lisekexeter Zgłoś #1061 Napisano 11 Lutego 2014 Więc jeśli nastawy początkowe nic nie dają to wymienię nagrzewnicę na nową bez innych zabaw.... Pamietaj ze u mnie pomogla dopiero wymiana pompy,jesli nastawy nie pomoga to na zapalonym silniku zdejmij lewy przewod z nagrzewnicy i zobacz z jaka sila leci plyn z nagrzewnicy,pozniej zaloz i zdejmij prawy,zobacz z jaka sila leci plyn z przewodu wejsciowego do nagrzewnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes156 Zgłoś #1062 Napisano 11 Lutego 2014 (edytowane) Pamietaj ze u mnie pomogla dopiero wymiana pompy,jesli nastawy nie pomoga to na zapalonym silniku zdejmij lewy przewod z nagrzewnicy i zobacz z jaka sila leci plyn z nagrzewnicy,pozniej zaloz i zdejmij prawy,zobacz z jaka sila leci plyn z przewodu wejsciowego do nagrzewnicy. Aha ok ok Dzięki serdeczne za info!!!! Chciałem zrobić nastawy początkowe klimy.....ale nie da rady....nie wiem czemu. Z kolei błędy jakie tym razem wypluła klima to: 532 - Przekaźnik przekładni - zła masa, niskie napięcie zasilania Napięcie zasilające sterownika za niskie 538 - Napięcie odniesienia Nie mam szczerze pojęcia jaka jest przyczyna tych błędów..... Ktoś coś pomoże?? Dzisiaj zrobiłem trasę 200km no i powiem tak.... raz leci normalnie ciepłe tak jak powinno raz nie....masakra z tym ogrzewaniem.... Edytowane 16 Lutego 2014 przez Prezes156 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro84 Zgłoś #1063 Napisano 14 Lutego 2014 Zdecydowałem sie jednak na wymianą nagrzewnicy na nową koszt 91zł robota oczywiście własna Po uruchomieniu samochodu nagrzewnica dała z siebie wszytko grzeje jak szalona aż parzy na fula przy wylocie Dziękuje wszystkim za podpowiedzi w szczególności użytkownikowi dev14 za cenną odpowiedz oraz użytkownikowi Jericho za screeny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1064 Napisano 14 Lutego 2014 robota oczywiście własnaJakies foto story powstanie? Jaki czas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #1065 Napisano 14 Lutego 2014 Male pytanie trzeba klime rozszczelniać czy da rade bez, wymienić nagrzewnice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro84 Zgłoś #1066 Napisano 15 Lutego 2014 Niestety trzeba rozszczelniać nie da rady inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro84 Zgłoś #1067 Napisano 15 Lutego 2014 Robiąc samemu zajęło mi to dwa dni w ciasnym garażu ,na spokojnie bez pośpiechu jeden dzień na rozkręcenie drugi na z kręcenie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #1068 Napisano 15 Lutego 2014 U mnie chyba pompa poszła bo znowu ogrzewanie słabo grzało i dziś myśle sciągne lewy wąż i na odpalonym silniku musiałem krecić do 3tys. I poczekać było trzeba zanim poleciała woda, albo zapowietrzony tak był chociaż korek wymieniłem 2 tyg temu. Bede obserwował co sie bedzie działo. Aha temp. płynu w normie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #1069 Napisano 15 Lutego 2014 Robiąc samemu zajęło mi to dwa dni w ciasnym garażu ,na spokojnie bez pośpiechu jeden dzień na rozkręcenie drugi na z kręcenie .[ATTACH=CONFIG]114536[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]114537[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]114538[/ATTACH] Ale jazda, wygląda to hardkorowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #1070 Napisano 15 Lutego 2014 Robiąc samemu zajęło mi to dwa dni w ciasnym garażu ,na spokojnie bez pośpiechu jeden dzień na rozkręcenie drugi na z kręcenie .[ATTACH=CONFIG]114536[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]114537[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]114538[/ATTACH] Panie spraw żeby mnie to nigdy nie spotkało... normalnie armagedon:stop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #1071 Napisano 15 Lutego 2014 To nie jest takie trudne na jakie wyglada trzeba umiec srubokretem krecic i miec dobra pamiec zeby do kupy zlozyc :-) Wiem cos o tym robilem z manualnej klimy climatronic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1072 Napisano 15 Lutego 2014 Robiąc samemu zajęło mi to dwa dni w ciasnym garażu ,na spokojnie bez pośpiechu jeden dzień na rozkręcenie drugi na z kręcenie .[ATTACH=CONFIG]114536[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]114537[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]114538[/ATTACH] gorsze rzeczy się widziało i robiło, jak całe auto pozbawione jest instalacji , środka itd itd do malowania ale wygląda to przeuroczo daro84 wypłucz starą kretem zobacz czy z niej syf puści , można śmiało sprawdzić jak ją masz w rękach gdzie się nagrzewa jak gorącej +- 60* wody nalewasz, czuć wtedy jaką częścią grzeje, zrób zabieg z kretem i daj znać czy pomogło i czy się spierniczyła ( jak co po niektórzy mieli o to obawy niepotrzebne ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1073 Napisano 16 Lutego 2014 jak całe auto pozbawione jest instalacji , środka itd itd do malowania mam pare fotek jak przekladalem passata mojego moge podeslac,to dopiero rozkrecenie mozna wymienic maglownice ze srodka auta heheh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro84 Zgłoś #1074 Napisano 16 Lutego 2014 gorsze rzeczy się widziało i robiło, jak całe auto pozbawione jest instalacji , środka itd itd do malowania ale wygląda to przeuroczo daro84 wypłucz starą kretem zobacz czy z niej syf puści , można śmiało sprawdzić jak ją masz w rękach gdzie się nagrzewa jak gorącej +- 60* wody nalewasz, czuć wtedy jaką częścią grzeje, zrób zabieg z kretem i daj znać czy pomogło i czy się spierniczyła ( jak co po niektórzy mieli o to obawy niepotrzebne ) Zrobię taki test i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1075 Napisano 16 Lutego 2014 Kilka lat temu płukałem starą nagrzewnicę kretem w seacie toledo. Efektet był taki, że w nagrzewnicy porobiły się dziury. Za 70 zł kupiłem nową do golfa III bo to taka sama i do dziś grzeje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes156 Zgłoś #1076 Napisano 16 Lutego 2014 Robiąc samemu zajęło mi to dwa dni w ciasnym garażu , Mały OT ale we 2 wymienialiśmy nagrzewnicę w Golfinie MK4 w 7h bez przerwy ;P. No ale był hardcore i po2 auto musiało być zrobione w jeden dzień.... Nie jest to jakoś arcytrudne ale ogólnie masakra.....dlatego wolałbym tego nie robić w Pasku.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro84 Zgłoś #1077 Napisano 19 Lutego 2014 (edytowane) Test przeprowadzony nagrzewnice zalałem wrzątkiem po chwili nagrzewnica zaczęła od dawać ciepło ale tylko w górnej części ,dolna była zimna po w sypaniu kreta i przepłukaniu nagrzewnicy w moim przypadku nie pomogło (nic nie stało się z nagrzewnicą ) -Test przeprowadzony na starej nagrzewnicy !!!! Niżej dołączam zdjęcia rozebranej nagrzewnicy Edytowane 19 Lutego 2014 przez daro84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1078 Napisano 19 Lutego 2014 Test przeprowadzony nagrzewnice zalałem wrzątkiem po chwili nagrzewnica zaczęła od dawać ciepło ale tylko w górnej części ,dolna była zimna po w sypaniu kreta i przepłukaniu nagrzewnicy w moim przypadku nie pomogło (nic nie stało się z nagrzewnicą ) -Test przeprowadzony na starej nagrzewnicy !!!! Niżej dołączam zdjęcia rozebranej nagrzewnicy [ATTACH=CONFIG]114755[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114756[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114757[/ATTACH] za krótko kret działał , no i większe stężenie musiało by być , wiem bo tak czyściłem nagrzewnice i udało się ją udrożnić ( na kilka płukań kretem w około 30 min. nonstop) , ale racje miałem że grzała ale tylko częścią a przepływ musi być zachowany, reszta nagrzewnicy jest zimna i stąd chwile dmucha ciepłe potem letnie. Można to stwierdzić bezproblemowo samemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes156 Zgłoś #1079 Napisano 25 Lutego 2014 Ja wam powiem że jak się już wyciąga nagrzewnicę to naprawdę za 65zł mam nową i więcej czasu się to płucze i bawi niż wsadza nową i skręcą całą resztę U mnie wczoraj wymieniłem na nową i śmiga jak talala . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maci3j Zgłoś #1080 Napisano 26 Lutego 2014 Witam. To i ja poprosze o diagnoze. Mianowicie moj problem polega na tym iż nie dogrzewa mi silnika przez co ogrzewanie słabiej grzeje. W zime mam non stop ok 75-80 st. na silniku. Podczas jazdy nie dogrzewa mi go do 90 st. Podejrzewam termostat ale nie jestem mechanikiem także wole sie upewnic was specjalistow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach