Gość zeberko1977 Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2008 witam wszystkich i prosze o pomoc. mam passata B5 1,9Tdi z 97 roku. od pewnego czasu zacinał mi sie centralny zamek w tylnych prawych drzwiach. Tydzien temu zamknolem auto a po otwarciu te drzwi sie nie otworzyły, poprostu sie zaryglowały i nie mozna w zaden sposób ich otworzyc nawet od wewnatrz bo klamka "trzyma" a bolec nie wyskakuje do góry... nie ma tez mozliwosci odkrecenia tapicerki bo zeby to zrobic drzwi musiały by byc otwarte... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales111 Zgłoś #2 Napisano 25 Lutego 2008 odłącz akumulator, mi pomogło u mnie zdarza się tak jak ktoś pociągnie za klamkę jak otwieram centralny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #3 Napisano 25 Lutego 2008 u mnie przy takich samych objawach okazało się, że nie było styku w kostce znajdującej się w słupku między drzwiami (by do niej dotrzeć trzeba odchylić gumową przelotkę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TigerAM Zgłoś #4 Napisano 25 Lutego 2008 witam wszystkich i prosze o pomoc.mam passata B5 1,9Tdi z 97 roku. od pewnego czasu zacinał mi sie centralny zamek w tylnych prawych drzwiach. Tydzien temu zamknolem auto a po otwarciu te drzwi sie nie otworzyły, poprostu sie zaryglowały i nie mozna w zaden sposób ich otworzyc nawet od wewnatrz bo klamka "trzyma" a bolec nie wyskakuje do góry... nie ma tez mozliwosci odkrecenia tapicerki bo zeby to zrobic drzwi musiały by byc otwarte... Czołem, miałem ten problem i u mnie pomógł następujący sposób: 1. zamykasz drzwi pilotem 2. przytrzymujesz wewnętrzną klamkę w pozycji otwartej (tak że wychodzi bolec do góry) 3. otwierasz drzwi pilotem 4. puszczasz klamkę (wewnętrzną) i bolec powinien pozostać u góry, a drzwi dadzą się otwierać od wewnątrz i zewnątrz. Ale to tylko pomaga w otworzeniu drzwi w danym momencie - jak je zamkniesz to problem może powrócić. U mnie to chyba powiązane jest z warunkami pogodowymi - pewnie trzeba rozebrać, wyczyścić i przesmarować (tego jeszcze nie wiem). Jak mój Passacik postał w garażu, a nie na dworze to drzwi się wszystkie otwierały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 1wolly Zgłoś #5 Napisano 26 Lutego 2008 Siema. U mnie to samo-prawe tylne drzwi się nie otwierają dokładnie tak jak w opisanych przez Was przypadkach.Rano spróbuję Waszych sposobów-może sie uda. Hej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #6 Napisano 26 Lutego 2008 Jeśli te metody nie pomogą, to da się odkręcić tapicerkę przy zatrzaśniętych drzwiach.Jest dostęp do dolnej śrubki, sam tak ją odkręcałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zeberko1977 Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2008 Chlopaki dzieki za wskazowki ale niestety zaden sposób nie okazał sie skuteczny... Drzwi zaryglowane na amen! Podjade do kogos zeby wpia komp. i sprawdził gdzie jest usterka lub przerwa w przeplywie pradu "impulsu" do silownika od tych drzwi. Podobno wydłuzajac impuls mozna pobudzic silownik do pracy... Sam nie moge sprawdzic czy ten impuls w ogóle tam sobie idzie bo nie mam przyrzadu- oscyloskopu. Jutro przyjrze sie czy jest dostep do tych srubek od tapicerki , ale raczej chyba bedzie lipa bo juz raz to ogladałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość polo144 Zgłoś #8 Napisano 4 Maja 2008 Mam podobny problem. Nie mogę otworzyć drzwi z pilota, gdy otwieram z pilota rygiel podnosi sie i szybko opada i zamyka drzwi. Jeśli liczyć na refleks to można je otworzyc w momencie kiedy rygiel jest u góry.Takie samo zachowanie jest jak otwieram drzwi z panelu.Natomiast normalnie mogę otworzyć od środka ciągnąc za klamkę i zostają one otwarte. Jak można to naprawić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mysterx Zgłoś #9 Napisano 4 Maja 2008 Co do odryglowania tych drzwi - to okazało się, że załączyłem blokadę dla dzieci – to taki przełącznik przy tylnych drzwiach! Podstawą jest – aby „pałąk” wyszedł z tapicerki drzwi!!! Jeśli nie wychodzi – to wielka kupa !!!!!!! Jeśli pałąk wychodzi – a klamka wewnętrzna nie idzie otworzyć drzwi – to problem tkwi w przełączniku blokady dziecięcej otwarcia drzwi!!! Aby go przełączyć należy: - odkręcić 2 śruby z dołu tapicerki drzwi, - ściągnij tapicerę (to da się zrobić mimo zamkniętych drzwi – wypróbowane, - na wysokości rygla drzwi wbić dwa drewniane kołki od wewnątrz pojazdu i za pomocą wkrętaka zmienić pozycję przełącznika blokady drzwi dla dzieci. - potem klamka od wewnątrz powinna otworzyć drzwi !!! Przełącznik jest słabo dostępny – ale daje się to zrobić!! Wiele cierpliwości!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość polo144 Zgłoś #10 Napisano 10 Maja 2008 Mam podobny problem. Nie mogę otworzyć drzwi z pilota, gdy otwieram z pilota rygiel podnosi sie i szybko opada i zamyka drzwi. Jeśli liczyć na refleks to można je otworzyc w momencie kiedy rygiel jest u góry.Takie samo zachowanie jest jak otwieram drzwi z panelu.Natomiast normalnie mogę otworzyć od środka ciągnąc za klamkę i zostają one otwarte. Jak można to naprawić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #11 Napisano 10 Maja 2008 Mam podobny problem. Nie mogę otworzyć drzwi z pilota, gdy otwieram z pilota rygiel podnosi sie i szybko opada i zamyka drzwi. Jeśli liczyć na refleks to można je otworzyc w momencie kiedy rygiel jest u góry.Takie samo zachowanie jest jak otwieram drzwi z panelu.Natomiast normalnie mogę otworzyć od środka ciągnąc za klamkę i zostają one otwarte. Jak można to naprawić??? Mysle, ze moglbys sprawdzic krancowki w zamku-moze to ich wina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość polo144 Zgłoś #12 Napisano 15 Maja 2008 Jak sie do tego zabrac i gdzie one sie znajdują ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość polo144 Zgłoś #13 Napisano 1 Sierpnia 2008 Gdzie sa wspomniane krańcówki zbliza sie weekend i chciałbym drzwi naprawic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrmag1 Zgłoś #14 Napisano 1 Sierpnia 2008 Mysle, ze moglbys sprawdzic krancowki w zamku-moze to ich wina Co mają krańcówki do zamkniętych drzwi? Odnośnie zablokowanch drzwi to mechanizm jest prosty. Z modułu konfortu przy zamykaniu i otwieraniu idzie podwujny impuls 1.Zamknięcie 2.Zaryglowanie Odryglować można tylko w 1 sposób -Rozkręcenie tapicerki -Zdjęcie blachy -Teraz należy dostać się do wiązki idącej od silniczka do zamka -w niej znajdują się pare kabli(interesują nas 2) NIEBIESKO-CZARNY I ZIELONO-CZARNY Sciągamy z nich izolacje,albo przecinamy i podłączmy do jednego "+" do drugiego "-" od akumulatora Jak zamek się otworzy to otwieramy drzwi rozkręcamy zamek i psikamy styki IPA Kontaktem Zlutowujemy przecięte kabelki i sprawdzamy czy zamek działa. Tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucas Zgłoś #15 Napisano 22 Października 2009 A nie można tego zrobić podając + i - zaraz przy kostce zlączeniowej za słupkiem (wiązka jaka wchodzi do tylnych drzwi w przelotce gumowej? I tym samy nie trzeba zdejmować tapicerki z drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #16 Napisano 22 Października 2009 A nie można tego zrobić podając + i - zaraz przy kostce zlączeniowej za słupkiem (wiązka jaka wchodzi do tylnych drzwi w przelotce gumowej? I tym samy nie trzeba zdejmować tapicerki z drzwi He he... no nie. To byłoby zbyt proste. Kostka nie ma połączenia z mechanizmem zamka gdyż VW sobie wymyślił, że zamkiem będzie sterował moduł dzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chalim Zgłoś #17 Napisano 3 Listopada 2009 Witam, pomyslicie ze debil ze mnie ale nie sprawdzilem jednych drzwi przy kupnie i teraz mam sa zablokowane, nie moge otworzyc ani centralnym, ani od srodka czy z zewnatrz... Nie mam pojecia co to moze byc, zdjalem oslonke bo chcialem sie dobrac do srodka ze mzoe cos z kablami od centralnego czy mzoe cos sie w zamku zblokowalo ale na szybie stanalem Nie mam pojecia jak zdjac szybe nei uszkadzajac nic tak zeby blache zdjac i muc zajrzec do srodka, myslalem zeby moze z zawiasow drzwi zdjac i wtedy probowac jakos je wyjac z zamka ale nie wiem czy to zda sprawdzian bo ciagle beda sie trzymaly ramy w okolicach zamka. No wiec jak zdjac to szyba czy macie dokladne zdjeica badz opisy po polsku? Co mzoe byc przyczyna takiego zablokowania sie drzwi? (dodam ze nie slysze zeby centralny w tych drzwiach w ogole dzialal) Gdzie jest ten modol komfortu? mam kierownice po prawej stronie i nie wiedze w dywaniku ajkiegos lufcika czy cos zeby pod neigo zajrzec, wiec co? Mam zerwac dywanik zeby sie dostac do tego modulu? Najlepiej bedize jak ktos sie wypowie z podobnym problemem i sposobem na jego rozwiazanie. Dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #18 Napisano 3 Listopada 2009 Popatrz tutaj klik A co do modułu to odkręcasz śrubę przy podstopniku. Następnie śrubę osłony plastikowej z boku osłaniającej przewody, zdejmujesz próg z czuciem go podważając i wykładzina do góry. Pod nogami w wersji europejskiej kierowcy masz moduł. Nie wiem gdzie jest w wersji angielskiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chalim Zgłoś #19 Napisano 5 Listopada 2009 (edytowane) Spoko juz wiem jak wszystko zdjac i mzoe wezme sie za to w sobote tylko sie zastanawiam czy przy zablokowanych drzwiach bede mogl cos w srodku zdzialac cos przesunac, cos odchylic zeby puscilo a pozatym sprawdzilem kable na progu miedzy rpzednimi a tylnymi drzwiami i byly dwa kable odizolowane i istneije prawdopodobienstwo ze mogly sie dotykac wiec pytanie przmi. czy to moglo spowodowac spiecie i cos spalic w module komfortu? drugie to zabespieczenie przeciwko dizeciom jest w odpowiedniej pozycji czyli poziomo wiec zostaje mi zdjac obudowe i popuscic linke od klamki zewnetrznej... mam na zrobienie tego miesiac Juz wiem gdzie ejst ten modul komfortu, jest z lewej strony pod nogami pasazera a u was od strony kierowcy czyli bez zmian. Edytowane 5 Listopada 2009 przez Chalim Dodanie inforamcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotras3 Zgłoś #20 Napisano 28 Listopada 2009 ok .podepnę się pod temat mianowicie problem u mnie taki, że impuls z centralnego dochodzi do siłownika a siłownik nic ani drgnie podpiąłem sie z aku tak jak piotrmag1 opisał i nadal nic tak więc lipa straszna bo safe lock zblokowany i nie bardzo wiem co dalej spróbować czy wie ktos może jak mozna jeszcze otworzyć te drzwi??plz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach