akutom82 Zgłoś #881 Napisano 17 Grudnia 2013 (edytowane) No mi powiedzieli w sklepie że mają oryginalny za 75 zł to skąd ta cena 180 zł w ASO :ocochodzi ?? pogieno tu kogoś ?? Termostaty mam dwa do wyboru varnet 40 zł lub wahler 79 który brać?? Edytowane 17 Grudnia 2013 przez akutom82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietroff Zgłoś #882 Napisano 17 Grudnia 2013 (edytowane) Mi polecali Wahler założyłem i na razie 30 tyś już przejechał bez awarii. Co do czujnika zobacz jaki masz numer ja oryginał kupiłem za 23 zł tutaj http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i3763572909.html. Pzdr p.s. Tu masz termostaty http://allegro.pl/listing/listing.php?string=termostat+wahler+vw+passat&search_scope= Wybierz tylko model odpowiedni Edytowane 17 Grudnia 2013 przez pietroff Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #883 Napisano 17 Grudnia 2013 Ja za czujnik oryginał w sklepie zapłaciłem 40zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieselinside Zgłoś #884 Napisano 17 Grudnia 2013 Ja kupowałem tutaj. Towar OK. http://motoplatforma.com/index.php?p1097,czujnik-temperatury-wody-elth-059-919-501-audi-seat-skoda-vw-oryginal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazek1990 Zgłoś #885 Napisano 17 Grudnia 2013 ja u siebie założyłem wahlera i działa bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akutom82 Zgłoś #886 Napisano 19 Grudnia 2013 Zapytam was jeszcze o taką rzecz bo już zgłupiałem. Auto nagrzewa mi się w czasie jazdy do około 60-70 stopni co sugeruje na termostat. Z drugiej strony pokazuje błąd 16500(uszkodzony czujnik temp). Czy warto wymieniać ten czujnik czy lepiej zając się termostatem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #887 Napisano 19 Grudnia 2013 Czujnik na bank wymień termostat też bym wymienił 30zł więcej a po wymianie czujnika może się okazać że jednak termostat też i robota głupiego znów tracisz płyn i czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akutom82 Zgłoś #888 Napisano 19 Grudnia 2013 Darchiter hmmm nie wiedziałem że jak wyciąga się czujnik to uleci mi płyn?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieselinside Zgłoś #889 Napisano 19 Grudnia 2013 A skąd niby czujnik miałby pobierać temperaturę płynu? Musi mieć z nim bezpośredni kontakt, więc jak go wyjmiesz to co nieco wyleci. Trzeba mieć przygotowany drugi pod ręką i szybko go wsunąć na miejsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akutom82 Zgłoś #890 Napisano 19 Grudnia 2013 No dobra ale to masz jakieś drobne ilości a nie jak przy termostacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #891 Napisano 19 Grudnia 2013 Nie tak jak przy termostacie jednak krucieć na którym znajduje się czujnik jest pod kątem i niestety mi się wylało sporo, więc zaopatrz się w płyn ja musiałem dolać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietroff Zgłoś #892 Napisano 19 Grudnia 2013 A więc czujnik wymieniony i błąd się nie pokazuje, wskaźnik działa poprawnie. Jednak problemy z odpalaniem na nie całkiem wystudzonym silniku nadal są Czy ktoś z was ma podobne problemy z 2,5 TDI. Sprawa się ciągnie już od 4 lat i nikt sobie z tym nie poradził do tej pory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #893 Napisano 19 Grudnia 2013 a robiona była korekcja dawki rozruchowej ? Jak próbowano sobie radzić z problemem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieselinside Zgłoś #894 Napisano 19 Grudnia 2013 (edytowane) A więc czujnik wymieniony i błąd się nie pokazuje, wskaźnik działa poprawnie. Jednak problemy z odpalaniem na nie całkiem wystudzonym silniku nadal są Czy ktoś z was ma podobne problemy z 2,5 TDI. Sprawa się ciągnie już od 4 lat i nikt sobie z tym nie poradził do tej pory Ja bym zaryzykował i wstawił zaworek zwrotny paliwa, a później bym sprawdził pompę paliwa jak nie pomoże. Edytowane 19 Grudnia 2013 przez dieselinside Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #895 Napisano 20 Grudnia 2013 Witam, mam Passat B5fl 1.9tdi 130km 2001. Jaki kupić termostat i czujnik temp plynu chlodzacego? Rozumiem ze tylko oryg? Dzięki za pomoc Ps auto nagrzewa sie do 80* z reguly trzyma 70-70* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #896 Napisano 20 Grudnia 2013 OK, dzięki za info! Jeszcze jedno pytanie - wymieniać tylko czujnik czy termostat też ? Na kompie wyszedl mi bląd czujnika temperatury płynu chłodzącego, wskazówka tak jak napisałem dochodzi do 80*, z reguły trzyma się 70-75*. Orientujesz się Boguś jakie są ceny termostatu i czujnika ? Poradzisz też jaki model dokladnie kupić czy w ASO będą wiedzieć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietroff Zgłoś #897 Napisano 20 Grudnia 2013 (edytowane) a robiona była korekcja dawki rozruchowej ? Jak próbowano sobie radzić z problemem ? W sumie to nie wiem wszystkiego co było robione. Swego czasu tułałem się od mechanika do mechanik. Polecano mi coraz to lepszych sprytniejszych i jak się okazuje droższych. Nie przesadzę mówiąc że wydałem majątek na znalezienie problemu Niestety nikt nigdy nic nie znalazł wymieniano mi kompletnie wszystko, sprawdzano pompę, wtryski, świece. Inny mechanior wymienił komplet wtrysków nowych, inny zaś świece, jeszcze inny zregenerował turbinę no można by wymieniać bez końca a auto jak nie paliło tak nie pali. Został dołożony zaworek zwrotny bo podejrzenie padło na to że może zapowietrzać się układ paliwowy, zaworek w filtrze tez był wymieniony, nie wiem na jaki bo ponoć trzeba wymienić na oryginał bo inaczej jest lipa. Jeśli ktoś z was ma jakieś pomysły chętnie poszperam bo mam już dość mechaników ---------- Dodano o 09:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:25 ---------- OK, dzięki za info!Jeszcze jedno pytanie - wymieniać tylko czujnik czy termostat też ? Na kompie wyszedl mi bląd czujnika temperatury płynu chłodzącego, wskazówka tak jak napisałem dochodzi do 80*, z reguły trzyma się 70-75*. Orientujesz się Boguś jakie są ceny termostatu i czujnika ? Poradzisz też jaki model dokladnie kupić czy w ASO będą wiedzieć ? Jeżeli chodzi o czujnik temperatury to polecam oryginalny. A w ASO czujniki drogie ja kilka dni temu kupiłem u tego gościa http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i3763572909.html . Czujnik oryginalny i cena przystępna. Edytowane 20 Grudnia 2013 przez pietroff Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #898 Napisano 20 Grudnia 2013 Faktycznie cena przystępna! Zamontowałeś go już może u siebie ? Jeśli tak to jak się sprawuje ? Dałeś rade sam czy podjechałeś do mechanika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietroff Zgłoś #899 Napisano 20 Grudnia 2013 Faktycznie cena przystępna! Zamontowałeś go już może u siebie ? Jeśli tak to jak się sprawuje ? Dałeś rade sam czy podjechałeś do mechanika ? Wiesz co ja mam 2,5 TDI i wymiana była banalnie prosta podniosłem pokrywę silnika i ukazał się czujniczek. Wyciągnąłem zawleczkę i wyjąłem czujnik dość ciężko siedział bo ma założony oring. następnie wypiąłem kostkę, przepiąłem do nowego czujnika, i wcisnąłem z powrotem do otworu oczywiście z nowym oringiem. Założyłem zawleczkę i koniec zabiegu A cha pamiętaj aby robić to na zimnym lub nie za ciepłym silniku bo przy wyjmowaniu czujnika wywali trochę płynu dlatego lepiej żeby był zimny bo można się oparzyć. Po zabiegu uzupełnij płyn u mnie wyleciało ok 0,5 litra. Sprawuje się dobrze czujnik nie wariuje temperaturę wskazuje dobrą i błąd się nie pokazuje. Miłego majsterkowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #900 Napisano 20 Grudnia 2013 Witam, Mam problem i go nie mam - opisze sytuacje Auto rozgrzewa sie bardzo szybko w zaleznosci od temp zew. od 6 do 8km i jest na blacie 90 stopni... ale jak auto stanie i chodzi na wolnych obrotach to temp lekko spadnie do ok 80... Czy to czujnik czy raczej termostat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach