Skocz do zawartości
Zyndram

Instalacja gazowa do 2.8 V6

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej można to zabudować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero znalazłem czas ;)

uploadfromtaptalk1387011792677.jpg

uploadfromtaptalk1387011809328.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest OK

 

Byłem na regulacji instalacji przy okazji i okazało sie że troszke źle była ustawiona dawka ale teraz jest juz po regulacji i jest OK :) Spalanie spadło a kręce pod 4 tys na każdym biegu ;) Nie stracił na mocy, przełączanie ustawione na 30 stopni C a spalanie w podpisie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz 12.59 litra na 100km na LPG? i krecisz do 4 tysi? moze masz za slaba mieszakne (wypala gniazda zaworów).

ale spalania zazdroszczę. ja mam spalanie 70% trasa 30% miasto - przy 2 tys. juz zrzucam bieg i mam 14-15 litrów:/ fakt, mam check engine przez niska temperature katalizatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz 12.59 litra na 100km na LPG? i krecisz do 4 tysi?

 

Spalanie jak w podpisie a zmieniam biegi, hmmm, to zależy ale pomiędzy 2,5 a 4 tys

 

 

ja mam spalanie 70% trasa 30% miasto - przy 2 tys. juz zrzucam bieg i mam 14-15 litrów:/ fakt, mam check engine przez niska temperature katalizatora.

 

Masz manualną skrzynię ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. panowie prosba o info jak Wam wyszło wycinanie katalizatorów w 2.8 v6? mam taki przypadek i chcialem je usunac, ale obawiam sie o sondy ktore sa za katalizatorami. widzialem na allegro jakies emulatory czy coś w ta nute w celu oszukania sondy. jak to widzicie? obecnie spalanie na szczelnym ukladzie wydechowym przy jezdzie a`la taksowkarz emeryt do 2 tys obrotow mam 15 litrow z tego 70% trasa. wczesniej mialem duuuze nieszczelnosci na plecionkach to w trasie brał 9 litrów przy jezdzie 110km/h. obecnie jazda 90 km/h i bierze 12-13 litrów. co myslicie o tym wycinaniu kat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że to wysokie spalanie jest przez katalizatory ? Opisz w temacie o instalacji gazowej do 2.8 co masz tam wsadzone, jakie były naprawy, kiedy była regulacja itd ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam check engine przez niska temperature katalizatora.

Taki masz opis błędu na VAGu?

 

Pochwal się co masz za instalację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam co sadzicie o takiej instalacji

 

http://allegro.pl/a10-stag-300-6-isa2-silver-260km-valtek-sekwencja-i3940348897.html

 

- kontroler wtrysku gazu STAG 300 6 ISA2

- wiązka emulatora z wtyczkami typu Europa (Bosch)

- panel sterowania z pełnym wskazaniem poziomu gazu

- czujnik ciśnienia i podciśnienia

- czujnik temperatury reduktora

- wskaźnik poziomu gazu z wiązką

- buzer

- drobne elementy montażowe

- schemat instalacji

- listwy wtryskowe Valtek 3ohm

- reduktor KME SILVER o mocy 260KM

 

cos bez butli 1200 zl

Edytowane przez gargus
bra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz się znajdą osoby które będą gadać że zestaw beznadziejny, valtek to nie wtryskiwacz a elektrozawór. Jednakże ja uważam, że zesxtaw ok, ja zrobiłem na takim zestawie 150 tyś km, i jestem zadowolony. Mam wtryskiwacze rail 3 ohm. ale to ponoć to samo. Reduktor ten sam daje rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesteś pewien że to wysokie spalanie jest przez katalizatory ? Opisz w temacie o instalacji gazowej do 2.8 co masz tam wsadzone, jakie były naprawy, kiedy była regulacja itd ...

 

hej. dzięki za podjęcie tematu!:)

jedyne błędy jakie wywala komp przy check engine to temperatura katalizatorów lub ich wydajność. tak na zmianę;/

instalację mam staga300 isa2. wsadzona tydzień temu - wiem, ze to od razu przytacza mysli, że to przez lpg, ale oto "historia tego swetra":

 

kupiłem auto z nieszczelnym wydechem - walnięte były plecionki przed katalizatorami. nieszczelności były duuuuże. po podpięciu pod kompa (nawet jeszcze przed zakupem) wyskakiwał błąd sondy lambda za katalizatorem - dostawała sygnał za późno(z za dużym opoznieniem czy jakos tak). nie pokazywala sie kontrolka check engine - widac to bylo dopiero na kompie. wtedy na tych nieszczelnosciach bylo słychać wydech wlasnie na plecionkach, ale auto miało w miarę dobrą moc, spalało po trasie przy dżentelmeńskiej jeździe 9 litrów i w mieście 12 litrów Pb95. Plecionki zostały wymienione, cały układ szczelny. auto ucichło zupełnie - totalna cisza z wydechów:) niestety moc chwilami słabiutka, do tego stopnia, że przy dodawaniu gazu NIC się nie dzieje, aż do momentu gdy się wcisnie pedał na tyle mocno, ze skrzynia zrzuci jeden lub dwa biegi niżej i dopiero jest ogień w szopie:P jak przerzuce na tiptronic i depne - niewiele się dzieje, jeżeli nie ma redukcji. niewiele tzn. osiągi typu matiz z gazem:/ i to niezależnie od tego czy jestem akurat na benzynie czy na gazie. jak np. jadę na 5 biegu w trybie skrzyni D i mam 90km/h na blacie i przycisnę gaz, to obroty podskakują o jakies 300 obrotów, ale zaraz spadają... i rozpędza się jak żuk wyładowany ziemniakami. zdaża się, że silnik minimalnie faluje na jałowym np. na światłach lub chodzi nie równo - pojawiają się (na jałowym) jakieś szarpnięcia budą.

myślę mocno nad usunięciem katalizatorów. problem w tym, że mam 4 sondy - po dwie przed katami i po 2 za nimi. obawiam się, że po usunięciu będę miał błędy sond po kacie lub bedzie mi kitować diabelską lub zbyt ubogą mieszankę paliwa. z drugiej strony gdy miałem duuuze nieszczelnosci przed katami - nie wyskakiwał mi check engine a jedynie pod kompem blad sond za katem (i to chyba jednej z dwóch).

Czy znacie kogos kto w 2.8 v6 usunal katalizatory? jak wygladała sytuacja po "zabiegu"?

wczoraj szukałem na forum tego tematu ale nic takiego nie było, jednak przy podobnym zabiegu w 1.8T ktos napisał o emulatorach, dzieki którym mozna oszukać sondy po kacie.

Co myslicie? macie doświadczenia z usuwaniem katów w tym silniku?

 

Serdeczna prosba o help!

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- listwy wtryskowe Valtek 3ohm

- reduktor KME SILVER o mocy 260KM

 

Nie piszcie że to zestaw który się nadaje , jak nie macie pojęcia -- to że ktoś katuje takim g...wnem swój silnik to jego sprawa --- wtryskiwacze po 10tys zaczynają lać jak chcą , a reduktor jest za słaby do tego silnika .

przez takie gadki wiara montuje to w swoich samochodach i później mówią że gaz to zło.

 

instalację mam staga300 isa2.

sterownik to nie wszystko -- jakie wtryski i jaki reduktor ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki zestaw polecasz ? Mam zamiar założyć na używanych częściach tzn elektonika i butla , reszta nowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niska temperature katalizatora.

obstawiam że przez za wysoką - warm up catalyst ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie piszcie że to zestaw który się nadaje , jak nie macie pojęcia -- to że ktoś katuje takim g...wnem swój silnik to jego sprawa --- wtryskiwacze po 10tys zaczynają lać jak chcą , a reduktor jest za słaby do tego silnika .

przez takie gadki wiara montuje to w swoich samochodach i później mówią że gaz to zło.

Każdy ma swoje zdanie, za zaczynałem od wtryskiwaczy magicjjet , planijet, i chodził dobrze, mogę -powiedzieć że lepiej, ale wtryskiwacze na polskim gazie wytrzymują maksymalnie 30tyś km. i wymiana. Co do valteków to faktycznie sypią się strasznie i leją co mchwila do kolektora. Ale ja mam rail 3ohm czyli to samo a jednak nie to samo, bo już zrobiłem 70tyś km i działają super. Nie rozumiem też toku myślenia odnośnie słabego redultora. u mnie przy bucie w podłogę ciśnienie nie spada (sprawdzone na kompie) i nie wyłącza gazu. U mnie pisze KME RED, może to coś innego jak Silver.

ja po przebojach z kilkoma gazownikami, posiadam taki zestaw Rail 3ohm, KME silwer i Stag 300-6 ( ten pierwsszy bez plusa i innych rozszerzeń) . Działa super. Choć wiem, że szybsze wtryskiwacze Hana itp były by lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
instalację mam staga300 isa2. wsadzona tydzień temu

 

I już w takim czasie zdążyłeś poznać spalanie ? Rozumiem że zatankowałeś przynajmniej 3-4 zbiorniki do pełna i go litrażowałeś bo jak opierasz się na komputerze pokładowym to nie ma o czym gadać.

 

 

aż do momentu gdy się wcisnie pedał na tyle mocno, ze skrzynia zrzuci jeden lub dwa biegi niżej i dopiero jest ogień w szopie

 

W automacie ma bodajże o ile dobrze pamiętam ok 2 s do setki więcej niz manual i demon przyspieszenie to nie jest...

 

 

 

 

Plecionki zostały wymienione, cały układ szczelny. auto ucichło zupełnie - totalna cisza z wydechów niestety moc chwilami słabiutka, do tego stopnia, że przy dodawaniu gazu NIC się nie dzieje,

 

Katalizatory mogą być przytkane, fakt. Ja bym poszukał zamienników i wstawił przy 4 sondach ...

 

 

jak przerzuce na tiptronic i depne - niewiele się dzieje, jeżeli nie ma redukcji. niewiele tzn. osiągi typu matiz z gazem:/ i to niezależnie od tego czy jestem akurat na benzynie czy na gazie. jak np. jadę na 5 biegu w trybie skrzyni D i mam 90km/h na blacie i przycisnę gaz, to obroty podskakują o jakies 300 obrotów, ale zaraz spadają... i rozpędza się jak żuk wyładowany ziemniakami. zdaża się, że silnik minimalnie faluje na jałowym np. na światłach lub chodzi nie równo - pojawiają się (na jałowym) jakieś szarpnięcia budą.

 

A skrzynia jest sprawna ?

 

 

 

Podsumowując, pojeździj jeszcze i obserwuj. Niech instalacja się "ułoży" Jest zima, zawsze będzie spalał więcej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam ze przy 34l gazu zrobiłem okolo 230 przy spokojnej jezdzie

 

ja na 43 litrach zrobiłem 398 km :)

Coś sporo Ci wyszło.

Sharany chyba też wychodziły w wersji V6, 204 Km - moze to od tego instalacja.

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sharany chyba też wychodziły w wersji V6, 204 Km

 

ale to nadal vr6 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Wczoraj się mocno zdziwiłem-odpalam auto po pracy... a tu brak CHECK ENGINE!

nie wiem jakim sposobem. nawet jesli temperatrura katalizatorow jest juz ok to myslalem ze kontrolka sie bedzie swiecic "historycznie" az do wykasowania bledu. przejechalem jakies 100km i poki co nie mam CHECKa.

niestety jesli chodzi o moc to dalej nie ma szału:/ jak wcisne gaz przy obrotach ponizej 3 tyś to myśli jak student na egzaminie i nic się nie dzieje:/

regulacja gazu czy jednak wycinka katów+wstawienie emulatorów?

 

jaka jest Wasza wizja?

PZDR!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności