Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

W OL jak czesto auto jezdzi?

Tak naprawdę to zależy od kierowcy i jego stylu jazdy. ;)

Przeciez pelna moc rzadko sie wykorzystuje,

Tu nie do końca chodzi o pełną moc, a o dane obciążenie silnika, które można osiągnąć na każdym biegu i teoretycznie każdej prędkości obrotowej silnika.

A ty jaki masz porzadek pod maska?

Ja wrócę do domu to zrobię Ci fotki. ;)

Jazda w OL czyli?

Czyli jazda w pętli otwartej (Open Loop). ECU nie bierze pod uwagę wartości z sondy tylko ustala skład mieszanki na sztywno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu nie do końca chodzi o pełną moc, a o dane obciążenie silnika, które można osiągnąć na każdym biegu i teoretycznie każdej prędkości obrotowej silnika.
Kurcze, a zawsze myslalem ze OL to jazda z butem w podlodze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. jestem tu nowy wiec nie bardzo sie ogarniam ... mam passata 1,8 T AWM 170 km instalacja landi renzo , redultor wymieniony na silvera. mam taki problem ze od pewnego czasu wywala mi check engine na gazie . po podpięciu kompa pokazuje wypadanie zapłonów i bład 2 sondy lambda. natomiast na benzynie tego nie ma. ustawiałem juz mieszanke gazu - nic nie dało. sonda 1 wymieniona na oryginalną , przeplywomierz nowy, swiece nowe. mechanicy rozkładają ręce ... ja tez juz nie mam pomysłu gdzie szukac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj dokładnie jakie masz błędy.

Masz czym zrobić logi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P0411 jest jeden a reszte w poniedziałek zrobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

Ten jest od SAI i mało ma wspólnego z LPG. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wiem ... ale tylko ten zapamietałem , reszte zobacze w poniedziałek. a swoją drogą

16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

tego błędu jak sie pozbyc??? co wymienic?

troche nim rzuca po odpaleniu na zimnym.... , czasem gasnie po odpaleniu..to chyba nie pompa powietrza bo nie słychac jej

Edytowane przez Klusek9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NAjpierw trzeba zdiagnozowac co się zepsuło bo w skład tego systemu wchodzi kilka elementów, pompa sai się załancza po odpaleniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pompa sai padnie to po wlączeniu silnika slychac ze zle pracuje (tak jakby odkurzacz) u mnie tego nie slychac a wywala błąd(jeden z wielu ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wogóle się załancza? czy nie mozna ją sprawdzic w testach wyjśc na vagu, zreszta to nie temat do tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten jest od SAI
Grucha wylaczyles/wywaliles to u siebie, czy czekasz az sie skopie? ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

jak pompa sai padnie to po wlączeniu silnika slychac ze zle pracuje (tak jakby odkurzacz) u mnie tego nie slychac a wywala błąd(jeden z wielu ).
U mnie nie padla, bo bledu brak, ale przez 20-30sek po odpaleniu na zimnym w okresie gdy rano sa jeszcze niskie temp, to slychac wyrazne buczenie od tej pompy. Troche wkurzajacy ten dzwiek, bo robi sie jak w dieslu.

 

Przez pierwsze pare minut tez potrafi zalaczyc sie na chwile na swiatlach, ale buczenia juz brak, tylko wzrost spalania chwilowego widac (o jakies 0,5l) i wachniecie obrotow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grucha wylaczyles/wywaliles to u siebie, czy czekasz az sie skopie?

Cały układ był sprawny, ale przy okazji zmiany softu jest już OFF. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy nie mieliśmy w tym poście pisać o instalacji LPG do 1,8T ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. jestem tu nowy wiec nie bardzo sie ogarniam ... mam passata 1,8 T AWM 170 km instalacja landi renzo , redultor wymieniony na silvera. mam taki problem ze od pewnego czasu wywala mi check engine na gazie . po podpięciu kompa pokazuje wypadanie zapłonów i bład 2 sondy lambda.

 

Należy zacząć od tego że Silver jest za słaby do 170KM - zamontuj dobry reduktor zamiast wymieniać połowę samochodu.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gazownik zapewniał ze reduktor jest ogarnie moc do 240 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silver na dobrze podpiętym zasilaniu powinien to uciagnąć, na benzynie wszystko gra? rozumiem że wszystko w lpg oprócz reduktora to landi renzo? Porób logi na benzynie i na lpg moze cos to wyjaśni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

benzyna jest git.. na lpg bieda straszna ... ostatnio na benzynie wyskoczył

16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

ale to jakos ogarne... jutro podlącze kompa i wrzuce jakie błędy wywaliło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
benzyna jest git.. na lpg bieda straszna

Skasuj błędy i zrób logi dynamicznie 002+033 najpierw na PB, a potem to samo na LPG zobaczymy czy jest tak git. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

postaram sie jutro zrobic logi jak bede miał czym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

16524/P0140/000320 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

17522/P1114 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High

17887/ P1479/005241 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

nie mam jak zrobic logów narazie. i pytanien mam czy przez nieszczelny układ powietrza wtórnego moze wywalac mi blędy z sondy i wypadanie zapłonów???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności