raab Zgłoś #41 Napisano 6 Października 2008 ja jestem właśnie po założeniu oryginalnych bi-ksenonów, aczkolwiek jest jeden mały problem, mrugają cały czas lub wyłączją się. mam nadzieje, że jest to tylko problem komputera. jak kolega wcześniej napisał, że trzeba ciąć przewody - to sie z tym nie zgodze, znalazłem w internecie adaptery kostek, pasują idealnie, trzeba tylko 2 przewody podłączyć pod kolumną kierwonicy i to wszystko. co do samopoziomowania na tej stronie też jest cały "osprzęt" można go kupić wraz z instrukcją zakładania za 389 euro. sam sie zastanawiam nad założeniem. jutro rano jade na "komputer" więc zdam relacje co i jak sie udało. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raab Zgłoś #42 Napisano 7 Października 2008 ok byłem dzisiaj w salonie i nie udało im sie nic zrobić, a raczej mi, ponieważ nie było elektronika. sprawa wygląda tak jak wcześniej opisałem. w celu zasięgnięcia większej ilości opini dzwoniłem do innych salonów. w jednym z nich powiedziano mi, że trzeba założyć sterwonik, natomiast w innych dostawałem od razu odmowe, że nikt tego nie zrobi. natomiast w salonie seata powiedzieli mi, że sprawa jest do ogarnięcia i trzeba przekodować sterownik. Mówili, że przechodzili takie problemy w toledo i wystarczyło przekodować i działa. Tylko teraz powiedzieli mi, że potrzebują dla wzoru paska z ksenonem, żeby zobaczyć jak tam wygląda program i mi go wklepać. Może byłby ktoś w stanie mi pomóc?? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raab Zgłoś #43 Napisano 8 Października 2008 niestety, jak sie dzisiaj dowiedziałem mój pasek nie jest przystosowany do ksenonów, więc w tym celu musze kupić najnowszy sterownik instalacji elektrycznej, ponieważ jak pan stwierdził mój jest jakiś przed potopowy, czy mógł by mi ktoś pomóc, podać jakiś kontakt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viperjn Zgłoś #44 Napisano 8 Października 2008 Nie najnowszy tylko taki który obsługuje ksenony , wtedy koduje sie go zeby nie sprawdzal spadku napiecia tak jak to ma przy zwyklej zarowce (bo wtedy wykrywa przerwa obwodu i odlacza go - stad miganie) albo...... właczenie równolegle zarówki lub rezystora symulujacego żarówke - wtedy bordnetza można oszukac ale to troche jak rzemiocha nie w takiej bryce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #45 Napisano 8 Października 2008 A jak stwierdzić czy mój ma wersje z możliwością xenonów czy niestety?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viperjn Zgłoś #46 Napisano 9 Października 2008 Vagiem -sprawdzisz , wchodzisz w bordnetz włączasz long coding i w opcjach widzisz czy masz xenon czy go brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #47 Napisano 11 Października 2008 No to mam xenony ale lipton bo sprawdza ruch swiateł i wywala błąd napędu bi. Ale za to włączyłem sobie region skandynawia i zapomniałem o konieczności włączania świateł. ale będzie checa jak wsiąde w coś innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raab Zgłoś #48 Napisano 23 Października 2008 Ksenonki świecą, ale nie skręcają, ani nie poziomują sie, ale w przyszłym tygodniu zamawiam system auto poziomowania oraz przy okazji postaram sie dowiedzieć co zrobić, zeby skręcały Jak już wyżej napisałem musiałem wymienić sterownik na ten który obsługuje ksenony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raab Zgłoś #49 Napisano 14 Grudnia 2008 otóż tak, ja sam założyłem bixenony, póki co świeca, ale nie poziomują sie i nie skręcają, ale kolega już mi pomógł jak to zrobić. co do spryskiwaczy, to z tego co słyszałem nie trzeba wymieniać zderzaka, a można wyciąć dziury w starym. jak potrzebujesz więcej info pisz na priv. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #50 Napisano 14 Grudnia 2008 ludzie kupujecie auto za co najmniej 50tys.zł?nie lepiej od razu przy poszukiwaniach lub zamawianiu w salonie wyeliminować bez xenonów?przecież nie od dziś wiadomo,że chytry traci podwójnie,o dawce nerwów i emocji nie wspominając,wybór jest tak duży,że każdy dopasuje coś do swoich wymagań!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hohe Zgłoś #51 Napisano 16 Grudnia 2008 (edytowane) Podpinam się pod ten wątek, bo nie chcę zakładać nowego. Zakupiłem na Allegro takie coś: http://www.allegro.pl/item503977767_xenon_h1_h3_h7_hb3_hb4_xenony_d2s_d2r_denso.html Jednak sprzedawca stwierdził, że potrzebuję jeszcze przekaźniki lub kondensatory zależnie od kompa w aucie. Nie pytam czy to prawda i tak dalej, spróbuję to się dowiem. Moje pytanie natomiast jest następujące. Jeśli to prawda i trzeba rzeźbić co nieco, to gdzie we Wrocławiu znajdę kogoś kto się na tym zna? Prawdziwego fachowca, najlepiej chyba takiego, który ma sprzęt do grzebania w kompie auta. A jeszcze takie pytanko. Zauważyłem, że na tej samej aukcji zakupu dokonał Kuczlaw. Czy to TEN Kuczlaw? Edytowane 16 Grudnia 2008 przez Hohe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #52 Napisano 25 Grudnia 2008 Zakupiłem na Allegro takie coś: http://www.allegro.pl/item503977767_xenon_h1_h3_h7_hb3_hb4_xenony_d2s_d2r_denso.html Mam tylko jedno pytanie a właściwie to mnie ciekawość zżera po co przepłacać?? Jakoś 4 miechy tamu kupiłem zestaw za jakieś 240zł z barwą 5000K by było max białe światło a nie z poświatą niebieską i jest tak jak tego chciałem. Działają niezawodnie i do tego nie musiałem nic stosować dodatkowo. Faktem jest że noszę się z zamiarem zakupu oryginalnych lamp a jak ustalę jednoznacznie że da się dorobić skręty to właściwie następnego dnia kupie co trzeba. Mam nadzieję że nikt znowu nie wyskoczy ze spryskiwaczami :617:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hohe Zgłoś #53 Napisano 18 Stycznia 2009 Wznowię lekko temat. Pytanie Api13 jest faktycznie dobre. Niestety nie znam odpowiedzi. Założyłem zakupiony zastaw do auta i jest prawie ok. Prawie, ponieważ lewy zenon zapala się na około 1-2 sekundy i gaśnie, ale gdy wyłączę i ponownie włączę światła to jest ok. Niewiem dlaczego. Jakieś podpowiedzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hohe Zgłoś #54 Napisano 18 Stycznia 2009 No jednak nie jest tak różowo jak myślałem. Zenony gasną co kilka minut/kilometrów. Raz jeden, raz drugi, czasami prawie równocześnie. Co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #55 Napisano 18 Stycznia 2009 Co robić? Wymienić na inne przetwornice lub odzyskać kasę za chiński badziew. To ja w 12-to letnim padle nie żałowałem i kupiłem za 750 pln i nie narzekam Chytry dwa razy traci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hohe Zgłoś #56 Napisano 18 Stycznia 2009 Nie chcę upierdliwie przypominać, ale kupiliśmy Kuczlaw zestawy na tej samej aukcj,i a problem leży po stronie kompa w Pasztecie. Moim skromnym zdaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #57 Napisano 18 Stycznia 2009 Nie chcę upierdliwie przypominać, ale kupiliśmy Kuczlaw zestawy na tej samej aukcj,i a problem leży po stronie kompa w Pasztecie. Moim skromnym zdaniem. Aaa, to zwracam honor W takim razie sprawdź podłączenie masy i plusa w przetwornicy. Ja dodatkowo je izolowałem koszulkami termo i zaginałem bo były luźne. Opisz lub wrzuc fotki jak montowałeś --- scalone --- Co do mojej pomyłki to edytowałeś wcześniej swojego posta i to mnie zmyliło Nie wiedziałem jaki masz zestaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #58 Napisano 19 Stycznia 2009 Mam tylko jedno pytanie a właściwie to mnie ciekawość zżera po co przepłacać?? Jakoś 4 miechy tamu kupiłem zestaw za jakieś 240zł z barwą 5000K by było max białe światło a nie z poświatą niebieską i jest tak jak tego chciałem. Działają niezawodnie i do tego nie musiałem nic stosować dodatkowo. Faktem jest że noszę się z zamiarem zakupu oryginalnych lamp a jak ustalę jednoznacznie że da się dorobić skręty to właściwie następnego dnia kupie co trzeba. Mam nadzieję że nikt znowu nie wyskoczy ze spryskiwaczami :617:. a ja mam nadzieję,że nigdy nie będę musiał cie mijać po drodze nocą!!!a psy swoją drogą zamiast stać za krzakiem z suszarkami powinny pozabierać dowody tym "XENONOM":634:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vpw Zgłoś #59 Napisano 19 Stycznia 2009 a ja mam nadzieję,że nigdy nie będę musiał cie mijać po drodze nocą!!!a psy swoją drogą zamiast stać za krzakiem z suszarkami powinny pozabierać dowody tym "XENONOM":634:. Kiedyś sobie myślałem, że to fanaberia, aby xenony miały system autopoziomowania i spryskiwacze/wycieraczki. Od czasu jak mnie życie zmusiło do ruszenia w trasę, przeklinam często i gęsto debili, którzy dla niebieskiego światełka oślepiają mnie z każdej strony. Już z 10% samochodów w rocznikach plasujących się w zeszłym wieku pokazuje jakie to z nich fury - wsadzając xenony. Chyba to wynik ich ceny, która jest niższa niż nowe pióra do wycieraczek, 5 l płynu do spryskiwaczy i myjnia dla samochodu. Z perspektywy właściciela takich "xenonów" byłaby to lepsza inwestycja w lepszą widocznośc drogi i do tego dużo lepsza dla innych użytkowników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #60 Napisano 19 Stycznia 2009 @vpw, @azrael Tylko jedno pytanie: czy macie radia CB?? tak... ciekawe po co, bo chyba nie w celu szybkiego wezwania pomocy dla kogos kto zostal oslepiony przez moje xenony i dalej nic nie widzi?? czy moze chcecie wiedziec gdzie "można" podgonić?? Panowie liczę na rzetelną odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach