Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Naładowałem akumulator i kręci, no ale zapalić już nie chce.

Samochodem nie jeździłem 5 dni (choroba), a temperatura w KRK to ostatni -20 w nocy i -13 w dzień.

I w sumie nie wiem , czy dolać 1-2 L benzyny.

Co radzicie??

Edytowane przez MB89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to jak to jest z tą benzyną - można lać do PD-kow czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi pomóc w temacie ??

Auto nie pali zrobiłem logi, wyniki poniżej.

Parę informacji: auto zgasło na drodze. Już nie odpalił, dzień wcześniej wymienione świece. Filtry i olej też nowe. Pompa i przewody paliwowe w porządku. W paliwie dodatek na zimę.

Tylko nie wiem czy te logi dobrze zrobiłem. Te poniżej robiłem na samym zapłonie, a może trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem ?? i Które bloki jeszcze sprawdzać ??

 

Log (0 - 004,005,006)

Log (1 - 007,008,009)

Log (2 - 010,011,012)

Log (3 - 000,001,003)

Edytowane przez Kupczak90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po bardzo zimnej i mroźnej (-22) nocy próbowałem odpalić passata, rozrusznik kręcił ale silnik nie chciał zaskoczyć. Po trzeciej próbie zapaliły się kontrolki ABS i ESP oraz czerwona kontrolka oleju, wyświetlił się tez napis STOP na wyswietlaczui i coś po niemiecku związane z olejem. Co dalej robić? Wstawiłem paska do garażu i czekam az się rozgrzeje , ale czy mogę próbować go odpalić??? Pomocy!!!

Passat B5 1.9 TDI ATJ 310 NM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najzwyczajniej w świecie paliwo Ci się zważyło. Odtaje to śmiało odpalaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i nie zapomnij dolac uszlachetniacza nastepnym razem(tak zapobiegawczo jesli tankujesz slabej jakosci paliwo lub letnie z banki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki chłopaki za odpowiedz, poczekam aż się rozgrzeje w garażu i spróbuję odpalić, obawiam się tylko o ten napis STOP na wyświetlaczu i kontrolka oleju, aha ropkę tankuję zawsze na shellu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ropkę tankuję zawsze na shellu

To postaraj się jeszcze o nowy filtr paliwa, jak dawno nie zmieniany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MatS

Witam

Jestem posiadaczem VW passata B6 2006r 140kM 2,0TDI. Ostatnio spotkała mnie podobna przygoda:

Samochód ładnie bez problemu odpalił przy -20stC po przejechaniu ok. 2 km zgasł!!!! Próba jego odpalenia nie powiodła się po kilku chwilach od zgaśnięcia otrzymałem komunikat” STOP Oldruck Motor aus!” czyli ciśnienie oleju. Ponowne próby odpalenia nie powiodły się zholowałem VW do ciepłego garażu przy okazji akumulator siadł. Po odmrożeniu nie pali wciąż. I teraz nie wiem co robić czy ściągnąć go do warsztatu czy próbować samemu kombinować. Nadmieniam iż poziom oleju jest idealny oraz samochód do tej pory palił pięknie na mrozie, rozrusznik kręci tylko ten cholerny komunikat na czerwono!. Co może być tego przyczyną ???? Co robić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co robić??

Zczytać błędy.

Po za tym nie ten dział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, passat w garażu odpalił aż miło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki chłopaki za odpowiedz, poczekam aż się rozgrzeje w garażu i spróbuję odpalić, obawiam się tylko o ten napis STOP na wyświetlaczu i kontrolka oleju, aha ropkę tankuję zawsze na shellu.

Kontrolki ESP/ABS i STOP na wyświetlaczu zaświeciło się, gdyż długo kręciłeś rozrusznikiem i nie łapał. Stąd te kontrolki. Miałem to samo, nie chciał palić, kręciłem, STOP ESP/ABS. Podgrzałem i poszedł i zero błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki chłopaki za odpowiedz, poczekam aż się rozgrzeje w garażu i spróbuję odpalić, obawiam się tylko o ten napis STOP na wyświetlaczu i kontrolka oleju, aha ropkę tankuję zawsze na shellu.

Spoko, w czwartek mialem to samo. Z tym, ze nie mam wyswietlacza :D Kontrolka oleju sie pojawiła.

Najgorsze bylo to, ze zamarzlo mi paliwo w czasie jazdy o 3 nad ranem! Musialem go zaholowac do kolegi do ogrzewanego garazu.

Zmienilem filtr, dolalem benzyne(ok 2l na 40l ON) + uszlachetniacz. Po 5h w garazu odpalil i jezdzi mimo wiekszych mrozow niz w czwartek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co mi wiadomo to kontrolki abs wykrzyknik i oleju zapalaja sie dlatego iz krecac rozrusznikiem nie wytwarza sie takie cisnienie jak podczas normalnej pracy silnika, komputer zapamietuje ostatnie parametry i dlatego te komunikaty. Tak samo ma sie sprawa jak auto odpalimy za którym tam razem i aku nam troche padnie to przy odpalaniu sa kontrolki na liczniku i brzeczyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też mam problem z odpaleniem w swoim AVF.

Passat stał w weekend pod chmurką (-20 stopni) i rano ciężko z odpaleniem. Długo kręciłem kilka razy, tak jakby chciał a nie mógł, jakby paliwa nie dostawał.

Z tego co zauważyłem to nie było słychać charakterystycznego wstrzyknięcia paliwa po przekręceniu zapłonu (paliwa 1/4baku) no i pedał od hamulca twardy jak kamień. Ten hamulec to przy tych mrozach codziennie po pracy jak odpalam to ledwo mogę wcisnąć.

Świece, aku, filtr paliwa wszystko nowe. Jak ciepły to żadnych problemów. Możecie pomóc?

Edytowane przez paniczxl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro kręci, a nie łapie, to bym się skłaniał w stronę paliwa. Skoro filtr nowy, to może jakość paliwa nie za bardzo.

Pewnie i tak napiszesz, że tankowane na stacji, ale widocznie i te ze stacji zamarzają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aktualnie mam prawie pól baku paliwa ale caly czas mam na uwadze ze moze wlasnie bena jest kiepska, i co teraz..dolewac wiecej czegos lepszego, czy co?

 

Może zrób tak jak radzi użytkownik lizardking z forum.tdi-tuning.pl.

Tu masz link do tematu :http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=9929&postdays=0&postorder=asc&start=15#top

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swoj problem roziwazalem z odpalaniem samochodu , gdy kreci i kreci a nie chce zalapac ,

wystarczy odpiac ten gumowy waz ktory idzie do kolektora i wpuscic do niego troche cieplego powietrza np suszarka , i problem roziwazany pali na "raz" . moze komus tym pomoge

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano przy -23 stopniach, jest po wymianie świec, paliwo nie cofa się do baku(pompa vacum) więc jaki może być problem? może aku? Jakoś kręci ale czy to jest normalne czy za słabo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano przy -23 stopniach, jest po wymianie świec, paliwo nie cofa się do baku(pompa vacum) więc jaki może być problem? może aku? Jakoś kręci ale czy to jest normalne czy za słabo?

Ja przy -23C na pewno grzałbym świece od razu 2 razy i czekał aż 'pyknie' przekaźnik a nie palił sekundę po zgaśnięciu kontrolki grzania świec.

Edytowane przez Michal-LKR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności