Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

kol polonez15 jak rozbierałeś układ grzewczy zauważyłeś może czy na klapie ciepłe-zimne jest faktycznie jakaś uszczelka, która ze starości może się wykruszyć i klapa w skrajnych położeniach nie będzie szczelna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tam guma, gąbka jest tylko na klapie na szybę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ktoś ma pomysł co to może być kiedy włączając nawiew tylko na nogi działa ok a jak jest na nogi i twarz to przestaje wiać na nogi i daje tylko na twarz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacina się klapa?

Wejdz w tryb diagnostyczny i ustaw ręcznie klapę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nie zacina się jak puszczam na same nogi a masz opis jak ręcznie to zrobić poprzez panel ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam silniczek, scieżka potencjometru wytarta albo zasyfiona brudem.

Co do menu diagnostycznego:

Post #228 strona 12.

W kanałach 34 i 36 można ustawić manualnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kol polonez15 czyli rozumiem że raczej nie ma możliwości żeby na klapie ciepło zimno zrobiła się jakaś nieszczelność? U mnie słabo grzeje dlatego pytam. Błędów w paneli nie mam, zrobiłem adaptacje. Czytałem że może tez być winny sam panel, nie steruje klapami tak jak powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma opcji. Przecież można podejrzeć wszystkie parametry klap w panelu jak i VCDSie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Koledzy podpowiedzcie gdzie się znajduje czujnik G192 ( mierzy temp. w obszarze nogi). Jak się do niego dostać? Auto jak w profilu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem dzisiaj nagrzewnice. A tu lipa nadal letnie powietrze leci. Dodam że jest nowy termostat nowa uszczelka pod głowica nowy płyn nie mam pojęcia o co chodzi z tym samochodem.brak cisnienia w ukladzie brak obiegu płynu w przewodach chlodnica zimna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No naprawdę to zagadka a powiedz sam wymieniłeś nagrzewnice czy warsztat ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co robi przy samochodzie robie sam. No ten samochód jest dla mnie zagadka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to pompa wody nawaliła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy awarii pompy wody zagotowałby się moment...Wszystko drożne? termostat na pewno sprawny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat juz 3 próbowałem w tym dwa wahlera. Wydaje się ze tak ale co jeszcze mogę sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma ciśnienia to nie ma odpowiedniego obiegu wody, nagrzewnica nie jest odpowiednio nagrzana.

Węże od nagrzewnicy ciepłe/zimne?

Samochód się nagrzewa do 90 stopni?

To wszystko pachnie jak brak łopatek na pompie wody, minimalny ruch wody jest dlatego nie gotuje się silnik(ujemne temperarury też pomagają).

 

No chyba że masz diesla z taką sprawnością cieplną że w ogóle nie generuje strat w postaci ciepła. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik nagrzewa się normalnie do 90' i ani rusz więcej nie pójdzie. Jeden ciepły drugi chłodniejszy ale co z tego ze są ciepłe jak są miękkie i nie ma w n ich obiegu po zdjęciu węża od nagrzewnicy nie leci prawie nic. Przed Wymiana Uszczelki Pod glowica Było wszystko ok. Chyba to jest mój ostatni VW.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Wymienilem uszczelkę latem i nie sprawdzałem czy jest ciepłe powietrze. Jakby to była pompa wody walnieta to by samochód się gotować w lato a nawet teraz po przejechaniu 250 km to wskazówkę nawet powinna przeskoczyć 90' i to przy jeździe takiej ostrej. A tu nic.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A jeszcze tak po wyjęciu termostatu jest ładny obieg wszystkie węże ciepłe się robią i od nagrzewniczki jak zdejme ten z odpowietrznikiem to normalnie płyn tamtędy wylatuje wiec ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze w uszczelce glowicy przez przypadek nie wycielo kanalu i nie ma obiegu na nagrzewnice ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia uszczelka założona tak jak powinna być i teraz znowu wszystko ściągać? Bezsensu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odlacz weze od nagrzewnicy

polacz je w obieg przez jakams rure stalowa i patrz rekami czy rura robi sie ciepla

 

jesli tak to obieg jest

a jak jest to wylot z glowicy podlacz do nagrzewnicy a wylot z nagrzewnicy pod ta sama rure co przedtem (w uklad) i patrz czy ciepla sie robic bedzie

jesli tak to nagrzewnica grzeje ale klapa sie nie otwiera w srodku,a jesli nie to nagrzenica do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności