Skocz do zawartości
Carrey

Problem z wentylatorem chłodnicy.

Rekomendowane odpowiedzi

padnieta wiskoza moze byc przyczyna ze wentylator wogole sie nie wlacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
padnieta wiskoza moze byc przyczyna ze wentylator wogole sie nie wlacza?

 

Raczej tak - to wlasnie wiskoza steruje tym wentylatorem.

Oczywiscie jesli mowimy o wentylatorze chlodnicy tym wiekszym - nie elektrycznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z wiatrakiem od chlodnicy :( a raczej ze znikajacymi lopatkami w nim, ktoregos pieknego dnia zauwazylem ze brakuje lopatki i pojechalem do mechanika, zalozyli mi nowy wiatrak. Za jakis czas bylo to samo, znowu brakowalo jednej lopatki, pojezdzilem dluzszy czas okazalo sie ze kolejna sie ulamala... zalozyli mi drugi wiatrak i wymienili poduszki. Za jakis czas znowu nie bylo jednej lopatki, pojechalem do mechanika poraz kolejny i wymienil mi znowu poduchy na oryginalne tym razem i wymienili wiatrak... dosyc dlugo mialem spokoj i dzisiaj zagladam a tu nie ma znowu jednej lopatki :( moze jest to zbieg okolicznosci ale lopatki mi sie lama po bardzo szybkim ruszaniu a nawet mam podejzenia ze po szybkim cofaniu... Czy ktos ma pojecie o co kaman?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też wiatrak trochę rzęcholi, myślę go trochę podsmarować na początek ale nie wiem jak to zrobić i czym najlepiej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie pomoże:p , wiskoza siada i tyle .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chyba masz cos krzywo ze sie łamią a na chłodnicy nie ma "oznakowania" od połamanych łopatek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No na chlodnicy to widac ze sie lama, jest pare sladow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mocowanie wentylatora przekżywione? ( bity był czy cos)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też tak myśle, posmaruj dobrze, zobaczymy co będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może mocowanie wentylatora przekżywione? ( bity był czy cos)

Byl bity, sam osobiscie to zrobilem :) ale caly przod byl wymieniany tzn: maska, caly zdezak, lampy, chlodnica to wszystko bylo nowe nie uzywane... ale moze slabej jakosci bo jak wlacza sie drugi bieg wentylatora od klimy to troche wibruje... samochod byl naprawiany w USA wiec moze chinskie czesci jakies :(

Edytowane przez Torreto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem tak samo po wlaczeniu silnika chodza dwa wentylatory,caly czas, temp na kontrolce 90C na klimatroniku troche ponad 70, odlaczylem ten drugi wentylator przez rozlaczenie go przy wtyczce juz tak nie buczy ale ten drugi caly czas chodzi teraz temp na kontrolce ciagle 90 ale na klimatroniku czasem podchodzi do ponad 80 , wiec czy ta wiskoza ma wplyw na 2 wentylatory???? bo chcialem termostat wymieniac myslalem ze to jego wina a teraz to juz sam nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.jestem tu nowy ale tak czytam i chce sie poradzic. kupiłem passata b5 97r 1.8 20V i mam problem z odpalaniem.Tzn: na zimnym silniku odpala ale jak nie dam gazu to zaraz gasnie albo nierówno pracuje. jak sie troszke silnik zagrzeje to juz jest wszystko ok. Tak jakby ssanie sie nie załaczało.aa i temperatura silnika jest ciagle na pierwszej kresce od dołu. nie dogrzewa sie w ogole. ktos pomoze??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopie.

 

1.8T AWT.

Po odpaleniu na zimnym na ssaniu przy zwiekszonych obrotach slychac jak wiatrak mocniej sie kreci. Po paru sekundach, ale przy tych samych zwiekszonych obrotach wiatrak troche zwalnia. Gdy dodaje gazu, wiatrak nie przyspiesza - na zimnym to OK.

Na goracym silniku tez nie przyspiesza i nie ma problemow z zatrzymaniem go np. za pomoca szmatki w palcach. A powinien jjuz stawiac opor.

Problemow z temp. np. na autostradzie przy 130-140km/h nie zauwazylem. TSilnik trzymal 92-95C wg climatronica kan. 45.

 

Wisko uszkodzone czy moze jest OK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności