pietrek_g Zgłoś #501 Napisano 25 Maja 2015 Pod dźwignią ręcznego. Schowany w tunelu. Trzeba rozebrać plastiki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo14 Zgłoś #502 Napisano 25 Maja 2015 dzieki bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo14 Zgłoś #503 Napisano 25 Maja 2015 juz zdemontowałem....to jak wyglada ten stycznik i co mam dalej z nim zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo14 Zgłoś #504 Napisano 25 Maja 2015 problem rozwiązany dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #505 Napisano 31 Maja 2015 Pany, wymieniłem tarcze plus klocki. Problem polega na tym że coś trze(szura), tak jakby była tarcza krzywa lub miała bicie, bo nie cały czas a co chwilę słychać. Jazda próbna zrobiona 5km i lekko dotarty zestaw a to dalej swoje. Przejmować się tym czy po prostu tak ma być na początku? Potem odpaliłem auto wszystko git, zero tarcia. Przejechałem się żeby jeszcze dotrzeć klocek i znowu się zaczęło, ale już dużo mniej słychać tarcie, ale intensywniejsze jest. Tak powinno po wymianie na nowe? Powinno się oczywiście dotrzeć, ale pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #506 Napisano 31 Maja 2015 (edytowane) wydaje mi się, że nie powinno być tarcia słychać. Owszem klocki muszą się spasować, ale nie tak żeby było słyszalne tarcie. Robiłeś hamulce przód czy tył ?? Edytowane 31 Maja 2015 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #507 Napisano 31 Maja 2015 (edytowane) Panowie mam taki problem. Z chwili na chwilę hamulec wchodził mi coraz głębiej. Kiedy to zauważyłem, byłem w stanie jeszcze zahamować z piskiem opon, ale hamulec wpadał prawie do końca (co wcześniej nie miało miejsca). Po przejechaniu 15km miałem problem z wyhamowaniem na światłach. Nie widzę żadnego wycieku na kołach. Na wyłączonym silniku kiedy sobie pompuje pedałem hamulca, to słyszę pod samochodem dziwny syk, ale nie widzę żadnego wycieku. Jakieś pomysły dlaczego w 15minut hamulce praktycznie nie hamują? edit. teraz auto hamuje, jest gorzej niż zazwyczaj ale pedał nie wpada do ziemi Edytowane 31 Maja 2015 przez tomek1192 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #508 Napisano 1 Czerwca 2015 Jeżeli nie masz wycieków płynu to sprawdź klocki może jest już ich końcówka, albo masz zapowietrzony układ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #509 Napisano 1 Czerwca 2015 wydaje mi się, że nie powinno być tarcia słychać. Owszem klocki muszą się spasować, ale nie tak żeby było słyszalne tarcie. Robiłeś hamulce przód czy tył ?? Przód. Wszystko jest OK teraz dopóki tarcze się nie nagrzeją, wtedy słychać bicie przez jakiś czas i potem jest już ok. Ciekawi mnie ten temat bo poprzednie tarcze od wewnątrz wyglądały tak: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #510 Napisano 1 Czerwca 2015 Ciekawi mnie ten temat bo poprzednie tarcze od wewnątrz wyglądały tak: Ta tarcza nadaje się tylko na złom, nie pomogą już jej nawet zabiegi przetaczania itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #511 Napisano 1 Czerwca 2015 U mnie miałem w bardzo podobnym stanie. Taka tarcza to tylko juz na złom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #512 Napisano 1 Czerwca 2015 Przód. Wszystko jest OK teraz dopóki tarcze się nie nagrzeją, wtedy słychać bicie przez jakiś czas i potem jest już ok.Ciekawi mnie ten temat bo poprzednie tarcze od wewnątrz wyglądały tak: [ATTACH=CONFIG]132671[/ATTACH] Te tarcze ze zdjęcia dawno na złom poszły Teraz jest nowy komplet Bosh + Textar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianM Zgłoś #513 Napisano 3 Września 2015 (edytowane) Cześć. Ostatnio borykam się z hamulcami w pasku. Podczas hamowania czuć drganie/bicie ( czy jak to nazwać ).. Na pierwszy strzał miały pójść tarcze, ale .... Podłączyłem vaga i podczas jazdy gdy wejdę w dział układ hamulcowy ABS ( nie wchodząc nigdzie dalej )zaświeca się na desce ABS,ESP i miga wykrzyknik hamulec działa normalnie. Po ok. 35sec pokazuje się że vag utracił łączność, gasną kontrolki i znów bije hamulec... Czy ktoś miał podobny problem ? Wykluczyłem tarcze bo gdyby były krzywe to niezależnie od tego czy wszedłem na vaga czy nie i tak było by bicie.... Moje auto passat B5 FL 130KM 2002r Edytowane 4 Września 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg.pkt.2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaper65 Zgłoś #514 Napisano 3 Września 2015 Kolego nie byłbym taki pewien co do Twojego osądu.Spróbuj rozpędzić autko do 70-ki zahamuj do zera,jeśli podczas tego manewru drży kierownica to na pewno tarcze do wymiany ewidentnie .Sprawdź najpierw to.:hmm Później dalej będziemy się martwić.Powodzenia :kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #515 Napisano 3 Września 2015 Kolego nie byłbym taki pewien co do Twojego osądu.Spróbuj rozpędzić autko do 70-ki zahamuj do zera,jeśli podczas tego manewru drży kierownica to na pewno tarcze do wymiany ewidentnie .Sprawdź najpierw to.:hmm Później dalej będziemy się martwić.Powodzenia :kciuki Niekoniecznie bo np. luz na końcówkach drążków kierowniczych daje takie same efekty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaper65 Zgłoś #516 Napisano 3 Września 2015 Lecz to można sprawdzić mechanicznie czy jest takowy luz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianM Zgłoś #517 Napisano 4 Września 2015 Przy hamowaniu do zera nie występuje bicie. Czuć działanie Abs-u. Całe zawieszenie na przodzie wraz z końcówkami zostało wymienione, lecz sprawdzę to może końcówka była wadliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #518 Napisano 4 Września 2015 Damian. Powiedz mi czy te bicia powstały po wymianie klocków hamulcowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianM Zgłoś #519 Napisano 20 Września 2015 Nie, nie. Bicie powstało po ok. miesiącu od wymiany przednich wahaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #520 Napisano 20 Września 2015 Panowie mam taki problem.Z chwili na chwilę hamulec wchodził mi coraz głębiej. Kiedy to zauważyłem, byłem w stanie jeszcze zahamować z piskiem opon, ale hamulec wpadał prawie do końca (co wcześniej nie miało miejsca). Po przejechaniu 15km miałem problem z wyhamowaniem na światłach. Nie widzę żadnego wycieku na kołach. Na wyłączonym silniku kiedy sobie pompuje pedałem hamulca, to słyszę pod samochodem dziwny syk, ale nie widzę żadnego wycieku. Jakieś pomysły dlaczego w 15minut hamulce praktycznie nie hamują? edit. teraz auto hamuje, jest gorzej niż zazwyczaj ale pedał nie wpada do ziemi Jakby kogoś interesowało to przyczyną mojego problemu, był lewy tylny zacisk. Tłoczek się lekko zapiekł i nie odbijał mi po puszczeniu ręcznego, przez co tarcza się cholernie nagrzewała i dlatego taki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach