xplo Zgłoś #201 Napisano 7 Marca 2013 Jak poznać gdzie jest ten czujnik akurat u mnie ? Wydaje mi się iż mam uruchomiony tryb skandynawski bo światła zapalają się po odpaleniu, a deska się nie świeci tylko wskazówki (w pozycji wyłaczonej). Doświetlanie zakrętów znajduje się gdzieś w lampie? Bo coś się zapala przy skręcaniu i ładnie doświetla, myślałem, że to halogeny. Będzie trzeba będzie odwiedzić jakiegoś VAGA. Co do barwy to wydaje mi się, że jest jednakowa dzisiaj mi nic nie mrugało a wczoraj tylko raz. Czy mógłbyś jeszcze napisać jaki tam siedzi xenon ? Chciałbym zakupić komplet na wszelki wypadek i myślę o OSRAM XENARC D1S 35W 66144, parę stron wcześniej ktoś napisał, że zakupił takie w salonie jako oryginały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #202 Napisano 8 Marca 2013 Czujnik powinien być w okolicach przedniego prawego wahacza (oczywiście poza tymi z tyłu). Tyle, że nie wiem, czy w 2009 nie zaprzestali już montowania czujnika z przodu. Najlepiej, jak by zawitał tu ktoś ze skanem z ETKI. Doświetlanie zakrętów masz w lampie taką żarówką H1/H3/H7 (nie pamiętam ) skierowaną pod kątem 45 stopni w stosunku do świateł pozycyjnych. Jednak w Twoim roczniku auta, to możesz sobie pewnie jeszcze włączyć VCDSem doświetlanie zakrętów halogenami. Ale to dużo mniej skuteczne, niż ta żarówka. A żarniki siedzą albo Osram albo Philips. W 2009 prawdopodobnie był to już Philips, ale ja ze swojej strony polecam Osram. Jak większość użytkowników z resztą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #203 Napisano 8 Marca 2013 Czy na drodze z kostki z dużymi nierównościami i felgami 18 to normalne, że ksenon drga co jest widoczne w nocy ? W/g mnie zależy czy obserwujesz drgania jednej lampy czy obu.Jak ja wymieniałem żarniki to zauważyłem ,że lustro w jednej lekko drga a w drugiej jest stabilne .I podczas jazdy po naszych kochanych drogach w nocy wyraźnie widać ,że jedna lampa świeci stabilnie a druga drga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #204 Napisano 8 Marca 2013 Czujnik powinien być w okolicach przedniego prawego wahacza (oczywiście poza tymi z tyłu). Tyle, że nie wiem, czy w 2009 nie zaprzestali już montowania czujnika z przodu. Najlepiej, jak by zawitał tu ktoś ze skanem z ETKI. Czujniki od poziomowania reflektorów są po lewej stronie. Doświetlanie zakrętów masz w lampie taką żarówką H1/H3/H7 (nie pamiętam ) H7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #205 Napisano 8 Marca 2013 Cronos ale te kupić OSRAM XENARC D1S 35W 66144 ? Pierwszy raz mam doczynienia z xenonem więc nie wiem dokładnie jakiej mocy itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #206 Napisano 8 Marca 2013 W/g mnie zależy czy obserwujesz drgania jednej lampy czy obu U mnie raczej obie drgają. Czujniki od poziomowania reflektorów są po lewej stronie. Fakt... Mój błąd. Cronos ale te kupić OSRAM XENARC D1S 35W 66144 ? Pierwszy raz mam doczynienia z xenonem więc nie wiem dokładnie jakiej mocy itd. O ile pamiętam ksenon zawsze ma moc 35W. A ja mam właśnie u siebie Osram Xenarc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #207 Napisano 9 Marca 2013 Cronos i tam siedzi D1S ? W tych z 2009 także ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonk Zgłoś #208 Napisano 9 Marca 2013 Wszędzie D1S, późniejsze roczniki różnią się tylko przetwornicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #209 Napisano 9 Marca 2013 Dziękuje za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rideman Zgłoś #210 Napisano 19 Marca 2013 Witam. Problem modułu lampy lewej powrócił... no krew człowieka zaleje : ) Ale chciałbym zapytac użytkowników i jedną sprawę. Tak jak wcześniej czasami po uruchomieniu samochodu, miga lampka od spalonej żarówki, xenony początkowo w poziomie się ustawiają po czym schodzą w doł i tak zostają. Muszę uruchomić jeszcze raz samochód żeby weszły na dobrą pozycję pionową. I teraz pytanie, czy ktoś słyszał aby wymiana czujnika poziomu który znajduje się (chyba?) na tylnej belce rozwiązał problem ? Dlaczego myślę że może to mieć coś wspólnego z tym czujnikiem? A więc czasami jeśli pojawi się w/w usterka i lampka spalonej zarówki miga od samego początku, gdy zaciągne ręczny to po dodaniu gazu ręczny sam sie nie zwolni. Czy jest on połączony w ogóle z czujnikiem poziomu ? czy reaguje tylko na pedał gazu ? Oczywiście jak lampka nie miga, po zaciągnieciu ręcznego i dodaniu gazu, ręczny ładnie puszcza. A powiem tylko ze problem wrócił po niezauważeniu i wjechaniu w nie za małą dziurę. I jeszcze jedno pytanie, czy ktoś zna kogoś kto mógłby zająć się diagnozą tego problemu w okolicach Katowic/Sosnowca ? Z góry, dzięku serdeczne za odp ; ) pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #211 Napisano 19 Marca 2013 gdy zaciągne ręczny to po dodaniu gazu ręczny sam sie nie zwolni. Czy jest on połączony w ogóle z czujnikiem poziomu ? czy reaguje tylko na pedał gazu ? A masz zapięte pasy? Bo bez tego samoczynnie ręcznego nie zwolni. Mi też lampka czasem zamiga podczas uruchamiania samochodu, ale nie ma to wpływu na poziomowanie. Ot, taka anomalia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #212 Napisano 27 Marca 2013 Witam, mam pytanie, przepaliła mi się żarówka od świateł postojowych w biksenonie, idzie ją samemu wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #213 Napisano 27 Marca 2013 Idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #214 Napisano 27 Marca 2013 czyli będe działał, a ktoś wie jaka tam przychodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #215 Napisano 27 Marca 2013 Wymiana jest bardzo prosta. Żarówka W5W, zdejmujesz klapkę od doświetlania i jak się przyjrzysz to w głębi zobaczysz taki długi plasti. Trzeba go pociągnąć do siebie i wychodzi żarówka. Jak mi się uda zrobić zdjęcie to wstawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #216 Napisano 27 Marca 2013 uważaj na zatrzaski w tym plastiku, bo ja przy wymianie żarówki (jak już był na zewnątrz) je palcem połamałem niechcący Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minime Zgłoś #217 Napisano 30 Marca 2013 (edytowane) Witam Po wielogodzinnych poszukiwaniach usterki polegającej na tym że jeden zarnik po wymianie w aso święcił jaśniej a po kilku miesiącach nie "wyświecił"sie i dalej była różnica w świeceniu a dodatkowo pojawił się problem że*jedna lampa nie chciała się zapalić każdego ranka i dopiero po kilkakrotnym zapalaniu się zaświecała. Diagnoza serwisu to przetwornica uszkodzona PRZETWORNICA XENON VALEO VW PASSAT 3C0 3D0907391B Mam do was pytanie ile czasu może zająć wymiana przetwornicy i czy do jej wymiany potrzeba ściągać zderzak. Mam nadzieje ze to już ostatnia rzecz w tej lampie bo rok temu padł modul skretu Pozdrawiam Mini ---------- Dodano o 20:21 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:15 ---------- po uruchomieniu samochodu, miga lampka od spalonej żarówki, xenony początkowo w poziomie się ustawiają po czym schodzą w doł i tak zostają Z góry, dzięku serdeczne za odp ; ) pozdrawiam! U mnie podobne objawy zakończyły się wymiana modułu. M. ---------- Dodano o 20:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:21 ---------- zauważyłem że lewa lampa świeci jaśniej od prawej. Dzwoniłem już do gościa który je wymieniał i ten twierdzi że to się unormuje??? Zna ktoś taki przypadek? Tak. U mnie się nic nie zmieniło po 1000 km i okazało się że przetwornica do wymiany M. Edytowane 31 Marca 2013 przez minime Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rideman Zgłoś #218 Napisano 31 Marca 2013 Hej minime, A masz dostęp do kogoś sprawdzonego z modułami ? ja wymieniłem jeden ale dalej to samo, miałeś wykonywana adaptację świateł po wymianie modułu ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minime Zgłoś #219 Napisano 1 Kwietnia 2013 Czołem rideman. Dzięki za odpowiedz. Auto stoi w serwisie i na 100% zdiagnozowali przetwornice. A propo jej wymiany, trzeba sciagac zderzak? Pozdrawiam M. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rideman Zgłoś #220 Napisano 1 Kwietnia 2013 Hej, Tak,żeby wyciągnąć lampę trzeba ściągnać zderzak ale nie jest to żaden problem. Podpytam raz jeszcze o moduł który wymieniałeś, kupowałeś w jakimś internetowym sklepie może? Podziel się namiarem na sprzedawcę jeśli to nie problem no i czy adaptacja była robiona po wymianie modułu ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach