Gość mishkaaa Zgłoś #21 Napisano 6 Listopada 2008 koledzy zamieszczam w tym linku widok pod maską mojej arrivki .czy moze ktos powiedziec czy rzeczywiscie mam tą pompę eko??bo jezeli tak to lipka i boost pin niewarto montowac http://img373.imageshack.us/my.php?image=dscn7313ju6.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniusz Zgłoś #22 Napisano 10 Listopada 2008 w/g mnie to eco, mam taką samą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marazzz Zgłoś #23 Napisano 10 Grudnia 2008 Witam panów! Zamontowałem sobie takiego pina w pompkę i stwierdzam że faktycznie auto po mocniejszym przyciśnięciu gazu o wiele lepiej się zbiera.Ale mam dwa pytania:czy to normalny stan rzeczy że w komorze w której pracuje pin zbiera się olej?Bo u mnie tak właśnie jest,ponadto pokrywa on też membranę i sprężynę pod nią.Kolega ma golfa 1.9 TD i ma tak samo.A drugie pytanko dotyczy tegoż golfa,rok 97 z pompą półelektryczna.Czy wymiana boost pina przyniesie oczekiwany efekt przy takiej pompie?Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość karol983 Zgłoś #24 Napisano 9 Marca 2009 Przyłączam się do pytania u mnie też zbiera się olej w tym samym miejscu. Chciałbym też wiedzieć czy można źle zamontować boost pina???Założyłem boost pina mimośrodkowego i zdaje mi się że raz samochód jest "żywy" a następnym razem strasznie zmulony. W związku z tym moje pytanie czy może to być wina źle założonego boost pina. Przed jego założeniem samochód cały czas buł zmulony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adik__ Zgłoś #25 Napisano 10 Marca 2009 a ja mam inne pytanie.. slyszałem ze jak się ruszy pompe to juz bedzie ciec caly czas. czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #26 Napisano 11 Marca 2009 wiecie co ja myślę że ten olej to z turbiny po prostu leci tym wężykiem od podciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku215 Zgłoś #27 Napisano 7 Kwietnia 2009 Witam wszystkich;) Właśnie wymieniłem w moim bolidzie boost pina i muszę przyznać że faktycznie autko dużo lepiej się zbiera. Mam jednak pytanie, czy to że w dolnym zakresie obrotów, poniżej 2000, przy mocniejszym wciśnięciu gazu puszcza czarne bączki jest normalnym objawem po wymianie pina ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #28 Napisano 7 Kwietnia 2009 czy to że w dolnym zakresie obrotów, poniżej 2000, przy mocniejszym wciśnięciu gazu puszcza czarne bączki jest normalnym objawem po wymianie pina ? Raczej tak - jest to związane ze zwiększoną dawką paliwa. Można to oczywiście wyregulować na dwa sposoby: zmniejszyć dawkę paliwa śrubą na pompie lub - co zdecydowanie da lepszy efekt - zwiększyć dawkę powietrza czyli podkręcić turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudlak Zgłoś #29 Napisano 29 Kwietnia 2009 małe pytanie, po zmianie góry pompy na LDA zaczął kopcić dość ostro, dawka skręcona na minimum, panowie mający pompy z LDA podrzućcie jak to wygląda u was Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #30 Napisano 30 Kwietnia 2009 Jeżeli wygląda u Ciebie to tak: lub ewentualnie tak: to gratuluje z całego serca!!! Ważne żeby dymek był czarny... P.S. Dużo pracy Michał jest z przełożeniem góry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudlak Zgłoś #31 Napisano 3 Maja 2009 heh az tak ostro to nie ma, chociaż jak "pierdnie" z rury to mała zasłona dymna jest za autem:D jestem juz ugadany na małą regeneracje turba, i wtedy zwiększe ciśnienie doładowania to nie powinien juz dymić, bo wygląda to tak, deptając mu z samego dołu kopci ale jak sie wkreci pow. 2tys obr to jest git, co do przełożenia góry to znajomy był tak miły i załatwił mi tą sprawe, nie chciałem sie bawić przy pompie, nie znam sie to co sie bede pchał, znając swoje szczescie to bym cos spie..olił;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #32 Napisano 24 Lipca 2009 Witam! Wsadzilem ten pin i jest faktycznie różnica ,ale niepokoi mnie jedna rzecz,otóż jak robilem tę wymiankę,to po zdemontowaniu dekielka na pompie zauważylem że ta gumowa membrana ze sprężyną i pin pod nią są uwalone olejem.Czyżby turbina zdechnięta:confused:Kolega ma golfa III z AAZ i też ma tak samo.Dodam że w obu autach olej nie znika z bagnetu,ja w swoim na 10000 km od wymiany do wymiany to nic nie dolewam... A tak przy okazji,to przed wsadzeniem nowego pina trzeba mu zrobić malą fazkę u dolu,tak żeby podstawa stożka nie miala tego schodka.Inaczej po zamontowaniu zahaczy się i już go się nie wyjmie z pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #33 Napisano 24 Lipca 2009 Marek w/g mnie logicznym wytłumaczeniem jest to, że olej dostaję się tam od kolanka egr'a wraz z powietrzem doładowania, a jeżeli twierdzisz że turbo jest to pozostają w takim wypadku opary olejowe z odmy. Luzik . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #34 Napisano 27 Lipca 2009 Trochę mnie uspokoiłeś:)Poza tym myślę też o wymianie sprężyny pod membraną boost pina na taką co postawi mniejszy opór przy ciśnieniu doładowania i pozwoli pinowi pójść nieco bardziej w dół:pZrobił juz tak ktoś może? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #35 Napisano 27 Lipca 2009 Poza tym myślę też o wymianie sprężyny pod membraną boost pina na taką co postawi mniejszy opór przy ciśnieniu doładowania i pozwoli pinowi pójść nieco bardziej w dółZrobił juz tak ktoś może? Zaczekaj do środy to Ci powiem . Wiem, że ludzie z f.gofra tak robią. Zawsze można wkręcić - obniżyć - zębatke pod sprężyną. Moja góra jest od peugota, także nie wiem jakie napięcie powinno być, ale jestem właśnie po odpoczynku w Zakopanym i ogólnie to pasek do 2tysi jest większy mół niż na eko - choć to jest związane z mniejszą dawką nim turbo zakręci. Także czeka mnie po raz xxx zestrojenie silniczka... ech, oby po raz ostatni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #36 Napisano 28 Lipca 2009 Ja akurat nie mam takiej zębatki,nie było tez plastikowej podkładki pod pin o której czytałem i widziałem na fotach na forum golfa,ale widac taki typ pompy.Póki zaś co,to jeżdżę na fabrycznej sprężynie,nie mogę nigdzie dostać zamiennika o cieńszym drucie:(Chyba wyrzezbię ze starej latarki:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #37 Napisano 29 Lipca 2009 (edytowane) nie było tez plastikowej podkładki pod pin o której czytałem i widziałem na fotach na forum golfa U mnie też jest jej brak - zamiast niej, pin osadzony jest normalnie na jednym kawałku metalu. Zapewne peugeot'y tak mają... . Sprężyne, możesz spróbować "rozpracować" pare razy i troszkę ją ściaśnić - dziś tak zrobiłem i troszkę się polepszyło a twój pomysł też nielichy . Może jutro udeżę w bolec w pompie, zobaczymy... Edytowane 29 Lipca 2009 przez pawelfre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #38 Napisano 30 Lipca 2009 Sprężyne, możesz spróbować "rozpracować" pare razy i troszkę ją ściaśnić Już próbowałem,jest dość sztywna i trza by tak bez końca żeby był jakikolwiek efekt.Na zdjęciu widzę że masz krótszego springa,mój wygląda identycznie jak montowane w kaszlaku w pompce paliwa (niedowiary:rolleyes:) A przy okazji,to ładny pasek:DW wolnej chwili wrzucę fotki swojej lodówki.Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #39 Napisano 30 Sierpnia 2009 (edytowane) Co do oleju zbierającego się na łopatkach turbiny i przedostającego się wraz z powietrzem na membranę boost pina,to ustaliłem że faktycznie pochodzi z odmy.Ponieważ mam w planach montaż ICka,postanowiłem zainstalować odolejacz.Wykorzystałem separator cząstek stałych i oleju Festo,nieco zbrojonego węża,kilka kroćcy,opasek i zainstalowałem pod machą:pJaki efekt,to napiszę jak zrobię z 1000km.Pozdro! Edytowane 30 Sierpnia 2009 przez Marazzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #40 Napisano 24 Maja 2012 http://moto.allegro.pl/boost-pin-1-9-td-aaz-bost-10km-warto-cnc-i2348095485.html - teraz jest dość dużo tych bost pinów na allegro ;] 1. Czy z tym pinem spalanie wzrośnie dużo ? 2. wymiana go polega na odkręceniu tej pokrywki na pompie i wykręcenie starego i wkręcenie tego , ręcznie ? 3.Pytanie nie w temacie : Czy jak dacie gazu na max to wąż od turbiny aż puchnie od ciśnienia czy lekko tłoczy jak ściśniecie palcami go ? bo umnie jest tak że lekko tłoczy i nie wiem czy turbina już nie daje ? i jeszcze cieknie z niej lekko olej z miejsca łaczenia jej części dolotowej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach