Qdlik Zgłoś #181 Napisano 28 Lutego 2011 Witam! Posiadam passata 1.8 75km AAM. Mam problem strasznie mi "dzwoni" tłumik na łączeniu z kolektorem jest połączony dwiema "blaszkami" w kształcie litery "C" jedna blaszka mi wypadła, kupiłem już drugą, ale nie wiem jak ją założyć. Czy ktoś mnie zrozumiał? Jeśli tak to proszę o pomoc najlepszy do zakładania tej blaszki jest kanał, bo trzeba się mocno naprężyć aby ją założyć.. zakładasz ją na łączenie górną częścią a dolną naciągasz w dół i ma zaskoczyć. mój znajomy ma na warsztacie taki metalowy pręt, (zagięty w takie ucho) na którym można się powiesić i założyć tą blaszkę.. ew. jakiś raczek czy coś.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19pawell90 Zgłoś #182 Napisano 28 Lutego 2011 najlepszy do zakładania tej blaszki jest kanał, bo trzeba się mocno naprężyć aby ją założyć..zakładasz ją na łączenie górną częścią a dolną naciągasz w dół i ma zaskoczyć. mój znajomy ma na warsztacie taki metalowy pręt, (zagięty w takie ucho) na którym można się powiesić i założyć tą blaszkę.. ew. jakiś raczek czy coś.. Kanał mam jutro będę się męczył i wieczorem napiszę co z tego wyszło;) Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #183 Napisano 28 Lutego 2011 Do zalozenia tej obejmy stworzony jest rowniez taki przyrzad w postaci śruby i dwoch a'la trzpieni, krecac śrubą te trzpienie rozszerzaja sie wzgledem siebie i obejma sie otwiera, popuszczajac srube obejma zaciska sie i zostaje juz na swoim miejscu (mysle ze zrozumiale to napisalem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19pawell90 Zgłoś #184 Napisano 28 Lutego 2011 Chciałem jeszcze spytać ta obejma ma wskoczyć na jakieś bolce? Bo w niej są dziurki jedna na dole i jedna na górze. I ta która mi się jeszcze trzyma strasznie lata, luźna jest. Tak ma być, czy może jest źle założona ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #185 Napisano 28 Lutego 2011 nie, nie ma wskoczyć na żedne bolce. te dziury są do czego innego. kolega lopee napisał do czego.. pooglądaj koniec tłumika, jest on tak jakby trochę wygięty i wyobraź to sobie jak to trzyma.. I ta która mi się jeszcze trzyma strasznie lata, luźna jest. wymień ją też. koszt jeszcze nie taki duży.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19pawell90 Zgłoś #186 Napisano 28 Lutego 2011 koniec tłumika, jest on tak jakby trochę wygięty Wiem o co chodzi, myślałem po prostu, że ma na coś wskoczyć, to kupię jeszcze jedną jutro U mnie kosztuje 10 zł jedna nie wiem czy to dużo czy nie, ale wymienić trzeba;) Dzięki koledzy za rady Jutro napiszę co i jak:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19pawell90 Zgłoś #187 Napisano 1 Marca 2011 Witam! Trochę się dzisiaj namęczyłem, ale udało się, założyłem jedną stronę a z drugiej żeby naciągnąć przewiązałem sznurek przez dziurkę w blaszce, i jakoś mi się udało:) Przy okazji po dociągałem sobie tłumik na łączeniach i w końcu nic nie buczy Pozdrawiam a teraz czas na piwko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domino Zgłoś #188 Napisano 4 Marca 2011 (edytowane) Witam, Ten sam problem z buczeniem i wibracjami. Bez znaczenia czy postoj czy jazda. Jestem juz po wymianie: - wszystkie poduszki (silnik, skrzynia) - elastyczny lacznik (rezonator) - sprzegielko alternatora - kolo dwupasowe Zauwazylem jedna rzecz; turbina jakby glosniej, wydajniej pracuje. Tzn. slychac, ze bardziej "swiszczy". Tak jakby musiala wykonac wiecej pracy, np. samochod przewozacy wiekszy ciezar. Odnosze wrazenie mniejszej ilosci spalin wydobywajacych sie z wydechu (po odpaleniu praktycznie wcale, po rozpoczeciu jazdy zaczyna sobie dymic). Tlumiki cale (sprawdzane na kanale ze 2razy). ....myslicie, ze to moze byc zapchany katalizator? Cholera juz mnie bierze, bo samochod zaczyna przypominac skarbonke bez dna. Zero komfortu z jazdy. Zaczynam myslec o sprzedazy, bo nie mam zamiaru podnosic sobie cisnienia przy kazdym przekrecaniu kluczyka w stacyjce . Z gory dziekuje, ze wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam Edytowane 4 Marca 2011 przez domino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #189 Napisano 4 Marca 2011 napisz w dziale B5 to Ci pomogą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #190 Napisano 19 Maja 2011 To ja odkopuje temat. Czy mozna bez zadnych skutków ubocznych odkrecic mase przeciwwibracyjna z belki zeby miec lepszy dostep do załozenia tych klamer, oczywiscie pózniej zakrecic spowrotem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #191 Napisano 19 Maja 2011 Witam Czy mozna bez zadnych skutków ubocznych odkrecic mase przeciwwibracyjna Tak, to jest chyba 4 sruby M8. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JVC Zgłoś #192 Napisano 30 Września 2011 (edytowane) Koledzy czy ktoś rozwiązał już ten problem buczenia?? zrobił jakieś naprawy które przyniosły zamierzony efekt?? Moim skromnym zdaniem może być to element gumowo metalowy nr katalogowy 191 199 233 http://95.51.102.138/esklep/WPZamow3.aspx?towkod=-191+199+233&redirZam=tak&sel=1 Edytowane 30 Września 2011 przez JVC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #193 Napisano 6 Października 2011 wymieniłem.. pomogło zdecydowanie ale po jakimś czasie już nie jest tak dobrze a kupiłem febi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cristof Zgłoś #194 Napisano 11 Października 2011 (edytowane) Serwus, Jezeli sie juz wszyscy poddacie to proponuje sluchawki z radiem.Naprawde wygluszaja wszystko nawet CB radio.Sprawdzilem.A tak na serio powodem przynajmniej w benzynowych silnikach moze byc niewlasciwe zamocowanie lub zbyt maly przekroj miksera szczegolnie w monowtryskach.Podkladka ebonitowa ktora jest normalnie pomiedzy korpusem przepustnicy a wryskiwaczem MUSI LEZEC NA MIKSERZE A NIE BYC POD NIM.Spowoduje to,zewtryskiwacz podniesie sie wyzej i odsloni przelot miksera.Silnik dostanie wiecej powietrza i przestanie buczec. To rowniez sprawdzilem. . Edytowane 11 Października 2011 przez cristof Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cristof Zgłoś #195 Napisano 18 Grudnia 2011 jak tam sytuacja na froncie z buczeniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #196 Napisano 6 Lutego 2013 Witam, też mam ten problem z buczeniem, zaczyna się już od około 2-2,5 tys obr/min i kończy przy około 4 tys obr/min. Czy ktoś się już z tym uporał? Bo z tego co tu wyczytałem powodów może być wiele: rozrząd, katalizator, poduszki silnika, tłumik, mikser od gazu, nieszczelność w dolocie. Kiedyś tego nie było. Z czasem ciągle te buczenie rosło, teraz to już jak samolot buczy i wibruje. Poduszki silnika wymieniałem i niestety nic to nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #197 Napisano 1 Kwietnia 2013 U mnie problem rozwiązany i już nic nie buczy. Winna była poduszka silnika (z tyłu po prawej stronie). Założyłem nową poduszkę (jakiś zamiennik), ale szybko wleciała oryginalna używka, bo te zamienniki to taki szajs, że brak słów Więc przestrzegam, lepiej szukajcie od razu ori używek W końcu w passku jest komfortowo i przyjemnie podczas jazdy Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianM Zgłoś #198 Napisano 9 Kwietnia 2013 Mam kilka podobnych problemów, pisałem o tym w temacie dla nowych użytkowników, lecz jak jeden z kolegów napisał tam nikt nie zagląda i wrzucił link abym się tu odezwał. Nie będę tego opisywał drugi raz, tylko po prostu skopiuję moją wcześniejszą wypowiedź. Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie. Od nie dawna dostałem Passata B3 z 89 roku. Jak mi się wydawało w super stanie. W Passacie jest silnik 1.8 90KM RP ( w dowodzie jest KAT, nie wiem czy to jakaś różnica ). Problem jest właśnie z sercem auta. 1. Przy przekroczeniu prędkości 70km/h auto zaczyna dziwnie "buczeć". Sprawdziłem też że podczas zbliżonej prędkości 70, auto wydaje takie odgłosy nawet na biegu jałowym. Co może być tego powodem ? 2. Jadąc na każdym z biegów i dociśnięciu pedału gazu do samego dołu, auto zaczyna wydawać dziwne dźwięki, (tzn. Głośny dźwięk wydobywający się z komory silnika) po czym w tym samym momencie traci moc, gdy lekko pedał dźwignę " To tak choćby go odmulało ". 3. Check Engine - To jest następna nurtująca mnie sprawa. Podczas odpalenia się auta nie świeci się, lecz tylko ruszę do przodu i zaraz ukazuję się na desce. Wiele osób twierdzi że może to być związane z gazem, lecz gdy udałem się do gazownika otrzymałem odpowiedź, iż gaz nie ma z tym nic wspólnego. Co może być przyczyną zaświecania się go ? Jak to zdiagnozować ? 4. Pompa paliwa - Nie wiem dokładnie, czy może być ten trop, lecz po tym jak dostałem auto, auto nie odpalało na benzynie i po prostu nie jeździ nawet po rozpędzeniu auta. Zauważyłem że został spalony bezpiecznik, wymieniłem, zalałem go benzyną, lecz nic to nie zmieniło. Jeśli to pompa, to chciałbym wiedzieć gdzie ona się znajduję ? Myślę że na chwilę obecną te rzeczy pomogłyby mi się troszkę zorientować w kosztach jakie mam włożyć w serce auta, które jest dla mnie ważne - po prostu mam do niego sentyment, pomimo jego wieku. Pozdrawiam Damian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianM Zgłoś #199 Napisano 11 Kwietnia 2013 Widzę że tu też ciężko o odpowiedź. No nic, będę szukał dalej, może jakoś rozwiąże mój problem. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #200 Napisano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Witaj, może wina buczenia to łożyska, skoro na jałowym również? Jeśli nie to może coś z dolotem powietrza. Filtr powietrza czysty? Jeśli zabity to auto jechać nie będzie. Check Engine Masz to w B3? 4. Pompa paliwa - Nie wiem dokładnie, czy może być ten trop, lecz po tym jak dostałem auto, auto nie odpalało na benzynie i po prostu nie jeździ nawet po rozpędzeniu auta. Zauważyłem że został spalony bezpiecznik, wymieniłem, zalałem go benzyną, lecz nic to nie zmieniło. Jeśli to pompa, to chciałbym wiedzieć gdzie ona się znajduję ? Pompa paliwa znajduje się w baku. Dostaniesz się do niej bagażnikiem odkręcając przykrywkę na 3 śruby po prawej stronie. Hmm, więc silnik nie jedzie na benzynie? Czy po wymianie bezpiecznika pompy nie uległ on ponownemu spaleniu? Forumowicze pomóżmy koledze! Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez wojtix099 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach