Skocz do zawartości

mysterx

  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mysterx

  • Urodziny 19.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Bodek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    B-c

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chciał bym tylko wspomnieć, że chodzi o klimatronik, a nie o standardową wentylację! Tak więc przekaźnik???! :fajny Są, ale od elektrosprzęgła kompresora i do sterowania biegami wentylatora V7 chłodzącego parownik (na chłodnicy).
  2. Pytanie: - w kostce w wentylatorze ile masz przewodów 4 czy 5? - czy sprawdzałeś napięcie na grubych przewodach (brązowy i czarno/niebieskim) – musi być 12V (bezpiecznik S225 30A). - czy podczas auto kontroli wentylator również nie pracuje ([ECON] + [Temperatura -] + [Nawiew -] - oczywiście sekwencja mi się pomyliła) ? - czy masz połączenie między wtyczką brązową w klimatroniku (T16b) przewody czarno/biały i zielono/czarny a wtyczką w wentylatorze (te same kolory)? :fajny
  3. Miałem coś podobnego! Mimo tego, że wentylator pracuje to niemalże na 100% problem jednak leży w szczotkach. Albo są już zużyte, albo jak u mnie zawiesiły się z brudu. Czasami przerwa w działaniu była bardzo krótka, czasami 2-3 minuty. Wykonaj autodiagnostykę klimatroniku! Jeśli zostanie wykryta przerwa w obwodzie szczotki – komutator silnika chociażby na chwile, pokaże się 4F9 . Szczotko trzymacze przeczyściłem ( po odlutowaniu szczotek) i teraz hula jak ta lala klima z powrotem. Tak więc ściągaj wentylator i do czyszczenia lub wymiany szczotek. :fajny Dla zainteresowanych! Szczotki miałem 8x8mm. Nie montować zwykłych z grafitu (takich ala z odkurzacza, bo z tego to tyko jedno wielkie zwarcie może być, a i bardzo szybko się zużyją!
  4. A jak włączasz tempomat, to zaświeca Ci się kontrolka na szafie? Coś tu nie tak! Kto normalny przy działającym tempomacie zrobił by taki cyrk?
  5. Bez wyciągania schowka raczej się nie uda! Nawet przy wyciągniętym schowku miałem problemy z zamontowaniem maskownicy, bo mi po chwili wyskakiwała! Lekkie uformowanie blaszek i po problemie. Oczywiście będą pomocne klucze TORX do schowka. W schowku uwaga – nie wyrwać kabla i podświetlenia schowka. Po za tym kolejność OK
  6. A jakiś kabelek do diagnostyki posiadasz?! Był by pomocny!
  7. Skontroluj przekaźnik czasowy sterujący pracą wycieraczek J31 (numer 377).
  8. Wygląda na spadek napięcia! Skontroluj przekaźnik J89 (oznaczenie 173) – jeśli obie żarówki świecą tak samo słabo (ale to mało prawdopodobne, gdyż najpierw padła Ci 1 żarówka). Może problem z punktami masowymi, ale wtedy i długie by słabo świeciły. Nie wspomnę o możliwym problemie z włącznikiem świateł E4 (osobiście styki jego odciążyłem dodatkowym przekaźnikiem, co uchroni mnie w przyszłości przed niechybnym uszkodzeniem drogiego włącznika – a i spadki napięć mniejsze, to i światełka lepsze). Możliwy problem ze stykami we wtyczkach T10s (przewód żółto/czarny) i T6d (przewód żółto/biały).
  9. Przewodzik powinien być o średnicy 2,5mm2 i koloru Czerwono-Czanego. Jeśli nawet masz spadek napięcia na tym przewodzie, to może on wystąpić na wtyczce T10d/4. A tak na chłopski rozum, to weź sobie kawał przewodu, podłącz pod cewkę rozrusznika i dotknij do + aku – jak zagada, to git. A potem tylko podłączyć do tego samego kabelka miernik (+) i (-) do masy aku. Przekręcić kluczykiem i zobaczyć, czy napięcie jest w rozsądnych granicach (11-12V). A co do wymiany, to wcale nie trzeba rozbierać połowy deski. Osłona kierownicy i dolna część pod kierownicą (tam gdzie zamontowany jest wyłącznik świateł). Potem trochę gimnastyki manualnej (gibkie i małe raczki) aby się przecisnąć.
  10. W tym przypadku zupełna dowolność. Bez strachu - poducha sama nie wywali!!!!
  11. mysterx

    Hex Can 812.4

    Wina raczej po stronie softu – a jeśli mówi, że nie zarejestrowany to ……. ??!!
  12. Wiele wskazuje na włącznik wycieraczek E22 (manetka), chyba, że moduł sterujący wycieraczką V12 ma zwarcie i wycieraczki chodzą cały czas! :(Możesz sprawdzić na wtyczce T8e napięcia (lub na samym module silnika): - 1 masa (brązowy) - 4 +12V z bezpiecznika S227 15A (czarno/żółty) - 2 pojawia się tu +12V jeśli pracuje pompka tylna – to pracuje wycieraczka (czarno/fioletowy) - 3 tutaj również podłączona masa z pompy (zielono/żółty). Skontroluj przekaźnik 377 (moduł J31) czasówka wycieraczek.
  13. mysterx

    błąd SVR

    Kurcze – a nie łatwiej chwycić za jakiegoś Vaga i zmienić teksty na szafie na jakiś mniej barbarzyńskie język?? Wtedy na pewno koledzy z forum coś odpiszą!
  14. Może warto zaglądnąć do kolegów Niemiaszków!!! http://de.openobd.org/index.htm Niestety w języku DE jest znacznie więcej jak w EN – szkoda. Można spotkać tam kody do poszczególnych grup.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności