zales111
-
Liczba zawartości
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zales111
- Urodziny 09.06.1981
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
CGD
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
zales111 obserwuje zawartość → Basic Seting VS Measuuring Blocks, Tarcie po hamowaniu, Ranny Problem Z Odpalaniem I Spabek Mocy i oraz 6 innych
-
Rozmowy na tematy różne - bez pytań technicznych
zales111 odpowiedział temat → Kujawsko-Pomorskie Dyskusje
CB 68002 też Passat tylko że koloru czarnego z rejestratorem -
witka ja zmieniałem w zeszłą sobotę, do zablokowania wiskozy użyłem bardzo specjalistycznego narzędzia tzn. najzwyklejszego klucza od odkręcania tarczy od szlifierki kątowej jeden cypek wkładasz w otwór a drugi zapierasz o flansze napinacza, dodatkowo między klucz a wisko wkładasz coś co zapobiegnie wysunięciu się cypka z otworu oraz uniemożliwi omsknięcie się klucza 5 minut i odkręcone, bez ściągania alternatora
-
FILMY tzn"Jak nasze VW przyspieszaja od 0 do 100-tki
zales111 odpowiedział passat2.8v6 → na temat → Mechaniczny
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswagen/passat/b5.html no chyba nie bardzo, dla varianta podają 11,9 teraz jest trochę lepiej bo auto na 1 i 2 nie traci przyczepności, no chyba że jest mokro -
FILMY tzn"Jak nasze VW przyspieszaja od 0 do 100-tki
zales111 odpowiedział passat2.8v6 → na temat → Mechaniczny
pierwszy nieseryjny -
FILMY tzn"Jak nasze VW przyspieszaja od 0 do 100-tki
zales111 odpowiedział passat2.8v6 → na temat → Mechaniczny
Może i racja, dwie osoby + pełen bak, do tego aparat w ręce, no i ze sprzęgła nie strzeliłem -
FILMY tzn"Jak nasze VW przyspieszaja od 0 do 100-tki
zales111 odpowiedział passat2.8v6 → na temat → Mechaniczny
no to moze jeszcze ja http://pl.youtube.com/watch?v=Rt3HnqRUxZI -
A ja bym stawiał na gumowy giętki przewód. Miałem podobne objawy w poprzednim aucie. Najpierw coś ocierało, potem słabo tłoczek odskakiwał i się felga strasznie grzała. Okazało się że przewód się w środku rozwarstwił i były problemy z powrotem płynu po zwolnieniu hamulca. Po wymianie przewodu jak ręką odjął
-
Mam je. Co mogę powiedzieć: trakcja ok, na mokrym ok, nawet sobie na śniegu nieźle radziły (zanim zimówki założyłem) tylko strasznie głośne, szumią niemiłosiernie w porównaniu z moimi zimówkami (Tigar WinterA) a mają zaledwie trzy sezony i jakieś 75tyś. przejechane.
-
A statyczny kąt wtrysku kolega po wymianie paska ustawił?
-
te valeo VAL835005 też w/g intercarsa jest z dwumasą, ale ja wiem że ma lite koło, bo mam je zamontowane
-
odłącz akumulator, mi pomogło u mnie zdarza się tak jak ktoś pociągnie za klamkę jak otwieram centralny
-
Ja robiłem w Brodnicy, jakieś pół roku temu i auto śmiga super, zero problemów, wiec szczerze polecam, no i cena przystępna.
-
Zerknij tu http://diesel-tuning.pl/ Ja jestem zadowolony. A i daleko nie bedziesz musiał jechać
-
daj pompe max DO silnika, jak wartosc jest ponizej 0 to pokazuje 255
-
AFN zakup sprzęgła - prosze o rade.
zales111 odpowiedział zales111 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ostatnio jak miał na stanie to kosztowało 1575zł.