Alex360 Zgłoś #41 Napisano 26 Maja 2012 1. Czy z tym pinem spalanie wzrośnie dużo ? U mnie zmaloło, no chyba że trochę szaleje to pow 7l też spali... 2. wymiana go polega na odkręceniu tej pokrywki na pompie i wykręcenie starego i wkręcenie tego , ręcznie ? Tak, jak najbardziej. Dodatkowo ustawienie go w ,,agresywną stronę'' i spiłowanie plastikowej podkładki. 3.Pytanie nie w temacie : Czy jak dacie gazu na max to wąż od turbiny aż puchnie od ciśnienia czy lekko tłoczy jak ściśniecie palcami go ? bo umnie jest tak że lekko tłoczy i nie wiem czy turbina już nie daje ? i jeszcze cieknie z niej lekko olej z miejsca łaczenia jej części dolotowej... Bez obciążenia turbina nie poda ci ciśnienia. Kup wskoźnik boost (60zł) i będziesz wiedział w jakim stanie masz sprężarkę. Co do oleju to cieknie czy się poci?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #42 Napisano 26 Maja 2012 Wielkie dzięki za odpowiedź , zamówię boost pina i wsadzę (jeśli mozęs zto napisz oco hcodzi z ustawienie w agresywną stronę i spiłowie podkładki ?) Jutro wstawię fotki jak turbina cieknie... ale nieciekawie to wygląda cały blok z tyłu czarny aż po misce cieknie , i kolektor dolotowy zawalony olejem (lecz silnik nie jest słabszy niż był) i wydaje mi się że to olej leci z odmy do turbiny i tam cieknie ... co to moze być że z odmy daje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n3uro Zgłoś #43 Napisano 29 Maja 2012 Agresywna strona tzn. że największe wycięcie w pinie skierowane w stronę bolca w pompie ( stojąc przed autkiem w lewą stronę ). A co do cieknącej turbinki to chyba nie za ciekawie, odma daje "mgiełkę" oleju na turbo i jest to rzeczą normalną, lecz aż tyle żeby ciekła to raczej nie jest miło. Ale nie wiem poczekamy co Ci koledzy jeszcze doradzą. A co do aukcji z pinem którą wstawiłeś to polecam jak najbardziej wykonanie pina jest w 100% profesjonalne ( czego nie mogłem powiedzieć po zakupie pina z innej aukcji ) lecz kupisz skąd będziesz chciał oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UCIEK Zgłoś #44 Napisano 3 Czerwca 2012 A na początek lepiej daj zdjęcia swojej pompy ponieważ w AAZ były też pompy eko czyli pod tym dekielkiem nie było możliwości włożenia pinu. W tych pompach trzeba zmieniać górę pompy np. od 1.6. Ja tak miałem u siebie i musiałem pompę przerabiać, ale trzeba przyznać że jest to bardzo opłacalne ponieważ silnik dostał parę koni gratis. Tu masz mój temat a w nim zdjęcia przerobionej pompy http://forum.vw-passat.pl/threads/111325-Passat-b3-by-uciek/page4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jodek_wwa Zgłoś #45 Napisano 9 Listopada 2012 gó*no... straszny syf. kupiłem na allegro pin, zamontowałem, moc wzrosła. podniosłem ciśnienie turbiny, było jak w bajce... spalanie wskoczyło na 9/10 l/100km ale... po miesiącu czy 2... wzrosło do 13/14l ......... z kolegą Łukaszem rozkręciliśmy pompę, i co ? okazało się że pin się wytarł ^^ ale aż tak bardzo ze wgłębienie miało prawie milimetr ale po zmniejszeniu wszystko wróciło do normy. szukam oryginalny boost pin albo coś konkretnego co się nie rozpadnie po jakimś czasie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #46 Napisano 9 Listopada 2012 gó*no... straszny syf. kupiłem na allegro pin, zamontowałem, moc wzrosła. podniosłem ciśnienie turbiny, było jak w bajce... spalanie wskoczyło na 9/10 l/100km ale... po miesiącu czy 2... wzrosło do 13/14l ......... z kolegą Łukaszem rozkręciliśmy pompę, i co ? okazało się że pin się wytarł ^^ ale aż tak bardzo ze wgłębienie miało prawie milimetr ale po zmniejszeniu wszystko wróciło do normy. szukam oryginalny boost pin albo coś konkretnego co się nie rozpadnie po jakimś czasie.... Daj twoj orginalny pin do jakiegos dobrego tokarza zeby przerobil go z drugiej strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #47 Napisano 10 Listopada 2012 na forum golf był kolega która dorabiał piny może poszukaj czy jeszcze to robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #48 Napisano 10 Listopada 2012 jak dobrze nie miec pina a moc jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klima Zgłoś #49 Napisano 10 Kwietnia 2013 Witam, mam passat b3 z silnikiem aaz jednak ma on założoną nietypową pompę . W związku z tym moje pytanie czy ma ona lda i czy jest możliwość wymiany boost pina ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam foto: http://imageshack.us/photo/photo/27/20130410190227.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #50 Napisano 10 Kwietnia 2013 (edytowane) To jest normalna pompa z AAZ Boost PIN jest pod tym grzybkiem z prawej strony. tylko nie widzę weżyka do doprowadzania ciśnienia z kolektora ssącego... ktoś by wywalił ? Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klima Zgłoś #51 Napisano 10 Kwietnia 2013 (edytowane) Dzięki wielkie Zmylił mnie brak tej osłony którą najczęściej widziałem w aaz. W tym samochodzie jest bardzo dużo na kombinowane więc nie wiem jak było seryjnie a co dodał poprzedni właściciel Na kolektorze ssącym jest wyprowadzenie chyba na ten wężyk jednak jest onozaslepione. Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez klima Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #52 Napisano 10 Kwietnia 2013 No ktoś tam nabroił po prawej stronie gdzie masz tę śrubkę centralnie z góry powinien iść przewód ciśnieniowy który łaczy się z kolektorem ssącym (powinen być mały kruciec przy kolanku kolektora ssącego) do podłączenia weżyka przy pompie wykorzystaj takie coś : http://allegro.pl/lacznik-przewodu-paliwowego-c-385-oczko-8mm-i3138278143.html tylko musisz sobie jeszcze poszukać specjalnej śrubki do takich oczek no i podkładki miedziane No i pomierz sobie średnicę potrzebnego oczka bo nie jestem pewien czy to 8mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klima Zgłoś #53 Napisano 10 Kwietnia 2013 Dzięki A wężyk mogę zastosować zwykły igielitowy ? Zastanawiam się tylko czy ktoś jeszcze coś wewnątrz pompy nie kombinował... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #54 Napisano 10 Kwietnia 2013 Nie oszczędzaj aż tak bardzo Igielitowy pod wpływem gorąca może się załamać i zablokować. Chociaż podejrzewam że na takich też ludzie jeżdzą Tak czy siak lepiej kupić czarnego węzyka np. do przelewów paliwowych i takim połączyć. ps. jeśli nie kupiłeś jeszcze boost pina to nie kupuj dorabianych na allegro bo podobno szybko się wycieraja. Szukaj na szrotach ori pinów z 1.6 TD Czasami całe takie silniki i pompy leżą "po krzakach" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klima Zgłoś #55 Napisano 10 Kwietnia 2013 Dzięki za pomoc. Nie chodzi o oszczędności tylko o to że mam taki wężyk i resztę części w garażu (chyba) Zobaczę jak będzie się jeździło z lda i wtedy będę kombinować Dzięki za ostrzeżenie przed boost pinami z allegro bo miałem takowy zamawiać Chyba ktoś tutaj na forum dorabiał/dorabia ? Bo o sam pin bez pompy będzie ciężko bo mało kto chce tak sprzedawać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach