chopok Zgłoś #541 Napisano 18 Lutego 2011 Czy nie powinien pojawic sie jakis blad? Pojawi się dopiero gdy czujnik całkiem padnie Czy to wyklucza awarie termostatu? termostat masz na 99% cały czas otwarty - wymień go i będzie po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #542 Napisano 18 Lutego 2011 No ok, ale dlaczego to pojawia sie tylko na zimnym silniku? Potem juz wskazania sa poprawne wiec to raqczej nie odpowiada dlaczego wskazowka nie osiaga pionu. ?? Czy nie powinien pojawic sie jakis blad? Czy to wyklucza awarie termostatu? Kolego nie masz co dumać bo tu wszystko jest jasne. Termostat umarł w pozycji otwartej, a czujnik dopadł reumatyzm i złą rezystencje na zimno podaje-obydwaj potrzebują zastępstwa i tyle. Od siebie jeszcze dodam, że jeżdżenie z niedogrzanym silnikiem jest szkodliwe i przy długim eksploatowaniu prowadzi do nieodwracalnych uszkodzeń: http://www.mahle.com/C12570B3006C0D49/CurrentBaseLink/W272UFVK201STULPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #543 Napisano 18 Lutego 2011 Kolego nie masz co dumać bo tu wszystko jest jasne. Termostat umarł w pozycji otwartej, a czujnik dopadł reumatyzm i złą rezystencje na zimno podaje-obydwaj potrzebują zastępstwa i tyle.Od siebie jeszcze dodam, że jeżdżenie z niedogrzanym silnikiem jest szkodliwe i przy długim eksploatowaniu prowadzi do nieodwracalnych uszkodzeń: http://www.mahle.com/C12570B3006C0D4...2UFVK201STULPL Ja od poczatku podejrzewam termostat Tylko tak jak pisalem podejscie do termostatu w AKN to masakra. A za 12tkm zmieniam rozrzad i wtedy tez chcialbym wymienic termostat. Tylko wlasnie zastanawiam sie czy to moze poczekac czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #544 Napisano 18 Lutego 2011 Ja od poczatku podejrzewam termostat Tylko tak jak pisalem podejscie do termostatu w AKN to masakra. A za 12tkm zmieniam rozrzad i wtedy tez chcialbym wymienic termostat. Tylko wlasnie zastanawiam sie czy to moze poczekac czy nie no 12 tkm to sporo jeszcze (zależy ile jeździsz) więc zastanów się nad szybszą wymianą rozrządu i termostatu z korzyścią dla auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #545 Napisano 18 Lutego 2011 Przyznam sie ze tak mysle. Ze pewnie termostat zacials ie powiedzmy w polowie albo w 1/3 czyli domyka sie na 2/3. Ale zaraz bedzie cieplej powiedzmy 5-10stpopni to juz powinno być ok . Oj z ta wymiana rozrzadu to mam jeszcze wiekszy dylemat. Bo wymiana rozrzadu to w sumie ok 3000zl. A tak sie zastanawiam czy nie sprzedac samochodu, a ze nowy wlasciciel bedzie chcial pewnie robic rozrzad to bym mu to zostawil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #546 Napisano 18 Lutego 2011 Przyznam sie ze tak mysle. Ze pewnie termostat zacials ie powiedzmy w polowie albo w 1/3 czyli domyka sie na 2/3. Ale zaraz bedzie cieplej powiedzmy 5-10stpopni to juz powinno być ok . Oj z ta wymiana rozrzadu to mam jeszcze wiekszy dylemat. Bo wymiana rozrzadu to w sumie ok 3000zl. A tak sie zastanawiam czy nie sprzedac samochodu, a ze nowy wlasciciel bedzie chcial pewnie robic rozrzad to bym mu to zostawil no to najtaniej by ci wyszło ale czy szybciej nie dobijesz do 12 tkm?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #547 Napisano 18 Lutego 2011 Zrobilem jeszcze jeden test wracajac do domu ustawilem VAGa na instrumetns na grupe 003 i patrzylem na to 30*C. I generalnie na zimnym silniku na zaplonie bylo 30*C po zapaleniu caly czas 30*C potem podczas jazdy zaczelo sie juz podnosic. Myslalem ze po odpaleniu albo przejechaniu paru metrow spadnie do kilku stopni i bedzie dalej sie nagrzewalo. Ale czujnik dziala mi jakby od 30*C wzwyz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #548 Napisano 22 Lutego 2011 A ja mam taki problem nowy termostat , nowy oryginalny czujnik temperatury cieczy a wskazówka nie chce wejść na 90 stopni, tylko siedzi trochę przed , powiedziałbym że na 88-89 stopniach:( choć jasno pokazuje 90 na VAGU w engine i instruments ... o co kaman ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #549 Napisano 22 Lutego 2011 Może na liczniku się zblokowała robiłeś test licznika czy wszystkie wskazówki działaja w całym zakresie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #550 Napisano 22 Lutego 2011 nie a jak się taki test robi ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #551 Napisano 22 Lutego 2011 nie a jak się taki test robi ????? Output tests Nieco więcej na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #552 Napisano 22 Lutego 2011 dzięki Patryk już idę robić ten test Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #553 Napisano 22 Lutego 2011 dzięki Patryk już idę robić ten test Do usług Spoko,postawisz piwo na Ogólnopolskim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #554 Napisano 22 Lutego 2011 ha niestaty na ogulnopolskim nie będe bo w anglii mieszkam a wracając do wskaźników to trochę śmiesznie ta temperatura chodzi ... nie dochodzi do końca 130stopni powiedział bym że tak na 128-129 siedzi, a potem nie zatrzymuje się dokładnie na środku tylko na 88-89 stopni ... wiec coś nie tak ze wskazówka i teraz pytanie czy da się to ustawić vagiem ???? czy muszę wyciągać zegar i paluchem przesunąć ??? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #555 Napisano 22 Lutego 2011 Vagiem nie ustawisz. Zostaje jedynie modyfikacja wsadu-możesz sczytać wsad i go zedytować w części odpowiedzialnej za wskaźnik temp, co nie jest takie trudne, ale proste też nie na początku. Ewentualnie ściągnąć z sieci, a może nawet i na forum jest, wsad Twojego licznika i zmodyfikować go tak, żeby Twój licznik pomyślał, że ma dalej ten sam wsad. Jeśli masz vag tacho od wersji 1.7 to możesz działać. Jak się boisz, to podeślij mi wsad i Ci go zmodyfikuje. O tym jak zmodyfikować wskaźnik temperatury jest w temacie ciekawostki licznikowe, pkt 4 dotyczący przeróbki wskaźnika na liniowy. O dopasowaniu wsadu do licznika jest w temacie o wymianie licznika: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106 Ewentualnie, rozbierz licznik i ściągnij wskazówkę, a następnie ustaw ją o ten milimetr, dwa do przodu i już. Bo w sposób z pchnięciem paluchem raczej nie wierzę, ale spróbuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #556 Napisano 22 Lutego 2011 oj to ty moich palców w akcji nie widziałeś a bardziej mi o to chodzi niż o palucha -- Ewentualnie, rozbierz licznik i ściągnij wskazówkę, a następnie ustaw ją o ten milimetr, dwa do przodu i już. bo wygląda na to że ta strzałka do końca nie dochodzi, tylko zatrzymuje się ten "milimetr" przed A jutro jak pogoda będzie ok to zobaczymy co da sie zrobić Do tego sczytam ten wsad z licznika i CI podeśle jak byś mógł zobaczyć czy jest ok bo dla mnie to czarna magia pozdro i dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #557 Napisano 23 Lutego 2011 Nie ma problemu-postaram się pomóc. Choć przestawienie wskazówki na pewno zadziała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #558 Napisano 23 Lutego 2011 ha no i zadziałało teraz wskazówka działa równo z temperatura która pokazuje VAG i stoi na 90 stopniach równiutko a nie jakiś tam 88-89 na teście w vagu wskazówka ładnie dochodzi na 130 i potem ładnie zatrzymuje się na 90 wiec happy days dziękuje i pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #559 Napisano 23 Lutego 2011 No to dobrze, że się udało. Teraz jeszcze sobie zrób liniowy wskaźnik i zawsze będziesz znał prawdziwą temperaturę, a nie ciągle 90. chyba, że tak wolisz-to co innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #560 Napisano 25 Lutego 2011 Gdzie szukać przyczyny jak wymieniłem czujnik (zielony)pierwsze odpalenie na mrozie po nocy duża poprawa pojechałem do pracy 8 godzi i już zapalał jak wcześniej patrzyłem dziś i Engine -2.7C Instruments 30 C styki zaśniedziały ??tylko jest problem z wtyczką jest jakieś awaryjne ściągnięcie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach