Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Stwierdził że się nagrzewnica zapowietrza a przyczyną tego jest uwalona uszczelka. Nic nie sprawdzał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stwierdził że się nagrzewnica zapowietrza a przyczyną tego jest uwalona uszczelka. Nic nie sprawdzał.

 

Może w tym temacie niech się inny mechanik wypowie. Bardzo możliwe, że są to objawy padającej już uszczelki choć przyczyną może być nagrzewnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

też mam problem z ogrzewaniem. Pojawił się nagle. Zaobserwowałem jednak, że przy większych obrotach (np.powyżej 2,5 tys) auto grzeje.

Po pierwsze sprawdz poziom plynu,jesli jest ok to moze byc pompa wodna, lopatki sie wylamaly i na wolnych obrotach plyn nie krazy,jak dodasz gazu to cos tam poleci do nagrzewnicy i grzeje ;) Gdyby to uszczelka to prawdopodobnie wysadzaloby Ci plyn przez korek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanik sprawdził pompę - była ok. Nagrzewnica przepłukana - nic z niej nie wyleciało, swobodny przepływ. Auto rozbebeszone.....

I jednak uwalona uszczelka pod głowicą. Biło ciśnienie do układu chłodzenia i zapowietrzało nagrzewnice. Głowica w planowaniu. Czekam na autko ma być w piątek gotowe. Odezwę się jeszcze jaki efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mechanik sprawdził pompę - była ok. Nagrzewnica przepłukana - nic z niej nie wyleciało, swobodny przepływ. Auto rozbebeszone.....

I jednak uwalona uszczelka pod głowicą. Biło ciśnienie do układu chłodzenia i zapowietrzało nagrzewnice. Głowica w planowaniu. Czekam na autko ma być w piątek gotowe. Odezwę się jeszcze jaki efekt.

 

Napisz jakie koszty za remont głowicy z częściami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

podepnę się pod temat. Zima powoli nabiera siły a moj passacik nie chce mi grzać. Z kratek leci tylko letnie powietrze. Dzieje mi się to od czasu wymiany płynu ukladu chłodzenia na zimowy;/ Naczytałem się na forum, że bardzo wiele takich przypadków ma miejsce w passatach, natomiast każdy ma całkiem inna przyczynę braku grzania. Zacznę od tego, że po sprawdzeniu błędów na climatronicu w samochodzie nie pokazuje błędów (444 00). Dzisiaj postanowiłem podłączyć go pod Vaga i tez nie ma żadnych błędów a mimo tego dalej zimno w aucie. Termostat i czujnik temperatury, filtr kabinowy wymieniony w tym roku przed latem, bo nie dogrzewał się do 90 C. Sprawdzałem go już w różnych warunkach. Jak nim pojeżdze troche to czasami nawet się w środku nagrzeje. Odpale zgasze, krótnie odcinki, ale czasami mam 90 C, jezdze i jezdze a w aucie zimno. Nie wiem co jest grane. Po podniesieniu maski jeden z przewodów jest mocno ciepły. dołączam zdjęcie o jaki przewód mi chodzi. Nie wiem niestety gdzie są przewody prowadzące do nagrzewnicy więc nie potrafie powiedzieć czy są ciepłe;/2827041809_5.jpg Proszę o jakieś sugestie propozycje od czego można by zacząć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanie trochę z innej beczki.

 

Czy nawiew na przednią szybę (ten na środku deski) dmucha wam równomiernie? Chodzi mi o to, że zauważyłem u siebie, że szyba z prawej strony trochę słabiej odparowuje. Jak przyłożyć rękę do nawiewu to tak jakby lewa połowa, do tego środkowego pypcia, dmuchała z każdej kratki a prawa połowa już niestety słabiej.

 

Czy to normalne czy gdzieś się coś mogło przypchać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam ten sam problem połowa szyby odparowuje a druga to porażka u pasażera ładnie a u kierowcy tragedia ale inne ustawienia np nogi dmucha dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś zrobiłem sobie traskę żeby passka rozgrzać po 5 dniowym postoju w garażu. miałem problem z ogrzewaniem i ostatnio go odpowietrzyłem i prawie było ok. dziś grzał ale leciało letnie powietrze z nawiewów ale po około 20km zaczęło lecieć przyjemnie ciepłe powietrze:) ale po przejechaniu następnych 4km musiałem auta zaparkować. następna dłuższa trasa jutro (sobota) ciekawe czy będzie grzać od razu ok czy znowu letnie. no i dodam że płyn zimny:( nawet jak na blacie jest 90 stopni. jutro opisze co się działo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

po zrobieniu następnych 200km ogrzewanie nie działa(leci letnie powietrze) rozmawiałem z kolega i zdecyduję się na ponowną wymianę termostatu ponieważ płyn cały czas zimny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ja mam ten sam problem połowa szyby odparowuje a druga to porażka u pasażera ładnie a u kierowcy tragedia ale inne ustawienia np nogi dmucha dobrze
Ten typ tak ma. Mialem z 2003 AVB, teraz AWT z 2004 i taki sam objaw. Jak dasz obieg zamkniety to mocniej dmucha, ale dalej nierownomiernie. Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz chyba z mechanikiem znależliśmy przyczynę niegrzania w moim pasku. jak się okazało była mocno zawalona nagrzewnica. obieg był tylko w jej górnej części. pomogło trochę płynu do odkamieniania i sprężarka. dla pewności układ przepłukaliśmy wodą i zalaliśmy nowym płynem. na efekty poczekam do weekendu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !! Zacznę od tego że padła mi maglownica... mechanik wymienił maglownicę przy okazji przegub i zawieszenie kompletne febi!! Po skręceniu auta i wyjechaniu z zakładu w poniedziałek (auto stało 4 dni), przestało lecieć ciepłe powietrze z klimatronika!! Przy wymianie mechanik odkręcił zbiorniczek wyrównawczy żeby mieć lepsze dojście !!

Mam pytanko co może być przyczyną?! Rzekomo układ odpowietrza się sam ?? Czy jest możliwość odpowietrzenia układu??

Czy odgięcie tego zbiorniczka może mieć na to wpływ??

Przy tej wymianie dolałem płynu chłodzącego bo był na minimum, ale to od ostatniej wymiany utrzymywał się taki stan.

Korek w zbiorniczku wymieniłem na inny nie pomogło!!

Byłem podpiąć auto pod kompa wyskoczyły 2 błędy (nie pamiętam ich coś z silniczkiem i czymś tam jeszcze, koleś je usunął i po ponownym podłączeniu nie było ich.)

Niedawno miałem wymieniany kompletny rozrząd wraz z pompą wody!!

Auto, gdy stoi i jest wyłączony klimatronik, po włączeniu przez kilka sekund leci letnie powietrze.

Wskazówka temp. stoi jak zaczarowana 90stopni.

Wąż od zbiorniczka jest bardzo ciepły a do zbiorniczka ciepły, chłodnica u góry gorąca u dołu letnia.

Wydaje mi się, że auto jakoś szybciej się nagrzewa do temp 90 stopni!!

 

Pozdrawiam!! i proszę o podpowiedzi od czego zacząć !!??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem. Auto nie osiąga temp. 90 stopni, wskazówka w ogóle się nie rusza. Czasami troszkę, minimalnie drgnie. Węże od chłodnicy bardzo słabo letnie. Ogrzewania - brak. Czy to termostat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do kolegi camat:

odpowietrzyć można w jeden sposób układ. obok akumulatora po prawej stronie(na środku podszybia) powinieneś mieć taka karbonową osłonę (charmonijkę) zdejmij ją i pojawią się 2-wie rurki, one sa od nagrzewnicy. na lewej od aku zdejmij opaskę i powoli zsuwaj przewód aż pojawi się taka dziurka i usłyszysz syk powietrza. ja też miałem podobny problem i mechanik tak mi odpowietrzał a to jedyny sposób. i rurkę spowrotem nasuń jak przez tą dziurkę zacznie lecieć płyn. Dodam iż jedna rurka od nagrzewnicy powinna być gorąca a druga ciepła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja miałem identyczne objawy wczoraj wymieniłem termostat i teraz w aucie ciepełko w majtkach można pomykać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ja miałem identyczne objawy wczoraj wymieniłem termostat i teraz w aucie ciepełko w majtkach można pomykać

 

Jest jeszcze sprawa. Wczoraj wsadziłem mu przed chłodnice karton. Temperatura na wskazówce ani drgnie, ale w środku ciepło. Górny wąż od chłodnicy letni (cieplejszy niż bez kartonu). Czy to nadal objaw termostatu czy to może czujnik ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie też wskazówka nie ruszała się jedynie na postoju szła do góry ale po ruszeniu odrazu spadała a ogrzewanie było niby ciepłe leciało ale pozostawiało wiele do życzenia ja wymieniłem termostat i teraz wskazówka stoi na 90 stopni a w aucie full gorąco a czujnika nie ruszałem jak by nie pomogła wymiana termostatu to wymienił bym czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie !!

Wczoraj pogrzebałem przy pasku trochę ze szwagrem !! wnioski, pytania, rozumowanie !?:

-po zdjęciu wężyka przelotowego tego z góry na wolnych obrotach leci powoli po dodaniu gazu sika mocno.

-po zdjęciu osłony od przewodów nagrzewnicy, dmuchając wężyk po prawej stronie z lewej leci powietrze, odwrotnie nie spróbowałem.

Po odpaleniu aut bez tych wężyków nie leci tamtędy płyn, przy obrotach powyżej 3 tyś zaczyna lecieć ale nie jest to wielka ilość i tu moje pytanie tak ma być ?? na wolnych nic na dużych coś leci ??

Nie wiem co dalej sprawdzać !! dałem dzisiaj go do pseudo mechanika stwierdził że nie miał czasu i że pompa jest sprawna bo płyn leci przelewem. Tyle ustalił mając auto 4 h na warsztacie brawo !!

czekam na podpowiedzi z waszej strony !!

i czy to normalne że w ciepłym garażu chłodnica była na dole letnia, a wężyki od nagrzewnicy nie były bardzo gorące ??

Pozdrawiam !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to nadal objaw termostatu
tak.

 

 

Po odpaleniu aut bez tych wężyków nie leci tamtędy płyn, przy obrotach powyżej 3 tyś zaczyna lecieć ale nie jest to wielka ilość i tu moje pytanie tak ma być ?? na wolnych nic na dużych coś leci ??
uszkodzona pompa wody.

Ja mialem fontanne na wezu odpowietrzajacym od nagrzewnicy przy 3tys rpm w AWT.

 

W AVB nigdy nie widzialem plynu lecacego ciurkiem w wezyku przelewowym do zbiorniczka.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności