bmateuszd Zgłoś #41 Napisano 27 Grudnia 2016 Amorki są można zmieniać stronami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #42 Napisano 27 Grudnia 2016 Amorki są można zmieniać stronami No to jutro będzie jasne czy zmiana stron coś zmieni, że wcześniej na to nie wpadłem. Pocztą z Z2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #43 Napisano 27 Grudnia 2016 nic nie da ta zmiana, jak by amorek ograniczał wysokość auta to zapewne w czasie jazdy by stukało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #44 Napisano 27 Grudnia 2016 No ale jak zamienię Amorki stronami i prawa strona siądzie a lewa pójdzie do gory to wtedy będzie wiadomo, że to amortyzator. A jak będzie tak samo to będę szukał dalej. Pocztą z Z2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #45 Napisano 29 Grudnia 2016 (edytowane) No i ręce opadają, wymieniłem amorki, poszło auto do góry troszkę albo to tylko taki efekt, jedzie się lepiej o wiele ale dalej zonk jeżeli chodzi o wysokość lewej strony, zmieniłem też gumę tulei tylnej belki bo była popękana i dalej jest lewa strona niżej. Ktoś ma jakiś pomysł? Przecież tam już nic więcej chyba nie ma do wymiany. Czy mocowanie sprężyny jakoś się wygielo czy jaki czort, już nie mam pomysłów. Ewentualnie podłoże coś pod sprezyne, tylko co i jak, może ktoś ma jakieś foty takiego czegoś? Pocztą z Z2 Edytowane 29 Grudnia 2016 przez baksik28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AmatorNadAmatorów Zgłoś #46 Napisano 3 Czerwca 2019 Witam, Posiadam Passata B5 Fl 1.9 TDI o kodzie silnika AVB grudzień 2001 (3B6 Passat Var. COMFO) kombi. Zgodnie z tematem potrzebuję pomocy w dobraniu podzespołów do wymiany kompletnego zawieszenia tylnej osi. Nie mam pojęcia co dokładnie trzeba wymienić z czego się składa też takie zawieszenie. Orientuję się jedynie, że mam już słabe sprężyny oraz sam w sobie amortyzator już zaczyna wyciekać więc to najlepszy moment do inwestycji w ten niemiecki cud techniki. Kolejną kwestią którą jeszcze wiem, że lepiej zainwestować w firmę KYB bądź SACHS niż bujać się co chwilę z tańszymi „okazjami”. Reasumując potrzebowałbym pomocy w dobraniu sprężyn, amortyzatorów oraz innych rzeczy potrzebnych do wymiany tylnego zawieszenia. Dziękuję za chęć pomocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kawappw Zgłoś #47 Napisano 26 Czerwca 2019 W styczniu wymieniałem na amory KYB 345027, do Ciebie też podejdą, zostały mi polecone bardziej niż sachsa. Springi miałem dobre, ale numer dla Ciebie to też tj jak dla mnie: 4B0 511 115 B 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thetox231 Zgłoś #48 Napisano 19 Października 2019 Hej mam słabe tuleje tylnej belki, jakie są objawy tego? Bo na przeglądzie gość powiedział że słabe tuleje tylnej belki, ale nie zapytałem co się dzieje jakie są objawy jak są słabe, podczas jazdy jakieś oznaki tego są? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #49 Napisano 19 Października 2019 Może nie być żadnych objawów na razie. Pewnie słabe z wyglądu, czyli zmęczona, spękana guma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #50 Napisano 30 Czerwca 2020 Witam. Chciałem sie poradzić czy wymieniać z tyłu te gumy co są pod sprężynami bo w jednym miejscu na obu osiach są zerwane na pół one niby tylko trzymają sprężynę ale może to jakoś negatywnie wpłynąć na jazdę hmm ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #51 Napisano 1 Lipca 2020 Na obu osiach czy obu kołach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #52 Napisano 1 Lipca 2020 4 godziny temu, The_Saint napisał: Na obu osiach czy obu kołach?? Obu kołach na osi tylniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #53 Napisano 1 Lipca 2020 Już zamówiłem gumy obie febiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro73 Zgłoś #54 Napisano 30 Września 2021 Witam szanowne grono Potrzebuje Waszej pomocu bo już nie wiem co sie dzieje z tylnym zawieszeniem mojego B5 avant Otórz mój Pasek to AVF 2004 kombi. Wszystko ładnie pieknie auto smiga aż miło ale tylne zawieszenie jest opadłe i twarde. Zmieniałem na spręzyny dedykowane do tego modelu i jest to samo. Amortyzatory to KYB Excel G gaz-olej z przebiegiem 50 tyś km. Tylny zawias nie dosć ze klapniety to na dodatek bardzo twardy. Stara octavia żony to przy moim Pasku miękki ponton. Prosze o podpowiedzi czy mozliwe że uleciał gaz z amorów i dlatego tak tyłek usiadł ? Ale że przy tem zrobił sie taki twardy ? A moze te amory są takie twarde od poczatku tylko sie zuzyły i dlatego siadły ? sam juz nie wiem co myslec. Wiem że zuzyte amory mogą siąść ale i przy okazji bujały, a tu bujania nie ma. poniżej kilka zdjęc jak to wygląda podaję również nr vin i wklejke z bagażnika aby łatwiej było mi pomóc Z góry bardzo dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach