noidemm Zgłoś #861 Napisano 12 Stycznia 2014 Nr Bosch - 0 392 020 024 / 0392020024 Nr OE : Ford - 1040347 / 92VW8502AA /95VW8502AA / 95VW8502BA VW - 001 201 20 00 / A 001 201 20 00 Zastosowanie: - Ford Galaxy - Seat Alhambra , Cordoba , Ibiza III , Toledo II - VW Bora , Corrado , Golf II , Golf III , Golf IV , Jetta II , New Beetle , Passat , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #862 Napisano 12 Stycznia 2014 Korzystając z okazji proszę o podpowiedz Witam ! Posiadam Passata b4 95' 2.0 16v z lpg , jakiś czas temu z bocznych kratek zaczęło wywiewać kratkami jakby piankowa uszczelkę , na chwile obecna z bocznych nawiewów leci zimne powietrze , a szyby parują pomimo tego ze w ostatnim czasie filtr kabinowy był wymieniony na węglowy , zauważyłem również ze nagrzewnica daje również o sobie znać ponieważ musiałem dolać troszkę płynu chłodzącego ! Czy wie ktoś co to może być , i gdzie mogę znaleść w trójmieście kogoś kto to specjalizuje się w takich naprawach , tylko proszę o kontakty do sprawdzonych mechaników a nie papraków i naciągaczy . Paskiem zamierzam jeszcze trochę pojeździć trochę go doinwestowałem, założyłem w ostatnim czasie sekwencje brc itp . Mam najbogatsza i bardzo zadbana wersje dlatego nie chce dać do naprawy byle komu ! Zapomniałem dodać , Oczywiscie w aucie jest klimatronic, a moze nie jest dobrze odpowietrzony ze leci zimne powietrze popatrz na parownik czy nie zamarza-jesli tak nie ma obiegu plynu ---------- Dodano o 19:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:06 ---------- Nr Bosch - 0 392 020 024 / 0392020024 Nr OE : Ford - 1040347 / 92VW8502AA /95VW8502AA / 95VW8502BA VW - 001 201 20 00 / A 001 201 20 00 Zastosowanie: - Ford Galaxy - Seat Alhambra , Cordoba , Ibiza III , Toledo II - VW Bora , Corrado , Golf II , Golf III , Golf IV , Jetta II , New Beetle , Passat , co to ma znaczyc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #863 Napisano 12 Stycznia 2014 Jericho chciał nr tej pompki elektrycznej przez przypadek znalazlem na allegro wiec wkleilem. Ta pompa jest od webasta a nie od wspomagania układu chłodzenia jak ktoś wyżej napisał!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osama Zgłoś #864 Napisano 12 Stycznia 2014 Normalnie ręce opadają skoro w książce serwisowej piszą że to pompa cieczy chłodzącej i w katalogu sklepowym występuje jako chłodzenie silnika i w dodatku działa jeszcze po wyłączeniu zapłonu około 5 minut i chłodzi głowice a nie ogrzewa kabiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros69 Zgłoś #865 Napisano 12 Stycznia 2014 Korzystając z okazji proszę o podpowiedz Witam ! Posiadam Passata b4 95' 2.0 16v z lpg , jakiś czas temu z bocznych kratek zaczęło wywiewać kratkami jakby piankowa uszczelkę , na chwile obecna z bocznych nawiewów leci zimne powietrze , a szyby parują pomimo tego ze w ostatnim czasie filtr kabinowy był wymieniony na węglowy , zauważyłem również ze nagrzewnica daje również o sobie znać ponieważ musiałem dolać troszkę płynu chłodzącego ! Czy wie ktoś co to może być , i gdzie mogę znaleść w trójmieście kogoś kto to specjalizuje się w takich naprawach , tylko proszę o kontakty do sprawdzonych mechaników a nie papraków i naciągaczy . Paskiem zamierzam jeszcze trochę pojeździć trochę go doinwestowałem, założyłem w ostatnim czasie sekwencje brc itp . Mam najbogatsza i bardzo zadbana wersje dlatego nie chce dać do naprawy byle komu ! Zapomniałem dodać , Oczywiscie w aucie jest klimatronic, z bocznych kratek leci zimne powietrze a jak z resztą kratek nawiewu.co znaczy że nagrzewnica dała znać i dolewasz płynu-czy nagrzewnica jest dziurawa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu983 Zgłoś #866 Napisano 12 Stycznia 2014 z bocznych kratek leci zimne powietrze a jak z resztą kratek nawiewu.co znaczy że nagrzewnica dała znać i dolewasz płynu-czy nagrzewnica jest dziurawa? Z bocznych kratek ( czyli zewnętrznych przy lusterkach ) leci mega zimne powietrze natomiast z pozostałych kratek leci letnie powietrze , co do nagrzewnicy dolałem kilka tygodni temu 200ml płynu chłodniczego wiec domyślam się tylko ze albo nagrzewnica nie jest już szczelna w 100% albo gdzieś po drodze zgubiło płyn , czytałem trochę na necie ze mogą być to uszczelnienia na klapkach , miałeś coś takiego , może wiesz kto ogarnia takie cuda:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros69 Zgłoś #867 Napisano 12 Stycznia 2014 Z bocznych kratek ( czyli zewnętrznych przy lusterkach ) leci mega zimne powietrze natomiast z pozostałych kratek leci letnie powietrze , co do nagrzewnicy dolałem kilka tygodni temu 200ml płynu chłodniczego wiec domyślam się tylko ze albo nagrzewnica nie jest już szczelna w 100% albo gdzieś po drodze zgubiło płyn , czytałem trochę na necie ze mogą być to uszczelnienia na klapkach , miałeś coś takiego , może wiesz kto ogarnia takie cuda:) sprawdź czy wąż dolotowy i wylotowy z nagrzewnicy jest gorący.jeśli tak to najprawdopodobniej jest zaczopowana nagrzewnica i nie daje ciepła.zdiagnozuj dokładnie gdzie ucieka ci płyn ,czy w silniku na wężach lub złączkach lub trójnikach czy z nagrzewnicy.musi być przyczyna ubywającego co prawda małej ilości płynu ale jednak ubywającego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #868 Napisano 12 Stycznia 2014 Nr Bosch - 0 392 020 024 / 0392020024 Nr OE : Ford - 1040347 / 92VW8502AA /95VW8502AA / 95VW8502BA VW - 001 201 20 00 / A 001 201 20 00 Zastosowanie: - Ford Galaxy - Seat Alhambra , Cordoba , Ibiza III , Toledo II - VW Bora , Corrado , Golf II , Golf III , Golf IV , Jetta II , New Beetle , Passat , Mi etka 7.4 nie znajduje tego po zadnym nu-rze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu983 Zgłoś #869 Napisano 12 Stycznia 2014 Jaros Miałem płukany cały układ chłodniczy aby sprawdzić czy nie była zakorkowana nagrzewnica oraz po to by wykryć gdzie jest nieszczelność w układzie , wszystko jest drożne , nieszczelności nie znalazłem termostat wymieniłem na nowy . Jakieś jeszcze pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros69 Zgłoś #870 Napisano 12 Stycznia 2014 Jaros Miałem płukany cały układ chłodniczy aby sprawdzić czy nie była zakorkowana nagrzewnica oraz po to by wykryć gdzie jest nieszczelność w układzie , wszystko jest drożne , nieszczelności nie znalazłem termostat wymieniłem na nowy . Jakieś jeszcze pomysły kolego czy wiesz ja wygląda nagrzewnica w środku?.to,że przelatuje przez nią płyn to nie znaczy, że jest drożna.płyn może przelatywać przez 1/4 nagrzewnicy a po to żeby było grzanie w 100% to cała nagrzewnica musi być drożna.wlej do niej płyn i zaobserwuj ile tego płynu do niej wchodzi.czy sprawdzałeś wąż dolotowy i wylotowy z nagrzewnicy.są oba gorące??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #871 Napisano 12 Stycznia 2014 jak by nagrzewnica byla nieszczelna to by bylo czuc glikol w srodku najprawdopodobniej jest zatkana i tak jak kolega wyzej pisze nie nagrzewa calego powietrza przelatujacego przez nia czesty przypadek w calej rodzinie VAG niestety wymiana zajmuje duzo roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #872 Napisano 13 Stycznia 2014 Moja walka z tym cudem niemieckiej techniki trwa już 3 miesiące. Auto jak się odpowietrzy to pieknie grzeje, leci aż gorące powietrze. Postawie samochód na noc do garażu i po ponownym odpaleniu leci lekko ciepłe. Uszczelka pod głowicą wymieniona, głowica splanowana, szczelność głowicy sprawdzona. Ma ktoś pomysły jak to ustrojstwo może się zapowietrzać płynu nie ubywa jest na MAX. Ostatnio zrobiłem trase 600 km pieknie grzało. Rano odpalam znów lipa !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #873 Napisano 13 Stycznia 2014 gdzies musi powietrze sie dostawac a jak piszesz ze glowica planowana i szczelnosc sprawdzona to walnieta jedynie musi byc nagrzewnica ona jest najwyzej wiec w 1 kolejnosci tam sie robi pecherz powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros69 Zgłoś #874 Napisano 13 Stycznia 2014 Moja walka z tym cudem niemieckiej techniki trwa już 3 miesiące. Auto jak się odpowietrzy to pieknie grzeje, leci aż gorące powietrze. Postawie samochód na noc do garażu i po ponownym odpaleniu leci lekko ciepłe. Uszczelka pod głowicą wymieniona, głowica splanowana, szczelność głowicy sprawdzona. Ma ktoś pomysły jak to ustrojstwo może się zapowietrzać płynu nie ubywa jest na MAX. Ostatnio zrobiłem trase 600 km pieknie grzało. Rano odpalam znów lipa !! a jak jest na wężu dolotowym i wylotowym do nagrzewnicy w momencie kiedy ci nie grzeje? są one gorące czy letnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #875 Napisano 13 Stycznia 2014 Jak nie grzeje to dolotowy ciepły a wylotowy zimny. Wiem ze wyglada na to ze nagrzewnica nie drozna ale czemu jak sie odpowietrzy to nagle robi się drożna?? Jak by była zapchana to czy bym odpowietrzył to i tak by przez nią nie szło chyba że się myle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros69 Zgłoś #876 Napisano 13 Stycznia 2014 Jak nie grzeje to dolotowy ciepły a wylotowy zimny. Wiem ze wyglada na to ze nagrzewnica nie drozna ale czemu jak sie odpowietrzy to nagle robi się drożna?? Jak by była zapchana to czy bym odpowietrzył to i tak by przez nią nie szło chyba że się myle. no kolego jak odpowietrzasz co chwilę układ chłodzenia to znaczy że jest gdzieś przestrzał do układu chłodzenia i powstaje poduszka powietrzna która jak się wbije do nagrzewnicy to daje zimne powietrze.aż dziwne ,że nie wywala płynu chłodniczego ze zbiorniczka jak do układu wali powietrze.a obieg płynu sprawdzałeś czy jest .a jak sprawa termostatu i temperatury silnika.czy wąż dolotowy jest ciepły czy gorący a wylotowy zimny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #877 Napisano 14 Stycznia 2014 Jak nie grzeje to dolotowy ciepły a wylotowy zimny. Wiem ze wyglada na to ze nagrzewnica nie drozna ale czemu jak sie odpowietrzy to nagle robi się drożna?? Jak by była zapchana to czy bym odpowietrzył to i tak by przez nią nie szło chyba że się myle. Kolego podmień climatronik i sprawdź wtedy, u mojego ojca było to samo co u Ciebie (tylko że on nie wymieniał uszczelki pod głowicą) płukaliśmy nagrzewnice i w ogóle i efekty były jedno dniowe. Podmieniłem climatronik ze swojego passata i ogrzewanie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #878 Napisano 14 Stycznia 2014 no kolego jak odpowietrzasz co chwilę układ chłodzenia to znaczy że jest gdzieś przestrzał do układu chłodzenia i powstaje poduszka powietrzna która jak się wbije do nagrzewnicy to daje zimne powietrze.aż dziwne ,że nie wywala płynu chłodniczego ze zbiorniczka jak do układu wali powietrze.a obieg płynu sprawdzałeś czy jest .a jak sprawa termostatu i temperatury silnika.czy wąż dolotowy jest ciepły czy gorący a wylotowy zimny? Obieg płynu jest, termostat wymieniony i trzyma idealnie 90 stopni. Nieraz jest tak że wąż dolotowy aż paży a wylotowy zimny, a nie raz jest że dolotowy ciepły i wylotowy ciepły. Jutro sprobuje zmienić węże od gazu na szeregowo bo narazie jest wpięte równolegle. ---------- Dodano o 20:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:56 ---------- Kolego podmień climatronik i sprawdź wtedy, u mojego ojca było to samo co u Ciebie (tylko że on nie wymieniał uszczelki pod głowicą) płukaliśmy nagrzewnice i w ogóle i efekty były jedno dniowe. Podmieniłem climatronik ze swojego passata i ogrzewanie działa. A jak u twojego ojca było z wężami od nagrzewnicy?? Wydaje mi się że samo sterowanie climatronikiem nie ma tu nic do rzeczy skoro węże od nagrzewnicy nie są drożne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #879 Napisano 14 Stycznia 2014 ale Wojtas TDI podpowiada ze moze chrzanic sie sterownik climatronika poprostu nie poda impulsu lub za maly da na zawor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #880 Napisano 14 Stycznia 2014 ale Wojtas TDI podpowiada ze moze chrzanic sie sterownik climatronikapoprostu nie poda impulsu lub za maly da na zawor Dokładnie Podmień climatronik i zobacz jak wtedy będzie (tylko na taki że u kogoś bdb grzeje ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach