lysy78_03 Zgłoś #101 Napisano 19 Października 2008 z twoich postów domyślam się że nie jesteś zawodowy driver tylko spedytor albo logista z ambicjami mylisz sie chevy. nie jestem spedytorem ani logista z ambicjami. zawodowcem tez nie jestem. czasami jezdze . druga sprawa, ze rozmawiamy o nowoczesnych konstrukcjach, wiec nie wyjezdzaj z jelczem i jego 5. manual + asr to już jest super pomocny zestaw na każdą nawierzchnie, ale niestety automaty są dobre ale tylko na autostrady... zdradz mi ile km robisz po bezdrozach a ile na autostradach. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chevy Zgłoś #102 Napisano 26 Października 2008 ja o jelczu akurat nie pisalem... jezeli chodzi o mnie to po bezdrozach nie jezdze ale mam znajomych ktorzy wlasnie jezdza tylko po bezdrozasz i od nich te opinie o auto pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #103 Napisano 26 Października 2008 jezeli chodzi o mnie to po bezdrozach nie jezdze ale mam znajomych ktorzy wlasnie jezdza tylko po bezdrozasz i od nich te opinie o auto tja. wiec starasz sie przekreslic automat tylko ze wzgledu na to ,ze jakis promil kierownikow jezdzi wiecej po bezdrozach niz po drodze??? niestety nie mozna zadowolic wszystkich. jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #104 Napisano 29 Października 2008 Dzis rozmawiałem z kierowcą który jezdzi skakanką z półautomatem. Mówił ze jeździ na sekwencji bo jak wlączy automat to ma +5l/100km. Kierowca był starej daty takze nie wiem czy potrafi jeździc automatem bo to tez trzeba umiec. Szczerze mówiac to mu nie wierze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yarek Zgłoś #105 Napisano 29 Października 2008 Witam.Tak sobie czytam ten watek i pozwole sobie wtracic swoje 3 grosze.Jestem "mlodym" kierowca-raptem 11 lat stazu na tzw.miedzynarodowce i wsumie prawie 2mln km nakrecone na roznego typu zestawach wlacznie z gabarytami-i w/g mnie automat to bardzo dobra rzecz ale nie zawsze.Jezdzilem swego czasu DAF-em z automatem i jazda po miescie to jedna porazka-zanim przejechalem rondo to skrzynia zmieniala bieg 3 razy-troche to denerwujace bylo i dlatego zawsze przelaczalem na manualna zmiane.Za to poza miastem-inna bajka.Obecnie mam auto z manualem i chetnie zamienilbym na automat-tylko ze wzgledu na rodzaj pracy i to,ze dziennie zmieniam biegi ok.700 razy(dzis obliczalem) wiec lewa noga ma co robic... A co do objezdzania automatu przez manual-fakt,ze manualem ruszy sie szybciej ale jakim kosztem?Pomijajac fakt,ze to nie wyscigi-a co niektorzy tzw."kierowcy" tak do tego podchodza-czy ktorys obserwowal wskazania komputera przy takim ruszaniu(obroty,zuzycie paliwa)?Ale to temat rzeka-po prostu do niektorych rzeczy trzeba dorosnac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #106 Napisano 29 Października 2008 dziennie zmieniam biegi ok.700 razy(dzis obliczalem) wiec lewa noga ma co robic... ja mam pstryczek elektryczek i nie ruszam za czesto lewa noga. tylko do ruszania i zatrzymania( ewentualnie do zmiany na niskich biegach co by 'pasazerom' na pace bylo milo). pozdro. v 8 uchhh milo posluchac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #107 Napisano 31 Października 2008 no Jarek v8 Ten pstryczek elektryczek to w TGA ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #108 Napisano 31 Października 2008 w tga i tgx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość driver72 Zgłoś #109 Napisano 1 Listopada 2008 No to teraz ja sie powtracam.Fajnie,ze mamy takie podforum.nie trzeba bladzic w internecie. 15 lat sie bujam za fajera i troche wiem.Na temat skrzyni biegow.Fajne opisy,ale nawet ja nie wiedzialem o co chodzi:D.Nie da sie tego wytlumaczyc na sucho.Teraz pytanie,kto jezdzil iveco z fullerem?Ja jezdzilem.Sprzeglo tylko do ruszania i stopu.potem zmiana tylko za pomoca gazu.Zabawnie jest jak nie znasz skrzyni i redukujesz w gorach.Jak sie przyzwyczaisz i nie zniszczysz skrzyni to jedna z najlepszych i najoszczedniejszych skrzyn biegow. Drugi temat :automaty.Jezdzilem volvem i dafem.Porownywalem spalanie na automacie i manualu.Duza roznica na korzysc manuala.Czlowiek zawsze bedzie madrzejszy od automatu.Temat dobry w miescie.Na trase manual o niebo lepszy.Taka jest prawda.Potwierdzona przez o wiele starszych drajwerow ode mnie. Oto moj "roburek".Dzisiaj konczy roczek:urodziny: http://pl.youtube.com/watch?v=f12KCKCjXKU Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #110 Napisano 1 Listopada 2008 no no roburek niczego sobie. Dobre okreslenie na trucka. Jak z awaryjnoscią tego actrosa ? Zepsułes cos juz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruch Zgłoś #111 Napisano 1 Listopada 2008 Fajny fajny ten Actros. Ogólnie lubie takie filmy z wnętrza itd. ....tylko fajere masz nie po tej "normalniej" stronie :D:D :D Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #112 Napisano 1 Listopada 2008 I muza prawdziwie szoferska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość driver72 Zgłoś #113 Napisano 1 Listopada 2008 (edytowane) Dzieki,ze sie podoba.Fajera jest po normalnej stronie.Po paru latach dziwnie wygladaja auta z kierownica z waszej strony;)Robur to nazwa zarezerwowana dla actrosa.Poprzedni model bardziej pasowal do tej nazwy.Magnum to Magda,MAN(nie mowi sie MAN tylko emaen .Zreszta kazdy kto troche pozna drajwerke najpierw lapie zargon.Taki fason. Ja zawsze wiedzialem,ze to bede robil.Poczatki byly takie,ze nieraz sie poplakalo za domem,no ale czasy byly inne.Teraz nie ma odwrotu.Taki zawod ktory wchodzi w krew.Tylko dla naprawde zdecydowanych.Ci co przyszli tylko dla kaski nigdy nie zostana prawdziwymi drajwerami.Tym ktorzy chca zaczac zycze,aby wytrzymali pierwsza zime,potem juz idzie z gorki. Edytowane 1 Listopada 2008 przez driver72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #114 Napisano 2 Listopada 2008 Takie nazwy jak Renault-Renatka, Magnum-Magda, MAN-Manuel, Scania Skakanka, to tez znam ale ze Actros-Robur to pierwsze słysze. Musze zapamietac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapuch Zgłoś #115 Napisano 9 Stycznia 2009 super temat! moj ojciec jest mechanikiem-kierowcą poczatkowo jezdził starem 200 potem 1142 a teraz starmanem Ja oczywiscie jako dzieciak razem z nim. Dzisiaj już sam próbuje sił jako kierowca, jezdziłem busem Renault Master (tym najwiekszym ) z pieczywem na czechy(Bohumin, Karvina, Cesky Tesin, Trinec, Ostrava, Frydek Mistek). Wstawałem o 1:50, bo o 2:30 musiałem być załadowany i wyruszać w trase Także podobnie jak niektórzy koledzy na forum w moim wieku też się troche najezdziłem. W tej chwili przygotowania do matury nie pozwalają mi pogodzić pracy ze szkoła, wiec sie zwolniłem. Po maturze ruszam z prawojazdami kat C, a pozniej C+E. W przypadku E troche sie boje tego cofania... no ale myśle ze wszystkiego się można nauczyć Jednego czego najbardzie teraz załuje to, to że pracowałem na czarno. Gdybym miał umowe zlecenie mógłbym potwierdzić doświadczenie, małe bo małe aczkolwiek zawsze jakies. W dzisiejszych czasach tak bardzo wymagane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #116 Napisano 9 Stycznia 2009 Teraz pytanie,kto jezdzil iveco z fullerem? Ja jeździłęm Reno major z w/w skrzynią i była to najlepsza skrzynia jaką miałem.Chociaż ta co jest w TGA to też super rozwiąanie.Co do automatu to nie dla mnie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody ZmC Zgłoś #117 Napisano 9 Stycznia 2009 Teraz pytanie,kto jezdzil iveco z fullerem?Ja jeździłęm Reno major z w/w skrzynią i była to najlepsza skrzynia jaką miałem.Chociaż ta co jest w TGA to też super rozwiąanie.Co do automatu to nie dla mnie.. Hmm Fullerka to ta niezsynchronizowana skrzynia ? Majorką jeździłem kilka razy ale skrzynie Fullery nie wszystkie Iveca miały z tego co wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #118 Napisano 9 Stycznia 2009 dokładnie, zmiana biegów na półgazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody ZmC Zgłoś #119 Napisano 9 Stycznia 2009 dokładnie, zmiana biegów na półgazie. To już wiem o jaką skrzynię chodzi, jeśli się nie myle to były one stosowane również w MANach F90 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #120 Napisano 9 Stycznia 2009 To już wiem o jaką skrzynię chodzi, jeśli się nie myle to były one stosowane również w MANach F90 ? Były stosowane w wielu samochodach ja akurat miałem ją w reno auto sieczka ale ze skrzyni byłem zadowolony .Chociaż troszkę czasu zajeło mi aby się nauczyć tym operować.Ciekawe czy dziś bym potrafił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach