la.bouche Zgłoś #221 Napisano 1 Kwietnia 2013 Zobacz tutaj. http://xenon-ekspert.pl/?page_id=21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rideman Zgłoś #222 Napisano 2 Kwietnia 2013 Dzięki la.bouche, jutro podjadę porozmawiać zatem, pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madison2 Zgłoś #223 Napisano 13 Maja 2013 Panowie, ma ktoś instrukcję jak wymienić samodzielnie żarnik. Podobno można na dwa sposoby: 1. Poprzez zdjęcie zderzaka 2. Poprzez zdjęcie nadkola Proszę o pomoc, może ktoś ma instrukcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matias18 Zgłoś #224 Napisano 13 Maja 2013 tak na prawde to trzeba zdjac i nadkole i zderzak. w dziale warsztat masz instrukcje zdejmowania zderzaka.Później samo odkrecenie lampy i wymiana zarnika juz raczej nie wymaga instrukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madison2 Zgłoś #225 Napisano 13 Maja 2013 Sorki ale nie mogę namierzyć tej instrukcji zdejmowania zderzaka Pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hodi88 Zgłoś #226 Napisano 30 Maja 2013 odradzam wszystkim kupowanie żarników z allegro za okolo 100 zl szt. zarzekają sie ze w 100% oryginaly, po tyg juz przestawaly swiecic... sam wałkowalem temat bo kupilem takie. Teraz kupilem oryginaly od ludzi ktorzy zajmuja sie xenonami oczywiscie nie w tej cenie ale swieca tak jak powinny. Roznice miedzy oryginalem a podroba sa naprawde minimalne, jakosc wykonania nadruku na naklejce w oryginale byla lepszej jakosci, oba posiadaly hologramy pod metalowa obudowa tyle ze na podrabianym zarniku byl gorszej jakosci. Moze komus pomoze to zaoszczedzic kasy i nerwow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #227 Napisano 1 Czerwca 2013 Polecam obejrzenie doskonałego filmiku - cała prawda o chińskich DS1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #228 Napisano 10 Czerwca 2013 Panowie to teraz gdzie kupić żarnik D1S, który nie jest oryginalny typu osram, ale który nie jest chinszczyzną i nie pali przetwornic. jednym słowem dobry zamiennik D1S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #229 Napisano 10 Czerwca 2013 nie ma czegoś takiego jak zamiennik... albo kupujesz produkt oryginalny albo wątpliwej jakości podróbę.... jest parę firm które produkują, nie tylko osram, a nawet pomiędzy serwisami czy sklepami ceny tych samych są baaardzo różne, nawet o połowę, wiem jedno najdrożej wychodzą kupione w ASO... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AREKSMY Zgłoś #230 Napisano 4 Sierpnia 2013 Witam Forumowiczów Padł mi lewy xenon w B6 ,wymieniłem od razu dwa na oryginalne philipsy D1S ,przed całkowitym złożeniem sprawdziłem poprawność świecenia i świeciły oby dwa po całkowitym zamontowaniu kloszy i zderzaka wkładam kluczyk i lewy nie świeci .Ponownie rozkręciłem lewy i założyłem tam stary jeszcze w miarę dobry xenon co był z prawej strony ,odpalam i świeci ,ponownie więc zakładam do tego lewego tego nowego philipsa i świeci tym razem składam wszystko na włączonych światłach i do końca montażu wszystko jest w porządku.Biorę piwo do ręki by uczcić sukces odpalam samochód i lewy nie świeci,piwo przestało smakować!!! Co może być przyczyną takiego zachowania ?/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minime Zgłoś #231 Napisano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) nie ma czegoś takiego jak zamiennik... albo kupujesz produkt oryginalny albo wątpliwej jakości podróbę....jest parę firm które produkują, nie tylko osram, a nawet pomiędzy serwisami czy sklepami ceny tych samych są baaardzo różne, nawet o połowę, wiem jedno najdrożej wychodzą kupione w ASO... Ja kupiłem właśnie w ASO żeby nie mieć problemów typu wkładam podróbkę i pada np. przetwornica. Wiec całość zrobiłem w ASO po czym po tygodniu padła Przetwornica a po dwóch tygodniach druga. Po wymianie dwóch przetwornic spalił się Żarnik. Wymieniony na gwarancji. Po nastepnych 3 tygodniach padła przetwornica -wymieniona na gwarancji. Tematu ksenonów mam po dziurki w nosie. A kiedyś na stacji wystarczyło kupić żarówkę to się człowiekowi ksenonów zachciało. Co do lamp to brakuje mi tylko regeneracji odbłyśników a różnica jest odczuwalna-kiedyś nawet widziałem filmik gdzie robią pomiar świetłomierzem dwóch lamp przed i po regeneracji i faktycznie spora różnica. Sprawdzałem też jakość świecenia z nowym b7 i nie ma to jak nowe ale podejrzewam ze to przez odbłyśniki. M. Pozdrawiam M. Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez minime Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AREKSMY Zgłoś #232 Napisano 10 Sierpnia 2013 Witam ForumowiczówPadł mi lewy xenon w B6 ,wymieniłem od razu dwa na oryginalne philipsy D1S ,przed całkowitym złożeniem sprawdziłem poprawność świecenia i świeciły oby dwa po całkowitym zamontowaniu kloszy i zderzaka wkładam kluczyk i lewy nie świeci .Ponownie rozkręciłem lewy i założyłem tam stary jeszcze w miarę dobry xenon co był z prawej strony ,odpalam i świeci ,ponownie więc zakładam do tego lewego tego nowego philipsa i świeci tym razem składam wszystko na włączonych światłach i do końca montażu wszystko jest w porządku.Biorę piwo do ręki by uczcić sukces odpalam samochód i lewy nie świeci,piwo przestało smakować!!! Co może być przyczyną takiego zachowania ?/ Problem został rozwiązany powiem dla przestrogi okazało się że ten drugi xenon to był D3S a pudełko było z D1S Kupiłem dwa "oryginalne " philips D1S jak zapewniał sprzedawca w sklepie !!a w środku jednego pudełka była D3S Motto takie że chińczyki się pomyliły jak w pospiechu pakowały a w sklepach sami nie wiedzą że ich hurtownicy robią w h..a. !! Bynajmniej ten sprzedawca faktycznie sprawiał wrażenie nieświadomego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #233 Napisano 10 Sierpnia 2013 Witam, mam taki objaw jadącna długich światłach co jakiś czas na krótko lub na kilka sekund przysłona przysłaniająca snop światła z krótkich na długie opada w lewym xenonie samoczynnie co może byc tego przyzczyną? czy mogą być gdzieś słabo wpięte kable zasilające lub sterując? dodam, że 3 miesiące temu kilka razy oba ksenony były wyjmowane i grzebano w nich naprawiając padnięty moduł sterujący Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #234 Napisano 10 Sierpnia 2013 Według mnie mało prawdopodobne że kabel jest poluzowany, ale warto sprawdzić złączkę. Ja raczej stawiam na cewkę przesłony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #235 Napisano 10 Sierpnia 2013 dzięki robertno, i kolejny wydatek ciekawe ile taka cewka "waży"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #236 Napisano 13 Sierpnia 2013 a wie ktos jaki jest nr fabryczny tej cewki??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #237 Napisano 14 Września 2013 witam z gory przepraszam jesli moje pytanie jest lekko poza tematem ale nie moglem nigdzie znalezc odpowiedzi na nie. Otoz w moim passacie b6 ze skretnymi xenonami nie bardzo wiem jak obslugiwac swiatla, tzn. wlaczajac na tryb auto swiatla xenonowe zapalaja sie tylko jak jest szaro lub ciemno. Czy mozecie mi powiedziec czy ta wersja ma swiatla dzienne? na chwile obecna wylaczam zaplon pozostawiajac swiatla w pozycji wlaczonej (tzn na maxa w prawo) i mam pewnosc ze sie zalacza czy jest jasno czy ciemno ale nie wiem czy to jest jakies obciazenie dla xenonow ze uruchomienie auta jest na wlaczonych xenonach.Ponadto dobrze byloby nie eksploatowac xenonow podczas dnia gdzie mozna wykorzystac swiatla dzienne tylko nie wiem czy on je posiada. dzieki dawi1973 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #238 Napisano 14 Września 2013 Twoje auto nie posiada świateł do jazdy dziennej, Pozycję auto możesz wykorzystać np.będąc w Niemczech gdzie nie trzeba jeździć przez dzień na światłach i wtedy czujnik będzie sam decydował czy jechać na wł.światłach czy na wył. Pozostawiając światła cały czas włączone źle nie robisz nic złego sie nie stanie ja też tak jeździłem. jeśli nie chcesz jeździć na xenonach w ciągu dnia możesz sobie założyć światła do jazdy dziennej albo jeśli masz halogeny to przekodować światła tak żeby halogeny były ustawione jako światła dzienne wtedy przełącznik świateł masz w pozycji auto i wszystko samo sie odbywa Mam nadzieję że pomogłem pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #239 Napisano 15 Września 2013 ...albo jeśli masz halogeny to przekodować światła tak żeby halogeny były ustawione jako światła dzienne... No właśnie! Mam takie halogeny, oszczędzam żarniki i jeżdżę na przeciwmgielnych (łamię przepisy), czy byłby ktoś w stanie podrzucić kodowanie jakie trzeba ustawić w VCDSie żeby halogeny działały jako dzienne???????? I jeszcze jedno czy po takim przekodowaniu halogenów światła pozycyjne przednie i tylne ringi będą wyłączone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #240 Napisano 15 Września 2013 czyli jazda na dziennych (ale na halogenach) to jest mandat, czy tak? ale np skoda octavia czy superb ma wlasnie halogeny ktore spelniaja funkcje swiatel dziennych ale nie jestem pewny czy te halogeny nie zmieniaja słupa swiatla przy przelączeniu na przeciwmglowe moze naprawde oplaca sie zamontowac swiatla led np helli co wprawdzie kosztuje okolo 500-600 zl ale jesli nie jezdzi sie nocami to xenon naprawde moze odpoczac bo jak zapytalem w ASO ile kosztuje D1S to mi kapcie spadly (800zl razy 2 bo zmienia sie dwie) jak sadzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach