traksio Zgłoś #21 Napisano 21 Marca 2011 (edytowane) oki to ja mam ostatnie pytanie zdecydowałem się na brd bo mam nadzieję zrobić chipa. Ale powiedzcie mi jaki numer katalogowy powinna mieć kupiona przeze mnie turbinka aby pasowała do silnika ajm 115psdzięki za odpowiedzi!! 03g 145 702hbez czipsa to ona za wiele Ci nie da . a wrecz stracisz dol bo ciezko bedzie sie wkrecac na obroty. Edytowane 21 Marca 2011 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasman Zgłoś #22 Napisano 22 Marca 2011 to nic bo po wymianie turbo w przeciągu miesiąca zrobie chipsa pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #23 Napisano 30 Grudnia 2011 witam jakie turbo podejdzie do mojego paska??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #24 Napisano 2 Stycznia 2012 witam jakie turbo podejdzie do mojego paska??? prawie każde po odpowiednich modyfikacjach - zastanów się co chcesz uzyskać i poczytaj np o brd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #25 Napisano 21 Lipca 2012 czy turbo brd wsadzę bez przeróbek do silnika ajm czy będę musiał coś przerabiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #26 Napisano 22 Lipca 2012 czy turbo brd wsadzę bez przeróbek do silnika ajm czy będę musiał coś przerabiać Na pierwszej stronie masz napisane że pasuje bez przeróbek. Czytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #27 Napisano 22 Lipca 2012 mam jeszcze jedno pytanie którą turbinę lepiej założyć do silnika AJM turbo od AWX czy turbo BRD chodzi mi o to żeby turbo ciągneło już od samego dołu, mam juz kolektor dolotowy z AWX i mam zmienioną mapę paliwową i w chwili obecnej moc silnika to 144 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #28 Napisano 22 Lipca 2012 mam jeszcze jedno pytanie którą turbinę lepiej założyć do silnika AJM turbo od AWX czy turbo BRD chodzi mi o to żeby turbo ciągneło już od samego dołu, mam juz kolektor dolotowy z AWX i mam zmienioną mapę paliwową i w chwili obecnej moc silnika to 144 KM Miałem u siebie turbo z AWX i rwało ładnie od dołu ale u góry była kicha, teraz mam brd i wstaje później ale idzie do ładnie do samego końca. Wybór należy do Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #29 Napisano 22 Lipca 2012 (edytowane) a to turbo http://allegro.pl/turbo-tuning-vw-audi-1-9tdi-gt17-20-130-190km-i2441528442.html czym się różni od tego turbo BRD jest lepsze czy nie uzyskam odpowiedz na moje pytanie Edytowane 5 Sierpnia 2012 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #30 Napisano 11 Września 2012 i kupiłem turbo BRD teraz tylko została wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #31 Napisano 13 Września 2012 Gdzie kupiłes turbo? Ile dałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #32 Napisano 13 Września 2012 na allegro tu http://allegro.pl/show_item.php?item=2579287882 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #33 Napisano 13 Września 2012 a czemu regenerowane ? to jest od Olka z Wrocka, on sam polecał te nieregenerowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #34 Napisano 13 Września 2012 wolałem po prostu regenerowaną turbinę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #35 Napisano 14 Września 2012 mam pytanie do tych co zakładali turbo brd do silnika ajm i atj czy mieliście problem z zamontowaniem kolektora wydechowego razem z turbina i czy najpierw montowaliście kolektor wydechowy a potem turbo brd bo u mnie jest taki problem ze chyba turbo piera sie o łapę silnika i brakuje mi ze 1,5 cm żeby kolektor wydechowy wszedł na szpilki chodzi o dwa pierwsze cylindy od strony lamp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach