Skocz do zawartości
mz1

Czy to są objawy uszkodzonej cewki zapłonowej?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,też mam taki problem vag-wykazał błędy o numerze 16684,16685

 

---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

 

VAG-wykazał dwabłęy,16684 i 16685.

 

---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

 

Co robić dalej,pomocy.

16685
brak zapłonu na 1 cylindrze http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=63717

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=60798&highlight=16684&page=2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
katalizator ma przejechane 210 tys juz by sie rozpadł chyba nie za bardzo ja mysle ze te kostka musi byc odpowiedzialna od tego ze tak szarpie

bo nie wiem od czego ona jest i jej nie podłączylem

 

http://img830.imageshack.us/i/img0123kq.jpg/

http://img594.imageshack.us/i/img0125b.jpg/

http://img20.imageshack.us/i/img0124xh.jpg/

 

nie wiem czy Ci jeszcze potrzebne ale kostka może być od czujnika oleju, od pompki spryskiwacza, czujnika płynu spryskiwacza?

 

Przy okazji zapytam w tym temacie czasami nie równo pracuje mi mój AZM 2.0 benzyna troszkę przerywa drży szarpie takie jakby nieregularne pyrknięcia delikatne a czasami mocniejsze. Przyczyną moż być cewka? wymieniłem swego czasu przewody i świece i było lepiej ale tez delikatnie wyczuwalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam tez problem z szarpaniem, silnik 1.8t apu, wymieniłem juz świece, przepustnice, przepływomierz dolałem oleju do skrzyni automatycznej, i dalej są takie objawy jakby ktoś podczas jazdy zaciągał ręczny i puszczał takie pulsacyjne co chwile ;/ nie da sie dodać gazu zabardzo bo wtedy szarpie jeszcze mocniej ;/ nie wiem co juz robic ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze na zimnym silniku jak odpalę to zaczyna się dusić i chce zgasnąć/często gaśnie jak nie dodaję gazu. Jak się jedzie to do 2000 obrotów się tak jakby dusi, brakuje mu mocy, powyzej 2000/2500 obrotów wszystko jest ok.

Kable,fajki cewki i świece wymieniane pół roku temu. Czasami mam problemy z odpaleniem jak silnik jest rozgrzany i zatrzymam się na chwilę do bankomatu/sklepu. Po chwili wracam i muszę kilka razy pokręcić zanim załapie...

Edytowane przez Xaar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vag prawdę ci powie,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam podobny problem co opisany w poprzednich postach. Dusi silnik przy przyspieszaniu, a na wolnych obrotach trzęsie budą. Silnik 1.6 AHL. Dzieje się tak tylko na benzynie, na gazie (II gen) wszystko wydaje się, że jest ok. Autko normalnie przyspiesza. VAG pokazuje błąd sondy lambda. Po wymianie na nową sondę oryginał bez zmian, dalej VAG pokazuje błąd sondy i przydusza silnik. Czy jakby cewka była uszkodzona lub kable WN to na gazie powinno tez go dusić? Jeden z mechaników wskazał na przeplywomierz - wymieniłem na używany ( na 100% sprawny, bo przełożony z normalnie jeżdżącego auta), ale to również nic nie dało. Proszę o podpowiedź co mogę jeszcze sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli te dwie rzeczy masz nowe i dalej to samo to sprawdz cisneinie paliwa, jesli pompa nie domaga to beda dzialy sie takie cuda, ewentualnie nieszczelnosc w dolocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Podpinam się pod ten temat bo nie wiem od czego zacząć a więc :

 

Posiadam paska 1.8t z gazem a problem polega na tym że : odpalam auto chodzi idealnie ale po 10-15sek. zaczyna nim rzucać ... efekt mniej więcej taki jakby nagle nie chodził na 1 cylinder i trwa to mniej więcej 1min ... potem się uspokaja chodzi idealnie.... nabiera temperatury i pomiędzy 70-80stopni jak łapie to znów się na chwilę pojawia szarpnięć kilka i na spalaniu chwilowym można zauważyć że z 1,4 spalania chwilowego dobija do 2,2 po czym szarpnie i się uspokaja i dalej mruczy jak kot bez oznak jakiegokolwiek problemu ... podłączane pod komputer 0 błędów ... świece zmieniane 2 razy bez rezultatów... dodam że silnik ma oznaczenie avt ... będę wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź . Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy. Nic nie sugeruje,ale u mnie podejrzenia padały na cewke. świece,kable,nadpalony zawór,dziura w dolocie itd. To były opinie fachowców. Sam doszedłem do tego. Okazało sie że to była przepływka. Zdjąłem rure od filtra i odpaliłem-chodzi super,założyłem rure,to samo. Odłączyłem przepływomierz i ok. Tak było u mnie. Szarpanie,czkawka,dopalanie paliwa w tłumikach,strzelanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem podobne objawy. Nic nie sugeruje,ale u mnie podejrzenia padały na cewke. świece,kable,nadpalony zawór,dziura w dolocie itd. To były opinie fachowców. Sam doszedłem do tego. Okazało sie że to była przepływka. Zdjąłem rure od filtra i odpaliłem-chodzi super,założyłem rure,to samo. Odłączyłem przepływomierz i ok. Tak było u mnie. Szarpanie,czkawka,dopalanie paliwa w tłumikach,strzelanie.

 

ok spróbuję podmień przepływomierz może mi się uda gdzieś na szrocie pożyczyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanko troche z innej beczki chce wymienić przewody w.n w pasku 1.6 i prosze mi powiedzieć jak sie do nich dobrać cewka jest pod przepustnicą i z tego co zdążyłem na szybko zauważyć bez jej zdjęcia raczej nie ma szans ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20141115_121400.jpg

 

20141115_121406.jpg

 

koledzy wczoraj byłem zrobić pomiar i wyszło jak widać ... gość który to mierzył przy okazji sprawdził go dokładanej i opinia była taka...

turbo ok . przepływomierz ok. przepustnica ok. postała sprawa tych nierówności ... stwierdził że albo cewki bo zgubił w czasie testu zapłony albo sonda lambda bo miała za duże odczyty co mogło być spowodowane wypadaniem zapłonów i stad jej przekłamanie... co Wy na to ? dodam że to tip tronic awt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności