itor Zgłoś #441 Napisano 26 Czerwca 2011 wydaje mi sie ze jednak najlepiej oddac do regeneracji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #442 Napisano 26 Czerwca 2011 ja bym nie potępiał tak MS bo na nich spokojnie zrobisz te 30-40 tys km ...znaczy dwa razy w roku zmieniać zawieche ??? ...jakoś mało komfortowo wydaje mi sie ze jednak najlepiej oddac do regeneracji sam tak robię, oddaję samochód rano popołudniu odbieram i na 12-15 miesięcy mam spokój (ok. 70000-80000 km) za jakieś średnio 850zł ( bo nie każdy wahacz od razu nadaje się do regeneracji, jedynie końcówki drążka kierowniczego oraz łączniki stabilizatora co jakiś czas nowe trzeba kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer Zgłoś #443 Napisano 27 Czerwca 2011 Co tak wymiotlo Mastery z allegro? Jeszcze niedawno caly komplet do paska ponizej 500zl mozna bylo kupic, a teraz najtanszy zestaw za 579zl.. i tylko pare aukcji, a do niedawna bylo pare stron.. Chyba, ze zle szukam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #444 Napisano 27 Czerwca 2011 każdy ma swoje zdanie na temat zawieszenie a jeśli chodzi o MS to uważam ze to jest b.d. na polskie drogi w zależności ile kto robi roczne kmja bym nie potępiał tak MS bo na nich spokojnie zrobisz te 30-40 tys km Mam założone i pisałem...Uwierz mi że są "normalne" ,ale 30 tys na polskich drogach nie zrobisz..No chyba że "kościółkowo". Ja auto morduję i nie oszczędzam ,Pisałem parę postów wyżej o stratach. ZA tą kasę są warte.Ale jak ktoś katuje auto (czytaj: używa) ,i robi tak jak ja 40-50 tys/na rok to ....trzeba zmienić. Na prawdę polecam ,jak ktoś podchodzi rozsądnie do tematu. U mnie po roku do zmiany (masakry nie ma!!! ,tylko coś stuka-delikatnie). Nie mam czasu na reklamację-swoje przejechały,kupuję następny komplet. Wietrzę w LM za 1,5 tys ,ale nie wierzę że wytrzymają 3 lata i 120tys. wolę zmieniać co roku za 500pln i za resztę walnąć browar..... Takie moje zdanie. A poza tym kto z Was ma pewność że inwestuje w LM za 1,5 tys będzie jeździł x czasu? A jak pójdzie do "żyda" ,to zrobicie komuś gratis? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Manfred Zgłoś #445 Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) mądre słowa kolego jestem za tym co napisałes jak kogos stac to niech kupuje LEMA i se montuje mi po pierwsze szkoda kasy by bylo wywalic na zawias wiedzac ze za rok bedzie do wymiany Edytowane 28 Czerwca 2011 przez Manfred Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #446 Napisano 28 Czerwca 2011 Co tak wymiotlo Mastery z allegro? Jeszcze niedawno caly komplet do paska ponizej 500zl mozna bylo kupic, a teraz najtanszy zestaw za 579zl.. i tylko pare aukcji, a do niedawna bylo pare stron.. Chyba, ze zle szukam.. Killer też to ostatnio zauważyłem. Czyżby ktoś podrabiał MS i się tym faktem zainteresował producent? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer Zgłoś #447 Napisano 28 Czerwca 2011 Killer też to ostatnio zauważyłem. Czyżby ktoś podrabiał MS i się tym faktem zainteresował producent? Dziwna sprawa, jezeli by tak bylo to przynajmniej nie bedzie jakis badziewnych podrobek na allegro, ale z drugiej strony czy oplacalo by sie komus podrabiac jakies niemarkowe Master Sporty ktore, az takie drogie nie sa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #448 Napisano 28 Czerwca 2011 Popyt Panowie,popyt kształtuje rynek,skoro sprzedawcy dostrzegli szansę zarobku,podwyższyli nieco cenę,która i tak jest bardzo korzystna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer Zgłoś #449 Napisano 28 Czerwca 2011 Tu nawet nie chodzi o cene, bo ceny kiedys ksztaltowaly sie miedzy ~450, a ~600zl czy nawet troche wiecej, ale jeszcze niedawno bylo pare stron aukcji z masterami, a teraz jest tylko pare aukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sd928118 Zgłoś #450 Napisano 29 Czerwca 2011 jak chcesz pojeździć kup firmowe jak sprzedać to MS (i pewnie tak zrobie przy sprzedaży ale na razie nie planuje) ja nie oszczędzam na bezpieczeństwie swoim i rodziny. wiem, że porządna firma gwarantuje jakość. miom skromnym zdaniem lepiej dołożyć do czegoś trochę lepszego lub nie dotykać się do zawieszenia (wiadomo, że jak będzie dobra dziura to i oryginał nie wytrzyma). co roku robić zawieszenie do tego koszty mechanika i zbieżności? można sobie łatwo policzyć co będzie tańsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #451 Napisano 29 Czerwca 2011 jeżeli ktoś jest na tyle sprytny że potrafi sobie sam wymienić te kilka wahaczy to w razie potrzeby może raz na rok poświęcić te 5-6 godzin i to zrobić, zaoszczędzając jednocześnie kilka stowek, które musiałby dać mechanikówi. żaden zawias; czy to lemforder, trw, ms nie wytrzyma tyle co orginal i nie ma tu znaczenia że jakaś firma produkuje wahacze na pierwszy montaż, bo to całkiem inna bajka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakubekk88 Zgłoś #452 Napisano 29 Czerwca 2011 mądre słowa kolego jestem za tym co napisałes jak kogos stac to niech kupuje LEMA i se montuje mi po pierwsze szkoda kasy by bylo wywalic na zawias wiedzac ze za rok bedzie do wymiany A od czego jest sponsor Manfred hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sd928118 Zgłoś #453 Napisano 29 Czerwca 2011 możesz mi wierzyć że Lemorder wytrzymuje bardzo długo. wiem to z własnego doświadczenia. mozna również spotkać wiele chińskich podrób ale te nie mają wytłoczonego numeru katalogowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
independent87 Zgłoś #454 Napisano 30 Czerwca 2011 Witam w końcu końców zebrałem się i dwa tygodnie temu założyłem MS i nastała cisza jak na razie 2k km za mną i cicho co prawda wymieniłem też amorki na KYB łożyska amorków i springi einbach -30 do tego 17" 9J 225/45 jak zacznie coś pukac dam znac po jakim przebiegu Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #455 Napisano 5 Lipca 2011 30 tyś na MS i coś zaczęło stukać w lewym kole jak jadę po dołkach. Użytkowałem rok i 3 miesiące. Szczególnie słychać jak wpadam w dołek z hamowaniem. Ktoś orientuję się który może stukać? Nie wiem teraz czy zakładać MS czy Lemforder. Jak mi ktoś potwierdzi, że na LM zrobię na polskich drogach więcej niż 60 tyś to się skuszę Oczywiście kupione oryginały w sklepie za duuużą kasę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #456 Napisano 5 Lipca 2011 Ktoś orientuję się który może stukać? prawy przedni górny lub tuleja dolnego wewnętrznego czyli banana. Zobaczyć a potem wymienić górny Lemforder około 130 zł, tuleja Lemforder około 80 zł. Chyba że stuka z poza zawiasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #457 Napisano 5 Lipca 2011 Jak mi ktoś potwierdzi, że na LM zrobię na polskich drogach więcej niż 60 tyś to się skuszę Po dobrych drogach zrobisz 60 tys., po dołach na pewno nie. Moim zdaniem i tak bardziej opłaca się MS, na krócej starczy (a 30 tys. to i tak w miare ładnie) ale jest sporo tańszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #458 Napisano 5 Lipca 2011 Jak mi ktoś potwierdzi, że na LM zrobię na polskich drogach więcej niż 60 tyś to się skuszę Oczywiście kupione oryginały w sklepie za duuużą kasę.. nikt Ci tego nie potwierdzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
independent87 Zgłoś #459 Napisano 7 Lipca 2011 juz nie raz było napisane za cenę Lema mamy do 3 kompletów MS moim zdaniem na nasze sito na drodze bardziej opłaca się MS ja nie żałuje żadnej złotówki wydanej na MS i jestem zadowolony jak na razie 4 tyś i cicho unikam hamowania na nierównościach bo to o wiele skraca żywotnośc zawiasów tak z mojej logiki wychodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #460 Napisano 8 Lipca 2011 juz nie raz było napisane za cenę Lema mamy do 3 kompletów MS moim zdaniem na nasze sito na drodze bardziej opłaca się MS ja nie żałuje żadnej złotówki wydanej na MS i jestem zadowolony jak na razie 4 tyś i cicho unikam hamowania na nierównościach bo to o wiele skraca żywotnośc zawiasów tak z mojej logiki wychodzi tyle że to jest obarczone warunkami1 - zmieniamy sami 2 - nie robimy zbieżności jeśli wykluczymy te dwa punkty to wychodzi 2 do 1 cena lema do MS, czyli biorąc że lem wytrzymuje 2 x więcej to jest to samo. Co do patrzenia się do użytkowania i hamowania tego nie biorę pod uwagę, na drodze jest sporo niebezpieczeństw aby patrzeć gdzie hamować a gdzie nie, samochód jest do użytkowania. Tekst że 4 tyś i cicho to nie tędy droga bo oryginalny zawias wytrzymuje minimum 160-180 tyś i też jest cicho, jedynie jak jest cicho min 30-40 tyś i to bez szanowania zawiasu czyli polskie drogi to wtedy można zaczynać się zastanawiać nad MS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach