vaio Zgłoś #381 Napisano 4 Grudnia 2013 Lepiej można to zabudować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #382 Napisano 14 Grudnia 2013 Dopiero znalazłem czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #383 Napisano 14 Grudnia 2013 Jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #384 Napisano 18 Grudnia 2013 Jest OK Byłem na regulacji instalacji przy okazji i okazało sie że troszke źle była ustawiona dawka ale teraz jest juz po regulacji i jest OK Spalanie spadło a kręce pod 4 tys na każdym biegu Nie stracił na mocy, przełączanie ustawione na 30 stopni C a spalanie w podpisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pandrevko Zgłoś #385 Napisano 3 Lutego 2014 masz 12.59 litra na 100km na LPG? i krecisz do 4 tysi? moze masz za slaba mieszakne (wypala gniazda zaworów). ale spalania zazdroszczę. ja mam spalanie 70% trasa 30% miasto - przy 2 tys. juz zrzucam bieg i mam 14-15 litrów:/ fakt, mam check engine przez niska temperature katalizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #386 Napisano 3 Lutego 2014 masz 12.59 litra na 100km na LPG? i krecisz do 4 tysi? Spalanie jak w podpisie a zmieniam biegi, hmmm, to zależy ale pomiędzy 2,5 a 4 tys ja mam spalanie 70% trasa 30% miasto - przy 2 tys. juz zrzucam bieg i mam 14-15 litrów:/ fakt, mam check engine przez niska temperature katalizatora. Masz manualną skrzynię ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pandrevko Zgłoś #387 Napisano 3 Lutego 2014 witam. panowie prosba o info jak Wam wyszło wycinanie katalizatorów w 2.8 v6? mam taki przypadek i chcialem je usunac, ale obawiam sie o sondy ktore sa za katalizatorami. widzialem na allegro jakies emulatory czy coś w ta nute w celu oszukania sondy. jak to widzicie? obecnie spalanie na szczelnym ukladzie wydechowym przy jezdzie a`la taksowkarz emeryt do 2 tys obrotow mam 15 litrow z tego 70% trasa. wczesniej mialem duuuze nieszczelnosci na plecionkach to w trasie brał 9 litrów przy jezdzie 110km/h. obecnie jazda 90 km/h i bierze 12-13 litrów. co myslicie o tym wycinaniu kat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #388 Napisano 4 Lutego 2014 Jesteś pewien że to wysokie spalanie jest przez katalizatory ? Opisz w temacie o instalacji gazowej do 2.8 co masz tam wsadzone, jakie były naprawy, kiedy była regulacja itd ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #389 Napisano 4 Lutego 2014 mam check engine przez niska temperature katalizatora. Taki masz opis błędu na VAGu? Pochwal się co masz za instalację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargus Zgłoś #390 Napisano 4 Lutego 2014 (edytowane) Witam co sadzicie o takiej instalacji http://allegro.pl/a10-stag-300-6-isa2-silver-260km-valtek-sekwencja-i3940348897.html - kontroler wtrysku gazu STAG 300 6 ISA2 - wiązka emulatora z wtyczkami typu Europa (Bosch) - panel sterowania z pełnym wskazaniem poziomu gazu - czujnik ciśnienia i podciśnienia - czujnik temperatury reduktora - wskaźnik poziomu gazu z wiązką - buzer - drobne elementy montażowe - schemat instalacji - listwy wtryskowe Valtek 3ohm - reduktor KME SILVER o mocy 260KM cos bez butli 1200 zl Edytowane 4 Lutego 2014 przez gargus bra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #391 Napisano 4 Lutego 2014 Zaraz się znajdą osoby które będą gadać że zestaw beznadziejny, valtek to nie wtryskiwacz a elektrozawór. Jednakże ja uważam, że zesxtaw ok, ja zrobiłem na takim zestawie 150 tyś km, i jestem zadowolony. Mam wtryskiwacze rail 3 ohm. ale to ponoć to samo. Reduktor ten sam daje rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pandrevko Zgłoś #392 Napisano 4 Lutego 2014 Jesteś pewien że to wysokie spalanie jest przez katalizatory ? Opisz w temacie o instalacji gazowej do 2.8 co masz tam wsadzone, jakie były naprawy, kiedy była regulacja itd ... hej. dzięki za podjęcie tematu! jedyne błędy jakie wywala komp przy check engine to temperatura katalizatorów lub ich wydajność. tak na zmianę;/ instalację mam staga300 isa2. wsadzona tydzień temu - wiem, ze to od razu przytacza mysli, że to przez lpg, ale oto "historia tego swetra": kupiłem auto z nieszczelnym wydechem - walnięte były plecionki przed katalizatorami. nieszczelności były duuuuże. po podpięciu pod kompa (nawet jeszcze przed zakupem) wyskakiwał błąd sondy lambda za katalizatorem - dostawała sygnał za późno(z za dużym opoznieniem czy jakos tak). nie pokazywala sie kontrolka check engine - widac to bylo dopiero na kompie. wtedy na tych nieszczelnosciach bylo słychać wydech wlasnie na plecionkach, ale auto miało w miarę dobrą moc, spalało po trasie przy dżentelmeńskiej jeździe 9 litrów i w mieście 12 litrów Pb95. Plecionki zostały wymienione, cały układ szczelny. auto ucichło zupełnie - totalna cisza z wydechów:) niestety moc chwilami słabiutka, do tego stopnia, że przy dodawaniu gazu NIC się nie dzieje, aż do momentu gdy się wcisnie pedał na tyle mocno, ze skrzynia zrzuci jeden lub dwa biegi niżej i dopiero jest ogień w szopie:P jak przerzuce na tiptronic i depne - niewiele się dzieje, jeżeli nie ma redukcji. niewiele tzn. osiągi typu matiz z gazem:/ i to niezależnie od tego czy jestem akurat na benzynie czy na gazie. jak np. jadę na 5 biegu w trybie skrzyni D i mam 90km/h na blacie i przycisnę gaz, to obroty podskakują o jakies 300 obrotów, ale zaraz spadają... i rozpędza się jak żuk wyładowany ziemniakami. zdaża się, że silnik minimalnie faluje na jałowym np. na światłach lub chodzi nie równo - pojawiają się (na jałowym) jakieś szarpnięcia budą. myślę mocno nad usunięciem katalizatorów. problem w tym, że mam 4 sondy - po dwie przed katami i po 2 za nimi. obawiam się, że po usunięciu będę miał błędy sond po kacie lub bedzie mi kitować diabelską lub zbyt ubogą mieszankę paliwa. z drugiej strony gdy miałem duuuze nieszczelnosci przed katami - nie wyskakiwał mi check engine a jedynie pod kompem blad sond za katem (i to chyba jednej z dwóch). Czy znacie kogos kto w 2.8 v6 usunal katalizatory? jak wygladała sytuacja po "zabiegu"? wczoraj szukałem na forum tego tematu ale nic takiego nie było, jednak przy podobnym zabiegu w 1.8T ktos napisał o emulatorach, dzieki którym mozna oszukać sondy po kacie. Co myslicie? macie doświadczenia z usuwaniem katów w tym silniku? Serdeczna prosba o help! Z góry dziękuję i pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #393 Napisano 4 Lutego 2014 - listwy wtryskowe Valtek 3ohm- reduktor KME SILVER o mocy 260KM Nie piszcie że to zestaw który się nadaje , jak nie macie pojęcia -- to że ktoś katuje takim g...wnem swój silnik to jego sprawa --- wtryskiwacze po 10tys zaczynają lać jak chcą , a reduktor jest za słaby do tego silnika . przez takie gadki wiara montuje to w swoich samochodach i później mówią że gaz to zło. instalację mam staga300 isa2. sterownik to nie wszystko -- jakie wtryski i jaki reduktor ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargus Zgłoś #394 Napisano 4 Lutego 2014 Jaki zestaw polecasz ? Mam zamiar założyć na używanych częściach tzn elektonika i butla , reszta nowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #395 Napisano 5 Lutego 2014 niska temperature katalizatora. obstawiam że przez za wysoką - warm up catalyst ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #396 Napisano 5 Lutego 2014 Nie piszcie że to zestaw który się nadaje , jak nie macie pojęcia -- to że ktoś katuje takim g...wnem swój silnik to jego sprawa --- wtryskiwacze po 10tys zaczynają lać jak chcą , a reduktor jest za słaby do tego silnika .przez takie gadki wiara montuje to w swoich samochodach i później mówią że gaz to zło. Każdy ma swoje zdanie, za zaczynałem od wtryskiwaczy magicjjet , planijet, i chodził dobrze, mogę -powiedzieć że lepiej, ale wtryskiwacze na polskim gazie wytrzymują maksymalnie 30tyś km. i wymiana. Co do valteków to faktycznie sypią się strasznie i leją co mchwila do kolektora. Ale ja mam rail 3ohm czyli to samo a jednak nie to samo, bo już zrobiłem 70tyś km i działają super. Nie rozumiem też toku myślenia odnośnie słabego redultora. u mnie przy bucie w podłogę ciśnienie nie spada (sprawdzone na kompie) i nie wyłącza gazu. U mnie pisze KME RED, może to coś innego jak Silver. ja po przebojach z kilkoma gazownikami, posiadam taki zestaw Rail 3ohm, KME silwer i Stag 300-6 ( ten pierwsszy bez plusa i innych rozszerzeń) . Działa super. Choć wiem, że szybsze wtryskiwacze Hana itp były by lepsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #397 Napisano 5 Lutego 2014 instalację mam staga300 isa2. wsadzona tydzień temu I już w takim czasie zdążyłeś poznać spalanie ? Rozumiem że zatankowałeś przynajmniej 3-4 zbiorniki do pełna i go litrażowałeś bo jak opierasz się na komputerze pokładowym to nie ma o czym gadać. aż do momentu gdy się wcisnie pedał na tyle mocno, ze skrzynia zrzuci jeden lub dwa biegi niżej i dopiero jest ogień w szopie W automacie ma bodajże o ile dobrze pamiętam ok 2 s do setki więcej niz manual i demon przyspieszenie to nie jest... Plecionki zostały wymienione, cały układ szczelny. auto ucichło zupełnie - totalna cisza z wydechów niestety moc chwilami słabiutka, do tego stopnia, że przy dodawaniu gazu NIC się nie dzieje, Katalizatory mogą być przytkane, fakt. Ja bym poszukał zamienników i wstawił przy 4 sondach ... jak przerzuce na tiptronic i depne - niewiele się dzieje, jeżeli nie ma redukcji. niewiele tzn. osiągi typu matiz z gazem:/ i to niezależnie od tego czy jestem akurat na benzynie czy na gazie. jak np. jadę na 5 biegu w trybie skrzyni D i mam 90km/h na blacie i przycisnę gaz, to obroty podskakują o jakies 300 obrotów, ale zaraz spadają... i rozpędza się jak żuk wyładowany ziemniakami. zdaża się, że silnik minimalnie faluje na jałowym np. na światłach lub chodzi nie równo - pojawiają się (na jałowym) jakieś szarpnięcia budą. A skrzynia jest sprawna ? Podsumowując, pojeździj jeszcze i obserwuj. Niech instalacja się "ułoży" Jest zima, zawsze będzie spalał więcej ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Panasonix82 Zgłoś #398 Napisano 6 Lutego 2014 (edytowane) Dodam ze przy 34l gazu zrobiłem okolo 230 przy spokojnej jezdzie ja na 43 litrach zrobiłem 398 km Coś sporo Ci wyszło. Sharany chyba też wychodziły w wersji V6, 204 Km - moze to od tego instalacja. Edytowane 6 Lutego 2014 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #399 Napisano 6 Lutego 2014 Sharany chyba też wychodziły w wersji V6, 204 Km ale to nadal vr6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pandrevko Zgłoś #400 Napisano 6 Lutego 2014 Cześć. Wczoraj się mocno zdziwiłem-odpalam auto po pracy... a tu brak CHECK ENGINE! nie wiem jakim sposobem. nawet jesli temperatrura katalizatorow jest juz ok to myslalem ze kontrolka sie bedzie swiecic "historycznie" az do wykasowania bledu. przejechalem jakies 100km i poki co nie mam CHECKa. niestety jesli chodzi o moc to dalej nie ma szału:/ jak wcisne gaz przy obrotach ponizej 3 tyś to myśli jak student na egzaminie i nic się nie dzieje:/ regulacja gazu czy jednak wycinka katów+wstawienie emulatorów? jaka jest Wasza wizja? PZDR! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach