mielke Zgłoś #21 Napisano 15 Czerwca 2011 Witam,też mam taki problem vag-wykazał błędy o numerze 16684,16685 ---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 18:00 ---------- VAG-wykazał dwabłęy,16684 i 16685. ---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 18:02 ---------- Co robić dalej,pomocy. 16685brak zapłonu na 1 cylindrze http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=63717http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=60798&highlight=16684&page=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #22 Napisano 25 Października 2013 katalizator ma przejechane 210 tys juz by sie rozpadł chyba nie za bardzo ja mysle ze te kostka musi byc odpowiedzialna od tego ze tak szarpiebo nie wiem od czego ona jest i jej nie podłączylem http://img830.imageshack.us/i/img0123kq.jpg/ http://img594.imageshack.us/i/img0125b.jpg/ http://img20.imageshack.us/i/img0124xh.jpg/ nie wiem czy Ci jeszcze potrzebne ale kostka może być od czujnika oleju, od pompki spryskiwacza, czujnika płynu spryskiwacza? Przy okazji zapytam w tym temacie czasami nie równo pracuje mi mój AZM 2.0 benzyna troszkę przerywa drży szarpie takie jakby nieregularne pyrknięcia delikatne a czasami mocniejsze. Przyczyną moż być cewka? wymieniłem swego czasu przewody i świece i było lepiej ale tez delikatnie wyczuwalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robsONE20 Zgłoś #23 Napisano 25 Października 2013 Witam ja mam tez problem z szarpaniem, silnik 1.8t apu, wymieniłem juz świece, przepustnice, przepływomierz dolałem oleju do skrzyni automatycznej, i dalej są takie objawy jakby ktoś podczas jazdy zaciągał ręczny i puszczał takie pulsacyjne co chwile ;/ nie da sie dodać gazu zabardzo bo wtedy szarpie jeszcze mocniej ;/ nie wiem co juz robic .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xaar Zgłoś #24 Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Zawsze na zimnym silniku jak odpalę to zaczyna się dusić i chce zgasnąć/często gaśnie jak nie dodaję gazu. Jak się jedzie to do 2000 obrotów się tak jakby dusi, brakuje mu mocy, powyzej 2000/2500 obrotów wszystko jest ok. Kable,fajki cewki i świece wymieniane pół roku temu. Czasami mam problemy z odpaleniem jak silnik jest rozgrzany i zatrzymam się na chwilę do bankomatu/sklepu. Po chwili wracam i muszę kilka razy pokręcić zanim załapie... Edytowane 14 Czerwca 2014 przez Xaar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #25 Napisano 14 Czerwca 2014 Vag prawdę ci powie, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
llcoolj Zgłoś #26 Napisano 2 Października 2014 Witam Posiadam podobny problem co opisany w poprzednich postach. Dusi silnik przy przyspieszaniu, a na wolnych obrotach trzęsie budą. Silnik 1.6 AHL. Dzieje się tak tylko na benzynie, na gazie (II gen) wszystko wydaje się, że jest ok. Autko normalnie przyspiesza. VAG pokazuje błąd sondy lambda. Po wymianie na nową sondę oryginał bez zmian, dalej VAG pokazuje błąd sondy i przydusza silnik. Czy jakby cewka była uszkodzona lub kable WN to na gazie powinno tez go dusić? Jeden z mechaników wskazał na przeplywomierz - wymieniłem na używany ( na 100% sprawny, bo przełożony z normalnie jeżdżącego auta), ale to również nic nie dało. Proszę o podpowiedź co mogę jeszcze sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #27 Napisano 2 Października 2014 Jesli te dwie rzeczy masz nowe i dalej to samo to sprawdz cisneinie paliwa, jesli pompa nie domaga to beda dzialy sie takie cuda, ewentualnie nieszczelnosc w dolocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #28 Napisano 11 Października 2014 Witam kolegów. Podpinam się pod ten temat bo nie wiem od czego zacząć a więc : Posiadam paska 1.8t z gazem a problem polega na tym że : odpalam auto chodzi idealnie ale po 10-15sek. zaczyna nim rzucać ... efekt mniej więcej taki jakby nagle nie chodził na 1 cylinder i trwa to mniej więcej 1min ... potem się uspokaja chodzi idealnie.... nabiera temperatury i pomiędzy 70-80stopni jak łapie to znów się na chwilę pojawia szarpnięć kilka i na spalaniu chwilowym można zauważyć że z 1,4 spalania chwilowego dobija do 2,2 po czym szarpnie i się uspokaja i dalej mruczy jak kot bez oznak jakiegokolwiek problemu ... podłączane pod komputer 0 błędów ... świece zmieniane 2 razy bez rezultatów... dodam że silnik ma oznaczenie avt ... będę wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #29 Napisano 11 Października 2014 Miałem podobne objawy. Nic nie sugeruje,ale u mnie podejrzenia padały na cewke. świece,kable,nadpalony zawór,dziura w dolocie itd. To były opinie fachowców. Sam doszedłem do tego. Okazało sie że to była przepływka. Zdjąłem rure od filtra i odpaliłem-chodzi super,założyłem rure,to samo. Odłączyłem przepływomierz i ok. Tak było u mnie. Szarpanie,czkawka,dopalanie paliwa w tłumikach,strzelanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #30 Napisano 12 Października 2014 Miałem podobne objawy. Nic nie sugeruje,ale u mnie podejrzenia padały na cewke. świece,kable,nadpalony zawór,dziura w dolocie itd. To były opinie fachowców. Sam doszedłem do tego. Okazało sie że to była przepływka. Zdjąłem rure od filtra i odpaliłem-chodzi super,założyłem rure,to samo. Odłączyłem przepływomierz i ok. Tak było u mnie. Szarpanie,czkawka,dopalanie paliwa w tłumikach,strzelanie. ok spróbuję podmień przepływomierz może mi się uda gdzieś na szrocie pożyczyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik1989 Zgłoś #31 Napisano 13 Października 2014 Panowie, pytanko troche z innej beczki chce wymienić przewody w.n w pasku 1.6 i prosze mi powiedzieć jak sie do nich dobrać cewka jest pod przepustnicą i z tego co zdążyłem na szybko zauważyć bez jej zdjęcia raczej nie ma szans ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #32 Napisano 15 Listopada 2014 koledzy wczoraj byłem zrobić pomiar i wyszło jak widać ... gość który to mierzył przy okazji sprawdził go dokładanej i opinia była taka... turbo ok . przepływomierz ok. przepustnica ok. postała sprawa tych nierówności ... stwierdził że albo cewki bo zgubił w czasie testu zapłony albo sonda lambda bo miała za duże odczyty co mogło być spowodowane wypadaniem zapłonów i stad jej przekłamanie... co Wy na to ? dodam że to tip tronic awt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach