Obywatel Zgłoś #221 Napisano 31 Sierpnia 2013 (edytowane) dlaczego u mnie jest inaczej ?? No idea... Zwróć też uwagę, że opisy pinów na przełączniku trochę się mijają z samymi pinami - trzeba wykminić który napis odnosi się do której nóżki. Gruby żółty z szerszym konektorem to 56 a wolny otwór na prawo od niego w kostce trafia w pin TFL w przełączniku. EDIT: Zwora ma być tam, gdzie naniosłem czerwoną kreskę. W fabrycznym, niekombinowanym Passacie nie może być inaczej. Edytowane 31 Sierpnia 2013 przez Obywatel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czagi Zgłoś #222 Napisano 31 Sierpnia 2013 jeżeli wszystko działa zgodnie z waszym opisem, to problemem (u mnie) jest błędny opis pinów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #223 Napisano 1 Września 2013 Nie patrz na opis, tylko zewrzyj trzeci i czwarty (od prawej) konektor w kostce - tak jak na rysunku. W miejscu trzeciego jest puste miejsce - tam dołóż konektor z oprawionym kablem i zewrzyj do czwartego, szerokiego konektora, do którego dochodzi gruby żółty kabel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #224 Napisano 1 Września 2013 Dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czagi Zgłoś #225 Napisano 2 Września 2013 Spoko wszystko już od soboty mam zrobione, działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #226 Napisano 9 Marca 2014 Witam. mam problem odnośnie Mojego taty Sharana. Sharan jest z 2008 roku i został sprowadzony z Austrii. Autko ma xenony i jak się przekręci stacyjkę że się zapalą kontrolki to zapalają się xenony. Jak się włącza zapłon xenony wyłączają się i zapalają się po przestaniu kręcenia rozrusznika. Oczywiście przełącznik świateł jest na 0. Pomóżcie jak to wyłączyć bo tata sobie kupił DRL i chce tylko ledy w dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #227 Napisano 10 Marca 2014 Pewnie ma zmostkowane piny w przełączniku. Było w tym temacie wyjaśnione co i jak. Ale że przy xenonach ktoś coś takiego zrobił to się dziwię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #228 Napisano 10 Marca 2014 A nie będzie trzeba czasem vagiem???? skoro to 2008 rok??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody24wp Zgłoś #229 Napisano 10 Marca 2014 A nie będzie trzeba czasem vagiem???? skoro to 2008 rok???chyba bedzie trzeba to zrobić vcds w długim kodowaniuhttp://matusek.pl/wrzuta/touran/vcds/ADAPTACJE%20VCDS.pdfpoczytaj sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #230 Napisano 10 Marca 2014 też mi się tak wydaje ponieważ dzisiaj wziąłem się za wiązkę od przełącznika i przy przełączniku jest ten dodatkowy kabelek TFL czy jakoś tak i go odpiąłem. Oczywiście nie świeciły się xenony ale wszystkie postojówki. Czyli raczej będą załączone światłą skandynawskie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara1983 Zgłoś #231 Napisano 10 Marca 2014 Witam. koledzy a gdyby tą zworę z pinu TFL połączyć z przednimi przeciwmgielnymi (pin NL) to zasad działania będzie taka sama jak z pinem 56....?? Mam przednie halogeny i myślałem ze możne one będą pełniły role świateł skandynawskich...?? a i jeszcze jedno załóżmy ze mamy już zworę z pinu TFL z halogenami i chcielibyśmy mieć podświetlona deskę... możemy zrobić drugi mostek z TFL do pinu podświetlenia deski (pin 31) i będzie się ona świecić...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzior2 Zgłoś #232 Napisano 10 Marca 2014 kolego siara1983 weź pod uwagę żę w opcji skandynawia nie świecą halogeny na 100% mocy, Ja polecam moduł dziennych do długich na 30%. Jeżdżę już rok i jest okej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara1983 Zgłoś #233 Napisano 10 Marca 2014 kolego siara1983 weź pod uwagę żę w opcji skandynawia nie świecą halogeny na 100% mocy, Ja polecam moduł dziennych do długich na 30%. Jeżdżę już rok i jest okej. wiem ze nie swieca halogeny ale ja chcialbym uruchomic przez to halogeny, kupilbym do halogenów zarowki H3 LED i bylby bardzo fajny efekt. Skoro pin TFL odpowiada za zalaczanie to zmostkowanie go z pinem halogenow powinno dac taki sam efekt...jesli sie myle to prosze mnie poprawic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #234 Napisano 11 Marca 2014 Wg polskich przepisów nie wolno używać świateł przeciwmgłowych w warunkach normalnej przejrzystości powietrza. Grozi za to mandat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara1983 Zgłoś #235 Napisano 11 Marca 2014 Wg polskich przepisów nie wolno używać świateł przeciwmgłowych w warunkach normalnej przejrzystości powietrza. Grozi za to mandat. Ja wiem że nie wolno tak jeździć...tylko czy doczytaleś dokładnie co planuje zrobić z halogenam czyli jakie zarowki mam zamiar tam wsadzić, ułatwia Ci myślenie i będą to żarówki Led o mocy ok 2W i halogeny będą całkowicie spełniać świateł dziennych. Wypowie się ktoś ogarnięty w temacie na moje powyższe pytanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #236 Napisano 11 Marca 2014 Zrobisz jak zechcesz... Najwyżej będziesz się tłumaczył policjantowi z używania świateł przeciwmgłowych w warunkach normalnej przejrzystości powietrza. A w takiej sytuacji raczej przyjąłbym mandat / pouczenie i nie wtajemniczał władzy, że włożyłem do halogenów ledy i wykorzystuję światła niezgodnie z przeznaczeniem. Jeśli producent wyposażył pojazd w określony rodzaj oświetlenia, to ono musi działać zgodnie z przeznaczeniem. Każdy diagnosta Ci to powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #237 Napisano 11 Marca 2014 siara1983 będzie działało tak jak piszesz z halogenami, co do podświetlenia deski nie jestem pewien ale halogeny na 100%. Mam w ten sposób u siebie podłączone z tym że ja zamiast halo wrzuciłem okrągłe DRL ze skody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czagi Zgłoś #238 Napisano 11 Marca 2014 ja u siebie właśnie podpoiłem TFL pod halogeny, moim zdaniem nie wzbudza to podejrzeń policji (dopuki cię nie zatyrzymją i zaczną wnikać w homologacje RL) przecież dużo aut właśnie w tym miejscu ma DRL czy to dokładane czy też oryginalne. Zasada ich działania jest dokładnie taka sama jak DRL w pozycji 0 świecą tylko halogeny a w pozostałych pozycjach po staremu, oczywiście zamontowałem wyłącznik w razie draki. Narazie mijałem 2 kontrole akurat: kontrola prędkości i z lornetkami sprawdzali pasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara1983 Zgłoś #239 Napisano 11 Marca 2014 siara1983 będzie działało tak jak piszesz z halogenami, co do podświetlenia deski nie jestem pewien ale halogeny na 100%.Mam w ten sposób u siebie podłączone z tym że ja zamiast halo wrzuciłem okrągłe DRL ze skody Wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo!!! Dzieki!!! czgi tobie tez dzieki za wypowiedz w temacie. Wreszcie jakies konkrety w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MasterMax90 Zgłoś #240 Napisano 13 Marca 2014 Podłączę się pod temat. Mam Passata w wersji skandynawskiej. Chciał bym żeby halogeny świeciły się tylko w pozycji "0" włącznika świateł. Po przekręceniu w pozycję postojówek i świateł mijania mają gasnąć. I teraz nie mam bladego pojęcia gdzie mam zewrzeć przewód NL. Zwarłem go do przewodu TFL ale wtedy świecą cały czas. Jest jakieś rozwiązanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach