p@wel Zgłoś #21 Napisano 1 Lipca 2011 no jeśli to simering to trzeba będzie chyba rozrząd rozpinać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 1 Lipca 2011 no jeśli to simering to trzeba będzie chyba rozrząd rozpinać ? tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #23 Napisano 2 Lipca 2011 U mnie przyczyna leżała w simeringu wałka rozrządu. Olej ciekł przez simering pod plastikowymi obudowami i widoczny dopiero był na dole słupka silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #24 Napisano 10 Lipca 2011 kapie mi olej ,chyba z przed miski olejowej , wczesniej myślałem że to turbo miwywala olej i miałem nie do końca szczelne połączenia z Int Coolerem. Wymieniłem IT i połączyłem wszystko dokładnie i chyba jest sucho. Popatrzcie na fotki , pytam tu bo nawet nie wiem do jakiego działu to się nadaje , acha ... czy te śruby po prawej stronie nie są niżej niż te po lewej ? . Cała ta część (nie wiem jak to się nazywa przed miską), jest mokra od oleju i ta okładzina też , czy może to być wina korka od miski olejowej ?Z góry dzięki za pomoc Witam panow , po zdjeciu calego przodu , odchyleniu chlodnicy , i rozebraniu rozrzadu i zdjeciu kola pasowego od walka (tego na samym dole) okazalo sie sucho , ale gdy bym tego nie rozebral to mial bym powazny klopot ze znalezieniem przecieku - sam przod miski olejowej tuz pod tym kolem ktore zdjalem ,sie rozszczelnil (pod ta guma-poduszka z czola michy) , nie do znalezienia. Wiec , podniesienie silnika, odkrecenie i wyjecie miski , czyszczenie , klejenie specjalnym klejem silikonowym (w tym roczniku nie ma uszczelki tylko spec klej) i zlozenie wszystkiego do kupy . po 300-stu km na razie suchutko :mlask ... i mam nadzieje ze tak zostanie . Pozdrawiam Ps. simering wymienilem skoro juz mialem wszystko na wierzchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #25 Napisano 10 Lipca 2011 wiele aut ma silikon zamias uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #26 Napisano 20 Września 2011 witam chciałbym zapytac czy ktos moze mi opisac jak w miare szybko i sprawnie zdjas miske aby sie nienarobic chce uszczelnic bo mam delikatny wyciek, drugie pytanie z tego co wyczytałem nie przychodzi tam uszczelka wiec robimy na silikonie ??? dzieki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thermalfake Zgłoś #27 Napisano 20 Września 2011 Ja mam jeszcze takie pytania. Podejrzewam u siebie właśnie uszczelniacz wałka rozrządu. Górę silnika zdążyłem już umyć, jakieś niewielkie ubytki z EGR'a są. Natomiast co się dzieje. Dolną osłonę mam teraz ściągniętą. Jak przyjeżdżam wieczorem i odstawiam auto do rana w garażu, dnia następnego widuję jedną mokrą plamę wielkości kapsla do butelek, ciutkę rozrzedzony olej. W okolicy dolnego koła pasowego na obudowie wisi sobie niewielki "cycek". W zimniejsze dni rano jak odpalam słyszę popiskiwania któregoś z pasków. Przed umyciem odchyliłem obudowę rozrządu ale nie było żadnego śladu. Teraz pytanie na ile mniej więcej finansowo mam się przygotować na tą wymianę ze zdjęciem przodu i rozpięciem rozrządu. Rozrząd miał drugą wymianę jakieś 40tys km wstecz. Czy przy tej operacji muszę coś jeszcze wymieniać. Piszę też dlatego iż ubytki moim zdaniem były spore, od ostatniej wymiany po 15tys km z bańki 5l to co zostało czyli ponad 1.2l dolałem resztę plus wskazanie z bagnetu na pół litra mniej, teraz szykuje się dodatkowo wymiana oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #28 Napisano 20 Września 2011 Koledzy ja mam jedno pytanko jaki silikon zastosować pod miskę olejową bo mnie h.j strzeli cały silnik rozebrałem zrobiłem remoncik a ta k...a miska olejowa leje . Obecnie jaką uszczelkę zastosowałem to g..no do którego podałem linka http://ford.sklep.pl/pl,product,321545,uszczelniacz,silikonowy,silnika,reinz.html?partner=2070 . Proszę o pilną pomoc bo już mam dość i jeszcze jak by ktoś napisał czym to najlepiej odtłuścić żeby się trzymało z...biście bez wycieków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #29 Napisano 20 Września 2011 Koledzy ja mam jedno pytanko jaki silikon zastosować pod miskę olejową bo mnie h.j strzeli cały silnik rozebrałem zrobiłem remoncik a ta k...a miska olejowa leje . Obecnie jaką uszczelkę zastosowałem to g..no do którego podałem linka http://ford.sklep.pl/pl,product,321545,uszczelniacz,silikonowy,silnika,reinz.html?partner=2070 . Proszę o pilną pomoc bo już mam dość i jeszcze jak by ktoś napisał czym to najlepiej odtłuścić żeby się trzymało z...biście bez wycieków. Ta pasta powinna być dobra, można jeszcze zastosować czerwony silikon do połączeń wysokotemperaturowych (+400 lub +500*C - nie pamiętam). Odtłuścić można benzyna ekstrakcyjną. Wygląda na to że zbyt mocno dokręciłeś śruby i cała pasta została wygnieciona z połączenia nim zdołała się utwardzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #30 Napisano 20 Września 2011 jezeli chodzi o silikon to polecam loctite 5699 http://loxpol.com.pl/index.php?p458,loctite-5699-99g-silikon-uszczel-19248 my takiego na hodzie uzywamy i jest oki, przy okazji pomoze ktos w odpowiedzi na moj post powyzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #31 Napisano 21 Września 2011 Koledzy a po jakim czasie można wlać olej do silnika gdy uszczelnię takim silikonem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartqpol Zgłoś #32 Napisano 21 Września 2011 Witam. Podłączam się do tematu wycieku oleju z okolic miski olejowej. Jestem 100& laikiem w kwestii mechaniki samochodowej. Posiadam passka B5 2001 z silnikiem AVF, 6 biegowa skrzynia wersja sport. Od momentu kiedy zakupiłem Passata ciągle coś się psuło, zmieniona miska na nowa i wyciek mniej więcej po prawej krawędzi ( jeżeli stoisz przodem do samochodu). Szukałem tej rury - odmy ale jakoś nie widzę gdzie to może być. Sprawdzałem w ETKA ale nie wiem gdzie to jest jeżeli ktoś mógłby mi podać numer obrazka ewentualnie numer części byłbym wdzięczny. Jeszcze druga sprawa. Mam problem zapewne z czujnikiem temperatury lub termostatem. -Kontrolka silnika pokazuje ciągle 50 stopni, - włączając nawiew i temp na najwyższą możliwą - ledwo co czuć ciepło czyli zapewne termostat ( już zamówiłem). - dziwnie odpala na zimnym silniku ( świece) albo dalej czujnik który źle podaje temp do kompa? ( po jeździe spokojnie odpala do godziny bez zadnego problemu). Ogólnie proszę o pomoc w identyfikacji numeru części =tej rury (odmy) odpowietrzającej jeżeli w tym silniku ona jest, =czujnika temperatury silnika =czujnik płynu do spryskiwaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #33 Napisano 22 Września 2011 Bond29 po okolo 2 h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #34 Napisano 30 Października 2011 Bardzo dobry do uszczelniania układów smarowania i układów chłodzenia jest wysokotemperaturowy szary silikon Elring. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klopsik Zgłoś #35 Napisano 30 Października 2011 witam. posiadam PASSKA 1,8T. Niedawno go kupiłem i zrobiłem 1tys km. olej w normie jeździ na pełnymsyntetyku. problem polega na tym ,że nie mogę zdiagnozować skąd może lecieć olej wklejam foty może ktoś pomożę. gromadzi się tu gdzie ta niewielka strzałka. może zakrętka od wódki po przejechaniu 120km. pozdrawiam i proszę o wskazówki. [ATTACH=CONFIG]68725[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #36 Napisano 31 Października 2011 Widać, że zlewa się z góry. Poniekąd to dobre wieści. Ale silnik masz tak zasyfiony, że proponuję go umyć i wtedy zrobić zdjęcie. Z pod filtra Ci się nie wylewa rozumiem lub z chłodniczki oleju? Takie nieszczęśliwe to zdjęcie dałeś, z boku wycieku a nie od przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klopsik Zgłoś #37 Napisano 31 Października 2011 (edytowane) witam... wiem już skąd kapie u mnie:) jest to jakaś rurka platikowa peknięta. to chyba odma? wklejam fotyi proszę o rade. [ATTACH=CONFIG]68852[/ATTACH] od spodu zdjęcie.....natomiast góra [ATTACH=CONFIG]68853[/ATTACH] proszę o opis co to jest? Edytowane 1 Listopada 2011 przez klopsik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danjel Zgłoś #38 Napisano 18 Kwietnia 2013 Witam wykryłem dosc duzy wyciek w swoim passku mniej wiecej w tym miejscu gdzie oznaczyłem strzałkami na zdjeciu zreszta widac ze duza plama oleju tam jest pomozcie ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #39 Napisano 18 Kwietnia 2013 wg mnie za mało info , potrzeba więcej fotek ... może być wiele możliwości . Zaczynając od dołu .. - miska olejowa - turbina , odprowadzenie oleju do bloku silnika - na górze może spod pokrywy cieknie , może EGR ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danjel Zgłoś #40 Napisano 18 Kwietnia 2013 Egr odpada u góry nie wycieka wiec co to moze byc te plamy co widac na zdjeciu pod spodem auta to bedzie z wycieku tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach