przemo89 Zgłoś #901 Napisano 25 Kwietnia 2014 Za ACR01 250KM a w tym zawór przewody dopłata jest +100zł. Jeśli mówicie, że nie ma sensu pakować do serii tego to też nie ma po co dopłacać tej stówy. A co z tymi Hana Gold? (jestem zdecydowany na hanki) Pytać o te zielone tzn Hana typ. A czy mogą zostać gold (bez dyszy)? Nigdzie nie mogę za bardzo znaleźć informacji o ich trwałości. Prosiłem też o butlę 630x250. Mogę prosić zdjęcie jak wygląda mod podłogi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #902 Napisano 25 Kwietnia 2014 Szczerze to nie wiem co to za Hanki Gold nie siedzę juz jakiś czas w temacie LPG. Ale zielone czyli model A starczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #903 Napisano 25 Kwietnia 2014 Za ACR01 250KM a w tym zawór przewody dopłata jest +100zł. Jeśli mówicie, że nie ma sensu pakować do serii tego to też nie ma po co dopłacać tej stówy. To Twój portfel Do 150-180KM nie ma potrzeby, a zrobisz jak uważasz. A co z tymi Hana Gold? (jestem zdecydowany na hanki) Pytać o te zielone tzn Hana typ. A czy mogą zostać gold (bez dyszy)? Hana gold i zielona to to samo z tym, że gold ma możliwość zastosowania dysz na mniejszą wydajność. Podobno hany ostatnimi czasy się popsuły. Ale mówię to tylko ze słyszenia bo moje zielone latają już 70kkm i są w bardzo dobrym stanie, czasy idealnie równe na wszystkich. Ale ja mam starszy wypust bo z 2010r. Podstawa to dobry filtr FL i nie przeciąganie wymiany. Czy to hana Gold czy zielona cz też barracuda to będzie OK. Mogę prosić zdjęcie jak wygląda mod podłogi? Tzn? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo89 Zgłoś #904 Napisano 25 Kwietnia 2014 Zastanawiam się na butlą 630x250 62l (zaproponowali mi 630x225 55l), z tego co wyczytałem na forum to dla wysokości butli 250 należy wyciąć część plastiku z wykładziny w miejscu koła zapasowego. Chciałbym u kolegów zobaczyć jak to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #905 Napisano 25 Kwietnia 2014 250 to bez problemu , ja teraz pchał bym 650x270 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk957 Zgłoś #906 Napisano 30 Kwietnia 2014 mam możliwosc kupienia audicy a4 b5 z 2001 roku 1.8t 150km jednym mankamentem są jej najechane kilomety ma 275tys myslicie ze da rade w niej jeszcze zalozyc gaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #907 Napisano 30 Kwietnia 2014 mam możliwosc kupienia audicy a4 b5 z 2001 roku 1.8t 150km jednym mankamentem są jej najechane kilomety ma 275tys myslicie ze da rade w niej jeszcze zalozyc gaz? Da rade tylko trzeba zorientować się w jakiej kondycji jest silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk957 Zgłoś #908 Napisano 30 Kwietnia 2014 Da rade tylko trzeba zorientować się w jakiej kondycji jest silnik możesz powiedziec na co zwrócić uwage ? bo jezeli chodzi o benzyny to jestem totalnym nowicjuszem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #909 Napisano 30 Kwietnia 2014 Zrób logi dynamicznie (opis na forum) wrzuć na forum do wglądu w razie jakiś nieprawidłowości usuń je i dopiero rób instalacje pod sprawne w 100 procentach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #910 Napisano 8 Maja 2014 (edytowane) O jak się ciesze, że założyłem budżetową instalację LPG przed waszymi ostatnimi wypowiedziami. Jak coś się wydarzy to pretensje będę miał do siebie ale półki co, to nie mam powodów do narzekań. Przełącza się ładnie, pali średnio 10 l /100km i żadna kontrolka się nie zapala. Chłopaki, powodzenia w dalszym udowodnianiu swoich racji ale nie chyba o to w tym poście chodziło. Edytowane 8 Maja 2014 przez horte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #911 Napisano 8 Maja 2014 Wracając do tematu postu. Fajnie byłoby gdyby w tym poście ludziska pisali jakie mają instalacje, ile kkm na nich przejechali i czy podczas eksploatacji mieli jakieś problemy z danym typem urządzeń. To właśnie takie dane są najbardziej przydatne. Dobry pomysł. Instalacja: BRC SQ24, Data instalacji: lipiec 2010 (przebieg 155 000 km), Miejsce instalacji : Lublin, Aktualny przebieg 200 000 km, Brak problemów podczas eksploatacji, Przegląd instalacji robiony co roku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #912 Napisano 8 Maja 2014 Ostatnie posty ,,podczyszczone''.Następne wycieczki personalne / pyskówki = ostrzeżenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #913 Napisano 9 Maja 2014 O jak się ciesze, że założyłem budżetową instalację LPG przed waszymi ostatnimi wypowiedziami. horte, a Ty nadal nie pochwaliłeś się jakie wtryski Ci zamontowano?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #914 Napisano 9 Maja 2014 (edytowane) horte, a Ty nadal nie pochwaliłeś się jakie wtryski Ci zamontowano?? Tu masz link do mojej instalacji http://www.optimagas.pl/oferta/8-pl/kategorie/zestawy/28-60-kitsecotecpl Wtryski mam takie jak na obrazku. Edytowane 9 Maja 2014 przez horte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #915 Napisano 9 Maja 2014 No to faktycznie budżetówkę zamontowałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #916 Napisano 10 Maja 2014 No to faktycznie budżetówkę zamontowałeś. Może i budżetówka ale jeżeli chodzi o parametry podczas jazdy to w zupełności mi to wystarcza. Nie odczuwam różnicy czy jeżdżę na PB czy na LPG. Spalanie taj jak pisałem wcześniej jest dla mnie zadowalające. Otwarłem dzisiaj maskę i przeczytałem, że wtryski mam ALEX model RAIL-001. A według Ciebie, to jakie są słabe punkty tej instalacji? Chodzi mi o parametry. Pamiętaj, że auto ma 11 lat i seryjne 150KM (teraz pewnie mniej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #917 Napisano 10 Maja 2014 Może i budżetówka ale jeżeli chodzi o parametry podczas jazdy to w zupełności mi to wystarcza. Nie mów parametry... Chyba że miałeś przyjemność przejechać się autem z podpiętym kompem do LPG i PB i podglądu właśnie tych parametrów. Otwarłem dzisiaj maskę i przeczytałem, że wtryski mam ALEX model RAIL-001. To już wiem, ze zdjęcia. Sharka też masz 1200?? A według Ciebie, to jakie są słabe punkty tej instalacji? Najsłabszym punktem Twojego zestawy jest właśnie ta listwa wtryskowa, (o reduktorze się nie wypowiem bo nie wiadomo dokładnie który), ale to jeszcze przyjdzie czas się przekonać. Jaka cena taka wytrzymałość. Średniej półki dobry wtryskiwacz (hana,barracuda) kosztuje ok. 80zł sztuka czyli na 4 gary ponad 300zł, a listwa na 4 cylindry Rail-001 coś ponad 100zł. Jedni wolą kupić coś markowego na dłużej, a inni wolą tańsze kupować kilkukrotnie. Zobacz co ma w profilu główny przedstawiciel firmy OPTIMA na LPG Forum: http://lpg-forum.pl/post353734.html#p353734 Optima Pro-Tec, Barracuda, i Shark 1500 do 122 konnego auta (gdzie podejrzewam, że Tobie włożyli Sharka 1200 do 150 konnego). Jak myślisz dlaczego ma taki zestaw? Jego auto jest starsze niż Twoje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo89 Zgłoś #918 Napisano 10 Maja 2014 Panowie, LPG INSIDE! http://lpg-forum.pl/volkswagen-passat-b5-2002r-1-8t-150km-awt-t39373.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #919 Napisano 10 Maja 2014 (edytowane) Grucha, sugerujesz, że ci co zakładali do mojego samochodu LPG to partacze, że nie znają się na fachu? Producent instalacji podaje, że instalacja przeznaczona jest do samochodów o mocy 150KM. Jeżeli twierdzisz, że jawnie oszukują klientów, to powinieneś zgłosić sprawę odpowiednim organom. Aha... kilka lat temu montowałem do samochodu instalację firmy AG. Był to wtedy stosunkowy nowy produkt na rynku. Wszyscy mówili, że to jakiś wynalazek. Autem przejechałem grube tysiące kilometrów i nie miałem żadnych problemów. Dodam tylko, że serwisowałem instalację co 10tys km. I najważniejsza rzecz, wtryski miałem Valteka. Wracając do wtrysków to masz rację co do trwałości ale taj jak pisałeś, jedni wolą kupić coś markowego na dłużej, a inni wolą tańsze kupować kilkukrotnie. PS. Jaką masz skrzynię? Edytowane 10 Maja 2014 przez horte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #920 Napisano 10 Maja 2014 Te wtryski to coś na styl waldemarow nie mogą być dobre. Producent opisuje wydajność na 150km ale nie bierze pod uwagę silników doładowanych które potrzebują wydajnieszych gratów. Miałem kiedyś reduktor versus vrl niby do 250 km ale w 180km w 1.8t nie dawał sobie rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach