MB89 Zgłoś #461 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) Naładowałem akumulator i kręci, no ale zapalić już nie chce. Samochodem nie jeździłem 5 dni (choroba), a temperatura w KRK to ostatni -20 w nocy i -13 w dzień. I w sumie nie wiem , czy dolać 1-2 L benzyny. Co radzicie?? Edytowane 5 Lutego 2012 przez MB89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitoleko Zgłoś #462 Napisano 5 Lutego 2012 Właściwie to jak to jest z tą benzyną - można lać do PD-kow czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kupczak90 Zgłoś #463 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) Czy ktoś może mi pomóc w temacie ?? Auto nie pali zrobiłem logi, wyniki poniżej. Parę informacji: auto zgasło na drodze. Już nie odpalił, dzień wcześniej wymienione świece. Filtry i olej też nowe. Pompa i przewody paliwowe w porządku. W paliwie dodatek na zimę. Tylko nie wiem czy te logi dobrze zrobiłem. Te poniżej robiłem na samym zapłonie, a może trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem ?? i Które bloki jeszcze sprawdzać ?? Log (0 - 004,005,006) Log (1 - 007,008,009) Log (2 - 010,011,012) Log (3 - 000,001,003) Edytowane 5 Lutego 2012 przez Kupczak90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafff25 Zgłoś #464 Napisano 5 Lutego 2012 Po bardzo zimnej i mroźnej (-22) nocy próbowałem odpalić passata, rozrusznik kręcił ale silnik nie chciał zaskoczyć. Po trzeciej próbie zapaliły się kontrolki ABS i ESP oraz czerwona kontrolka oleju, wyświetlił się tez napis STOP na wyswietlaczui i coś po niemiecku związane z olejem. Co dalej robić? Wstawiłem paska do garażu i czekam az się rozgrzeje , ale czy mogę próbować go odpalić??? Pomocy!!! Passat B5 1.9 TDI ATJ 310 NM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lelobass Zgłoś #465 Napisano 5 Lutego 2012 najzwyczajniej w świecie paliwo Ci się zważyło. Odtaje to śmiało odpalaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #466 Napisano 5 Lutego 2012 i nie zapomnij dolac uszlachetniacza nastepnym razem(tak zapobiegawczo jesli tankujesz slabej jakosci paliwo lub letnie z banki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafff25 Zgłoś #467 Napisano 5 Lutego 2012 dzięki chłopaki za odpowiedz, poczekam aż się rozgrzeje w garażu i spróbuję odpalić, obawiam się tylko o ten napis STOP na wyświetlaczu i kontrolka oleju, aha ropkę tankuję zawsze na shellu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #468 Napisano 5 Lutego 2012 ropkę tankuję zawsze na shellu To postaraj się jeszcze o nowy filtr paliwa, jak dawno nie zmieniany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MatS Zgłoś #469 Napisano 5 Lutego 2012 Witam Jestem posiadaczem VW passata B6 2006r 140kM 2,0TDI. Ostatnio spotkała mnie podobna przygoda: Samochód ładnie bez problemu odpalił przy -20stC po przejechaniu ok. 2 km zgasł!!!! Próba jego odpalenia nie powiodła się po kilku chwilach od zgaśnięcia otrzymałem komunikat” STOP Oldruck Motor aus!” czyli ciśnienie oleju. Ponowne próby odpalenia nie powiodły się zholowałem VW do ciepłego garażu przy okazji akumulator siadł. Po odmrożeniu nie pali wciąż. I teraz nie wiem co robić czy ściągnąć go do warsztatu czy próbować samemu kombinować. Nadmieniam iż poziom oleju jest idealny oraz samochód do tej pory palił pięknie na mrozie, rozrusznik kręci tylko ten cholerny komunikat na czerwono!. Co może być tego przyczyną ???? Co robić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #470 Napisano 5 Lutego 2012 Co robić?? Zczytać błędy. Po za tym nie ten dział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafff25 Zgłoś #471 Napisano 5 Lutego 2012 Problem rozwiązany, passat w garażu odpalił aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #472 Napisano 5 Lutego 2012 dzięki chłopaki za odpowiedz, poczekam aż się rozgrzeje w garażu i spróbuję odpalić, obawiam się tylko o ten napis STOP na wyświetlaczu i kontrolka oleju, aha ropkę tankuję zawsze na shellu. Kontrolki ESP/ABS i STOP na wyświetlaczu zaświeciło się, gdyż długo kręciłeś rozrusznikiem i nie łapał. Stąd te kontrolki. Miałem to samo, nie chciał palić, kręciłem, STOP ESP/ABS. Podgrzałem i poszedł i zero błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #473 Napisano 5 Lutego 2012 dzięki chłopaki za odpowiedz, poczekam aż się rozgrzeje w garażu i spróbuję odpalić, obawiam się tylko o ten napis STOP na wyświetlaczu i kontrolka oleju, aha ropkę tankuję zawsze na shellu. Spoko, w czwartek mialem to samo. Z tym, ze nie mam wyswietlacza Kontrolka oleju sie pojawiła. Najgorsze bylo to, ze zamarzlo mi paliwo w czasie jazdy o 3 nad ranem! Musialem go zaholowac do kolegi do ogrzewanego garazu. Zmienilem filtr, dolalem benzyne(ok 2l na 40l ON) + uszlachetniacz. Po 5h w garazu odpalil i jezdzi mimo wiekszych mrozow niz w czwartek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybatb3 Zgłoś #474 Napisano 5 Lutego 2012 z tego co mi wiadomo to kontrolki abs wykrzyknik i oleju zapalaja sie dlatego iz krecac rozrusznikiem nie wytwarza sie takie cisnienie jak podczas normalnej pracy silnika, komputer zapamietuje ostatnie parametry i dlatego te komunikaty. Tak samo ma sie sprawa jak auto odpalimy za którym tam razem i aku nam troche padnie to przy odpalaniu sa kontrolki na liczniku i brzeczyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paniczxl Zgłoś #475 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) Witam. Też mam problem z odpaleniem w swoim AVF. Passat stał w weekend pod chmurką (-20 stopni) i rano ciężko z odpaleniem. Długo kręciłem kilka razy, tak jakby chciał a nie mógł, jakby paliwa nie dostawał. Z tego co zauważyłem to nie było słychać charakterystycznego wstrzyknięcia paliwa po przekręceniu zapłonu (paliwa 1/4baku) no i pedał od hamulca twardy jak kamień. Ten hamulec to przy tych mrozach codziennie po pracy jak odpalam to ledwo mogę wcisnąć. Świece, aku, filtr paliwa wszystko nowe. Jak ciepły to żadnych problemów. Możecie pomóc? Edytowane 5 Lutego 2012 przez paniczxl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #476 Napisano 5 Lutego 2012 Skoro kręci, a nie łapie, to bym się skłaniał w stronę paliwa. Skoro filtr nowy, to może jakość paliwa nie za bardzo. Pewnie i tak napiszesz, że tankowane na stacji, ale widocznie i te ze stacji zamarzają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciekRP Zgłoś #477 Napisano 5 Lutego 2012 Aktualnie mam prawie pól baku paliwa ale caly czas mam na uwadze ze moze wlasnie bena jest kiepska, i co teraz..dolewac wiecej czegos lepszego, czy co? Może zrób tak jak radzi użytkownik lizardking z forum.tdi-tuning.pl. Tu masz link do tematu :http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=9929&postdays=0&postorder=asc&start=15#top Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szydloo Zgłoś #478 Napisano 6 Lutego 2012 Ja swoj problem roziwazalem z odpalaniem samochodu , gdy kreci i kreci a nie chce zalapac , wystarczy odpiac ten gumowy waz ktory idzie do kolektora i wpuscic do niego troche cieplego powietrza np suszarka , i problem roziwazany pali na "raz" . moze komus tym pomoge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf13 Zgłoś #479 Napisano 6 Lutego 2012 Dzisiaj rano przy -23 stopniach, jest po wymianie świec, paliwo nie cofa się do baku(pompa vacum) więc jaki może być problem? może aku? Jakoś kręci ale czy to jest normalne czy za słabo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #480 Napisano 6 Lutego 2012 (edytowane) Dzisiaj rano przy -23 stopniach, jest po wymianie świec, paliwo nie cofa się do baku(pompa vacum) więc jaki może być problem? może aku? Jakoś kręci ale czy to jest normalne czy za słabo? Ja przy -23C na pewno grzałbym świece od razu 2 razy i czekał aż 'pyknie' przekaźnik a nie palił sekundę po zgaśnięciu kontrolki grzania świec. Edytowane 6 Lutego 2012 przez Michal-LKR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach