platnerz Zgłoś #521 Napisano 20 Września 2015 Witam, mam problem z moim passatem 1.9 101 FL . Kupiłem przebieg 330 tyś, strzelił mi przewód hamulcowy, mechanicy zrobili i przez 1000 km było ok. Pracuje w Niemczech, dzisiaj podczas trasy Passat zaczał mulić, przeszedł chyba w tryb awaryjny ( do 3 tyś obr) nie miał nic mocy, z tyłu była jedna osoba, z przodu 2 . Zauważyłem też że pedał hamulcowy jest TWARDY i nie hamuje tylko PRZÓD, tył hamuje bo sie zatrzymałem. Osoba z tyłu wysiadła i Passat odżył na 30 km, potem znowy brak hamulców z przodu. Jestem w DUPIE bo daleko od domu, nie mam tu mechanika znajomego a ci miejscowi to raczej doją kasę. Czy to może być to SERWO ? Dodam że 2-5 minut po włączeniu Passata ZAWSZE PALI SIE TO ESP ? ( Trójkąt z strzałką na okrągło ) Ogólnie to teraz auto ostygło, odpaliłem i dalej pedał twardy. Co polecacie zrobić ? ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #522 Napisano 20 Września 2015 brak podciśnienie.. sprawdz wszystkie wężyki podciśnieniowe czy są szczelne, jesli tak to zainteresuj się któćcem wychodzacym z pompy vacum czy nie jest lizny w swoim gnieździe jak i sama pompą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Murzynddz Zgłoś #523 Napisano 20 Września 2015 Sory za OFFTOP ale dzisiaj zakupiłem passka z silnikiem 1.9 TDI 90 KM AHU i mam pytanie czy w nim siedzi dwumas? Jak to sprawdzić? Numer VIN: WVWZZZ3BZWP054086 Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #524 Napisano 21 Września 2015 Sory za OFFTOP ale dzisiaj zakupiłem passka z silnikiem 1.9 TDI 90 KM AHU i mam pytanie czy w nim siedzi dwumas? Jak to sprawdzić? Numer VIN: WVWZZZ3BZWP054086 Prosze o pomoc poszukaj odpowiedniego tematu... nadmienię, że istnieje taki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #525 Napisano 21 Września 2015 AHU jest bez dwumasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #526 Napisano 23 Września 2015 (edytowane) Witam. Mam taki problem z hamulcami że jak jadę na przykład 50 i zaczynam hamować to samochód zwalnia tak jakby skokami nie wiem jak to wytłumaczyć (tak jakby połowa tarczy po obwodzie była śliska ) bicie na tarczach sprawdziłem i jest 0,04mm co dalej sprawdzić? (tarcze i klocki mają z 7 tys) Edytowane 24 Września 2015 przez wojtek1987 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #527 Napisano 23 Września 2015 Pompa, serwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomus_85 Zgłoś #528 Napisano 27 Września 2015 witam panowie moze ktoś mi pomoże po wymianie pomy hamulcowej wyskakuje błąt czujnik ciśnienia układny hamulcowego i hamulce sie sątakie jak powinne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudy103 Zgłoś #529 Napisano 30 Września 2015 Witam, Pozwolę sobie zapytać w tym temacie odnośnie hamulców. Przymierzam się do wymiany tłoczka i uszczelek w tylnym lewym zacisku hamulcowym. Mam pytanie, czy jeśli przy demontażu zacisku, zacisnę elastyczny przewód hamulcowy tak żeby płyn nie wylatywał i nie łapał powietrza, to czy po montażu wystarczy że odpowietrzę tylko lewe tylne koło czy muszę też prawe i przód ? Czy mogę odpowietrzyć metodą "deptania" jeśli auto wyposażone jest w pompę abs. Różne opinie są na forum, z tego co wyczytałem, to odpowietrzania powinno się dokonywać na załączonym zapłonie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #530 Napisano 30 Września 2015 możesz sam tak nie raz robiłem, ale warto przy okazji przelać nowy płyn i odpowietrzyć (przelać płyn) przez wszystkie koła. Nie zapomnij tylko wężyka nałożyć na odpowietrznik i w butelkę włożyć by w drugą stronę powietrza nie pociągało. Operacje rób na załączonym zapłonie tylko nie przegnij z czasem deptania bo pompa abs się grzeje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #531 Napisano 30 Września 2015 nie dawno wymieniłem klocki (ATE). pojawił się następujący problem: podczas wyhamowywania auta powiedmy zprędkości 6 pod sam koniec hamowania chwilęprzed zatrzymaniem włącza się ABS, nawet jak hamuje delikatnie, jaka może być przyczyna?? P.S. jak wymienić symering na serwo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #532 Napisano 30 Września 2015 Jeśli dobrze zaciśniesz to możesz. W teorii powinno się na załączonym zapłonie ale i bez też odpowietrzysz Robiłem to mnóstwo razy i problemów nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #533 Napisano 30 Września 2015 chwilęprzed zatrzymaniem włącza się ABS, nawet jak hamuje delikatnie, jaka może być przyczyna?? wysunięte czujniki abs z gniazd, dobij je delikatnie do końca i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #534 Napisano 1 Października 2015 w sobotę b ede miał chwil i sprawdzę, dzięki za poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #535 Napisano 2 Października 2015 wysunięte czujniki abs z gniazd, dobij je delikatnie do końca i po problemie Lub uszkodzony wianek absu na przegubie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #536 Napisano 2 Października 2015 Miałem identyczny objaw i pomogło. Rozwiązanie to znalazłem tu na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #537 Napisano 3 Października 2015 wysunięte czujniki abs z gniazd, dobij je delikatnie do końca i po problemie Problem rozwiązany, okazzało się że podczas rozpnania przegubu w celu wymiany umy delikatnie wysunął się czujnik -dzięki za pomoc!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #538 Napisano 6 Stycznia 2016 Od czego moze byc to ze hamulec zrobil sie troche twardszy, dodam ze jak wcisne mocno go to z duza sila wraca mi do pozycji startowej. W czym tkwi przyczyna ? Ostatnio uslyszalem ze lekko zaczely mi piszczec hamulce, koncza sie czy czego to wina ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #539 Napisano 6 Stycznia 2016 zatarte tloczki wiec pewnie ztarte beda klocki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #540 Napisano 16 Marca 2016 Pisałem w innym wątku ale się nie doczekałem. Mam taki problem, że słabiej hamuje cała prawa strona. Płyn ok, tarcze, klocki też, tłoczki normalnie pracują, wycieków nie ma. W czasie hamowania nie znosi auta na żadną stronę, tak przy małych jak przy dużych prędkościach. O tym że prawa strona jest słabsza wiem od diagnostów przy przeglądach, za każdym razem na innej stacji ten sam problem. Gdzie szukać awarii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach