mikeghost Zgłoś #1 Napisano 27 Września 2009 Dziś padła mi jedna cewka (mam nadzieję, że to cewka - migał silniczek i delikatnie wibrowały fotele). Ja "mądry" (za namową kolegi) zacząłem przy uruchomionym silniku wyjmować cewki aby namierzyć która padła, tym sposobem załatwiłem chyba kolejną bo teraz strasznie trzęsie. Wyjąłem wszystkie i chciałbym sprawdzić które są zepsute poprzez pomiar rezystancji (podobno tak się da, a nie mam VAG i auto 50km od Wawy). Może wiecie między którymi pinami mierzyć oporność i ile powinna wynosić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #2 Napisano 27 Września 2009 400 Ohm między piami 2 i 3 - zgodnie z wypowiedzią kolegi miniol http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55798&highlight=rezystancja+awt post 15# Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #3 Napisano 27 Września 2009 Czytałem ten post, pomiędzy pinami 3 i 2 mam na trzech 390 Ohm na jednej 380 Ohm. Natomiast pomierzyłem pomiędzy tą metalową obudową (obejmuje świecę), a pinem 4 i na trzech jest 2-4 Ohm (czujnik zwarć brzęczy) a na jednej jest 104 Ohm (to na jej pinach 2 i 3 jest 380 Ohm). Czyli wszystko wskazuje na to, że ta jedna jest uwalona? Czy takie sprawdzenie jest wystarczające? ---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:36 ---------- Zastanawia mnie dlaczego zanim zacząłem wyjmować po kolei cewki samochód w miarę jechał, a później już nie próbowałem jechać (trzęsło i się krztusił), kolega podpowiada, że może wcześniej nie była do końca uszkodzona ta cewka, ale nie wiem czy to możliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #4 Napisano 5 Października 2009 Autko już sprawne, padły 2 cewki, trzecia już się kończyła. Nauczony tym doświadczeniem wiem, że pomiar rezystancji cewek mija się z celem, zostaje tylko VAG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach