polonez15 Zgłoś #121 Napisano 19 Czerwca 2014 Sagon, dym jest, i to sporo ale nie ciągle. Jak już się suszarka rozkręci to jest w normie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #122 Napisano 20 Czerwca 2014 Cytat Zamieszczone przez stefan613 Zobacz postaMam AHH + 0,205 Masz bardzo wysokie napięcie,taki urok mapy n146 z ahh,dlatego leje/jedzie,ale i pali.Pytanie,czy wtryski trzymają ciśnienia? Wtryski sprawdzone na ręcznej maszynce wszystkie otwierały się w okolicach 215bar, mgiełka podręcznikowa odnośnie tej mapy napięcia . Mogę tak śmigać? Czy zmniejszyć dawkę nastawnikiem? Najbardziej chodzi mi o zmniejszenie spalania w mieście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #123 Napisano 20 Czerwca 2014 Sprawdzenie pierwszego ciśnienia na prw,to nie jest pełna diagnosyka,ale można przyjąć,że skoro pierwsze jest na poziomie 215tu bar,to drugie też będzie w okolicach 300tu. Trzeba próbować coś poprawić,chociażby samą dawką na nastawniku,bo takie spalanie jest ciut za wysokie.W kwesti przyśpieszenia,to im więcej paliwa,tym lepiej się odpycha,ale spożycie ma nadmierne. Zrób loga dynamicznego 001 i wrzuć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #124 Napisano 21 Czerwca 2014 Koledzy a powiedzcie mi dokładnie coś o tych ASV czy sa lepsze, czy te ciśnienia coś dają?? Jeździłem na AFN-a wtryskach i czy będzie na ASV jakaś różnica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #125 Napisano 21 Czerwca 2014 Koledzy a powiedzcie mi dokładnie coś o tych ASV czy sa lepsze, czy te ciśnienia coś dają?? Jeździłem na AFN-a wtryskach i czy będzie na ASV jakaś różnica? Tą są takie same wtryski z otworkami 0,205 różnią się tylko ciśnieniem otwarcia Ja wziąłem od ASv bo było najnowsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #126 Napisano 21 Czerwca 2014 No właśnie też na nie zmieniam w poniedziałek i zobaczymy czy może się coś poprawi:nono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #127 Napisano 23 Czerwca 2014 Zrób loga dynamicznego 001 i wrzuć. Oto logi Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_177032.html A tutaj Gratis Grupy: 008,011,004 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_177035.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #128 Napisano 24 Czerwca 2014 Co ty masz tam namodzone? Napięcie jest tak skromne,że wygląda niczym seryjne,a raczej to jest seria,natomist turbo dmucha jak po sofcie. Turbiny nie loguje się na 3cim biegu,bo słabo wstaje,co najmniej czwarty.Na logowanie ósemki szkoda tylko prądu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #129 Napisano 24 Czerwca 2014 bo to jest seryjne ahh z wtryskami 0.205 i podniesionym doladowaniem by dymu nie bylo. niewiem czy dawke zdjac czy co zeby mniej palil. chodzi o to ze nigdy mi spalanie nie interesowalo ale spodziewan sie dziecka i szukam oszczednosci:) a wsadzac spowrotem wtryski od ahh i jezdzic 90tka troche lipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #130 Napisano 24 Czerwca 2014 ale spodziewan sie dziecka i szukam oszczednosci Gratuluję,ale w takiej sytuacji dopiero ma ci się na wydatki.Zmniejsz dawkę na około 7mg/suw i testuj spalanie. W skali miesiąca na kilka paczek new beyby pewnie zaoszczędzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #131 Napisano 29 Czerwca 2014 Koledzy mam 2-gi zestaw wtryskow z AFN i jest tak ze ten pierwszy o ktorym wczesnej w poscie pisalem mialy kopa ale za to bardzo dymilo a przy drugim zestawie jest tak ze mniej dymi i ma duzo mniejszego kopa. Czy jes mozliwosc ze te pierwsze waly?? czy te drugie sa zajechane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #132 Napisano 29 Czerwca 2014 Albo te drugie nie sa z afn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #133 Napisano 29 Czerwca 2014 No po numerach niby sa ale numery to nie wszystko sprawdzilem tez jak ich kondycja na bloku 13 na jalowym 1 cyl 0,14-19, 2 cyl 0,00, 3 cyl 0,00 4 cyl 0,12 po moich odczuciach jakby wtryski były z AHU a moze te pierwsze wtryski co mialy kopa to lały - - - - - aktualizacja - - - - - Stachu napisz mi jak ty masz ustawione dawke paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #134 Napisano 29 Czerwca 2014 Ja mam 3.8 ale bede zwiekszal na okolo 6 bo duzo pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #135 Napisano 4 Lipca 2014 A powiedzcie jaka byla by reakcja jak by wlozyc komp z np: AFN-a?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #136 Napisano 4 Lipca 2014 reakcja na -- zdecydowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #137 Napisano 5 Lipca 2014 Nijak, inne napięcie nastawnika, inne ciśnienie turbo - ogólnie kupa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #138 Napisano 5 Lipca 2014 No właśnie też tak myślałem ale za to myśle o tym ecu 012 i jutro jade na gielde i zobaczymy co tam bedzie ciekawego:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #139 Napisano 5 Lipca 2014 Nijak, inne napięcie nastawnika, inne ciśnienie turbo - ogólnie kupa. Doladowanie to samo; ale napiecia inne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #140 Napisano 6 Lipca 2014 Doladowanie to samo; ale napiecia inne No tak:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach