Gość flasch Zgłoś #21 Napisano 27 Lutego 2008 kurcze koledzy ja nie muszę nikomu niczego udowadniać ale dobrze pstryknę kilka fotek autka i wstawię na forum no i oczywiście silniczek też no i ogólnie zapewne był taki dzwon że tylko połowa auta została od B5 a reszta to B6 najlepiej ale spoko niedowiarki niedługo uwierzą pozdrowionka a i jeszcze jedno co bym miał za cel was oszukiwać ????? 1. 2. zdjęcia z lata a silnik i pompę dodam potem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #22 Napisano 27 Lutego 2008 no chyba że ty tył masz od 3B a przód od 3BG inaczej nie widzę tego rozwiązania nigdy jeszcze siebie nie cytowałem ale tym razem to zrobię Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 27 Lutego 2008 No nieeeeee Wymiękłem jak to zobaczyłem. Toż to "szczepan" Nie boisz się, ze na skrzyżowaniu ci się złoży Ja mam '97 i brakuje mi tylko skóry i spadochronu w tylnej klapie. ESP oczywiscie nie mam. A gdyby wtedy było, to dziadek, który to doposazal - z pewnoscią by takowy system zamówił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #24 Napisano 27 Lutego 2008 od 1999 r. było montowane ASR, od 2000 r. ESP, a w latach 1996-1999 to nie miały takowych systemów mój pasek jest ze stycznia 1999 r. i nie ma jeszcze ASR, szkoda by był jakiś dodatkowy "bajer", ale na chwilę obecną to wstawiłem se przycisk ESP dla szpanu (podświetlenie podłączyłem i gitara) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #25 Napisano 27 Lutego 2008 ale na chwilę obecną to wstawiłem se przycisk ESP dla szpanu (podświetlenie podłączyłem i gitara) A na kokpicie ustawiasz ramkę z wklejonym kawałkiem mapy, zeby pokazac, ze masz NAVI No mogłeś tego wcale nie pisać. SORKI, ale nie mogłem się powstrzymac. Bez urazy oczywiscie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #26 Napisano 27 Lutego 2008 hahahaha, nie mogłem się powstrzymać żeby się nie pochwalić :669: w sumie to nie ma czym, ale jak ktoś zajrzy to popatrzy o ESP BAJER !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #27 Napisano 27 Lutego 2008 no tak ale u mnie ESP działa i nie tylko jako lampka na desce a i jeszcze jedno co za SZCZEPAN ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #28 Napisano 27 Lutego 2008 no tak ale u mnie ESP działa i nie tylko jako lampka na desce a i jeszcze jedno co za SZCZEPAN ?? szczep z dwóch aut Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #29 Napisano 27 Lutego 2008 dziś pofatygowałem sie telefonicznie do dwóch ASO Szczecin i Koszalin i w 97 roku nie było opcji ESP nawet za dopłatą no chyba że ty tył masz od 3B a przód od 3BG inaczej nie widzę tego rozwiązania ...oto SZCZEPAN;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #30 Napisano 27 Lutego 2008 ale koledzy co wy opowiadacie sugerujecie że jak to jest przespawane ) ja kończyłem swego czasu samochodówkę dawno to co prawda było ale było i nie wyobrażam sobie aby można było pospawać podłużnice bez wpływu na trajektorię jazdy ewentualnie wchodziła by w grę wymiana błotników i pasa przedniego tylko nie wiem jak to by się miało do silnika w sensie czy pasował by na poduszki te które były w B5 bo silnik na 100 % nie jest od niego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #31 Napisano 27 Lutego 2008 flash - nie będziemy cię chyba dołowac, ale to niestety jest smutna prawda. Same błotniki i pas przedni oraz lampy mozna zmienic. Ale skoro jest inny silnik i ma elementy wyposazenia niedostępne w danym roku produkcji, to sam sobie odpowiedz na to pytanie. A wiesz jak sie to robi Po prostu po spawach fabrycznych się "jedzie". No i dobry blacharz musi byc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #32 Napisano 27 Lutego 2008 Trochę postów przeróbki 3B na 3BG na Forum było... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #33 Napisano 27 Lutego 2008 roumię, że tak wyglądającego paska kupiłeś? jeśli to nie szczep z dwóch aut ktoś musiał nieźle nakombinować i zadać sobie trudu by zrobić przód od 3bg, zmienić silnik a przede wszystkim przerzeźbić całą instalację by zaadoptować system kontroli trakcji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #34 Napisano 27 Lutego 2008 kurde aż jutro na kanał pojadę tylko tak jak mówiłem nie ma żadnego ale to żadnego wpływu na jazdę nawet jeśli by się jechało po spawach fabrycznych to nie było by możliwości aby samochód prosto się prowadził przy jakiejś prędkości by były odczuwalne drgania albo inne gówna no i oczywiście nie trzymał by osi jazdy nie ma cholery nie da się tego dopasować idealnie teraz tylko pytanie czy mocowania poduszek w silniku 3B pasują do silnika 3BG jeśli tak to nie widzę problemu żeby to zrobić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #35 Napisano 27 Lutego 2008 a może to 3BG zrobiony po części na 3B ;] z lewymi kwitami... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #36 Napisano 27 Lutego 2008 Jest wiele różnych elementów by się najprościej przekonać z jakiego rocznika one są - szyby , elementy plastikowe (m.in popielniczka ,wszelkiego rodzaju osłony np. filtra pow., osłona bezpieczników itp,itd),pasy bezpieczeństwa ( w okolicy mocowania do progów) i inne. Praktycznie każda część w Passacie jest do zidentyfikowania (m-c i rok). Powodzenia:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #37 Napisano 27 Lutego 2008 Może lepiej niech tego nie robi, bo sie jeszcze nerwowo wykończy. Jeśli czterech śladów nie zostawia i wszystko działa, to po co się dodatkowo wkurzać A tak na marginesie, to jak poduszke kierowcy wyjmiesz, to wewnatrz na KIERZE i na poduszce powinny być naklejki z rokiem produkcji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #38 Napisano 27 Lutego 2008 a może to 3BG zrobiony po części na 3B ;] z lewymi kwitami... dobre no może i tak kto to wie ) ale to nie koniec z przodu mam żółte sprężyny z tyłu na klapie napis motorsport amorkom się nie przyglądałem auto jest obniżone, klime climatronic, podgrzewane fotele, elektryczne szyby, podgrzewane i elektrycznie ustawiane lusterka, skóra, ABS, ESP , 1,8 TDI 130 koni na pompowtryskiwaczach skrzynia 6 biegów , no tak czy siak auto jest dziwne ale czy spawane to nie wiem sprawdzę i napiszę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #39 Napisano 27 Lutego 2008 Może lepiej niech tego nie robi, bo sie jeszcze nerwowo wykończy. Jeśli czterech śladów nie zostawia i wszystko działa, to po co się dodatkowo wkurzać A tak na marginesie, to jak poduszke kierowcy wyjmiesz, to wewnatrz na KIERZE i na poduszce powinny być naklejki z rokiem produkcji. w bagażniku jest wklejka na której jest rok produkcji 97 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #40 Napisano 27 Lutego 2008 ... 1,8 TDI 130 koni na pompowtryskiwaczach ... Zdecyduj sie 1.8 TDI czy 1.9 TDI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach