Remik83 Zgłoś #41 Napisano 10 Sierpnia 2009 padnieta wiskoza moze byc przyczyna ze wentylator wogole sie nie wlacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #42 Napisano 10 Sierpnia 2009 padnieta wiskoza moze byc przyczyna ze wentylator wogole sie nie wlacza? Raczej tak - to wlasnie wiskoza steruje tym wentylatorem. Oczywiscie jesli mowimy o wentylatorze chlodnicy tym wiekszym - nie elektrycznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #43 Napisano 8 Grudnia 2009 Mam problem z wiatrakiem od chlodnicy a raczej ze znikajacymi lopatkami w nim, ktoregos pieknego dnia zauwazylem ze brakuje lopatki i pojechalem do mechanika, zalozyli mi nowy wiatrak. Za jakis czas bylo to samo, znowu brakowalo jednej lopatki, pojezdzilem dluzszy czas okazalo sie ze kolejna sie ulamala... zalozyli mi drugi wiatrak i wymienili poduszki. Za jakis czas znowu nie bylo jednej lopatki, pojechalem do mechanika poraz kolejny i wymienil mi znowu poduchy na oryginalne tym razem i wymienili wiatrak... dosyc dlugo mialem spokoj i dzisiaj zagladam a tu nie ma znowu jednej lopatki moze jest to zbieg okolicznosci ale lopatki mi sie lama po bardzo szybkim ruszaniu a nawet mam podejzenia ze po szybkim cofaniu... Czy ktos ma pojecie o co kaman? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoo-who Zgłoś #44 Napisano 8 Grudnia 2009 Mi też wiatrak trochę rzęcholi, myślę go trochę podsmarować na początek ale nie wiem jak to zrobić i czym najlepiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #45 Napisano 8 Grudnia 2009 Raczej nie pomoże:p , wiskoza siada i tyle . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #46 Napisano 8 Grudnia 2009 to chyba masz cos krzywo ze sie łamią a na chłodnicy nie ma "oznakowania" od połamanych łopatek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #47 Napisano 8 Grudnia 2009 No na chlodnicy to widac ze sie lama, jest pare sladow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #48 Napisano 8 Grudnia 2009 Może mocowanie wentylatora przekżywione? ( bity był czy cos) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orele Zgłoś #49 Napisano 8 Grudnia 2009 ja też tak myśle, posmaruj dobrze, zobaczymy co będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #50 Napisano 9 Grudnia 2009 (edytowane) Może mocowanie wentylatora przekżywione? ( bity był czy cos) Byl bity, sam osobiscie to zrobilem ale caly przod byl wymieniany tzn: maska, caly zdezak, lampy, chlodnica to wszystko bylo nowe nie uzywane... ale moze slabej jakosci bo jak wlacza sie drugi bieg wentylatora od klimy to troche wibruje... samochod byl naprawiany w USA wiec moze chinskie czesci jakies Edytowane 9 Grudnia 2009 przez Torreto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacob Zgłoś #51 Napisano 10 Grudnia 2009 mialem tak samo po wlaczeniu silnika chodza dwa wentylatory,caly czas, temp na kontrolce 90C na klimatroniku troche ponad 70, odlaczylem ten drugi wentylator przez rozlaczenie go przy wtyczce juz tak nie buczy ale ten drugi caly czas chodzi teraz temp na kontrolce ciagle 90 ale na klimatroniku czasem podchodzi do ponad 80 , wiec czy ta wiskoza ma wplyw na 2 wentylatory???? bo chcialem termostat wymieniac myslalem ze to jego wina a teraz to juz sam nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
streetracer1 Zgłoś #52 Napisano 13 Grudnia 2009 Witam.jestem tu nowy ale tak czytam i chce sie poradzic. kupiłem passata b5 97r 1.8 20V i mam problem z odpalaniem.Tzn: na zimnym silniku odpala ale jak nie dam gazu to zaraz gasnie albo nierówno pracuje. jak sie troszke silnik zagrzeje to juz jest wszystko ok. Tak jakby ssanie sie nie załaczało.aa i temperatura silnika jest ciagle na pierwszej kresce od dołu. nie dogrzewa sie w ogole. ktos pomoze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #53 Napisano 9 Kwietnia 2014 Odkopie. 1.8T AWT. Po odpaleniu na zimnym na ssaniu przy zwiekszonych obrotach slychac jak wiatrak mocniej sie kreci. Po paru sekundach, ale przy tych samych zwiekszonych obrotach wiatrak troche zwalnia. Gdy dodaje gazu, wiatrak nie przyspiesza - na zimnym to OK. Na goracym silniku tez nie przyspiesza i nie ma problemow z zatrzymaniem go np. za pomoca szmatki w palcach. A powinien jjuz stawiac opor. Problemow z temp. np. na autostradzie przy 130-140km/h nie zauwazylem. TSilnik trzymal 92-95C wg climatronica kan. 45. Wisko uszkodzone czy moze jest OK? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach