kermit Zgłoś #561 Napisano 12 Lutego 2012 termostat na pewno sprawny przy padnietym nigdy by ci nie złapał 90 weze idace do nagrzewnicy sprawdzałes????powinny byc gorące i czy masz klimatronik???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #562 Napisano 12 Lutego 2012 klimatronic mam. dzisiaj jeszcze sprawdzę węże od nagrzewnicy. miesiąc temu wymieniałem termostat ale może już padł. wiem że wskazówka na pewno jest na 90 stopniach podczas jazdy. wiem że te węże co idą od zbiorniczka są zimne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość witbad Zgłoś #563 Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) mamproblem z deski i na szybe leci powietrze cieple a na nogi obojetnie od ustawienia kierunku nawiewu zawsze leci zimno co zrobić Edytowane 12 Lutego 2012 przez witbad pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gugi11 Zgłoś #564 Napisano 12 Lutego 2012 w b3 pomaga przemycie nagrzewnicy pod ciśnieniem ściągnąłem przewody od nagrzewnicy i woda z kranu pod ciśnieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #565 Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) klimatronic mam. dzisiaj jeszcze sprawdzę węże od nagrzewnicy. miesiąc temu wymieniałem termostat ale może już padł. wiem że wskazówka na pewno jest na 90 stopniach podczas jazdy. wiem że te węże co idą od zbiorniczka są zimne jesli weze od nagrzewnicy sa ciepłe to na 100% padł ci silniczek który steruje jaki nawiew puscic zimny czy ciepło ja mam pokretło wiec ten problem w manualach nie wystepuje,ale ten przypadek znam od szefa miał w A4 i kolega w B5FL poprostu silniczek padł i klapka jest otwarta na zimne lub częsciowo na zimne.Termostat na pewno masz ok i nie słuchaj ze padł mój pasek słabo sie nagrzewa wymieniłem termostat vernet,2wahlery i teraz moam orginał wszystkie sprawne ewentualnie zabita nagrzewnica ale tak nagle by ja zabiło to watpie skoro wczesniej grzało Edytowane 12 Lutego 2012 przez kermit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #566 Napisano 4 Maja 2012 witam!!! przez jakiś czas było ok z ogrzewaniem ale znowu nie grzeje. na climatroniku brak błędów i na VAG-u tez. te 2 węże co idą ze zbiorniczka wyrównawczego sa gorące i ten gruby od silnika też. możliwe że się zawiesiła ta klapka ciepło0 zimno??? jestem umówiony z mechanikiem na płukanie nagrzewnicy więc może pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #567 Napisano 30 Maja 2012 wróciłem od znajomego mechanika. spuściliśmy cały płyn(miałem G11) odkręciliśmy obie rurki od nagrzewnicy, wyjęliśmy termostat żeby cały płyn zleciał, podłączyliśmy wąż ogrodowy pod jedna rurkę nagrzewnicy i puściliśmy wodę pod ciśnieniem. tak zrobiliśmy też z chłodnicą i do silnika przez termostat żeby stary płyn z całym syfem wyleciał. następnie zalaliśmy nowy płyn G12(różowy) nagrzaliśmy i odpowietrzyliśmy. do układu weszło 5.8l płynu a ktoś na forum napisał ze wchodzi 7.5. przejechałem już tak około 300 km i nic nie dolewam ale wożę w bagażniku płyn na wszelki wypadek. jak na razie ogrzewanie śmiga:) po wszystkim podłączyliśmy VAG'a, zresetowaliśmy climatronic i nie ma błędów:) więc u mnie pomogło przepłukanie nagrzewnicy ale żeby się dostać do niej trzeba zdemontować tą grubą rurkę dochodzącą do EGR'a przy grodzi silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #568 Napisano 30 Maja 2012 ktoś na forum napisał ze wchodzi 7.5Zajrzyj do instrukcji.przejechałem już tak około 300 km i nic nie dolewamPO zamontowaniu LPG dolewke ok 0.5l musialem zrobic dopiero po ok 1kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekandrzej Zgłoś #569 Napisano 4 Czerwca 2012 Witam Mam B5 2003 rok od czsu wymiany płynu chłodzącego ogrzewanie zanikło, płukali mi nagrzewnice, wyleciało pełno syfu, kazali jeździć na wodzie z odkamieniaczem jakieś 300km potem wylali wode przeczyścili jeszcze raz i zalali płynem, przez chwilke było wszystko oki ale teraz znowu raz grzeje raz nie grzeje ogólnie jest to denerwujące bo jak trzeba to nie grzeje. Co to może być czy to nagrzewnica czy może termostat. temperatura nieraz jest oki nieraz spada wariuje raz mniej raz wiecej. Sprawdzali błedy, wszystko oki silniczki pracują nawet słychac jak się przemieszczają klapki więc już sam nie wiem co robić. POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #570 Napisano 4 Czerwca 2012 część ja ogólnie mam podobny problem. tak jak wyżej napisałem wszystko po wymianie płynu i przepłukaniu nagrzewnicy było ok ale jak włączę klimę w wieczorem ogrzewanie to już słabiej daje ale może przejdzie. zauważyłem jeszcze jedno że po wymianie płyn był zimny nawet jak było 90stopni na zegarze a teraz zaczyna być coraz cieplejszy więc myślę że się odpowietrza:) jestem dobrej myśli bo już grzał bardzo ładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Soldier13 Zgłoś #571 Napisano 5 Czerwca 2012 może macie układ pozapowietrzany? węże z silnika nie mogą być zimne przy 90stopniach. wojtekadnrzej sprawdzałeś pompe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekandrzej Zgłoś #572 Napisano 5 Czerwca 2012 hej pompe mam wymienioną bo mi strzeliła a przy okazji zrobiłem rozrząd więc tutaj wszystko jest OK a grzeje jak chce może to termostat??? ja mam węże gorące a leci zimne powietrze a od czasu do czasu ciepłe hehe porażka nie wiem sam co tu robić chyba jak na razie nic może zajakiś czas wymienię termostat a na razie bede jeździł ciepło jest wiec po co grzać a klima działa wzorowo bo chłodzi jak na lodowcu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #573 Napisano 30 Października 2012 Witam!! na początku roku postanowiłem wymienić płyn chłodniczy w moim pasku z zielonego na zalecany różowy. przy okazji z kolegą przeczyściliśmy cały układ chłodniczy z nagrzewnica i chłodnicą wodą z węża ogrodowego pod dużym ciśnieniem. odpowietrzyliśmy układ i było w miarę ok z grzaniem. teraz jak przyszły pierwsze mrozy to w autko wskazówka nachodzi na 90 stopni lecz w grzaniu rewelacji nie ma, leci ciepłe powietrze cle jak na 25 stopni ustawionych na climatronicu to słabo daje. ale dziwi mnie iż płyn w zbiorniczku jest zimny?? Dodam że przed wymianą płynu był wymieniany czujnik i termostat. czyżby termostat znowu padł?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #574 Napisano 30 Października 2012 (edytowane) Witam!!na początku roku postanowiłem wymienić płyn chłodniczy w moim pasku z zielonego na zalecany różowy. przy okazji z kolegą przeczyściliśmy cały układ chłodniczy z nagrzewnica i chłodnicą wodą z węża ogrodowego pod dużym ciśnieniem. odpowietrzyliśmy układ i było w miarę ok z grzaniem. teraz jak przyszły pierwsze mrozy to w autko wskazówka nachodzi na 90 stopni lecz w grzaniu rewelacji nie ma, leci ciepłe powietrze cle jak na 25 stopni ustawionych na climatronicu to słabo daje. ale dziwi mnie iż płyn w zbiorniczku jest zimny?? Dodam że przed wymianą płynu był wymieniany czujnik i termostat. czyżby termostat znowu padł?? Sprawdź przewody idące do nagrzewnicy czy są gorące (jeden powinien być nieznacznie chłodniejszy), jeśli nie będą to może być wina pompy wody (łopatki lubią się łamać). Termostat można sprawdzić VAGiem, na desce może wyświetlać 90 stopni a w rzeczywistości będzie 70, VAG Ci to pokaże. Zobacz jeszcze to: http://forum.vw-passat.pl/threads/54-Kody-klimatronic?p=6115&viewfull=1#post6115 Edytowane 30 Października 2012 przez lunat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #575 Napisano 30 Października 2012 na tej pompie jest zrobione dopiero 11 tys. muszę sprawdzić jeszcze czy jakiegoś błędu nie ma na climatronicu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #576 Napisano 30 Października 2012 Przeczytaj ten temat, zdarzało się że pompy padały dosyć szybko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #577 Napisano 2 Grudnia 2012 Witam!! ponownie mam problem z ogrzewaniem w moim pasku. przez jakiś czas było wszystko ok, lecz ostatnio robiłem trasę do łodzi 120km w obie strony. ogrzewanie działało lecz pod koniec drogi powrotnej zaczęło z nawiewów lecieć zimne powietrze. od tego czasu zrobiłem ze 400 km i nadal zimne powietrze z nawiewów. na climatronicu nie ma żadnych błędów. na blacie 90stopni sterczy a płyn prawie że zimny:( pomocy bo są mrozy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #578 Napisano 2 Grudnia 2012 Witam!!ponownie mam problem z ogrzewaniem w moim pasku. przez jakiś czas było wszystko ok, lecz ostatnio robiłem trasę do łodzi 120km w obie strony. ogrzewanie działało lecz pod koniec drogi powrotnej zaczęło z nawiewów lecieć zimne powietrze. od tego czasu zrobiłem ze 400 km i nadal zimne powietrze z nawiewów. na climatronicu nie ma żadnych błędów. na blacie 90stopni sterczy a płyn prawie że zimny:( pomocy bo są mrozy http://forum.vw-passat.pl/threads/65222-Pomocy-passat-glupieje(klapa)-nagrzewnica-nie-grzeje?highlight=nagrzewnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #579 Napisano 2 Grudnia 2012 ale w tym sęk że nagrzewnica była przeczyszczana przy wymianie płynu chłodzącego. cały układ był przeczyszczony wodą pod ciśnieniem( chłodnica, nagrzewnica i cały układ). układ odpowietrzyliśmy i ogrzewanie działało ale na razy cos mu odbija i leci zimne. druga dziwna sprawa to że płyn jest zimny gdy na blacie 90 stopni. trzecia sprawa to chyba będzie coś ze sterowaniem climatronica bo jak dam nawiew na szybę to leci zimne powietrze a jak na twarz to ciepłe. no a teraz od jakiegoś tygodnia całkowicie zimne powietrze:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teesiak Zgłoś #580 Napisano 3 Grudnia 2012 Witam, też mam problem z ogrzewaniem. Pojawił się nagle. Zaobserwowałem jednak, że przy większych obrotach (np.powyżej 2,5 tys) auto grzeje. Węże od nagrzewnicy robią się gorące i leci cieplutkie powietrze w środku. Ale na wolnych obrotach wąż zasilający do nagrzewnicy robi się letni a powrotny zimny i autko nie grzeje. Mechanior mi powiedział , że to uszczelka pod głowicą. Auto nie ma jednak żadnych innych objawów jakoby miała to być właśnie ta usterka. Ja jednak bym obstawiał pompę albo przytkaną nagrzewnicę. Nagrzewnicę odpowietrzałem już dwa razy (bez skutku). Rzućcie jakieś sugestie do rozwiązania tej zagadki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach