Skocz do zawartości
Gość ppmarian

zamarzajace zamki

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chodzi o to, jak to jest fizycznie zmontowane, bo to nie problem, ale w jaki sposób to się włącza. Bo jeśli 2 mroźne (-20) dni z rzędu auto stoi nieodpalane, to grzałka rzędu 10W totalnie zablokuje nam możliwość odpalenia. A jeśli diesel, to ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam benzyniaka i hmm z tego co wiem jak juz zreszta pisalam jakos chyba automatycznie uruchamia co jakis czas... tak mi znajomy to wytlumaczyl...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hk48m
ja mam benzyniaka i hmm z tego co wiem jak juz zreszta pisalam jakos chyba automatycznie uruchamia co jakis czas... tak mi znajomy to wytlumaczyl...

 

Najlepiej podłączyć to do pilota od centralnego :). Albo wstawić sobie gdzieś zwykły, mechaniczny włącznik. Np. nad numerem rejestracyjnym. Wtedy w razie "W" odpalamy grzanie i czekam aż się zamki rozmrożą :).

 

Bo nagrzewanie się samoczynnie co jakiś czas jest moim zdaniem słabym pomysłem. Duże zżeranie akumulatora. Poza tym nie chciałbym aby jakiś rezysor mi się włączał sam. W szczególności jak ktoś ma isntalację gazową. :573:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt jest to troche ryzykowne ale jak narazie jestem w jednym kawalku i mam sie dobrze ;)

 

nie ja to robilam ale skoro juz jest to niech sobie bedzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podeslij fotke jak to wyglada...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jako ze od niedawna mam Passka to jeszczem malo doswiadczony i dzis zaliczylem pierwsze zamarzniecie drzwi kierowcy:) :cisza: na szczescie otwarly sie wszystkie inne :) Wiec wchodzilem od strony pasazera :)Nie mielam problemu z zamykaniem drzwi a po 10km odblokowaly sie drzwi kierowcy:)A dzis bylo ino -5 :/ wiec co bedzie dalej hehe :)

 

Jak wy sie zabezpieczyliscie na ta zime?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość edkuba

Ja ostatnio też miałem ten problem i wypsikałem wszystkie zamki i pozostałe elementy z nimi związane smarem w spreju, taki niebieski, nie pamiętam nazwy. Jak narazie nie zamarzły ale to tylko dwa dni, zobaczymy jak będzie dalej. Kolega mówił, że to pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
smarem w spreju, taki niebieski
smarem w spreju, taki niebieski,

 

dowiedz sie jak on sie nazywa ok :)bede wdzieczny :):vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do zamków bardzo dobry jest Gerwazy firmy K2. Wpsikuje się go do środka i po kilku sek. zamki odmarzają. Trza go tylko nosić przy sobie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość iwan

Witam wszystkich.

Proponuje rozebrać zamki, wyszyścić, wymyć w bęzynie ekstrakcyjnej a przed załorzeniem porządnie nasmarować zwykłym smarem ŁT.W moim psaku podziałało a zrobiłem to przed zimą w zeszłym roku :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość edkuba
smarem w spreju, taki niebieski
smarem w spreju, taki niebieski,

 

dowiedz sie jak on sie nazywa ok :)bede wdzieczny :):vw:

 

Dopiero teraz mogę odpisać

Nazywa sie Multilube firmy CRC.

U mnie jaki narazie działa. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zb.gniew

Nie polecam Łt4 ,twardnieje na mrozie i może być niespodzianka .W pasku nie ma problemu odkręcasz klamkę bierzesz np.WD40 i psykasz po mechaniźmie zamka -do samej wkładki też najlepiej użyć olej , który ma w opisie zdolności wypierania wody ,smarowania, konserwacji,itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tak WD40 :wpale: ..............sprowadzi cię na złą drogę, było już o tym co to cudo wyczynia i niepodważalne jest to że do tego najlepszy jest smar silikonowy w sprayu dlatego nie powielajmy tematów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a wiec mam centralny z pilota ale malo uzywam wole kluczykiem otwierac:P i dzis szok mrozu nie bylo chyba ze maly... a kluczyka nie da sie przekrecic kupilem odmrazacz ale nic nie pomogl... a pilotem nie otwieralem bo sie balem ze mi silniczek sie w ktorys drzwiach zepsuje... no to do bagaznika a tam nawet kluczyka wlozyc nie moglem no to cyk odmrazaczem jakis platinum i wszystko ok ladnie sie otworzyl i jak by tu sie dostac do srodka mam sedana:P nie da rady polozyc siedzeni ale naszczescie glosniki w polce mam nie przykrecone wiec udalo sie je polozyc... i od srodka wszystkie drzwi elegancko sie otworzyly a kierowcy nie da sie wyciagnac tego cyngielka... az tak by zamarzlo ? przeciez nie bylo mrozu az takiego... i czy w takiej sytuacji uzycie pilota by moglo uszkodzic ktorys z silniczkow w drzwiach? bo taki sposob byl by spoko jak by np tylne sie otworzyly nie musialbym sie gimnastykowac w bagazniku... tylko mi sie wydaje ze tam gdzie zamarznie moze uszkodzic silniczek????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności