Skocz do zawartości

piotrmag1

  • Liczba zawartości

    429
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotrmag1

  • Urodziny 07.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Najpierw odpowiedź na twoje pytanie.Wejdą i nie będą ocierać! Kolejna sprawa to jeżeli będą na tyle to nic się nie będzie działo. Gorzej jak chciałbyś dać na przód. Po 1 przekłamania licznika(to jest 6% różnicy na średnicy) wg kalkulatora http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp Po 2 może głupieć ABS ,ESP i inne podzespoły związane z prędkością Podsumowując na tył OK Na przód do przemyślenia
  2. Tu jest całkiem niezły opis http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5593
  3. panther2Dobrze pisze i zgadzam się w 100% z tymi wersjami najbardziej prawdopodobnymi Ja obstawiam wiosełko trzyma się tylko na jednej zaślepce i może po prostu spaść. Wyjmij wkładkę i sprawdź śrubokrętem czy możesz otwierać drzwi Wyjęcie wkładki polega na wykręceniu 1 śruby i nawet jak by ci to w ASO robili to nie powinni zedrzeć tak jak napisał panther2 koszt max 100zł
  4. Żle założyłeś linkę i jest zbyt naciągnięta,dlatego nie możesz otworzyć drzwi z wewnątrz i z zewnątrz.
  5. Wszyscy święci.Jak to czytam to nie wiem czy się śmiać czy płakać.erykpo co dochodzić do skraplacza(parownika)????,No chyba że go wymienili(jedyne uzasadnienie!!!)To jest najzwyklejsze naciąganie klienta,dobrze że ci silnika nie wyjęli.Jedyne co powinni ci zrobić to odgrzybić klime,dopełnić i ewentualnie wyczyścić poprzez otwór po zdjęciu wiatraka. Odnośnie waszego wątku Sprawa jest dość prosta.Wystarczy zdjąć lejek i najnormalniej w świecie zastąpić go wężykiem, może być taki do prysznica,one wbrew pozorom nadają się najlepiej.Nie dość że średnica nachodzi na dziobek od upustu wody,to jeszcze nie wyginają się i nie powodują zatoru.od strony auta zaciśnijcie je opaską i uszczelnijcie sylikonem. Ów przeróbka zdała u mnie egzamin przez 9 lat Ps.Pilnujcie jeszcze filtr pyłkowy on nie pozwala przedostawać się paprochom i co 2-3 lata jeździć na odgrzybianie.
  6. Jednej rzeczy nie łapie mielke ,jak nie wiesz to po co piszesz takie Brednie. Zamki a zarazem siłowniki nie różnią się niczym(prawie).Różnica jest jedna. W anglikach kierownica jest z prawej strony i w zamku kierowcy jest zabezpieczenie przed zatrzaśnięciem kluczyków w aucie.Polega ono na tym ,że przy otwartych drzwiach nie opuścisz rygla(przy zamkniętych opuścisz zamykając zamek).Czyli w wersji UK zabezpieczenie jest z prawej, a w autach z kierownicą po ludzkiej stronie z lewej. Żeby nie było elektronika i wszystkie kostki pasują!!!A co za tym idzie można spokojnie przekładać zamki.
  7. Fotele będą pasowały ze wszystkich VAG'ów co innego kanapa,ale jak się zechce to można pokombinować i oddać tylną kanape do tapicera,który przłoży tapicerke. Ps.trzeba będzie też dopasować elektryke Ja u siebie mam fotele z A6 Quatro.Na dole mojego profilu jest link"Mój Passat" kliknij to zobaczysz foteliki
  8. Woda ma obieg taki Chłodnica->wężami do pompy wody->Potem na blok->i do chłodnicy wężami Skoro nie widać gdzie ucieka to albo sprawdź na bagnecie czy nie masz wody w oleju,alebo zobacz czy nie masz mokro w okolicach czujnika temp.cieczy chłodzącej(jest w chłodnicy.
  9. A sprawdzałeś nagrzewnice?Może wpadło coś do środka? Zdemontuj schowek i popatrz.
  10. Jeszcze odnośnie tego tematu.Napisze tylko tyle że wszyscy uwielbiają być oszukiwani.Wiem coś o tym bo sam w tej chwili staram się sprzedać moje cudo.Nie interesuje ludzi że autko jeździ na oleju syntetycznym i że nie ma żadnych wycieków Przebieg jest najważniejszy(Pseudo przebieg) A co jest w tym wszystkim najzabawniejsze?Ano to że jest to zgodne z prawem.W aucie można zmieniać wszystko!!! Na poparcie moich słów dodam tylko tyle że gdyby było to zakazane to więzienia pękały by w szwach od ludzi którzy "korygują liczniki"
  11. Masz coś nie teges z modułem konfortu,albo bezpiecznik ci poprostu wysiadł
  12. NIe ma Możesz ew zmostkować lamki nieświecące ze świecącymi
  13. NIe tak jest z czujnikiem.Po podłączeniu do VAG pokaże ci tylko z którym. Jedyne co możesz zrobić do dokładnie zamocować czujnik,wcześniej oczyścić wianuszek na półosi(piaście)i tyle.Jak wszystko zamontujesz kontrolka powinna sama zgasnąć.Nie trzeba kasować jej VAG'iem.
  14. Skoro sprawdziłeś przed modułem to jedyne co to może być to sam moduł! Niestety
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności