mysterx
-
Liczba zawartości
75 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mysterx
- Urodziny 19.03.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Bodek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
B-c
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
mysterx obserwuje zawartość → schemat elektryki
-
Nie działa wentylator nawiewu powietrza
mysterx odpowiedział Piotrek1983 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Chciał bym tylko wspomnieć, że chodzi o klimatronik, a nie o standardową wentylację! Tak więc przekaźnik???! :fajny Są, ale od elektrosprzęgła kompresora i do sterowania biegami wentylatora V7 chłodzącego parownik (na chłodnicy). -
Nie działa wentylator nawiewu powietrza
mysterx odpowiedział Piotrek1983 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Pytanie: - w kostce w wentylatorze ile masz przewodów 4 czy 5? - czy sprawdzałeś napięcie na grubych przewodach (brązowy i czarno/niebieskim) – musi być 12V (bezpiecznik S225 30A). - czy podczas auto kontroli wentylator również nie pracuje ([ECON] + [Temperatura -] + [Nawiew -] - oczywiście sekwencja mi się pomyliła) ? - czy masz połączenie między wtyczką brązową w klimatroniku (T16b) przewody czarno/biały i zielono/czarny a wtyczką w wentylatorze (te same kolory)? :fajny -
Nie działa wentylator nawiewu powietrza
mysterx odpowiedział Piotrek1983 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Miałem coś podobnego! Mimo tego, że wentylator pracuje to niemalże na 100% problem jednak leży w szczotkach. Albo są już zużyte, albo jak u mnie zawiesiły się z brudu. Czasami przerwa w działaniu była bardzo krótka, czasami 2-3 minuty. Wykonaj autodiagnostykę klimatroniku! Jeśli zostanie wykryta przerwa w obwodzie szczotki – komutator silnika chociażby na chwile, pokaże się 4F9 . Szczotko trzymacze przeczyściłem ( po odlutowaniu szczotek) i teraz hula jak ta lala klima z powrotem. Tak więc ściągaj wentylator i do czyszczenia lub wymiany szczotek. :fajny Dla zainteresowanych! Szczotki miałem 8x8mm. Nie montować zwykłych z grafitu (takich ala z odkurzacza, bo z tego to tyko jedno wielkie zwarcie może być, a i bardzo szybko się zużyją! -
Alarm zamiast tempomatu zmienić? JAK?
mysterx odpowiedział stasiu22 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A jak włączasz tempomat, to zaświeca Ci się kontrolka na szafie? Coś tu nie tak! Kto normalny przy działającym tempomacie zrobił by taki cyrk? -
Bez wyciągania schowka raczej się nie uda! Nawet przy wyciągniętym schowku miałem problemy z zamontowaniem maskownicy, bo mi po chwili wyskakiwała! Lekkie uformowanie blaszek i po problemie. Oczywiście będą pomocne klucze TORX do schowka. W schowku uwaga – nie wyrwać kabla i podświetlenia schowka. Po za tym kolejność OK
-
A jakiś kabelek do diagnostyki posiadasz?! Był by pomocny!
-
Skontroluj przekaźnik czasowy sterujący pracą wycieraczek J31 (numer 377).
-
Wygląda na spadek napięcia! Skontroluj przekaźnik J89 (oznaczenie 173) – jeśli obie żarówki świecą tak samo słabo (ale to mało prawdopodobne, gdyż najpierw padła Ci 1 żarówka). Może problem z punktami masowymi, ale wtedy i długie by słabo świeciły. Nie wspomnę o możliwym problemie z włącznikiem świateł E4 (osobiście styki jego odciążyłem dodatkowym przekaźnikiem, co uchroni mnie w przyszłości przed niechybnym uszkodzeniem drogiego włącznika – a i spadki napięć mniejsze, to i światełka lepsze). Możliwy problem ze stykami we wtyczkach T10s (przewód żółto/czarny) i T6d (przewód żółto/biały).
-
Przewodzik powinien być o średnicy 2,5mm2 i koloru Czerwono-Czanego. Jeśli nawet masz spadek napięcia na tym przewodzie, to może on wystąpić na wtyczce T10d/4. A tak na chłopski rozum, to weź sobie kawał przewodu, podłącz pod cewkę rozrusznika i dotknij do + aku – jak zagada, to git. A potem tylko podłączyć do tego samego kabelka miernik (+) i (-) do masy aku. Przekręcić kluczykiem i zobaczyć, czy napięcie jest w rozsądnych granicach (11-12V). A co do wymiany, to wcale nie trzeba rozbierać połowy deski. Osłona kierownicy i dolna część pod kierownicą (tam gdzie zamontowany jest wyłącznik świateł). Potem trochę gimnastyki manualnej (gibkie i małe raczki) aby się przecisnąć.
-
W tym przypadku zupełna dowolność. Bez strachu - poducha sama nie wywali!!!!
-
Wina raczej po stronie softu – a jeśli mówi, że nie zarejestrowany to ……. ??!!
-
skrzywiona rolka samonapinacza paska wielorowkowego
mysterx odpowiedział jaro_oo → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Czy mowa o napinaczu klimy??!! -
Nie mogę wyłączyć tylnej wycieraczki
mysterx odpowiedział piteroca → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Wiele wskazuje na włącznik wycieraczek E22 (manetka), chyba, że moduł sterujący wycieraczką V12 ma zwarcie i wycieraczki chodzą cały czas! :(Możesz sprawdzić na wtyczce T8e napięcia (lub na samym module silnika): - 1 masa (brązowy) - 4 +12V z bezpiecznika S227 15A (czarno/żółty) - 2 pojawia się tu +12V jeśli pracuje pompka tylna – to pracuje wycieraczka (czarno/fioletowy) - 3 tutaj również podłączona masa z pompy (zielono/żółty). Skontroluj przekaźnik 377 (moduł J31) czasówka wycieraczek. -
Kurcze – a nie łatwiej chwycić za jakiegoś Vaga i zmienić teksty na szafie na jakiś mniej barbarzyńskie język?? Wtedy na pewno koledzy z forum coś odpiszą!
-
Może warto zaglądnąć do kolegów Niemiaszków!!! http://de.openobd.org/index.htm Niestety w języku DE jest znacznie więcej jak w EN – szkoda. Można spotkać tam kody do poszczególnych grup.