Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

O to chodzi ze już wszystkie przeglądnięte. Komp podmieniony na inny. Aku nowy ma 2 miesiące. Zaraz sprawdze jeszcze kable do stacyjki bo tylko juz to pozostało chyba...

 

---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:13 ----------

 

rozkręciłem obudowe pod kierownicą żeby dostać się do stacyjki, docisnąłem wtyczkę co wchodzi do stacyjki i wszystko zaświeciło, auto odpaliło :dobrze. Teraz tylko kupić kostkę i wymienić i powinno być ok:) teraz tylko poszukać jak ją wymontować bo podobno jest przykręcona śrubkami tylko nie wiem w którym miejscu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie może jakim kluczem wykręcić tą kostkę ze stacyjki??na śrubokręt krzyżak czy ibus??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś wie może jakim kluczem wykręcić tą kostkę ze stacyjki??na śrubokręt krzyżak czy ibus??
chodzi ci o

stacyjka.th.jpg

 

jeśli tak to nazwa mówi za siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeczytałem cały temat ale nie znalazłem podobnego problemu do mojego. Przynajmniej nie wyjaśnienia identycznej sytuacji.

 

1,9 TDI 1999r Kupiłem dwa dni temu. Chodzi elegancko prócz jednego momentu.

Nagrzany, wyłączony na chwile ( siusiu na stacji po drodze) już nie odpala. Zadzwoniłem z trasy do gościa co mi go sprzedał 2 h wcześniej i on poradził abym... schłodził pompę polewając wodą ( pomijam temat ze sprzedał mi z usterką). Wylałem powoli 2l butle wody, schłodziłem i odpalił od razu. Ten numer powtarzam od 2 dni za każdym razem i działa.

Gorąca pompa - nie odpala.

Schłodzona - odpala od razu.

Czy mniej więcej ktoś może mnie pokierować na przyczynę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, przeczytałem cały temat ale nie znalazłem podobnego problemu do mojego. Przynajmniej nie wyjaśnienia identycznej sytuacji.

 

1,9 TDI 1999r Kupiłem dwa dni temu. Chodzi elegancko prócz jednego momentu.

Nagrzany, wyłączony na chwile ( siusiu na stacji po drodze) już nie odpala. Zadzwoniłem z trasy do gościa co mi go sprzedał 2 h wcześniej i on poradził abym... schłodził pompę polewając wodą ( pomijam temat ze sprzedał mi z usterką). Wylałem powoli 2l butle wody, schłodziłem i odpalił od razu. Ten numer powtarzam od 2 dni za każdym razem i działa.

Gorąca pompa - nie odpala.

Schłodzona - odpala od razu.

Czy mniej więcej ktoś może mnie pokierować na przyczynę?

brak smarowania pompy nastawnik przy pompie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poradził abym... schłodził pompę polewając wodą ( pomijam temat ze sprzedał mi z usterką)

Ewidentnie zwalona pompa wtryskowa, czas na regenerację/wymianę. Stąd oferta sprzedaży, pewnie skalkulował sobie poprzedni właściciel co i jak. :)

Ile, przynajmniej teoretycznie, masz najechane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tutaj raczej nie ma kreconego licznika bo jest 320000 a na tyle nawet nie wyglada.

A na co wpływa takie chłodzenie? Naprawde trzeba juz pompe zmieniac? Nic drobniejszego to nie moze byc?

Edit:Cena nowej mnie przed chwilą zwaliła z nóg. Orientacyjnie regeneracja to jaki koszt?

Edytowane przez JackDaniels

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No tutaj raczej nie ma kreconego licznika bo jest 320000 a na tyle nawet nie wyglada.

A na co wpływa takie chłodzenie? Naprawde trzeba juz pompe zmieniac? Nic drobniejszego to nie moze byc?

Edit:Cena nowej mnie przed chwilą zwaliła z nóg. Orientacyjnie regeneracja to jaki koszt?

320 tys. km to jeszcze normalny przebieg. Może niekręcony, a może kręcony.

 

W dziale giełda ostatnio kolega Jarek (passat1.8t) miał pompę do AFNa za 400 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję pomocy!

Wczoraj wróciłem z nad naszego pięknego morza ale już podczas jazdy a dokładniej w tamtą stronę gdy zatrzymałem się z rodzinką na siusiu i zgasiłem autko a następnie za jakieś 15 min. zapaliłem silnik i w momencie rozruchu podskoczyły mi obroty tak jak bym zrobił tzw. "przygazówkę" Obroty natychmiast spadł a silnik pracuję normalnie miarowo. Nie wiem co to może być bo posiadam paska z automatyczną skrzynia biegów 1,9 TDi i nie jest możliwe żeby przy gazować odpalając z pozycji "P". Od tamtej pory za każdym razem przy odpalaniu skaczą obroty i momentalnie spadają.

Dodam tylko chociaż wiem że to chyba nie ten temat ale od tego feralnego momentu poczułem wyraźny spadek mocy silnika proszę was o poradę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zgasiłem autko a następnie za jakieś 15 min. zapaliłem silnik i w momencie rozruchu podskoczyły mi obroty tak jak bym zrobił tzw. "przygazówkę" Obroty natychmiast spadł a silnik pracuję normalnie miarowo.

witam,

zauważyłem u siebie dokładnie taki sam objaw, już dwukrotnie. Tyle że przerwa między zgaszeniem a odpaleniem nie była aż tak duża, u mnie było to ok 2-3 min. skrzynia manual, noga na sprzęgle i hamulcu, gaz nie ruszany. problemu z mocą nie odnotowałem, spalanie w normie, nie bierze oleju, odma jak u wszystkich - zaolejona.

prośba o diagnozę.

pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem w moim 1.9 tdi 110 km jest od około 1 miesiąca wydaje sie bardzo dziwny ale jest polega na tym że ciężko zapalić samochód w ciepły dzień np. wychodząc z pracy o 14. Co najdziwniejsze rano np o 5 odpala na dotyk zawsze a w południe po postoju bardzo ciężko dodam że świece żarowe są sprawne.vag nie pokazuje żadnych błędów.prosze o pomoc pozdrawiam

Edytowane przez slipek15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób eksperyment i ściągnij wtyczkę od czujnika temperatury jak będziesz go odpalał po pracy. Sam się przekonasz czy odpali od strzała czy nie i bedziesz miał odpowiedź. Świece przy obecnych temperaturach nie powinny się załaczać, tylko po przekręceniu kluczyka powinna mrugnąć kontrolka. Mógłbyś jeszcze sprawdzić kąt wtrysku jaki masz vagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macieju,czujnik cieczy chłodzącej na dzień dobry,źle wskazuje zapewne,choć VAG wskazałby błąd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrób eksperyment i ściągnij wtyczkę od czujnika temperatury jak będziesz go odpalał po pracy. Sam się przekonasz czy odpali od strzała czy nie i bedziesz miał odpowiedź. Świece przy obecnych temperaturach nie powinny się załaczać, tylko po przekręceniu kluczyka powinna mrugnąć kontrolka. Mógłbyś jeszcze sprawdzić kąt wtrysku jaki masz vagiem.

a gdzie znajde tą wtyczke od czujnika temperatury ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prawej stronie bloku w krućcu wodnym. Kwadratowa wtyczka, a sam czujnik zabezpieczony jest zawleczką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz vaga sprawdz najlepiej rano wskazania czujnika temperatury. O ile dobrze pamietam kanał 12 , blok4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety odłączenie czujnika temperatury płynu chłodzącego nie pomogło. Temperatura płynu rano po podłączeniu komputera pokazywała 9 stopni przy zewnętrznej 5 stopni. Oczywiscie samochód odpalił na dotyk a po około 9 godzinach postoju to jest do 16 miał duży problem z odpaleniem. pomocy niewiem już co może być przyczyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy znajdzie się ktoś kto pomoże rozwiązać problem z odpalaniem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po prawej stronie bloku w krućcu wodnym. Kwadratowa wtyczka, a sam czujnik zabezpieczony jest zawleczką.

 

jakieś foto ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może tak kolego zrobiłbyś logi i wrzucił na forum? Zapewne pozwoliłoby to na jakąś sensowną diagnozę. Można też podejrzewać, że pompa wtryskowa siada.

Edytowane przez szneider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności