Marek_r23 Zgłoś #121 Napisano 31 Lipca 2014 Dzięki. Przypomniałem sobie jeszcze jedną kwestię. Od czasu do czasu sama z siebie załącza się shuffle'a - ale chyba ma to związek z samym radiem nie emulatorem. Czy u Ciebie się to zdarza? U mnie tak się nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hawaii Zgłoś #122 Napisano 1 Sierpnia 2014 U mnie tak się nie dzieje Podejrzewam, że to kwestia samego radia, bo jaki wpływ mógłby mieć emulator. Idzie z tym wytrzymać, bo nie zdarza się często. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #123 Napisano 5 Sierpnia 2014 Do posiadaczy emulatorów z 12 pinami quadlock. Czy mógłby ktoś rozebrać ten emulator i podać mi rozpiskę pinów wewnątrz? Bo chcę podłączyć emulator z innego samochodu, a mam wszystko rozebrane tak jak w tym wątku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2667463.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #124 Napisano 10 Sierpnia 2014 Dzisiaj kupiłem to cudo, a dokładnie XCAR Link V9 dla VW kostka 8 pinowa. Połączyłem to z radiem Gamma V zamiast oryginalnej zmieniarki na 6 płyt - (która przestała właśnie czytać płyty). Jeszcze przed zakupem trochę się tym cyfrowym emulatorem pobawiłem u siebie w aucie i wszystko działało bardzo fajnie :muza. Problem się zaczął po odpaleniu silnika, kilka sekund później XCAR Link się wyłącza (gaśnie dioda) i pojawia się komunikat o braku zmieniarki (no cd changer) . Na wyłączonym silniku wszystko działa idealnie . Radio jest oryginalnie od nowości i zawsze się samo odkodowywało po włączeniu silnika (nawet po odpięciu aku) mimo, że na wyłączonym zapłonie pojawiał się SAFE. Odnalazłem nawet dzisiaj kod do radyjka i odblokowałem je "ręcznie", niestety to też nie pomogło. Masę od zmieniarki podłączyłem do radia (przy tej plastikowej nakrętce) - zgodnie z instrukcją w pierwszej kolejności. Podłączałem zmieniarkę na wyłączonym i włączonym silniku. W necie nie znalazłem jakiekolwiek wzmianki o tego typu problemie, nawet w samochodach innych marek. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? :pardon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #125 Napisano 10 Sierpnia 2014 Kiedyś znalazłem rozpiskę pinów w emulatorze. http://obrazki.elektroda.pl/8546432900_1382652118.jpg Porównaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #126 Napisano 11 Sierpnia 2014 Dzisiaj kupiłem to cudo, a dokładnie XCAR Link V9 dla VW kostka 8 pinowa. Połączyłem to z radiem Gamma V zamiast oryginalnej zmieniarki na 6 płyt - [ATTACH=CONFIG]122251[/ATTACH] (która przestała właśnie czytać płyty). Jeszcze przed zakupem trochę się tym cyfrowym emulatorem pobawiłem u siebie w aucie i wszystko działało bardzo fajnie :muza. Problem się zaczął po odpaleniu silnika, kilka sekund później XCAR Link się wyłącza (gaśnie dioda) i pojawia się komunikat o braku zmieniarki (no cd changer) . Na wyłączonym silniku wszystko działa idealnie . Radio jest oryginalnie od nowości i zawsze się samo odkodowywało po włączeniu silnika (nawet po odpięciu aku) mimo, że na wyłączonym zapłonie pojawiał się SAFE. Odnalazłem nawet dzisiaj kod do radyjka i odblokowałem je "ręcznie", niestety to też nie pomogło. Masę od zmieniarki podłączyłem do radia (przy tej plastikowej nakrętce) - zgodnie z instrukcją w pierwszej kolejności. Podłączałem zmieniarkę na wyłączonym i włączonym silniku. W necie nie znalazłem jakiekolwiek wzmianki o tego typu problemie, nawet w samochodach innych marek. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? :pardon Już się wyjaśniło Pojechałem do sklepu i zrobiłem podmianę na inny egzemplarz - zadziałało od razu bez najmniejszego problemu. W sklepie powiedzieli, że mój wadliwy egzemplarz działa, ale dali inny. W sumie u mnie też działał, ale tylko na wyłączonym silniku. Do jakości muzyki nie mam też w sumie żadnych zastrzeżeń. Fakt, że mam sporo MP3 w najwyższym możliwym bitracie 320. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, a ponadto zyskałem w końcu półeczkę pod radiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #127 Napisano 11 Października 2014 A ja mam pytanie-czy u was świeci się cały czas ta czerwona dioda gdy zmieniarka pracuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #128 Napisano 26 Października 2014 Czy jest jakieś urządzenie, które pozwala przełączać się między cyfrową zmieniarką a oryginalną? Ja zakupilem taki rozdzielacz od chińczyków, niestety gdy podłączam emulator to oryginalna zmieniarka się wiesza, rozebrałem przełacznik i okazuje sie że masa i DATA IN są podłączone na stałe, być moze w tym tkwi problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tab0reqq Zgłoś #129 Napisano 5 Listopada 2014 (edytowane) Witajcie Dołączyłem do klubu posiadaczy xCarLink (kupiony w Wwie w sklepie Hadron) w swoim B6 2008. Generalnie to co było mi potrzebne to: - wersja z 12 pinami - śrubokręt TORX T20 Wpiąłem xCarLink do RDC300 w jedyne pasujące gniazdo tak jak w pseudo-instrukcji. Trzeba tylko pamiętać aby nie wypiąć kabla od poduszki powietrznej. Problem pojawia się jednak dalej... gdzie ten cholerny kabel wyprowadzić? Pomysły: 1) Schowek pasażera - fajnie, miło ale nie wiem jak tam ten kabel poprowadzić. 2) Lewy schowek kierowcy pod deską rozdzielczą. Super, ale udało mi się wyjąć kabel tylko szczeliną z prawej strony między plastikiem a blokiem kierownicy. 3) Podkleić pod kierownicą: tak na razie mam zrobione. Nie widać tego ale mimo wszystko czuję dyskomfort psychiczny jak wiem, że gdzieś to sterczy. HELP Pomoże ktoś jak zrobić 1 lub 2 ? Jak te plastiki zdemontować i czy to jest trudne na tyle, że jest ryzyko uszkodzenia przeze mnie? Komputery rozkładam i składam bez problemu, ale samochodowe sprawy to dla mnie magia. I tak jestem z siebie dumny bo wracałem z muzą z pendrive Update: Przypomniało mi się, że w przypadku użycia kabla jack-jack 3,5mm trochę było zakłóceń które synchronizowały się z pracą silnika jak gazujesz to zakłócenia rosną. Słyszalne tylko przy przerwie między utworami. Możliwe jest również, że użyty kabelek jack-jack jest miernej jakości. I'm just saying. Edytowane 5 Listopada 2014 przez tab0reqq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed Zgłoś #130 Napisano 23 Listopada 2014 Na wstępie chcę się przywitać, bo to mój pierwszy post na forum - cześć! Mam pytanie bo dopiero co stałem się posiadaczem Passata b6 2008 i odkryłem w schowku dodatkową kieszonkę na górze. Wyciąga się ją za pomocą pomarańczowego paseczka z symbolem, widziałem symbole CD (do zmieniarki), książeczki i z nutą. Ja posiadam właśnie tą nutę ale w kieszonce mam jedynie pociągnięte dwa kable z pinami. Jesteście w stanie pomóc mi do czego te kable i co ja do tego muszę podłączyć żeby spełniło swoją rolę? Foty (wybaczcie za jakość w razie większych wątpliwości zrobię lepsze zdjęcia) [ATTACH=CONFIG]120790[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]120791[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]120792[/ATTACH] Przypominam się, bo do dziś nie wiem co to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antares Zgłoś #131 Napisano 24 Listopada 2014 Ja kabel od XcarLinka puściłem do schowka pasażera. Wyjmujesz radio i schowek. Jeśli masz oryginalną zmieniarkę to nie ma problemu bo kabel możesz puścić obok i widzisz jego przebieg. Kieszeń od radia jest dobrze wentylowana i z jej prawej strony masz mnóstwo dziur którymi możesz poprowadzić przewody, jedyny w sumie problem to mała ilość miejsca na nowe kostki i fakt że VW zaoszczędził na przewodach i ciężko jest wszystko podłączyć tak aby kable z kieszeni przy instalacji sięgały do radia. Mnie instalacja całości zajęła dwie godziny w ciemnościach z latarką w zębach. Ja sobie włożyłem latarkę do kieszeni radia i od strony schowka ładnie się wszystko podświetliło i widać jak na dłoni gdzie można kable przełożyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordman Zgłoś #132 Napisano 3 Stycznia 2015 Witam wszystkich forumowiczów. Piszę z prośbą o poradę głównie do posiadaczy xcarlinków. W aucie mam zamontowaną fabrycznie Bete V na kasety których już nikt nie słucha. Nie jestem melomanem i w większości słucham radia czasem mi się zdarzało słuchać mp3 w poprzednim aucie. Chciałem dowiedzieć się czy warto kupić xcarlinka do obecnego auta czy lepiej dorzucić parę groszy i wymienić radio na jakieś lepsze. Czy posiadacze owych urządzeń są zadowoleni i kupiliby go jeszcze raz czy po kilku miesiącach użytkowania woleliby wymienić sprzęt grający. Powiem szczerze że podoba mi się fabryczna deska ale być może kupowanie "zmieniarki" jest nie opłacalne jeśli chodzi o jakość dźwięku fabrycznego radia a może jestem w błędzie. Na rynku jest pełno odtwarzaczy w przystępnych cenach czyli ok 300 pln tyle co kosztuje xcarlink ale czy jakość będzie lepsza. Przerażają mnie te separatory i całe podłączenie może dlatego że nie jestem kumaty w tym. Za fabrycznym przemawia fakt że jest ładnie wkomponowany i co najważniejsze że w oczy nie kole dzisiejsze "kaseciaki" dla potencjalnego złodzieja. Pomóżcie drodzy koledzy dokonać wyboru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #133 Napisano 3 Stycznia 2015 Jeśli nie posiadasz pełnego fisa, sterowania z kierownicy to ja bym się nie zastanawiał tylko wymienił radio, chyba że mocno sobie cenisz wygląd bety. Co do podświetlenia kup takie żebyś mógł sobie dopasować osobno wyświetlacz i przyciski i już. Ja mam fabryczną navi i zmieniarkę xcarlinka i tym podobne nie posiadałem ale w przyszłości zamierzam kupić, więc co do jakości się nie wypowiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordman Zgłoś #134 Napisano 11 Stycznia 2015 Dzięki za odp. Kupiłem Kenwooda i jak dla mnie gra super.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #135 Napisano 14 Stycznia 2015 Pytanie do lation. Cześć. Trochę czasu już minęło, obecnie mam xcarlinka pod kierownicą. Możesz mi powiedzieć jak przeciągnąłeś kabel do schowka? Wtyczka jest dość spora. Wycinałeś jakąś dziurę czy jak to zrobiłeś. Ciekaw jestem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #136 Napisano 18 Stycznia 2015 Powiedzcie chlopaki czy w b6 juz na radiu i na fisie wyswietla nazwy piosenek czy jak w mfd tylko nr track-ow? Pzrd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #137 Napisano 24 Marca 2015 Czy ktoś ma zmieniarkę denken/dexo? prosiłbym o opinie, a jak by ktoś mógł to rozpiskę pinów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #138 Napisano 8 Lipca 2015 Czy mógłby ktoś zapodać fotki kolorów przewodów we wtyczkach xcarlinka? wersja z wtyczką przy urządzeniu o taka: http://sklephadron.pl/620-thickbox_default/emulator-zmieniarki-xcarlink-do-vw-8-pin.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #139 Napisano 17 Lipca 2015 Udało mi się częściowo rozszyfrować, usb wszystko działa tylko fabrycznej zmieniarki nie widzi. Jak by ktoś potrzebował to mogę narysować co i jak, rozszyfrowałem także złącze ipoda jak by ktoś potrzebował to pisać. Jak by ktoś znalazł się co posiada xcarlinka to dalej prosiłbym o fotki kostek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziko55 Zgłoś #140 Napisano 21 Stycznia 2019 Panowie odgrzeje temat posiadam emulator zmieniarki Yatour i za nic w świecie nie mogę ją podłączyć do radia Gamma 5 nie wyszukuje mi jej czy trzeba zmienić jakiś pin w kostce ?? co jest nie tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach