje zdanie). Ja swoją sam czyściłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #1403 Napisano 23 Października 2014 Oj nie, sam to ja mogę... zrobić inne rzeczy ;] Nie chcę narobić sobie szkód a dzowniłem do tych na kołobrzeskiej to dziady chcą 200zł za montaż+demontaż + 300/350 za czyszczenie, gdzie znajomy robil to w gdansku kompleksowo za 300 czy 350zł. Narazie zobacze co będzie po tym jak go przegoniłem na 3 i 4 (obroty ok 3,5-4k) - cala droge bylo ok. ps. na wlasne zyczenie go zamulilem ostatnimi czasu i ciekaw jestem czy tym sie nie przyczynilem do wyskoczenia bledu;( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1404 Napisano 23 Października 2014 Jest jeszcze jeden sposób , bez wyjmowania turba. Opisany z resztą na forum. Jest on tylko skuteczny jak jest lekko zapieczona geometria , pomaga na jakiś czas ale jak się będzie dalej zamulało to **** turbo na stół Silnik poprzeczny , turbina między silnikiem a budą , dobrze kojarzę ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #1405 Napisano 24 Października 2014 Oj nie, sam to ja mogę... zrobić inne rzeczy ;] Nie chcę narobić sobie szkód a dzowniłem do tych na kołobrzeskiej to dziady chcą 200zł za montaż+demontaż + 300/350 za czyszczenie, gdzie znajomy robil to w gdansku kompleksowo za 300 czy 350zł. Narazie zobacze co będzie po tym jak go przegoniłem na 3 i 4 (obroty ok 3,5-4k) - cala droge bylo ok. ps. na wlasne zyczenie go zamulilem ostatnimi czasu i ciekaw jestem czy tym sie nie przyczynilem do wyskoczenia bledu;( Kolego jak wyskoczyła Ci kontrolka silnika to nie martw sie po jakimś czasie sama zgaśnie. Ja w Egu w tym silniku robiłem czyszczenie turbo u znajomego mechanika za 200zł a w warsztacie chceili 400zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #1406 Napisano 24 Października 2014 (edytowane) Jest jeszcze jeden sposób , bez wyjmowania turba. Opisany z resztą na forum. Jest on tylko skuteczny jak jest lekko zapieczona geometria , pomaga na jakiś czas ale jak się będzie dalej zamulało to **** turbo na stół Silnik poprzeczny , turbina między silnikiem a budą , dobrze kojarzę ? Jak wroce do domu to popatrze na forum za tym co piszesz. A gdzie turbo.. cholera go wie;), nie przygladalem sie tam jeszcze (poki nic sie nie dzieje, to sprawdzam aby stan plynu/oleju ew. dolewam) oznaczenie silnika Bxe. Kolego jak wyskoczyła Ci kontrolka silnika to nie martw sie po jakimś czasie sama zgaśnie. Ja w Egu w tym silniku robiłem czyszczenie turbo u znajomego mechanika za 200zł a w warsztacie chceili 400zł. Tylko mi się żadna kontrolka nie zapalila (moze nie jest tak zle). No a cena za czyszczenie faktycznie dobra. Ps. Dzis jadac do pracy mial moc, tylko przy mocniejszym dodaniu gazu troche cos "rzezilo" a po lekkim odpuszczeniu i delikatnym dodaniu gazu cisza to samo przy delikatnym jednostajnum przyspieszaniu nic nie rzezi. Edytowane 24 Października 2014 przez maxblink Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #1407 Napisano 24 Października 2014 Jak wroce do domu to popatrze na forum za tym co piszesz. A gdzie turbo.. cholera go wie, nie przygladalem sie tam jeszcze (poki nic sie nie dzieje, to sprawdzam aby stan plynu/oleju ew. dolewam) oznaczenie silnika Bxe. W BXE sztangą zbytnio sam nie poruszasz bo tak jak Piotrek pisze silnik jest poprzecznie ułożony i turbo jest przy ścianie grodziowej jedynie dostęp od spodu auta chyba że masz dostęp do kanału albo podnośnika to możesz spróbować rozruszać. Przerabiałem ten temat ostatnio też sie zapalał mi check silnika i tracił moc zarówno Octavia jak i Golf ale czyszczenie turbo pomogło teraz nic się nie dzieje nie ma żadnej odcinki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #1408 Napisano 24 Października 2014 Tylko wiesz, tak jak pisalem mi sie check nie swiecil nawet przez chwile. Mialem tylko babola od turbo 000564 (jak dobrze pamietam) ktorego skasowalem i moc wrocila. Aby tak jak wyzej pisalem przy glwaltownym przyspieszaniu cos jakby rzezilo (chodz jak odpuszcze gaz na chwilke i znowu dodam to jest cisza), a jak spokojniej dodaje gaz jednostajnie to cisza. ps. ostanio przy szybkim odpuszczaniu gazu mam dziwek "sowy" (jest temat na forum, tylko tam pisza ze to jest od tlumika) jak powoli puszczam gaz, brak tego dzwieku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1409 Napisano 24 Października 2014 masz DPF ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #1410 Napisano 24 Października 2014 Niet;) tyle dobrego;] -- ps. ten sposob czyszczenia miales na mysli? http://forum.vw-passat.pl/threads/126815-Środek-do-czyszczenia-turbin-i-egr-prawda-i-mity Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1411 Napisano 24 Października 2014 tak w skrócie wpuszczasz naftę w turbo od strony wydechu prosto na kierowniczki. Tylko nie pomyl się i NIE PUSZCZAJ NA STRONĘ ZIMNĄ Potem rozruszanie sztangi ręcznie . I jazda z odpiętym wydechem co by wypluło syf Co dodziwnych dźwięków to może katalizator się wysrał już ? Mam garaż z kanałem więc można coś pomyśleć i zrobić co trzeba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #1412 Napisano 24 Października 2014 No to trzeba pomyslec i jakos sie dogadac, napisze pm-ke;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #1413 Napisano 24 Października 2014 Tylko wiesz, tak jak pisalem mi sie check nie swiecil nawet przez chwile. Check Ci sie może zapalić jeśli odetnie Ci moc i będziesz przez chwile tak jechał. Bo nie zawsze mozna od razu auto zgasić jeśli np straci Ci moc podczas wyprzedzania i prędkości ponad 120km/h. Mi wlasnie dopiero wtedy się check silnika zapalił po czym poświecił kilka dni i sam zgasł ale turbo już wyczyściłem i auto teraz śmiga elegancko:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #1414 Napisano 25 Października 2014 No wyprzedzajac odcielo mi turbo, ze 120 bylo na blacie. I tak z 15 km wracalem bez gaszenia do domu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kijju Zgłoś #1415 Napisano 25 Października 2014 Witam, jestem od niedawna posiadaczem passata B5 3BG 2001r. niestety po zakupie okazało się, że nie działa tylna wycieraczka i spryskiwacz. Rozebrałem ten mechanizm i okazało się, że części w środku po wyczyszczeniu są ok, mechanizm już działa lecz brakuje mi końcówki dyszy spryskiwacza i uszczelki tej dyszy i ewentualnie obudowę mógłbym wymienić bo jest pęknięta. Czy ma ktoś z Was uszkodzony taki element żebym mógł z dwóch nie sprawnych zrobić jeden działaəący. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #1416 Napisano 25 Października 2014 Jest oryginalny zestaw naprawczy do tylnej wycieraczki Polecam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kijju Zgłoś #1417 Napisano 25 Października 2014 Wiem, ale w ASO w Olsztynie ponad 200 zł - trochę sporo jak na taką usterkę. Zamienników chyba nie robią, przynajmniej nie znalazłem jak dotąd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #1418 Napisano 27 Października 2014 mam gdzieś uszkodzony silniczek tylnej wycieraczki od Audi A4 1999. Nie pamiętam już w jakim stanie są poszczególne elementy - na pewno był wymieniany bo nie działał. Jak znajdę to dam znać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kijju Zgłoś #1419 Napisano 27 Października 2014 zatem Pioters czekam na info, jestem mobilny po Olsztynie wiec mogę podjechać jak znajdziesz mechanizm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #1420 Napisano 31 Października 2014 tak w skrócie wpuszczasz naftę w turbo od strony wydechu prosto na kierowniczki. Tylko nie pomyl się i NIE PUSZCZAJ NA STRONĘ ZIMNĄ Potem rozruszanie sztangi ręcznie . I jazda z odpiętym wydechem co by wypluło syf Co dodziwnych dźwięków to może katalizator się wysrał już ? Mam garaż z kanałem więc można coś pomyśleć i zrobić co trzeba Jeszcze raz wielkie dzięki Rosa za wczorajszą robotę z turbo a trochę zeszło Kilka dni pojeżdżę i zobaczymy co się będzie działo ale jestem dobrej myśli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach