jubson18 Zgłoś #301 Napisano 18 Sierpnia 2011 O to chodzi ze już wszystkie przeglądnięte. Komp podmieniony na inny. Aku nowy ma 2 miesiące. Zaraz sprawdze jeszcze kable do stacyjki bo tylko juz to pozostało chyba... ---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:13 ---------- rozkręciłem obudowe pod kierownicą żeby dostać się do stacyjki, docisnąłem wtyczkę co wchodzi do stacyjki i wszystko zaświeciło, auto odpaliło :dobrze. Teraz tylko kupić kostkę i wymienić i powinno być ok:) teraz tylko poszukać jak ją wymontować bo podobno jest przykręcona śrubkami tylko nie wiem w którym miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubson18 Zgłoś #302 Napisano 18 Sierpnia 2011 Ktoś wie może jakim kluczem wykręcić tą kostkę ze stacyjki??na śrubokręt krzyżak czy ibus?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #303 Napisano 18 Sierpnia 2011 Ktoś wie może jakim kluczem wykręcić tą kostkę ze stacyjki??na śrubokręt krzyżak czy ibus?? chodzi ci o jeśli tak to nazwa mówi za siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackDaniels Zgłoś #304 Napisano 21 Sierpnia 2011 Witam, przeczytałem cały temat ale nie znalazłem podobnego problemu do mojego. Przynajmniej nie wyjaśnienia identycznej sytuacji. 1,9 TDI 1999r Kupiłem dwa dni temu. Chodzi elegancko prócz jednego momentu. Nagrzany, wyłączony na chwile ( siusiu na stacji po drodze) już nie odpala. Zadzwoniłem z trasy do gościa co mi go sprzedał 2 h wcześniej i on poradził abym... schłodził pompę polewając wodą ( pomijam temat ze sprzedał mi z usterką). Wylałem powoli 2l butle wody, schłodziłem i odpalił od razu. Ten numer powtarzam od 2 dni za każdym razem i działa. Gorąca pompa - nie odpala. Schłodzona - odpala od razu. Czy mniej więcej ktoś może mnie pokierować na przyczynę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #305 Napisano 21 Sierpnia 2011 Witam, przeczytałem cały temat ale nie znalazłem podobnego problemu do mojego. Przynajmniej nie wyjaśnienia identycznej sytuacji. 1,9 TDI 1999r Kupiłem dwa dni temu. Chodzi elegancko prócz jednego momentu. Nagrzany, wyłączony na chwile ( siusiu na stacji po drodze) już nie odpala. Zadzwoniłem z trasy do gościa co mi go sprzedał 2 h wcześniej i on poradził abym... schłodził pompę polewając wodą ( pomijam temat ze sprzedał mi z usterką). Wylałem powoli 2l butle wody, schłodziłem i odpalił od razu. Ten numer powtarzam od 2 dni za każdym razem i działa. Gorąca pompa - nie odpala. Schłodzona - odpala od razu. Czy mniej więcej ktoś może mnie pokierować na przyczynę? brak smarowania pompy nastawnik przy pompie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #306 Napisano 21 Sierpnia 2011 poradził abym... schłodził pompę polewając wodą ( pomijam temat ze sprzedał mi z usterką) Ewidentnie zwalona pompa wtryskowa, czas na regenerację/wymianę. Stąd oferta sprzedaży, pewnie skalkulował sobie poprzedni właściciel co i jak. Ile, przynajmniej teoretycznie, masz najechane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackDaniels Zgłoś #307 Napisano 21 Sierpnia 2011 (edytowane) No tutaj raczej nie ma kreconego licznika bo jest 320000 a na tyle nawet nie wyglada. A na co wpływa takie chłodzenie? Naprawde trzeba juz pompe zmieniac? Nic drobniejszego to nie moze byc? Edit:Cena nowej mnie przed chwilą zwaliła z nóg. Orientacyjnie regeneracja to jaki koszt? Edytowane 21 Sierpnia 2011 przez JackDaniels Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #308 Napisano 22 Sierpnia 2011 No tutaj raczej nie ma kreconego licznika bo jest 320000 a na tyle nawet nie wyglada.A na co wpływa takie chłodzenie? Naprawde trzeba juz pompe zmieniac? Nic drobniejszego to nie moze byc? Edit:Cena nowej mnie przed chwilą zwaliła z nóg. Orientacyjnie regeneracja to jaki koszt? 320 tys. km to jeszcze normalny przebieg. Może niekręcony, a może kręcony. W dziale giełda ostatnio kolega Jarek (passat1.8t) miał pompę do AFNa za 400 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Muzikman Zgłoś #309 Napisano 22 Sierpnia 2011 Panowie potrzebuję pomocy! Wczoraj wróciłem z nad naszego pięknego morza ale już podczas jazdy a dokładniej w tamtą stronę gdy zatrzymałem się z rodzinką na siusiu i zgasiłem autko a następnie za jakieś 15 min. zapaliłem silnik i w momencie rozruchu podskoczyły mi obroty tak jak bym zrobił tzw. "przygazówkę" Obroty natychmiast spadł a silnik pracuję normalnie miarowo. Nie wiem co to może być bo posiadam paska z automatyczną skrzynia biegów 1,9 TDi i nie jest możliwe żeby przy gazować odpalając z pozycji "P". Od tamtej pory za każdym razem przy odpalaniu skaczą obroty i momentalnie spadają. Dodam tylko chociaż wiem że to chyba nie ten temat ale od tego feralnego momentu poczułem wyraźny spadek mocy silnika proszę was o poradę! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudlak Zgłoś #310 Napisano 12 Września 2011 zgasiłem autko a następnie za jakieś 15 min. zapaliłem silnik i w momencie rozruchu podskoczyły mi obroty tak jak bym zrobił tzw. "przygazówkę" Obroty natychmiast spadł a silnik pracuję normalnie miarowo. witam, zauważyłem u siebie dokładnie taki sam objaw, już dwukrotnie. Tyle że przerwa między zgaszeniem a odpaleniem nie była aż tak duża, u mnie było to ok 2-3 min. skrzynia manual, noga na sprzęgle i hamulcu, gaz nie ruszany. problemu z mocą nie odnotowałem, spalanie w normie, nie bierze oleju, odma jak u wszystkich - zaolejona. prośba o diagnozę. pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slipek15 Zgłoś #311 Napisano 23 Września 2011 (edytowane) Witam. Problem w moim 1.9 tdi 110 km jest od około 1 miesiąca wydaje sie bardzo dziwny ale jest polega na tym że ciężko zapalić samochód w ciepły dzień np. wychodząc z pracy o 14. Co najdziwniejsze rano np o 5 odpala na dotyk zawsze a w południe po postoju bardzo ciężko dodam że świece żarowe są sprawne.vag nie pokazuje żadnych błędów.prosze o pomoc pozdrawiam Edytowane 23 Września 2011 przez slipek15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #312 Napisano 23 Września 2011 Zrób eksperyment i ściągnij wtyczkę od czujnika temperatury jak będziesz go odpalał po pracy. Sam się przekonasz czy odpali od strzała czy nie i bedziesz miał odpowiedź. Świece przy obecnych temperaturach nie powinny się załaczać, tylko po przekręceniu kluczyka powinna mrugnąć kontrolka. Mógłbyś jeszcze sprawdzić kąt wtrysku jaki masz vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #313 Napisano 23 Września 2011 Macieju,czujnik cieczy chłodzącej na dzień dobry,źle wskazuje zapewne,choć VAG wskazałby błąd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slipek15 Zgłoś #314 Napisano 23 Września 2011 Zrób eksperyment i ściągnij wtyczkę od czujnika temperatury jak będziesz go odpalał po pracy. Sam się przekonasz czy odpali od strzała czy nie i bedziesz miał odpowiedź. Świece przy obecnych temperaturach nie powinny się załaczać, tylko po przekręceniu kluczyka powinna mrugnąć kontrolka. Mógłbyś jeszcze sprawdzić kąt wtrysku jaki masz vagiem. a gdzie znajde tą wtyczke od czujnika temperatury ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #315 Napisano 23 Września 2011 Po prawej stronie bloku w krućcu wodnym. Kwadratowa wtyczka, a sam czujnik zabezpieczony jest zawleczką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
08michael Zgłoś #316 Napisano 23 Września 2011 Jeżeli masz vaga sprawdz najlepiej rano wskazania czujnika temperatury. O ile dobrze pamietam kanał 12 , blok4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slipek15 Zgłoś #317 Napisano 26 Września 2011 niestety odłączenie czujnika temperatury płynu chłodzącego nie pomogło. Temperatura płynu rano po podłączeniu komputera pokazywała 9 stopni przy zewnętrznej 5 stopni. Oczywiscie samochód odpalił na dotyk a po około 9 godzinach postoju to jest do 16 miał duży problem z odpaleniem. pomocy niewiem już co może być przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slipek15 Zgłoś #318 Napisano 28 Września 2011 czy znajdzie się ktoś kto pomoże rozwiązać problem z odpalaniem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #319 Napisano 28 Września 2011 Po prawej stronie bloku w krućcu wodnym. Kwadratowa wtyczka, a sam czujnik zabezpieczony jest zawleczką. jakieś foto ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #320 Napisano 28 Września 2011 (edytowane) A może tak kolego zrobiłbyś logi i wrzucił na forum? Zapewne pozwoliłoby to na jakąś sensowną diagnozę. Można też podejrzewać, że pompa wtryskowa siada. Edytowane 28 Września 2011 przez szneider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach