Endrju Zgłoś #201 Napisano 21 Maja 2011 Rozumiem że skoro jest to standardowa lampa bixenonowa to te żarówki H7 są wykorzystywane jako doświetlenie zakrętów wówczas jak ktoś nie posiada lamp przeciwmgielnych. Nie do końca tak jest, ja posiadam halogeny a doświetlanie zakrętów mam przy pomocy tych zarówek w lampie głównej, wiec nie wiem dlaczego Ty masz z halogenów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #202 Napisano 23 Maja 2011 Nie do końca tak jest, ja posiadam halogeny a doświetlanie zakrętów mam przy pomocy tych zarówek w lampie głównej, wiec nie wiem dlaczego Ty masz z halogenów. W 30bitowym bordnez'ie możesz wybrać jak ma działać doświetlanie, jest kilka opcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #203 Napisano 5 Czerwca 2011 (edytowane) Czy może się ktoś wypowiedzieć odnośnie montażu spryskiwaczy na lampy. Jak na razie ustaliłem że potrzeba 3C0 955 104 A - spryskiwacz prawy 3C0 955 103 A - spryskiwacz lewy 3C0 955 110 A - nakładka (zaślepka otworu) na spryskiwacz prawy 3C0 955 109 A - nakładka (zaślepka otworu) na spryskiwacz lewy 3B7 955 671 - pompka spryskiwacza przekaźnik oznaczony jako 53 - ma może ktoś jego numer do zamówienia w ASO, lub parametry jakie powinien mieć podłączenie elektryczne wg tego schematu Kodowanie 09 Centralny Moduł Elektryki (J519), BYTE 1, Bit 1 - aktywacja sprysków w BYTE 5 i 6 - ustawiamy parametry opóźnienia i czasu aktywacji Czy do tego wszystkiego jest jeszcze potrzebny nowy/inny zbiorniczek na płyn, czy w ten co się ma obecnie można zamontować dodatkową pompkę na spryskiwacze lamp. Ma może ktoś fotografie jak wygląda zderzak od środka z pociągnięta instalacją spryskiwaczy. Są potrzebne jeszcze jakieś sprytne blaszki które mocują przewody od wody Edytowane 5 Czerwca 2011 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #204 Napisano 5 Czerwca 2011 (edytowane) przekaźnik oznaczony jako 53 - ma może ktoś jego numer do zamówienia w ASO, lub parametry jakie powinien mieć ETKA podaje ten przekaźnik: 8K0 951 253 przekaźnik styku roboczego układ mycia reflektorów 40A miejsce przekaźnik/ozn-nr 4/643 do zastosowania dla numeru: 53+373 Czy do tego wszystkiego jest jeszcze potrzebny nowy/inny zbiorniczek na płyn, czy w ten co się ma obecnie można zamontować dodatkową pompkę na spryskiwacze lamp. Zbiorniczek spryskiwacza w przypadku xenonów jest 2-częściowy: 3C0 955 453 Q-góra 3C0 955 453 N-dół 3C0 955 489 A-tuleja na łączenie obu części zbiornika 3B7 955 681-pompka spryskiwacza reflektorów 3C0 815 948-uchwyt mocujący dolną część zbiornika spryskiwacza Podałeś wyżej zły numer pompki. Edytowane 5 Czerwca 2011 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #205 Napisano 5 Czerwca 2011 Czyli trzeba zapodać nowy zbiornik, ale w nim są 2 pompki czy tylko jedna która obsługuje szyby i lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #206 Napisano 5 Czerwca 2011 (edytowane) Czyli trzeba zapodać nowy zbiornik, ale w nim są 2 pompki czy tylko jedna która obsługuje szyby i lampy Dwie pompki są-jedna od szyby (zostawiasz starą, którą masz, bo to ta sama), druga od świateł-ona daje już wyższe ciśnienie (numer ETKA podałem wyżej). Pompkę od szyby masz montowaną do górnej części zbiornika, a od świateł do dolnej. Trzeba jeszcze instalację elektryczną pociągnąć-ale jak to zrobić, to nie wiem... Jak już wszystko zrobisz, to musisz koniecznie na forum opisać, bo mnie też ta przeróbka interesuje Z tego, co wstępnie wiem, to cała instalacja węży i sprysków jest mocowana do zderzaka (a nie tak, jak w 3BG). Edytowane 5 Czerwca 2011 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #207 Napisano 5 Czerwca 2011 Z tego, co wstępnie wiem, to cała instalacja węży i sprysków jest mocowana do zderzaka (a nie tak, jak w 3BG). dlatego przydało by się foto jak to jest pomocowane - jak ktoś ma niech zapoda. Zrobi się z tego podłączenia instrukcyjkę Znalazłem jakieś foto zderzaka z instalacją w necie ale słaba jakość i mało widoczne. Trzeba jeszcze instalację elektryczną pociągnąć-ale jak to zrobić, to nie wiem... elektryka to nie problem tylko graty do niej zdobyć to jest wyczyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simon6 Zgłoś #208 Napisano 5 Lipca 2013 Odświeże temat i mam pytanko co tych ktorzy montowali oryginalnego ksenona jaki koszt mniej wiecej takiej instalacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
januszskawica Zgłoś #209 Napisano 20 Lipca 2013 jestem w trakcie pozostało mi kodowanie centralki koszty łatwo wyliczysz z allegro wiec potrzebujesz 2* bi xenon sterownik swiateł 2* czujniki poziomowania i dużo wolnego czasu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #210 Napisano 2 Lutego 2015 Panowie, nie chciałem otwierać nowego tematu.. A jakie żarówki używacie do swoich ksenonów skrętnych ? Muszę wymienić żarówki i myślę jakie tu kupić (jakiej firmy, jaka moc itd). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #211 Napisano 2 Lutego 2015 Panowie, nie chciałem otwierać nowego tematu.. A jakie żarówki używacie do swoich ksenonów skrętnych ? Muszę wymienić żarówki i myślę jakie tu kupić (jakiej firmy, jaka moc itd). W B6 palniki xenonowy Philips D1S... Żarówka H7-najzwyklejsza w świecie żarówka. W B5 3BG palniki xenonowe Osram Xenarc, żarówki H7 na drogowych najzwyklejsze w świecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #212 Napisano 21 Lipca 2015 Panowie chcę podrzucić może już stary temat,a mianowicie: czytałem stare wątki o ksenonach do B6,ale strony na Aledrogo są już w archiwum,a jest tego tyle że nie wiem co wybrać. Może macie namiary, jakie ksenony do B6 3C z 2010 roku i gdzie kupić ,bo nie chciałbym trafić na chińskie podróbki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #213 Napisano 21 Lipca 2015 Potrzeba 2 lampy pod małe przetwornice, wiązkę, czujnik poziomowania wraz osłoną, sterownik nowego typu i trochę pracy. Nam montaż Zenona zajmuje 4 -5 godzin, do tego spryski max godzinkę dodatkowo. Najgorsze to zdobyć lampy i wiązki. Wiązki mamy ale lampy to trzeba polować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #214 Napisano 21 Lipca 2015 Piotr, piszesz że trzeba wymienić lampy,coś do poziomowania i spryskiwacze. A coś takiego do moich obecnych lamp mogę wmontować??? http://allegro.pl/zestaw-h3-hb3-h4-hb4-h1-h7-slim-hid-ksenon-cyfrowy-i5548086357.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #215 Napisano 21 Lipca 2015 Możesz wszystko tylko patrz aby były to przetwornice elektroniczne z CAN, a jeśli chcesz dobrze zrobione kup same lampy bez AFS tylko z przetwornicami i nie zakładaj poziomowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spek Zgłoś #216 Napisano 5 Stycznia 2017 Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego jedne zaślepki spryskiwaczy maja dwa kołki taki same a inne jeden kołek i też w tym samym miejscu płaski kołek czy czymś się prócz kołków te zaślepki różnią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PUNISHERWD Zgłoś #217 Napisano 13 Lutego 2017 Witam. Mam pytanie , mianowicie chodzi mi o zasięg bixenonów - po wymianie mechanik podniósł mi zasięg na krótkich na maxa bo tak krótko biły że gościa na przejściu nie było widać teraz w miarę ale na długich ptaki mogę z gałęzi zganiać czy coś można w tym temacie zrobić , Passek 2010 r. kupiony w Polsce .W poldku miałem lepsze a szwagier w yarysce mówi że ma na krótkich lepszą widoczność . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach