dezerter_sdz Zgłoś #1021 Napisano 4 Lutego 2014 Powiedz mi o jakie węże koło aku Ci chodzi?? Ja nie mam żadnego węża koło aku.... tylko z klimy rurki itp. Tu przesyłam Ci zdjęcie takiego silnika jak ja mam i zaznaczone jaki wąż ma jaką temp na "Hi" i wiatraki full na zagrzanym silniku: [ATTACH=CONFIG]114020[/ATTACH] Wąż jest obudowany tą harmonijką zaraz obok akumulatora. Harmonijka jest przecięta i można ją śmiało zdjąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes156 Zgłoś #1022 Napisano 4 Lutego 2014 (edytowane) Wąż jest obudowany tą harmonijką zaraz obok akumulatora. Harmonijka jest przecięta i można ją śmiało zdjąć. Kurde... faktycznie...Japierdziele.... Człowiek się tyle nadłubie a i tak się coś nowego uczy.... w golfie inaczej tu inaczej ;P. Dobra to sprawdzę to w takim razie....Sorry za OT ale przynajmniej ktoś nie walnie takiej gafy jak ja . A tak w ogóle może by tak zrobić jakiś ogólny temat w stylu: "Nie grzeje?? jak zdiagnozować (zapytaj zanim napiszesz)"i przykleić go bo widzę że kurde dużo ludzi ma ten problem . Npisać tam co posprawdzać krok po kroku itp. Edytowane 4 Lutego 2014 przez Prezes156 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1023 Napisano 4 Lutego 2014 nie trzeba robic bo to juz jest ten temat))) sory ze nie uprzedzilem o tej harmonijce myslalem ze dokladnie wiesz o co mi chodzi))) na foto zaznaczyles tylko jeden przewod z woda opisany jako goracy,cieply to odma a zimny to powietrze doladowane i ma byc zimny no ale my nie o tym))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes156 Zgłoś #1024 Napisano 4 Lutego 2014 cieply to odma a zimny to powietrze doladowane i ma byc zimny no ale my nie o tym))) Powiem Ci szczerze że resztę tych węży wiem jaki niby powinien być i tak dzisiaj sprawdzam te węże i sobie myślę " po co mam od odmy waż sprawdzać i całą tą resztę " Hahahah już całkowicie zwątpiłem w swoje umiejętności ;P. Dobra nie robię OT bo drugie ostrzeżenie dostanę ;P. Jutro sprawdzę po zrobionej trasie i dam znać może uda się coś zdiagnozować. Dzięki serdeczne. A co do tematu chodziło mi żeby na 1 stronie od razu te podstawowe rzeczy które trzeba sprawdzić były szczegółowo opisane ze zdjęciami dla zielonych (jak ja ;P) a potem ewentualne pytania ;P . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1025 Napisano 5 Lutego 2014 (edytowane) na poczatku opcja za 0zl na goracym silniku wlacz wiatrak na max i temp na hi dotknij przewodu wejscia goracego plynu do naggrzewnicy(tego obok aku) to prawy,ma byc goracy a lewy ma byc wyraznie zimniejszy jesli oba sa tak samo gorace to znaczy ze pompa tloczy a winna jest klapa albo silniczek klapy,a jesli beda letnie lub zimne to brak przeplywu albo pompa jak w moim przypadku. Przeprowadziłem taki test u siebie i wąż prawy jest gorący a lewy wyraźnie chłodniejszy. Auto grzeje jak się go trzyma na wyższych obrotach a jak pracuje na postoju to zaczyna lecieć chłodniejsze powietrze, to samo jak np dojeżdżam do skrzyżowania i prędkość maleje to grzeje słabo ;/ Na postoju i w trakcie jazdy jak jest siła grzania ustawiona na 2kreski to leci ciepłe powietrze (jak się szybciej jedzie) ale wystarczy że podkręcę na max wiatraki i leci chłodne / letnie. Wie ktoś co to może być?? Dodam jeszcze że miałem na climatroniku błąd 214 ale został już skasowany. No i jeśli to ma znaczenie to w aucie jest niesprawna klima. Mam powoli dość, termostat nowy, nagrzewnica nowa, panel climatronica zmieniony, było wszystko ok a od pewnego czasu znowu coś się chrzani ;/ Edytowane 5 Lutego 2014 przez WojtasTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebi_O Zgłoś #1026 Napisano 5 Lutego 2014 Przeprowadziłem taki test u siebie i wąż prawy jest gorący a lewy wyraźnie chłodniejszy.Auto grzeje jak się go trzyma na wyższych obrotach a jak pracuje na postoju to zaczyna lecieć chłodniejsze powietrze, to samo jak np dojeżdżam do skrzyżowania i prędkość maleje to grzeje słabo ;/ Na postoju i w trakcie jazdy jak jest siła grzania ustawiona na 2kreski to leci ciepłe powietrze (jak się szybciej jedzie) ale wystarczy że podkręcę na max wiatraki i leci chłodne / letnie. U mnie jest to samo, ja stawiam na nagrzewnice zatkana, u Ciebie być moze pompa wody nie tłoczy dobrego ciśnienia mógł sie czesciowo plastikowy wirnik ukruszyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #1027 Napisano 5 Lutego 2014 Auto grzeje jak się go trzyma na wyższych obrotach a jak pracuje na postoju to zaczyna lecieć chłodniejsze powietrze, to samo jak np dojeżdżam do skrzyżowania i prędkość maleje to grzeje słabo ;/Tak jak Sebastian pisze pompa wody nie wyrabia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba86 Zgłoś #1028 Napisano 5 Lutego 2014 U mnie zaczął w końcu grzać.Przepłukałem nagrzewnice i grzeje ale słychać jak przez nią przechodzi chyba powietrze 2 razy juz dolałem ok 1l plynu i odpowietrzyłem. Jeszce czasami to słychać za pare dni znowu odpowietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1029 Napisano 5 Lutego 2014 U mnie jest to samo, ja stawiam na nagrzewnice zatkana, u Ciebie być moze pompa wody nie tłoczy dobrego ciśnienia mógł sie czesciowo plastikowy wirnik ukruszyc Z ciekawości przełożyłem dzisiaj swój climatronic, trochę pojeździłem i grzeje idealnie, cały czas trzyma ciepło, stary climatronic przełożyłem do siebie, zobaczymy jak się będzie zachowywał u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1030 Napisano 5 Lutego 2014 Z ciekawości przełożyłem dzisiaj swój climatronic, trochę pojeździłem i grzeje idealnie, cały czas trzyma ciepło, stary climatronic przełożyłem do siebie, zobaczymy jak się będzie zachowywał u mnie. Moze cos sie dzieje z panelem u mnie byla winna pompa ale na mrozie -13 i postoju na jalowym po okolo 7 min zaczyna zbijac temp do 70 na to niema bata chyba kazdy tak ma,u mnie przed wymiana pompy nawet podczas jazdy slabo grzal teraz jest ok,a pompa byla nie ruszana od nowosci byla plomba na srubce rok prod na odlewie 98 czyli ten co passat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1031 Napisano 5 Lutego 2014 Moze cos sie dzieje z panelem u mnie byla winna pompa ale na mrozie -13 i postoju na jalowym po okolo 7 min zaczyna zbijac temp do 70 na to niema bata chyba kazdy tak ma Zgadza się Z tym że trzyma ciepło chodziło mi o to że grzeje , i nie leci takie letnie powietrze. Ale kurcze znowu by climatronic padł? Jutro będę jeździł swoim autem to zobaczę jak będzie się zachowywać ten climatronic co był u ojca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boberek6666 Zgłoś #1032 Napisano 5 Lutego 2014 witam, jestem swierzym uzytkownikiem paska i mam pytanko odnosnie klimy. Dzisiaj sie troche bawilem i montowalem kable do wzmacniacza i boje sie ze cos spierd... -kable zostaly pociagnie w podszybiu kolo filtra wewnetrznego , przez gumke od kabli do klimy. Gdy zaczalem sie bawic radiem troszke mi **** zmarzla i zapalilem autko i chcialem troche nagrzac w srodku i wtedy zauwazylem ze jak np. mam klime na auto zalaczona i zwiekszam temp. przez czerwony guziczek, to wcale nie leci cieple powietrze.(prosze o wyrozumialosc to jest moj pierwszy klimatronik) a jak przelaczylem na nawiew dolny albo gorny wtedy cos tam zaczelo niby cieple powietrze leciec. Prosze o pomoc caly glupi jestem z tego klimatronika i czy takie objawy moga byc ze zblokowalem gdzies cos jakims kablem ?? ---------- Dodano o 18:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:59 ---------- witam, jestem swierzym uzytkownikiem paska i mam pytanko odnosnie klimy. Dzisiaj sie troche bawilem i montowalem kable do wzmacniacza i boje sie ze cos spierd... -kable zostaly pociagnie w podszybiu kolo filtra wewnetrznego , przez gumke od kabli do klimy. Gdy zaczalem sie bawic radiem troszke mi **** zmarzla i zapalilem autko i chcialem troche nagrzac w srodku i wtedy zauwazylem ze jak np. mam klime na auto zalaczona i zwiekszam temp. przez czerwony guziczek, to wcale nie leci cieple powietrze.(prosze o wyrozumialosc to jest moj pierwszy klimatronik) a jak przelaczylem na nawiew dolny albo gorny wtedy cos tam zaczelo niby cieple powietrze leciec. Prosze o pomoc caly glupi jestem z tego klimatronika i czy takie objawy moga byc ze zblokowalem gdzies cos jakims kablem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1033 Napisano 5 Lutego 2014 odkrec schowek przedni i zobacz czy przewod nie blokuje silownika klapy moze sie cos wypielo itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boberek6666 Zgłoś #1034 Napisano 5 Lutego 2014 (edytowane) e klima pomalu jakby odzyskuje zdrowe zmysly i przestaje swirowac ale ewidentnie musialem cos naruszyc bo nagle przepalily mi sie obie zarowki w rejestracji. A jesczce jedno pytanko, odnosnie dwoch malych zaworkow ktore znajduja sie na przewodach klimy w podszybiu z lewej strony jesli sie stoi przed maska( maja one byc zamkniete czy otwarte bo zachaczylem i nie wiedzialem jaka byla pozycja wyjsciowa) i po odpaleniu auta jakos dzwinie zaczelo czos brzeczec kolo gumowego weza z filtra powietrza tak jakby jakis przekaznik oglupial Edytowane 5 Lutego 2014 przez boberek6666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #1035 Napisano 5 Lutego 2014 Zaworki są wewnątrz rurki a plastikowe nakretki je tylko osłaniają wiec mają być lekko dokręcone.A na filtrze powietrza znajduje sie zaworek od systemu pochłaniania par paliwa wiec ma tak cykać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boberek6666 Zgłoś #1036 Napisano 6 Lutego 2014 thx i nie wiem co bym bez was zrobil , a tak na marginesie co by sie moglo wydarzyc jakby te zaworki byly odkrecone ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1037 Napisano 6 Lutego 2014 brud by sie dostal tam a to nie jest polecane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianek12 Zgłoś #1038 Napisano 6 Lutego 2014 W mam pytanie odnośnie klimy mogę nabijać ja teraz jak jest powyżej 0? w dzień u mnie chodzi od 6 stopni do 8.Czy poczekać jeszcze trochu? dodam ze kupiłem auto i nie ma gazu w nim czyli nabić trzeba od nowa do pełna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #1039 Napisano 6 Lutego 2014 W mam pytanie odnośnie klimy mogę nabijać ja teraz jak jest powyżej 0? w dzień u mnie chodzi od 6 stopni do 8.Czy poczekać jeszcze trochu? dodam ze kupiłem auto i nie ma gazu w nim czyli nabić trzeba od nowa do pełna. Najpierw to jedz i sprawdz szczelnosc bo na pewno gdzies ci wylatuje freon moze na chłodnicy, moze na przewodzie gdzies lub innym łaczeniu... To jest najbardziej prawdopodobna opcja skoro kupiłes samochod i nie ma w nim freonu ... wiec nie ma sensu nabijac i płacic 200 zł lub wiecej za kompleksowa obsługe klimy, zapewne bedziesz miał wiekszy koszt czyli nabicie + naprawa wycieku jezeli to bedzie chłodnica to nie spawaj tego tylko kupuj nowa spawana pusci ci w drugim miejscu po krótkim czasie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianek12 Zgłoś #1040 Napisano 6 Lutego 2014 Ale ja gaz coś mam bo sprawdzałem i coś w układzie jest ale nie ma go na tyle by włączyć sprężarkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach