Skocz do zawartości
Gość Marcin1e

[B5] AVB 101KM+chip+turbo = 174 KM?

Rekomendowane odpowiedzi

Pany jak mam zrobiony soft pod pompki BQ (bipy) to mogę wsadzić świeżo nabyte AL i śmigać do korekty (chciałbym sprzedać te swoje BQ)???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pany jak mam zrobiony soft pod pompki BQ (bipy) to mogę wsadzić świeżo nabyte AL i śmigać do korekty (chciałbym sprzedać te swoje BQ)???

 

Inne cewki pompek, BIP będzie szalał to samo z dawką. Nie równa praca na jałowych, problemy z odpalaniem

 

Wrzucać pompki najlepiej na miejscu u tunera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inne cewki pompek, BIP będzie szalał to samo z dawką. Nie równa praca na jałowych, problemy z odpalaniem

 

Wrzucać pompki najlepiej na miejscu u tunera

tak myślałem tylko że wtedy mam jakieś 800zł zamrożone.......akurat na korektę by było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a gdzie kupiłeś ALki ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inne cewki pompek, BIP będzie szalał to samo z dawką. Nie równa praca na jałowych, problemy z odpalaniem

 

Wrzucać pompki najlepiej na miejscu u tunera

 

Nic nie będzie szalało itd., BIP w AL i BQ jest taki sam.

 

szkapek28, w jaką moc celujesz,że BQ Ci nie wystarcząja?W jakim są stanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nic nie będzie szalało itd., BIP w AL i BQ jest taki sam.

 

Nawet teoretycznie te same pompki BQ które są montowane w 2.0TDI BGW a 2.0TDI BMP mają inne cewki i inne BIP-y.

 

Auto będzie pracować, ale nie tak jak powinno ! Bo jeżeli dla kogoś bipy na poziomie +-80-90 i dawka 8-12mg są w porządku to już jego sprawa anderllh

 

Jedyna opcja żeby to działało na AL to to jeżeli ktoś wcześniej u Ciebie nie zmienił bipów szkapek28 na te z BQ. Wtedy będziesz miał BIP pod AL (Twoje wtryski z AVB mają te same cewki co AL), tylko czasy i początki do zmiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gdzie kupiłeś ALki ?

 

u siebie w mieście od mechanika wiozłem bo dał mi możliwość zwrotu jak coś będzie nie halo po montażu w aucie (korekcje) ,

szkapek28, w jaką moc celujesz,że BQ Ci nie wystarcząja?W jakim są stanie?

b.dobrym jak robiłem program Robert sprawdzał korekcje i były w normie coś koło 0,6 ale nie pamiętam bo się nie znam, Robert twierdził że są oki. Z mocą to chcę złamać 200km może dałoby radę na BQ, a może nie, za Al dałem 1000 za BQ wezmę z 800 więc mało dopłacę.

 

Jedyna opcja żeby to działało na AL to to jeżeli ktoś wcześniej u Ciebie nie zmienił bipów szkapek28 na te z BQ. Wtedy będziesz miał BIP pod AL (Twoje wtryski z AVB mają te same cewki co AL), tylko czasy i początki do zmiany.

bipy mam z BQ więc zmiana będzie dopiero przed korektą....a szkoda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jedyna opcja żeby to działało na AL to to jeżeli ktoś wcześniej u Ciebie nie zmienił bipów szkapek28 na te z BQ. Wtedy będziesz miał BIP pod AL (Twoje wtryski z AVB mają te same cewki co AL), tylko czasy i początki do zmiany.

 

 

Odpowiedź do kolegi... ale rozumiem to tak, że jeśli u mnie siedzą ori pompki to po załozeniu AL mogę jeździć bez problemów ? (to znaczy około miesiąca... do programu ok. 2-3 tys km) ?

 

Mam kolejne pytanie i też nie wiem gdzie to dać, ale skoro mowa o AVB ... to może tutaj :) Mianowicie.... robić coś z map sensorem ? Czy on jest mało ważny ? Czy może jednak szukać od 130PD ?

 

kolejna sprawa.... Zmiana turbo (chyba już plany zmieniam 3 raz :P ) miało być na początku ori z AWX... potem ori z AKE (2.5 V6 180km).... i znowu jeszcze niedawno hybryda GT1749VC :) W końcu trafiło mi się..... prawie nowe GTB1756VK. Kupiłem... jest już w samochodzie (w bagażniku narazie :P ) i to już ostateczna decyzja :P

 

Teraz znowu pytanie... po założeniu turbiny będe mógł choć trochę pojeździć ? Aktualnie program na 132km/308nm.

 

Niestety narazie w planach.... brak FMICa.

 

przez głowe nawet przleciał pomysł swapu na AWX ale nie wiadomo co sie kupi :/ a mój AVB chodzi narazie bardzo dobrze ( dlatego szkoda mi go wymieniać)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpowiedź do kolegi... ale rozumiem to tak, że jeśli u mnie siedzą ori pompki to po załozeniu AL mogę jeździć bez problemów ? (to znaczy około miesiąca... do programu ok. 2-3 tys km) ?

 

Podaj końcówkę numeru sterownika silnika będzie 100% pewności

 

Mam kolejne pytanie i też nie wiem gdzie to dać, ale skoro mowa o AVB ... to może tutaj Mianowicie.... robić coś z map sensorem ? Czy on jest mało ważny ? Czy może jednak szukać od 130PD ?

 

Twój ma zakres do 2600mbar więc wrzucaj 051C, aktualnie będzie wyższe ciśnienie doładowania (inna kalibracja map sensora) ale możesz na nim jeździć. Paliwa będzie więcej (z racji większych pompek) to i powietrza więcej dodasz, bo na starym mapie może być zbyt dymnie.

 

W końcu trafiło mi się..... prawie nowe GTB1756VK. Kupiłem... jest już w samochodzie (w bagażniku narazie ) i to już ostateczna decyzja

 

Teraz tylko dobrze przerobić i będzie miło :)

 

Teraz znowu pytanie... po założeniu turbiny będe mógł choć trochę pojeździć ? Aktualnie program na 132km/308nm.

 

Dobrze przerobiona 17tka w większości reguluje się poprawnie na seryjnych mapach n75, więc bez problemu jeździj. Nawet jeżeli będą lekkie overboosty to nie ma się czym martwić.

 

Niestety narazie w planach.... brak FMICa.

 

Na lato jest konieczny

 

przez głowe nawet przleciał pomysł swapu na AWX ale nie wiadomo co sie kupi :/ a mój AVB chodzi narazie bardzo dobrze ( dlatego szkoda mi go wymieniać)

 

Jeżeli nie będziesz przekraczał 200-210 i 400nm to nie ma potrzeby zmiany na awx/avf.

Edytowane przez Daron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podaj końcówkę numeru sterownika silnika będzie 100% pewności

 

/chyba to będzie ten nr : 038 906 019 EA

 

 

Twój ma zakres do 2600mbar więc wrzucaj 051C

 

Będzie i 051C :D To jest pełny nr : 038 906 051 C ??

 

 

 

Z turbem będe się starał.. żeby było dobrze :D a 200 koni wystarczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Będzie i 051C To jest pełny nr : 038 906 051 C ??

 

Tak to ten numer

 

038 906 019 EA

 

Śmiało wrzucaj AL, będzie dobrze pracował :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko Panowie obowiazkowo nowe uszczelki...

W tym tyg mialem auto ktoremu odmowilem roboty...oleju przybywalo jak by mial DPF a to stary AWX na pompkach z AJM :) (takie wlasciciel nabyl i zalozyl bez swiezej gumki...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, podepne sie pod wątek. Mam silniczek avb 101 km i chcialbym wymienic turbine i ic na tą od awx. I teraz pytanie, jakie dokladnie potrzebuje części oprocz turbiny i ic oczywiscie do takiej operacji... w sensie np. potrzebuje też węży od awx? itd itd...Chodzi mi po prostu o spis dodatkowycz części niezbednych do takiej wymiany. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolegów, podepne sie pod wątek. Mam silniczek avb 101 km i chcialbym wymienic turbine i ic na tą od awx. I teraz pytanie, jakie dokladnie potrzebuje części oprocz turbiny i ic oczywiscie do takiej operacji... w sensie np. potrzebuje też węży od awx? itd itd...Chodzi mi po prostu o spis dodatkowycz części niezbednych do takiej wymiany. Pozdrawiam

Turbo od AWX'a pasi plug@play, musisz tylko dokupić przejściówkę po stronie zimnej.

Z IC od AWX'a szkoda zachodu, bo to prawie to samo. No chyba że wpakujesz FMIC. :)

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Turbo od AWX'a pasi plug@play, musisz tylko dokupić przejściówkę po stronie zimnej.

Z IC od AWX'a szkoda zachodu, bo to prawie to samo. No chyba że wpakujesz FMIC. :)

Pozdro.

 

Dziekuje slicznie kolego, a ic dostalem gratis do turbiny wiec co mi szkodzi zamontowac, mimo, ze wiele nie zmieni..;) a gdzie taka przejsciowke mozna nabyc ?

 

http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i3218565640.html o cos takiego chodzi ?

Edytowane przez insowsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak to jest ta redukcja

 

a jeszcze jedno tylko pytanie 38 czy 50 mm mam kupic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jeszcze jedno tylko pytanie 38 czy 50 mm mam kupic ?

jeżeli zakładasz na standardowy(orginalny) wąż to bierz 38mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolegów, podepne sie pod wątek. Mam silniczek avb 101 km i chcialbym wymienic turbine i ic na tą od awx. I teraz pytanie, jakie dokladnie potrzebuje części oprocz turbiny i ic oczywiscie do takiej operacji... w sensie np. potrzebuje też węży od awx? itd itd...Chodzi mi po prostu o spis dodatkowycz części niezbednych do takiej wymiany. Pozdrawiam

 

Ja na Twoim miejscu dozbierałbym ( chyba, że są to przepraszam ) grosza i kupiłbym od razu pompki AL, bo z swojego doświadczenia wiem, iż po zmianie dmuchawki i nowym sofcie radość z jazdy jest duża, ale niestety dość krótko to trwa.

 

Dlaczego ? Ano po mniej więcej miesiącu może dwóch nawet te 50 czy 60 KM więcej nic nie znaczy. Niby pasztet jedzie lepiej niż w serii, ale jakiś taki byle jaki jest. Mocy nigdy dość. Pewnie się powtórzę, ale gdyby nie budowa i wykończenie domu oraz druga pociecha w drodze to już dawno szedłbym w ślady kolegi szkapka28, a tak ciągle są ważniejsze wydatki.

 

Niemniej jednak pasek doczeka się większej mocy, to mogę mu obiecać :kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja na Twoim miejscu dozbierałbym ( chyba, że są to przepraszam ) grosza i kupiłbym od razu pompki AL, bo z swojego doświadczenia wiem, iż po zmianie dmuchawki i nowym sofcie radość z jazdy jest duża, ale niestety dość krótko to trwa.

 

Dlaczego ? Ano po mniej więcej miesiącu może dwóch nawet te 50 czy 60 KM więcej nic nie znaczy. Niby pasztet jedzie lepiej niż w serii, ale jakiś taki byle jaki jest. Mocy nigdy dość. Pewnie się powtórzę, ale gdyby nie budowa i wykończenie domu oraz druga pociecha w drodze to już dawno szedłbym w ślady kolegi szkapka28, a tak ciągle są ważniejsze wydatki.

 

Niemniej jednak pasek doczeka się większej mocy, to mogę mu obiecać :kciuki

 

Po pierwsze gratuluje Twojej sprawnej pompki kolego, i nie mowie o tej samochodowej :D a wracajac do tematu, to masz racje ale wiesz jak to jest, wszystko jak zawsze rozchodzi sie o pieniadze... wpierw zrobie to co juz mam, a pozniej bede myslal o tych wtryskach ;) Nie chce ich teraz robic, bo boje sie troche, ze mi sprzeglo moze nie wytrzymac i bedzie mnie czekala wymiana, tak wiec zrobie dmuchawke z ickiem, program, pojezdze chwile i bede myslal dalej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności