Skocz do zawartości
Gość ptaszek75

MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

powiem Ci że przez 2000tys km nie obciążałęm silnika , nie był kręcony powyżej 3,5-4tys , oleju nie wymieniałem po 5tysiącach km jak gdzie niegdzie piszą a wymieniłem normalnie po niecałych 10tys (9500)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jednak trzeba...jedni mówią że trzeba inni że nie :swirus

cholera nic mechanik mi nie powiedział o takich zabiegach, a ja już zdążyłem go przepędzić pod czerwone pole:kwasny ale dobrze że tylko raz.

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci szczerze odkąd mam paska , nigdy nie przekroczyłem 5.5tys obrotów , a 5 tyś to baaaardzo rzadko :swirus ehehe , czerwonego pola nie widziałem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo toś ty taki "low rider" hehe:fajny turbinka zarośnie Ci pajęczyną:roll

Ostatnio jak robiłem logi to widziałem tylko 6tyś. obr. no bo trzeba było.....ale czasami lubię poczuć te 200KM , nie jest to jakaś zatrważająca moc ale frajda jest, zwłaszcza kiedy czasem trzeba szybko wyprzedzić:hyhy

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"ale czasami lubię poczuć te 200KM"

Piękne osiągi. Możesz się pochwalić jak tego dokonałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"ale czasami lubię poczuć te 200KM"

Piękne osiągi. Możesz się pochwalić jak tego dokonałeś?

 

Już takiego nabyłem od poprzedniego właściciela.....

Jest po programie VTG + cały wydech supersprinta, coś tam jeszcze pomodził i wyszło 200KM i 300Nm.

Tak było oczywiście jak był nowy....

ale po WIELU wymianach różnych elementów (z racji wieku) odzyskał prawie swoją moc, teraz jest dokładnie 192KM

 

Tylko niestety czeka mnie naprawa skrzyni bo luz na wałku jest straszny....

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam pytanie, otóż jak odpalę auto cały czas słychać napinacz łańcuszka faz rozrządu, dodam że napinacz był wymieniony na nowy i nic to nie zmieniło. Kontrolka od ciśnienia się nigdy nie zapaliła, dodam, że kiedyś jakieś 2 lata temu wlałem specyfik to przeczyszczenia silnika i od tamtej pory zaczęło słychać cały czas na okrągło łańcuszek, na wolnych obrotach i tak samo na wysokich obrotach, czym szybciej tym szybciej słychać jego terkotanie czy to może być smok? Mam silnik 1.8T AWT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdź ciśnienie jakie masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a cisnienie sprawdza mi w każdym warsztacie?? jest to skomplikowany zabieg? i czy olej ma byc rozgrzany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie powinni sprawdzić w każdym warsztacie choć zdarzają się wyjątki :P , rozumiem że łańcuszek słychać na rozgrzanym silniku ? jeżeli tak to niech sprawdzą ciśnienie na wolnych i wyższych obrotach , a czy jest to skomplikowany zabieg hmm , w sumie nic trudnego jedynie dostęp beznadziejny zwłaszcza jak jest lpg :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh łańcuszek słychać na zimnym silniku i na ciepłym bez znaczenia..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmierz tylko na rozgrzanym i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

udam sie do warsztatu i zmierzę ciśnienie dam na pewno znać co i jak z ciśnieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Roberto, ciśnienie do sprawdzenia na rozgrzanym na wolnych i na podwyższonych obrotach....

Jak płukałeś silnik to na bank masz spadek ciśnienia prawie do zera przez zatkanego smoka, napinacz nie dostaje odpowiedniego ciśnienia i nie naciąga łańcucha.

U nas w AWT kontrolka ciśnienia zaświeca się NIESTETY dopiero wtedy kiedy nie ma już kompletnie ciśnienia czyli zero!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to masakra, a mogło dojść do uszkodzenia pompy? Bo jak mam sprawdzić pompę jeśli smok będzie zawalony ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw ciśnienie , jak będzie niskie , micha w dół wtedy zobaczysz smoka i ewentualnie demontaż pompy w celu sprawdzenia czy nie ma dużych rys , wżerów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok wszystko rozumiem, teraz mam niskie ciśnienie, miska w dol, jak sprawdzić wżery gdzie będą??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak rozbierzesz pompę to na kole , wrzucę fotę swojej pompy

 

IMG_0690.jpg

IMG_0687.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A można ją wyciągnąć bez problemu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności