Skocz do zawartości

viperjn

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O viperjn

  • Urodziny 10.08.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Jerzy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sosnowiec

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich posiadaczy . Po miesiącu nieużytkowania mojego paska od dwóch dni przeżywam koszmar w reanimacji i doprowadzeniu do użytkowania mojego paska. Padł akumulator po miesiącu czuwania, co poskutkowało nie wiem czy ktos miał taki przypadek reset wielu ustawień. Po walce Vagiem kilka pozostało i nie mam pojęcia jak się ich pozbyć. 1) zaczęło wyrzucać bład auto-hold , którego w samochodzie nie mam, okazało się że sterownik zakodował funkcje auta z auto-holdem ??? jak to możliwe nie wiem. 2) awaria elektycznego hamulca ręcznego, po procedurze kalibracji wykasowaniu błędów ruszył ale co jakiś czas wyrzuca błąd i daje sygnał dźwiekowy ???? 3) najważniejszy błąd w module ABS- 03, bład kalibracji kąta skrętu lub złe nastawy początkowe błąd ten wystepuje też w module Steering Assist 44 postępuje zgodnie z procedurą [select] [03 - Brake Electronics] [security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 3 should say "OK". [Done, Go Back] [select] [44 - Steering Assist] [Coding-II - 11] or if that function is not available then use [sec.Access - 16] instead Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 1 should say "OK". [Done, Go Back] wyniki sa ok a błąd nadal powtarza się, i takie odczucie jakby wspomaganie słabiej zaczeło na postoju działać. Z drugiej strony jeżeli po padnięciu akumulatora takie rzeczy się dzieje , w samochodzie tej klasy to chyba jakaś porażka , proszę o pomoc lub jakieś naprowadzenie jak to usunąć
  2. Dzięki za podpowiedzi rzeczowe lub ich brak.... Dla wszystkich forumowiczów chcacych domykać szyby w swoich passkach 3C. 1. Na pin 13 w 20złączowym module na drzwiach kierowcy podaje - (czas około 25s) 2. Trzeba przekodowac moduł komfortu (46) byte 6 dla tych co wiedza to zrobią reszta jak nie wiem to i tak nie skorzysta. Jezeli ktos chce wiecej to piszcie na pw
  3. Panowie prosze o troche więcej konkretów?? 1) Czy pin 13 we wtycze to prawidłowy do podłaczanie (może ktoś ma schemacik z rozpiską pinów sterownika na drzwiach kierowcy) 2) Jeżeli przekodować moduł komfortu - to dokładnie co jakaś podpowiedź 3) Jeżeli seo podaje mase na ten pin , to dlaczego nawet po podaniu przezemnie minusa nie domyka - no chyba że trzeba sterować + dlatego pytam
  4. Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś ćwiczyl domykanie szyb przez alarm. |Mam seo wersja can i chce wysterowac moduł na drzwiach kierowcy aby domykał szyby (zgodnie z opisem seo 13 pin w złaczu) no i niestety nie działa. Może to nie ten pi a może jakaś inna metoda. Nawet jak podam recznie mase też nie działa. Jak przytrzymam kluczyk to szyby tez nie ida (w B5 działało i tam bez problemu to zrobiłem) może jakis inny pomysł. Czasami zapominam domknąć szyb a nie chce mi się ciagle trzymac przycisku pilota.
  5. viperjn

    Brak hamulców?

    Może nie na temat ale identyczny przypadek miałem w B5 , hamulec twardł i niesypał błedów komp, czasami tylko lampka od ABS zapalała się, po 3 miesiącach takich sporadycznych awarii wyszło.... uwalona moduł sterujący abs- i łapało podno na zaworach wewnątrz pompy abs oczywiscie wymieniłem calosc bo nierozbieralna czesc, odpowietrzyłem i ok. Serwis szukał przyczyn od strony serwa, podcisnienia ale nic nie znaleźli..... . Tak nawiasem mówiąc odłaczenie abs tzn wtyczki nie powinno miec wpływu na hamulec - a tu sie cos wewnatrz blokowało ...
  6. Może podpowiecie gdzie zmienic jezyk wyswietlacza na angielski (1/2 FIS) i nie mam wyświetlanego menu oczywiście za pomcą VAG-HEX-Cana ale żeby kilometry nie zmieniły się na mile???/ Komunikaty po niemiecku - nie wszystkie rozumiem.
  7. Odpowiadam wszystkim. ZNALAZLEM SWIERSZCZA. Otóż jedna z malych rolek prowadzacych przy pasku rozrządu tak sobie posikiwała. Pasek rozrządu dobrze napiety, wystarczyła kropelka oleju do wewnątrz i zrobiło się cichutko.
  8. Nie do końca Czujnik przy skrzyni biegów musi byc - i nie wiem czy pokrywa sprzegła nie inna. Powiem z innej beczki - chciałem przełożyć silnik FSI na TFSI i siedzialem z zaprzyjaznionym diagnosta i nawet wyszlo ze inna skrzynia , inne lapy tysiace innych pierdół. Teoretycznie da się , praktycznie tak jak piszecie z xenonami i samopoziomowaniem z kompletnym zestawem kufateca bez problemu - kosztowo no cóż wychodzi drogo. Ale vw to taka fura ze sie da wiele rzeczy dołożyć ale czy to jest opłacalne - owszem nie lepeij kupic i dolozyc do bardziej wypasionego - ale kiedy nie ma takiej opcji to się wile rzeczy da. Pozdrowionka Wesołych Świąt
  9. Witam wszystkich. Otóz mam "świerszca" w silniku. NA zimnym cos popiskuje od strony kół pasowych. Myśłałem że to pasek , albo rolka napinacza albo łożysko od alternatora - żadne z tych elementów. Jak się nagrzeje przestaje. Jak mocniej dodam gazu na lekko nagrzanym silniku zapiszczy cichutko i cisza. Na goracym nic sie nie dzieje. Problem o dziwo wystepuje jak samochód postoi lika dni bez odpalania........ Bardzo jest to denerwujące - przebieg 30000 - w serwsie powiedzieli że to może koło pasowe na wale. Prosze czy ktoś z szanownych forumowiczów nie spotkał się podobnym przypadkiem
  10. Klocki sprawdz - taki mialem obj aw w B5- przegub inaczej slyczać
  11. Śruby masz pod raczka do ciągnięcia drzwi - trzeba ten plastik delikatnie podwazyc i wyciagnac i jest dostep do dwóch srub , i jedna widoczna na dole tapicerki. Czasami pekaja takie nowego typu spinki (kupilem w ASO 10szt i nieżaluje zawsze któras peknie). Co do głośników to niestety oszczednosci koncernu nie ma nawet przewodów i też je trzeba ciągnąć( tak było u mnie) a u kumpla to mu nawet zaślepki głośników w tapicerce dali pełne ze musiał je zmieniać
  12. Vagiem -sprawdzisz , wchodzisz w bordnetz włączasz long coding i w opcjach widzisz czy masz xenon czy go brak
  13. Nie najnowszy tylko taki który obsługuje ksenony , wtedy koduje sie go zeby nie sprawdzal spadku napiecia tak jak to ma przy zwyklej zarowce (bo wtedy wykrywa przerwa obwodu i odlacza go - stad miganie) albo...... właczenie równolegle zarówki lub rezystora symulujacego żarówke - wtedy bordnetza można oszukac ale to troche jak rzemiocha nie w takiej bryce
  14. Jak pisałem kiedys mam SEO i jest w pełni zadowolony ,poszukaj w sklepach internetowych od alarmów nie allegro tam róźnie bywa z z fachowością...... Podłączenie do CAN to tylko 2 kabelki, wszystko opisane spoko....., zaoszczedzenie na istalacji nie oszczedzi na "....fachowości zabezpieczenia ....." no chyba ze ma sie AC a to ma byc tylko wyjka..
  15. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nie wiedziałem czy założyc temat w dziale navi czy audio bo dotyczy porównania dwóch urzadzeń w obu tych zakresach . Wpisałem więc w dzial audio. Pokrótce mam zamontowana navi MFD2 jak to gra sami wiecie więc juz po prostu nie wytrzymałem chce to zmienić . Szukałem na allegro RNS 510 i znalazłem taki kombajn jakieś CMS ( podobno na Samsungu oparte) http://www.allegro.pl/item397494482_nawigacja_cms_vw7099_automapa_lepsza_od_rns_510.html mam pytanie czy ktos może to testował jak to gra czy w ogóle jest sens to brac czy RNS 510 czy może od razu jakiegos Pioniera na 2din . Plusem tu jest od strony navi automapa gdzie mozna sobie suszarki uaktywnic czego w fabrycznej navi nie ma... Stawiam na jakość audio , co do navi to na drugim miejscu (mam 2 rozne na palmie, i mialem fabryczna i niestety na Polske jest za slaba- wiem ze od razu odezwa sie glosy sprzeciwu ale ja mówie o stopniu pokrycie gdzie sa uliczki osiedlowe a w fabrycznej nawet ulicy na planie nie ma) Prosze o wszelkie sugestie bo muza w tym aucie jestem załamany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności