Skocz do zawartości

przemo89

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O przemo89

  • Urodziny 27.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. przemo89

    instalacja do 1.8T

    3kzł Bardzo ładnie jest zrobione, widać duże doświadczenie. Jak na razie przez weekend zrobiłem 250km w trasie w tym autostrada i jest ok. Przełącza się niezauważalnie, pod nogą jest tyle ile było mocy. Zobaczę jak wyjdzie spalanie w mieście w porównaniu do Pb.
  2. przemo89

    instalacja do 1.8T

    Panowie, LPG INSIDE! http://lpg-forum.pl/volkswagen-passat-b5-2002r-1-8t-150km-awt-t39373.html
  3. przemo89

    instalacja do 1.8T

    Zastanawiam się na butlą 630x250 62l (zaproponowali mi 630x225 55l), z tego co wyczytałem na forum to dla wysokości butli 250 należy wyciąć część plastiku z wykładziny w miejscu koła zapasowego. Chciałbym u kolegów zobaczyć jak to wygląda.
  4. przemo89

    instalacja do 1.8T

    Za ACR01 250KM a w tym zawór przewody dopłata jest +100zł. Jeśli mówicie, że nie ma sensu pakować do serii tego to też nie ma po co dopłacać tej stówy. A co z tymi Hana Gold? (jestem zdecydowany na hanki) Pytać o te zielone tzn Hana typ. A czy mogą zostać gold (bez dyszy)? Nigdzie nie mogę za bardzo znaleźć informacji o ich trwałości. Prosiłem też o butlę 630x250. Mogę prosić zdjęcie jak wygląda mod podłogi?
  5. przemo89

    instalacja do 1.8T

    Panowie jestem na etapie wyboru instalacji! VW PASSSAT B5; 1,8t 20V 150KM seria (AWT) ; rocznik : 2002; przebieg : 138kkm; Dostałem taką propozycję od p. Piotra Ficka (Kraków): 1. elektronika: Stag 4Plus zbiornik: 630/225/55l. reduktor: ACR01 elektrozawór: Valtek typ03 wtryskiwacze: Hana Gold 2. elektronika: Stag 300-4Isa2 zbiornik: 630/225/55l. reduktor: ACR01 elektrozawór: Valtek typ03 wtryskiwacze: Hana Gold Teoretycznie Hana Gold bez dysz jest odpowiednikiem zielonej, czy nie warto założyć niebieskich? W najbliższym czasie nie planuje programu na 180 KM ale nie wykluczone, że może kiedyś tak. Muszę dopytać o typ reduktora bo pasuje żeby był czerwony ->250KM? Zbiornik poproszę 630x250 (lekka przeróbka pokrywy). Sterownik Stag 4plus ? Wypytać jeszcze o jakieś istotne szczegóły?
  6. Witam, Krótko o problemie: Jeżeli auto jest zatankowane ful do 2/5 zbiornika pali za pierwszym razem (coś trzeba nim czasem pokręcić 2-3s, zwykle 1,5s wystarcza). Jeżeli jest poniżej 2/5 auto w 5/6 przypadków pali za drugim razem - tzn. za pierwszym razem kręcę z 5 sekund, za drugim przekręceniem po 1,5 sekundy ładnie zapala. Krótko o aucie: 1,8T 150KM, AWT; 135 tys. km przebiegu : 130 teść (przyszły notabene), 5 osobiście Sporadycznie (raz w miesiącu) wyskakuje check związany z błędem 17536 " Rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki (mult.) – system „za ubogi”. Zazwyczaj gaśnie po tygodniu sam, lub po ręcznym skasowaniu Vagiem nie wraca przez znów jakiś czas. Diagnoza ogólna: Cofające się paliwo - nie zdiagnozowane organoleptycznie. Diagnoza szczegółowa: Po włożeniu oraz przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu nie uruchamia się wstępnie pompa paliwa aby podbić ciśnienie ( 2-3s) a z tego wynika braku paliwa w listwie wtryskowej w momencie rozruchu. Szczegółowy opis problemu: a) Po prawidłowym uruchomieniu silnika, wyłączam zapłon, silnik zatrzymuje się, od razu wkładam kluczyk przekręcam w pozycję zapłonu ( nie uruchamiam rozrusznika) pompa paliwa uruchamia się na 2 s. Cofam kluczyk w pozycję 0, ponownie zapłon pompa uruchamia się 2s. I tak do 3 razy (sprawdzone kilka razy - reguła 100%). Za czwartym razem nie ma uruchomienia wstępnego pompy paliwa. b) Po dłuższym postoju, powiedzmy min 4h, podczas pierwszej próby uruchomienia silnika pompa paliwa uruchamia się do wstępnego podbicia ciśnienia w 1/6 przypadków. Jeżeli jest mniej niż 2/5 paliwa kończy się to drugim uruchomieniem rozrusznika. Wniosek: Jeżeli rozruch silnika poprzedza wstępne załączenie się pompy paliwa, silnik uruchamia się 10/10 - nawet w przypadku mniej niż 2/5 zbiornika (sprawdzone orgranoleptycznie). Co sprawdziłem: 1. Układ dolotowy (podciśnieniowy) - pierwsza diagnoza z trudnym rozruchem - zaciąganie lewego powietrza. Sprawdziłem układ wizualnie oraz z pomocą samostartu rozpylanego w okolicach przewodów. Brak oznak popękania oraz nie falowały obroty na samostarcie - oceniam, że układ jest szczelny. 2. Napięcie akumulatora - "pół" nowy akumulator - 2 lata, napięcie spoczynkowe w normie, napięcie ładowania sprawdzone Vagiem ok też. Rozrusznik ładnie równo kręci silnikiem. 3. Przekaźnik pompy paliwa w górnej płycie przekaźników nr. 372 (5 pinów - 2 od cewki + 3 od potencjału pompy). Zdjąłem obudowę, cewka ok, styki niezaśniedziałe, nie przypalone (profilaktycznie przetarłem papierkiem 200), daje 12 V pewnie zwiera styki, mocno trzyma, sprawdziłem przewodzenie, jest ok. 4. Po przekręceniu stacyjki naw gnieździe przekaźnika paliwa na jednym pinie cewki pojawia się za każdym razem +12V, Po czwartym razie brak masy. Obserwacje: W skrzynce komputera w komorze silnikowej, obok komputera znajdują się jeszcze dwa przekaźniki : 373 oraz 429 (zapożyczone zdjęcie: http://imageshack.us/photo/my-images/84/komo7lq.jpg/) Jeden z nich (wg http://forum.vw-passat.pl/threads/1523-Rozmieszczenie-i-opis-bezpiecznikow-i-przekaznikow?highlight=bezpieczniki) jest teoretycznie "-Przekaźnik odcięcia dopływu paliwa w razie wypadku " (373?). Przy przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu, słychać że równocześnie z momentem samoczynnego wyłączenia pompy podczas dobijania ciśnienia któryś z tych przekaźników przełącza się ( tzn słychać kliknięcie). Przy czwartej próbie nie słychać tego dźwięku. Pytania: 1. Do posiadaczy jednostek benzynowych: jak jest u was z uruchamianiem się pompy paliwa przed rozruchem. Prosiłbym wykonać taką próbę u siebie tzn. Przynajmniej czterokrotnie próbować uruchomić pompę w celu podbicia ciśnienia. Czy za każdym razem uruchamia się pompa? Jak jest z jej uruchomieniem pod nocnym postoju? 2. Czy przekaźnik odpowiedzialny za odcięcie paliwa w razie wypadku może być w jakiś sposób felerny? Jak go sprawdzić i czy warto? I czy to na pewno ten z oznaczeniem 373?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności