Kuczi Zgłoś #341 Napisano 16 Października 2013 Zmieniła się troche opcja, gazownik który miał mi zakładać instalację olewa klientów i zmieniam warsztat na polecany przez kilka osób w regionie. Właściciel jeździ A8 4.2, pracownik S4 na tej instalacji i chwalą. Montują tylko jednego producenta, mianowicie : - KME Diego G3 - parownik Silver na 260KM - listwa Rail - Faro - wlew w klapkę - butla w koło 55L - gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów Za całość 2600 pln Co Wy na to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #342 Napisano 16 Października 2013 Cena wypas , ale reszta to badziew - wtryski najtańsze z możliwych , silver to za mało do tego silnika , a Diego G3 nic sobą nie reprezentuje, butla mała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yul Zgłoś #343 Napisano 16 Października 2013 Co Wy na to ? Omijaj tego fachowca. Taniej wyjdzie Ci jazda na benzynie. komputer - diego jeszcze obleci ale to stara elektronika. Od 2009, pojawienia się na rynku diego, debiutowało sporo lepszych sterowników. reduktor - silver nie obrobi tego silnika, chyba że silver x2. KME Gold lub AC R01 czerwony będą ok wtryskiwacze - raile to taka mortadela wśród wędlin, najtańsza półka wtryskiwaczy. Do tego silnika AC W01 wystarczy ale lepiej zainwestować w pojedyńcze wtryskiwacze zamiast listwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #344 Napisano 16 Października 2013 No to **** szukam w takim razie innego gazownika. Dziwi mnie tylko ze tak zachwalaja tą konfigurację a nie licza się z tym ze później klient wróci na gwarancji na naprawę... Tak sie zastanawiam co mial na myśli właściciel warsztatu jak rozmawiał z klientem który podjechał z usterka, kazał mu pojeździć pół godziny na benzynie. Tak samo mowil mi kumpel który tam zakładał, ze musiał pojeździć na benzynie bo cos nie tak było... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #345 Napisano 16 Października 2013 No to **** szukam w takim razie innego gazownika. Z Sieradza daleko nie masz do http://gabas.pl/ a gość konkretny, w kilku pojazdach kumpli montował gaz i wszyscy chwalą, może warto zrobić telefoniczny wywiad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #346 Napisano 17 Października 2013 wszyscy chwalą O widzisz, mówili u mnie w pracy znajomi że w Białej jest dobry monter, podejrzewam że o ten warsztat chodzi Zaraz dzwonię i pytam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #347 Napisano 17 Października 2013 O widzisz, mówili u mnie w pracy znajomi że w Białej jest dobry monter dokładnie tu http://goo.gl/maps/8PmL3 byłem tam osobiście kilka razy, ostatnio z Jeep Wrangler Rubikon 3,8 instalacja działa bez problemu, butla w bagażniku 100l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #348 Napisano 17 Października 2013 ostatnio z Jeep Wrangler Rubikon 3,8 Dzwoniłem i termin montazu na 06 listopad Musi mieć dobrą opinię Druga sprawa to zestaw. Cena u niego od 2500 do 3000 zł i robi praktycznie na wszystkich producentach np. STAG (AC) BRC King AG KME OMVL Lovato Landi Landi – Renzo Tomasetto Stako Bormech GZW Flash Lube inne Co byście zaproponowali ? Może mi zrobić na: - STAG 300-6 - wtryski hana lub dragon - reduktor KME Gold - miedź 6 mm ( mówi że wystarczająca ) - butla 58L za 2900 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #349 Napisano 17 Października 2013 Może mi zrobić na:- STAG 300-6 - wtryski hana lub dragon - reduktor KME Gold - miedź 6 mm ( mówi że wystarczająca ) - butla 58L za 2900 zł No i zestaw OK. Cena też bardzo dobra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #350 Napisano 17 Października 2013 Cena też bardzo dobra. Tylko przeraża mnie czas montażu bo wg zapewnień właściciela to 5 godzin a wg mnie w tym czasie to można wrzucić instalację a nie poprawnie zamontować a gdzie kalibrowanie, zdjęcie kolektora, jazda pod obciążeniem itd... Juz mam dość tych poszukiwań. Co warsztat to opinia. Jedni na miedzi 6 mm i silverze zachwalają i gwarantują że nie będzie spadków, drugi mówi o 8 mm i silverze i to bardziej do mnie przemawia i gold nie potrzebny wtedy. Jest jeszcze opcja : - KME Nevo Pro - silver z podgrzewaną dyszą ? - matrixy lub hana i ten zestaw za 3000 zł a u bardziej polecanego ( dwa dni montazu i kalibracja pod obciążeniem ) za 3500... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #351 Napisano 17 Października 2013 Tylko przeraża mnie czas montażu bo wg zapewnień właściciela to 5 godzin a wg mnie w tym czasie to można wrzucić instalację a nie poprawnie zamontować a gdzie kalibrowanie, zdjęcie kolektora, jazda pod obciążeniem itd... To zależy ilu gości to robi. Czasami jeden gość na spokojnie montuje 2 dni, a czasami 3-4 kumatych w kilka godzin. Co nie zmienia, że 5 godzin to dosyć szybko O zdjęcie kolektora, strojenie czy montaż konkretnych podzespołów to musisz dopytać i ustalić, aby nie było zdziwień. Jedni na miedzi 6 mm i silverze zachwalają i gwarantują że nie będzie spadków, drugi mówi o 8 mm i silverze i to bardziej do mnie przemawia i gold nie potrzebny wtedy. 6mm da radę, ale jaki w tym problem można założyć 8mm i mieć 200% O faro nie myślałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #352 Napisano 17 Października 2013 kuczlaw ja mam Landi renzo na białych medach za 5k zł (poprzedni właściciel zainwestował pojeżdził 15k km i sprzedal auto) i szczerze nie widze różnicy w jeździe jak u mnie jak u kumpla w tym samym motorze tylko a6 a on ma brc za 2,7k zł tylko że u mnie sie coś zje**** i szarpie autem juz nie wiem co to może być :sciana więc kasa tak naprawde nie robi różnicy czy to landi renzo czy brc czy inne ustrojstwo pozdro i powodzenia w wyborze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #353 Napisano 17 Października 2013 6mm da radę, ale jaki w tym problem można założyć 8mm i mieć 200% O faro nie myślałeś? Jak warsztat robi w faro to nie ma problemu ale niektórzy jeszcze są w epoce miedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #354 Napisano 18 Października 2013 Kuczlaw , ja mam na miedzi 6mm i zwykłym wielozaworze i do odcinki nie ma problemu i wszystko działa . Miedź ma znaczenie jak się AC wsadzi bo on więcej gazu potrzebuje. Sterownik pisałem - miałem STAG , teraz LPGTech - lepiej zachowuje się na zimnym i mniej pali na autostradzie. Wtryski , to tanio i dobrze Baracudy - taniej nie polecam. Reduktor GOLD - w miarę tanio i dobrze , ale dwa razy Zavoli będzie tak samo tanio i dwa razy lepiej. Pięć godzin to magicy -- chyba bym nie zaryzykował . Z tymi cenami to ciekawe, ale może policzmy : Elektronika --- 600 Reduktor(y) --- 350 Wtryski --- 500 Zbiornik i wielo --- 600 Węże , złączki , trójniczki --- 300 EZ , filtry -- 150 Czyli wszystko jakieś 2500. Teraz żeby było dobrze to dwóch ludzie będzie to robiło z 10 godzin , licząc z 70 za godznę to jeszcze 1400 czyli wszystko 3900. Jedyne na czym można tu urywać to robota , ceny gratów podałem orientacyje , ale bardzo od rzeczywistości chyba nie odbiegają. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #355 Napisano 18 Października 2013 Dziękuje za opinię Czekam na dwa telefony z warsztatów jak sie zwolni miejsce i montujemy ale podejrzewam że nie wczesniej jak w listopadzie . Kilka konfiguracji ma od Was i zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #356 Napisano 25 Października 2013 zrób cfg z białymi medami.. reduktory wstaw nawet 2 po 150KM wydajności, butla .. twoja sprawa ja max tankuje 43-46l czyli kolo 55l na 350-380 zajeb**** jazd ... emerytalnej ponad 420km zważ na to uwagę, to jest na przyszłość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabina Zgłoś #357 Napisano 26 Października 2013 Ja bym zdecydowanie odradzała AUTO MIX, jak my pytaliśmy o gaz do Audi A6 2,7 biturbo bo mieliśmy w planach takie kupić to chciał nam włożyć składaka i chciał za niego tyle co inni za Staga, popytaj na Zofiówce w Jastrzębiu, jest tam koleś który montuje na garażach gdzieś niedaleko kopalni ( nie wiem dokładnie gdzie ale jak popytasz to ci powiedzą) i z tego co wiem robi to konkretnie. Jak gdzieś znajdę namiary to ci wyślę koledzy jest tu może ktoś ze śląska i może polecić naprawde dobry warsztat w którym zamontuje instalacje LPG? Jestem z Rybnika więc coś w okolicach Katowic szukam, narazie biore pod uwage Auto-Mix ze Skrzyszowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #358 Napisano 28 Października 2013 Może mi zrobić na:- STAG 300-6 - wtryski hana lub dragon - reduktor KME Gold - miedź 6 mm ( mówi że wystarczająca ) - butla 58L za 2900 zł Zadzwoniłem dzisiaj jeszcze raz i popytałem. Montaz faktycznie trwa 5 godzin i zdejmują kolektor Za 2800 zł zrobi mi na : - LPG Tech 316 lub Stag 300-6 - Dragon lub Hana - KME Gold - miedź 6mm - butla 62l Termin na 19 listopad Warsztat ma dobre opinie i jest polecany u mnie w regionie. Na instalacje i montaz 2 lata gwarancji a na dragony 100 tys km, serwis co 15 tys km za 40 zł. Odległosc do warsztatu 50 km... Co myślicie bo dzisiaj musze się zdecydowac bo juz dośc mam szukania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kejmilek Zgłoś #359 Napisano 28 Października 2013 Jak dla mnie tylko brać, najlepszy zestaw do tego silnika, będziesz bankowo zadowolony, Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #360 Napisano 28 Października 2013 Co myślicie Zestaw OK, oby jeszcze montaż zrobili jak trzeba to będzie git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach