mielke Zgłoś #21 Napisano 5 Marca 2011 ja ma taki problem vag łączy się z abs'sem. przy odpalaniu załancza sie kontrolka abs i zaraz gaśnie ale przy gwałtownym hamowaniu wydaje mi sie że abs nie działa. wydaje mi się że przy gwałtownym hamowaniu powinna się zaświecić kontrolka abs tu nic takiego się nie dzieje. jak sprawdzić czy działa abs. mam jeszcze eds i to wiem że działa skoro przy gwałtownym hamowaniu nie ma kontrolki ABS-u to system działa prawidłowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #22 Napisano 5 Marca 2011 tak doszedłem do tego przed sekundą, a co do kontrolki to nie musi sie wtedy zaświecać. oki THX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert29 Zgłoś #23 Napisano 1 Kwietnia 2011 w ktorym miejscu znajduje sie czujnik bo mam podobny objaw po wymianie oslony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #24 Napisano 5 Kwietnia 2011 czy jak naciskam na hamulec podczas jazdy i czuje ze odbija mi pedal hamulca a nie swieci sie zadna kontrolka od ABS-u to znaczy ze sterownik do wymiany ? bo mam własnie takie objawy. Zimy nie ma a on nadal hamuje jakby na śniegu był. Wciskam hamulec to delikatnie odbija oraz slychać takie terkotanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 5 Kwietnia 2011 czy jak naciskam na hamulec podczas jazdy i czuje ze odbija mi pedal hamulca a nie swieci sie zadna kontrolka od ABS-u to znaczy ze sterownik do wymiany ? bo mam własnie takie objawy. Zimy nie ma a on nadal hamuje jakby na śniegu był. Wciskam hamulec to delikatnie odbija oraz slychać takie terkotanie. jak wciskasz hamulec do końca w podłogę i czujesz ze odbija to jest ok ale jeśli delikatnie wciskasz przy małych V to któryś czujnik trzeba poprawić ---------- Post added at 09:03 ---------- Previous post was at 08:58 ---------- w ktorym miejscu znajduje sie czujnik bo mam podobny objaw po wymianie oslony? Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #26 Napisano 5 Kwietnia 2011 jak wciskasz hamulec do końca w podłogę i czujesz ze odbija to jest ok ale jeśli delikatnie wciskasz przy małych V to któryś czujnik trzeba poprawić Masz racje. Trzeba go poprawić. Tutaj znalazłem poradę jeśli ktoś ma podobne objawy jak ja i koledzy z forum. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=56363&page=2 Biore się za wyjęcie, wyczyszczenie i ponowne włożenie czujnika ABS na przodzie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nucello Zgłoś #27 Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam,mam pytanko,zamówiłem pampę abs razem ze sterownikiem do B5 i czy mogę odkręcić sam sterownik i przykręcić go do mojej pompy? Oczywiście nr są zgodne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #28 Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam,mam pytanko,zamówiłem pampę abs razem ze sterownikiem do B5 i czy mogę odkręcić sam sterownik i przykręcić go do mojej pompy? Oczywiście nr są zgodne Jak najbardziej tak. Robiłem tak juz dwa razy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nucello Zgłoś #29 Napisano 16 Kwietnia 2011 Dzięki za info,dwa razy lutowałem i kicha,skończyło się na świeżej używce,zobaczymy ile pochodzi,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefi74 Zgłoś #30 Napisano 17 Kwietnia 2011 Witam panowie mam taki problem ze swym paskiem podczas mocnego hamowania blokuje mi tylne lewe koło jak by w tym kole nie działał abs przy lekkim hamowaniu ale tuż przed zatrzymaniem samochodu czuje jak by załaczał się abs z dużej prędkości nie mogę mocno hamować bo mi paska w poprzek stawia co może być przyczyną vag nic nie pokazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gierszi Zgłoś #31 Napisano 2 Maja 2011 A znasz rozwiązanie tego problemu z ABS-em po wymianie przegubu.Problem poruszałem w innym dziale ale nikt nie odpisał. Wymianiłem przeguby i jak się toczę przy małych prędkościach i hamuję to włącza się ABS. Co może być przyczyną????? Pozdrawiam Przyczyną może być: zabrudzona koronka na przegubie, uszkodzony czujnik, zbyt duża odległość czujnika od koronki, zaśniedziałe styki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remixm Zgłoś #32 Napisano 3 Maja 2011 Zobacz na datę dodania postu wrzesień 2008 Temat już dawno rozwiązany ale faktycznia był to usyfiony czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ABS Zgłoś #33 Napisano 13 Grudnia 2012 Naprawa sterowników ABS tel. 692274666 "KLIKNIJ" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dan0031 Zgłoś #34 Napisano 16 Czerwca 2013 Witam, odświeżę stary temat. W moim passacie od jakiegoś czasu świeci kontrolna ABS oraz czerwony wykrzyknik wraz z trzema piskami. Po podpięciu VAG-a pokazuje błąd 287 zwarcie/przerwanie czujnika prawy tył. Zmierzyłem oporność czujnika i wychodzi ok. 1250 Om. Przedzwoniłem kable z kostki sterownika ABS i jest ok. Zdemontowałem piastę i wyjąłem czujnik. Przedmuchałem, przeczyściłem i zamontowałem - problem się powtarza, ten sam błąd. Podpiąłem czujnik z piastą na tylną lewą stronę i to samo! Błąd czujnika prawy tył. A więc wynika z tego, że czujnik jest ok a problem leży w sterowniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blease Zgłoś #35 Napisano 27 Października 2015 (edytowane) Witam, odgrzebię trochę temat, gdyż w moim passku pojawił się podobny problem... Otóż sytuacja ma się następująco: Zazwyczaj wszystko jest w porządku, żadnych kontrolek ostrzegawczych, autko jeździ i ma się dobrze, ABS działa. Do czasu, gdy na desce zaświeci się kontrolka ABS i czerwony wykrzynik ze swoim piskliwym odgłosem ABS wtedy nie działa - sprawdzałem. Po jakimś czasie (lub ponownym uruchomieniu silnika) wszystko wraca do normy, żadnych kontrolek, ABS działa. I tak się to powtarza. Postanowiłem więc podłączyć do VAG'a i sprawdzić co się dzieje, zobaczcie sami: P.S. zrobiłem też test innych podzespołów i też jakieś błędy się pojawiły, pomóżcie jeśli wiecie o co chodzi dokładnie. Za chwilę podeślę jeszcze filmik i pokaże co się dokładnie dzieje. Edytowane 27 Października 2015 przez Blease Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blease Zgłoś #36 Napisano 28 Października 2015 Witajcie, dzisiaj z moim paskiem miałem taką sytuację.. po przejechaniu pewnej trasy zapaliła się kontrolka ABS oraz wykrzyknik. Po przejechaniu kolejnych km trasy zniknęły te kontrolki, natomiast zamiast nich od razu zaświeciła się kontrolka od ASR - kontroli trakcji. Nie wiem dlaczego się tak stało, z przycisku nie mogłem tego wyłączyć. Po małym postoju w sklepie odpalam auto - i zdziwko.. Żadnych kontrolek na desce nie mam... Już dostaje do głowy co może być przyczyną takich sytuacji, pomóżcie proszę bo inaczej młotkiem i przecinakiem go naprawie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #37 Napisano 28 Października 2015 Już dostaje do głowy co może być przyczyną takich sytuacji, pomóżcie proszę bo inaczej młotkiem i przecinakiem go naprawie.. Podpiąć pod kompa, odczytać błędy, parametry na blokach. Innej opcji szukania przyczyny nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blease Zgłoś #38 Napisano 28 Października 2015 Podpiąć pod kompa, odczytać błędy, parametry na blokach. Innej opcji szukania przyczyny nie ma... A te screeny i filmik co dalem w poprzednim poscie nic nie pomoze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #39 Napisano 28 Października 2015 A te screeny i filmik co dalem w poprzednim poscie nic nie pomoze? Nie zauważyłem, że pisałeś też wcześniej... Szczerze to ten program się do diagnostyki nie nadaje... Zainstaluj sobie angielskiego Vag-Coma. Wtedy podepnij, odczytaj błędy i parametry na blokach. W przypadku Polskiego Vaga może się zdarzyć, że nie będzie chciał aktywować elementów układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blease Zgłoś #40 Napisano 29 Października 2015 Nie zauważyłem, że pisałeś też wcześniej...Szczerze to ten program się do diagnostyki nie nadaje... Zainstaluj sobie angielskiego Vag-Coma. Wtedy podepnij, odczytaj błędy i parametry na blokach. W przypadku Polskiego Vaga może się zdarzyć, że nie będzie chciał aktywować elementów układu. Zrobiłem jakieś scany w tym programie, ale szczerze mówiąc nie ogarniam go do końca i nie wiem czy zrobiłem to dobrze. Zerknijcie, może to coś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach