Grucha... Zgłoś #821 Napisano 14 Marca 2014 W OL jak czesto auto jezdzi? Tak naprawdę to zależy od kierowcy i jego stylu jazdy. Przeciez pelna moc rzadko sie wykorzystuje, Tu nie do końca chodzi o pełną moc, a o dane obciążenie silnika, które można osiągnąć na każdym biegu i teoretycznie każdej prędkości obrotowej silnika. A ty jaki masz porzadek pod maska? Ja wrócę do domu to zrobię Ci fotki. Jazda w OL czyli? Czyli jazda w pętli otwartej (Open Loop). ECU nie bierze pod uwagę wartości z sondy tylko ustala skład mieszanki na sztywno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #822 Napisano 14 Marca 2014 Tu nie do końca chodzi o pełną moc, a o dane obciążenie silnika, które można osiągnąć na każdym biegu i teoretycznie każdej prędkości obrotowej silnika.Kurcze, a zawsze myslalem ze OL to jazda z butem w podlodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #823 Napisano 15 Marca 2014 Witam. jestem tu nowy wiec nie bardzo sie ogarniam ... mam passata 1,8 T AWM 170 km instalacja landi renzo , redultor wymieniony na silvera. mam taki problem ze od pewnego czasu wywala mi check engine na gazie . po podpięciu kompa pokazuje wypadanie zapłonów i bład 2 sondy lambda. natomiast na benzynie tego nie ma. ustawiałem juz mieszanke gazu - nic nie dało. sonda 1 wymieniona na oryginalną , przeplywomierz nowy, swiece nowe. mechanicy rozkładają ręce ... ja tez juz nie mam pomysłu gdzie szukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #824 Napisano 15 Marca 2014 Podaj dokładnie jakie masz błędy. Masz czym zrobić logi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #825 Napisano 15 Marca 2014 P0411 jest jeden a reszte w poniedziałek zrobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #826 Napisano 15 Marca 2014 16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected Ten jest od SAI i mało ma wspólnego z LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #827 Napisano 15 Marca 2014 (edytowane) to wiem ... ale tylko ten zapamietałem , reszte zobacze w poniedziałek. a swoją drogą 16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected tego błędu jak sie pozbyc??? co wymienic? troche nim rzuca po odpaleniu na zimnym.... , czasem gasnie po odpaleniu..to chyba nie pompa powietrza bo nie słychac jej Edytowane 15 Marca 2014 przez Klusek9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #828 Napisano 15 Marca 2014 NAjpierw trzeba zdiagnozowac co się zepsuło bo w skład tego systemu wchodzi kilka elementów, pompa sai się załancza po odpaleniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #829 Napisano 15 Marca 2014 jak pompa sai padnie to po wlączeniu silnika slychac ze zle pracuje (tak jakby odkurzacz) u mnie tego nie slychac a wywala błąd(jeden z wielu ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #830 Napisano 15 Marca 2014 A wogóle się załancza? czy nie mozna ją sprawdzic w testach wyjśc na vagu, zreszta to nie temat do tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #831 Napisano 15 Marca 2014 Ten jest od SAIGrucha wylaczyles/wywaliles to u siebie, czy czekasz az sie skopie? - - - - - aktualizacja - - - - - jak pompa sai padnie to po wlączeniu silnika slychac ze zle pracuje (tak jakby odkurzacz) u mnie tego nie slychac a wywala błąd(jeden z wielu ).U mnie nie padla, bo bledu brak, ale przez 20-30sek po odpaleniu na zimnym w okresie gdy rano sa jeszcze niskie temp, to slychac wyrazne buczenie od tej pompy. Troche wkurzajacy ten dzwiek, bo robi sie jak w dieslu. Przez pierwsze pare minut tez potrafi zalaczyc sie na chwile na swiatlach, ale buczenia juz brak, tylko wzrost spalania chwilowego widac (o jakies 0,5l) i wachniecie obrotow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #832 Napisano 15 Marca 2014 Grucha wylaczyles/wywaliles to u siebie, czy czekasz az sie skopie? Cały układ był sprawny, ale przy okazji zmiany softu jest już OFF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #833 Napisano 16 Marca 2014 Czy nie mieliśmy w tym poście pisać o instalacji LPG do 1,8T ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #834 Napisano 16 Marca 2014 Witam. jestem tu nowy wiec nie bardzo sie ogarniam ... mam passata 1,8 T AWM 170 km instalacja landi renzo , redultor wymieniony na silvera. mam taki problem ze od pewnego czasu wywala mi check engine na gazie . po podpięciu kompa pokazuje wypadanie zapłonów i bład 2 sondy lambda. Należy zacząć od tego że Silver jest za słaby do 170KM - zamontuj dobry reduktor zamiast wymieniać połowę samochodu. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #835 Napisano 16 Marca 2014 gazownik zapewniał ze reduktor jest ogarnie moc do 240 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #836 Napisano 16 Marca 2014 Silver na dobrze podpiętym zasilaniu powinien to uciagnąć, na benzynie wszystko gra? rozumiem że wszystko w lpg oprócz reduktora to landi renzo? Porób logi na benzynie i na lpg moze cos to wyjaśni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #837 Napisano 16 Marca 2014 benzyna jest git.. na lpg bieda straszna ... ostatnio na benzynie wyskoczył 16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected ale to jakos ogarne... jutro podlącze kompa i wrzuce jakie błędy wywaliło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #838 Napisano 16 Marca 2014 benzyna jest git.. na lpg bieda straszna Skasuj błędy i zrób logi dynamicznie 002+033 najpierw na PB, a potem to samo na LPG zobaczymy czy jest tak git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #839 Napisano 16 Marca 2014 postaram sie jutro zrobic logi jak bede miał czym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #840 Napisano 17 Marca 2014 Witam. 16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean 16524/P0140/000320 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity 17522/P1114 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High 17887/ P1479/005241 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure nie mam jak zrobic logów narazie. i pytanien mam czy przez nieszczelny układ powietrza wtórnego moze wywalac mi blędy z sondy i wypadanie zapłonów??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach