Lighto Zgłoś #61 Napisano 18 Września 2012 Z tego co tu piszecie mamy 3 pływaki tak? Czy się mylę? Za który się wziąć? Czy poradzę sobie sam z wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #62 Napisano 18 Września 2012 Z tego co tu piszecie mamy 3 pływaki tak? Masz napęd 4MOTION - tak Nie masz napędu 4MOTION - nie Czy się mylę? Zależy od; patrz wyżej. Czy poradzę sobie sam z wymiana? To pytanie to raczej sam sobie musisz zadać. Jak przeczytasz temat to sam zdecydujesz czy dasz rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truchol Zgłoś #63 Napisano 14 Listopada 2012 Witam! No i ja mam problem z prawidłowym wskazaniem paliwka Wskazówka pokazuje dobrze, aż to nagle jej odbije i leci na 0 (nie zaświeci się rezerwa, nie piszczy) albo leci na max, albo lata sobie od prawej do lewej. Koledzy mieli problemy z pływakami, a u mnie wywalił taki błąd PO TEŚCIE ZEGARÓW. Zrobiłem test, wskazówki polatały, kontrolki poświeciły, brzęczki popiszczały, i zong, jest błąd: Kolega Patryk pisał coś o naprawie zegarów, tylko że to jest nie trwałe, mogę prosić o więcej informacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #64 Napisano 15 Sierpnia 2013 Witam Panowie mam dosyć poważny problem. Proszę o pomoc zorientowanych w temacie. Passata zatankowałem do pełna , pojechałem nad morze i z powrotem rezerwa zapaliła mi się przy 1211km tzw Bitte Tanken i gong ok dojechałem do domu następnie na drugi dzien wyjechałem autem i w pewnym momencie nagle zgasła ikonka rezerwy a wskazowka od paliwa spadła na zero. ok myslałem że może pływak spadł bo juz było 1300km ale. Ściągnąłem klapkę w bagażniku i wsadziłem rękę gdyż nie umiałem wyciągnąć pływaka podotykałem go i wyglądało ze normalnie chodzi góra dół. Licznik po przekręceniu zapłonu zachowuje się w ten sposób: wskazowki lekko się podnoszą i dopiero idą dalej a ta od paliwa wczesniej jeszcze także lekko się ruszałą a teraz już nie ma żadnej reakcji. Na Vagu wyswietliło błąd Czujnik rezerwy paliwa G 00771 odpinałem licznik i podpinałem inny to tylko się wskazówka ruszała lekko przy zapłonie ale nic dalej . mierzyłem napięcie w kostce było 1,7v na pływaku mierzyłem było zero licznik mam na Can-ie numery 3b0...920... a ten co podłanczałem był 3b0...919... czy to tez ma znaczenie ? Proszę o pomoc ---------- Dodano o 19:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:47 ---------- Auto to Passat b5 2000r kombi 1,9 TDI AJM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #65 Napisano 17 Sierpnia 2013 Nikt nie pomoże ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi_37 Zgłoś #66 Napisano 17 Sierpnia 2013 Witam koledzy :bry2 Mam pytanie czy ktoś z Was miał taki przypadek że wskazówka paliwa jest na połowie zbiornika ,a po zatankowaniu zamiast się podnosić to spada:zeco O co tu biega:ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #67 Napisano 19 Sierpnia 2013 ja już rozgryzlem temat hah sam sobie poradzilem metodą badan , prob i błędów więc u mnie był padniety pływak a i u kolegi wyzej rownierz padniety jest czujnik poziomu paliwa czyli plywak w zbiorniku. wymien, zaufaj a zobaczysz ze bedzie po sprawie PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #68 Napisano 25 Września 2013 Też mnie czeka naprawa tylko zastanawiam się którego pływaka. Koledzy z 4motion, który najczęściej się psuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #69 Napisano 25 Września 2013 Pewnie ten, którego jest trudniej wyjąć :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #70 Napisano 10 Października 2013 Swoje auto oddałem dla speca ponieważ też mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Stwierdził że w baku owszem są 2 czujniki. I problem polega na tym że potencjometry w pewnym zakresie są wytarte i czujnik zaczyna świrować od połowy w dół. Szukam teraz aby ktoś odsprzedał mi nowe/używane 2 czujniki lub same potencjometry. Passat syncro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #71 Napisano 25 Października 2013 Podpinam się pod temat. Mam podobny problem poziomem paliwa.Self test licznik chodzi prawidłowo.Wiązka sprawna.Zamiast czujnika podczepiłem rezystor-jest przejście ale wskazówka poziomu paliwa stoi w miejscu i po chwili zapala się lampka rezerwy,VAG ciągle pokazuje błąd 771.Brak pomysłów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #72 Napisano 26 Października 2013 Nikt nie pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ath42 Zgłoś #73 Napisano 28 Października 2013 to może i ja podepnę się pod temat waruje mi prędkościomierz raz chodzi raz nie jak nie chodzi to i nie chodzi licznik km. czasami świruje tez wskazanie kompa ile mam paliwa łącznie z tym że zapala się rezerwa a paliwa jest jeszcze sporo ale to rzadko ma ktoś jakieś pomysły co to może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #74 Napisano 29 Października 2013 Ja sobie już dałem spokój z tym czujnikiem paliwa. Kupić używany to jak wygrać w lotto, nowy ponad 1000 PLN... co jest śmieszne.. Więc tankuje do pełna robię około 800-900 km w cyklu mieszanym i tankuje. Czujnik po przeczyszczeniu i tak zaczął lepiej pracować, że może być. :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #75 Napisano 29 Października 2013 Wiem ze 4x4 moze byc nieco inny ale ja kupiłem na szrocie za 50 zl od Superba i chodzi az miło z tym ze nie wysyłkowo ale osobiscie z mozliwoscia wymiany kumplowi do A3 tez załatwiłem i podobna sytuacja OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #76 Napisano 30 Października 2013 Wiem ze 4x4 moze byc nieco inny ale ja kupiłem na szrocie za 50 zl od Superba i chodzi az miło z tym ze nie wysyłkowo ale osobiscie z mozliwoscia wymiany kumplowi do A3 tez załatwiłem i podobna sytuacja OK Kolego gdyby to było takie proste, to już dawno zrobiłbym taką wymianę ale w 4x4 jest to bardziej skomplikowane niż Ci się wydaje. Do tego znaleść coś do diesla czyni z cudem:kwasny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #77 Napisano 30 Października 2013 Mi działa bezproblemowo jak zatankuje do pełna i tak jest do ok 3/4 zbiornika czyli jak spada o dwie kreski to zaczyna wariować. Jak na razie jeżdżę z pełnym zbiornikiem ale powoli zastanawiam się nad naprawą bo jak założę LPG to z pełnym zbiornikiem nie mam zamiaru jeździć choćby ze względu na starzenie się paliwa czy wagę... ... a "pikanie" potrafi wkurzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ath42 Zgłoś #78 Napisano 1 Listopada 2013 to może i ja podepnę się pod temat waruje mi prędkościomierz raz chodzi raz nie jak nie chodzi to i nie chodzi licznik km. czasami świruje tez wskazanie kompa ile mam paliwa łącznie z tym że zapala się rezerwa a paliwa jest jeszcze sporo ale to rzadko ma ktoś jakieś pomysły co to może byćwitam i nikt nie pomoże dodam tylko że jak licznik nie działa to spalanie hwilowe pokazuje w litrach na h czyli jak na postoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kisielo Zgłoś #79 Napisano 31 Marca 2014 (edytowane) Witam Panowie mam problem ze wskaźnikiem paliwa w B5, 1.9 TDi, 1999r. Spr self test liczników jest ok, spr wiązkę jest ok, spr pływak i też wydaje się ok, po podpięciu do niego omomierza w położeniu zero paliwa pokazuje 500 ohm i wraz ze wzrostem położenia wzrasta oporność. Tu pytanie odnośnie oporności pływaka jaka powinna być wystarczą mi skrajne wartości. Gdzie można jeszcze szukać? Brakło mi już pomysłów. Czy jak wsadzę zworkę we wtyczkę pływaka to wskazówka powinna iść na max-a? Jakie jest prawdopodobieństwo, że mimo iż licznik przechodzi self test problem jednak leży w nim? Edytowane 31 Marca 2014 przez Kisielo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #80 Napisano 17 Października 2015 Ja ostatnio jechałem to zaświeciła mi się kontrolka paliwa.Przejechałem parę kilometrów a ta zgasła i sama wskazówka lekko się podniosła.Czy to czujnik czy pływak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach