SzymasVW Zgłoś #41 Napisano 10 Czerwca 2011 czyli w tej sytuacji mogę wyeliminować pompę olejową i w najgorszym przypadku panewki na wale? Wszyscy mechanicy w około straszą mnie że to na 90% panewki i że się silnik kończy. Według mnie już dawno by VW stanęło gdyby na prawdę coś nie dobrego działo się w silniku a poza tym nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów w silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancecoreb Zgłoś #42 Napisano 10 Czerwca 2011 tak jak Ci pisałem, że mam czasem podobnie i olałem to zrobilem juz 30 tys km po tym i jezdze dalej oczywiscie wymiana oleju i filtra na czas:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymasVW Zgłoś #43 Napisano 10 Czerwca 2011 byłem dzisiaj jeszcze raz na zmierzeniu ciśnienia i jest w normie więc pojechałem do elektryka. Skasował mnie 50 zł, przelutował cały licznik i na razie jest spokój też próbowałem to olać ale nie mogłem wytrzymać tego piszczenia. Silnik, pompa jak i panewki na pewno są całe bo jeśli by było inaczej dawno bym wracał z trasy na lawecie. Mało tego! Dzwoniłem do serwisu VW zapytać się co jest pięć bo u mnie w mieście sami "eksperci" zajmują się mechaniką. Koleś mi powiedział że pompę mogę od razu wykluczyć bo w B4 jest bardzo mocna i nawet dziura wielkości palca nie jest w stanie powstrzymać auta przed podaniem niskiego ciśnienia. Pierwszym objawem niedociśnienia byłoba uszkodzona turbina bo przeca on nie lubi zbyt małej ilości oleju... U mnie turbina pracuje wspaniale więc się troszkę uspokoiłem. Elektryk doradził mi że jeżeli przelutowanie nie przyniesie skutku to prawdopodobnie do wymiany będzie cały licznik. Ponoć koleś przerobił już tyle B4 z tym problemem że już nawet przestał liczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #44 Napisano 10 Czerwca 2011 Jezeli przerobil tyle tych wozow to jest chyba jedynym godnym zaufania i dobrze doradza, tez mialem problem z uciazliwym piszczeniem ale skonczylo sie na wymianie czujnikow. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bba Zgłoś #45 Napisano 16 Czerwca 2011 Witam. A o czym świadczy migająca kontrolka oleju po włączeniu zapłonu? Po uruchomieniu silnika, kontrolka gaśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #46 Napisano 16 Czerwca 2011 to, że dociera sygnał do licznika;) zawsze tak powinno być ja mam u siebie tylko tak, że jak przekręcę na zapłon do mrugnie tylko raz lub 2 razy...ale wszystko działa jak należy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #47 Napisano 16 Czerwca 2011 A o czym świadczy migająca kontrolka oleju po włączeniu zapłonu? Że jest sprawna i nie ma ciśnienia oleju. że jak przekręcę na zapłon do mrugnie tylko raz lub 2 razy Chyba od poziomu płynu chłodniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #48 Napisano 16 Czerwca 2011 właśnie nie lebow....mi dłużej miga ta od płynu niż od oleju....i to nie ma wcale nic wspólnego z poziomem oleju, ale sprawdzałem czujniki i sprawne, więc jeżdżę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bba Zgłoś #49 Napisano 19 Czerwca 2011 Słuchajcie. Teraz już zgłupiałem. Bo wydawało mi się że kontrolka zamiast migać świeciła się. Czy to nie prawda??? Żadne inne nie migają. Np. kontrolka płynu chłodniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adisz Zgłoś #50 Napisano 7 Lipca 2011 Witam, Chciałbym opisać swój problem dotyczący kontolki i sposobu jak go rozwiazalem. Przy przekreceniu zapłonu kontolka oleju sie swieci (normalne) a nastepnie po uruchomieniu silnika ma zgasnąć. A w moim pasku po wymianie oleju i filtra po uruchomieniu jeszcze zapalal sie raz lub dwa. Najpierw wymienilem czujnik niskiego cisnienia bo wysokiego juz kilka miesiecy temu wymienialem bo ciekł. To nie pomoglo, myslalem o zmiezeniu cisnienia ale silnik mam w bardzo dobrym stanie serwis i orginalny przebieg 200 tys. Wiec wpadlem na pomysl aby wymienic filtr olejowy z Filtrona na Manna i pomogło. Wszysko jest jak powinno. Olej Mobil 10W40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ColdMan Zgłoś #51 Napisano 7 Lipca 2011 No ja już też nie rozumiem też mam migającą kontrolkę ale bardzo rzadko i piszczy czasem, głownie na dołkach hamowaniach . Poziom oleju i Ciśnie jest w normie. A po przekręceniu zapłonu kontrolka miga czy to wreszcie dobrze czy źle bo każdy z was ma inne zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek Zgłoś #52 Napisano 8 Lipca 2011 Ja swój problem z migającą kontrolką rozwiązałem przez wymianę pompy oleju, filtra oleju z Filtrona na Mahle oraz wymianę oleju (przy okazji) na Mobil1 Delvac 15w40. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adisz Zgłoś #53 Napisano 8 Lipca 2011 W moim pasku jak odłączyłem czujnik niskiego ciśnienia to po przekręceniu zapłonu to mruga a jak go zapale to jest wszystko ok i gaśnie. Nie wiem może w jednych powinna migać a w innych nie. W moim nie miga, wcześniej miałem paska z 96r 1.8 90KM i też świeciła a nie mrugała po przekręceniu zapłonu. Może to wina czujnika lub przewodu którym jest zasilany. (Wymiana czujnika to groszowe sprawy ok 20 zl wysokiego ciśnienia a niskiego 12zl) ---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 22:56 ---------- Ja swój problem z migającą kontrolką rozwiązałem przez wymianę pompy oleju, filtra oleju z Filtrona na Mahle oraz wymianę oleju (przy okazji) na Mobil1 Delvac 15w40. Też miałem u siebie wymieniać pompę ale najpierw musiałem wyeliminować takie rzeczy jak czujniki i wymiana filtra, bo mechanik że pompy w paskach bardzo są trwałe i rzadko się psują. I w moim przypadku wymiana filtra pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach